Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja poszukam na kluczykowani. Widzę tam wyżej, że nie będzie napisów PL i zachodzę w głowę dlaczego? Skoro w FFXVI tłumaczenie jest ewidentnie z AI pewnie DeepL po taniości i maks jeden tłumacz to poprawiał bo nie wyłapał wszystkich wpadek a tu do FF7 nie będzie? Dziwna decyzja która będzie rzutować na liczbę sprzedanych kopii.

Opublikowano
W dniu 7.01.2025 o 13:26, Art385 napisał(a):

Mniejsze wymagania niż szesnastka. Jestem kurde w niebie pewnie nie skończę 16 a już będę mógł kontynuować przygodę w FF7

Nie mogę się już doczekać mimo że raz już ograłem na PS5. Świetny tytuł, również czekam na wersję PC :glodny:

Opublikowano

Będzie grane :) Kupiłem na PC pakiet (Remake + Rebirth) na promocji w grudniu, jestem w połowie Remake, do 23.01. zdążę :) Oby obraz był nieco lepszy w kontynuacji, bo Remake w 2560x1440 na PC jest strasznie rozmyty, dopiero jak ustawiam 4k - a więc powyżej natywnej rozdziałki mojego monitora - jest wtedy ok, ale nie zawsze 120fps trzyma ;) 

Opublikowano (edytowane)

Oby tylko Rebirth działał na mojej platformie i wyglądał lepiej niż wersja PS5, bo inaczej się pogniewam i trzeba będzie odłożyć na czas nieokreślony, bo do wersji na PS5 nie wrócę. To jest niegrywalne, to mydło, Remake Int ograłem na Ps5 i było przyjemne.

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano
22 minuty temu, azgan napisał(a):

Nie mogę się już doczekać mimo że raz już ograłem na PS5. Świetny tytuł, również czekam na wersję PC :glodny:

Szczerze to nie oglądałem nic o Rebirth absolutnie nic aby się nie nastawiać w żaden sposób. To samo zrobiłem z FFXVI jedyne co to jak to śmiga na konsoli. Powiem tak przy FFXVI ktoś sobie wziął do serca słowa ostateczna fantazja, bo to co się dzieje na ekranie zwyczajnie ryje dekiel a ja nawet nie przepadam za typowym settingiem fantasy. FF7 w 4k ultra prawdopodobnie mnie poskłada jak leżak turystyczny raz, że remake ogrywałem na prosiaczku a gra momentami wyglądała tragicznie i nie widziałem na PC a dwa to bardzo mój setting. W tym roku powinni jeszcze wypuścić remake Front Mission 3 z psx a dla mnie to jedna z najlepszych gier kiedykolwiek wydanych

Bardzo bym sobie życzył jeszcze remake Xenogears bo ta gra dla mnie fabularnie zwyczajnie gniecie FF7, który przecież pod tym względem jest do dziś w topce :)

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
43 minuty temu, azgan napisał(a):

Nie mogę się już doczekać mimo że raz już ograłem na PS5. Świetny tytuł, również czekam na wersję PC :glodny:

He? Każdy w temacie na Psx płakał że otwarty świat to lipa,poboczne nuda a zakończenie tragedia:hmm:

Edytowane przez ODIN85
Opublikowano

@ODIN85 ja tam jestem zadowolony z tego czym jest Remake VII dla mnie to ten sam kaliber co np. Remake Resident Evil 4 albo Silent Hill 2 👌

 

Otwarty świat w Rebirth bardzo mi się podoba zwłaszcza że w Intergrade lokacje to praktycznie cały czas jeden wielki korytarz.

https://www.ppe.pl/news/360814/final-fantasy-vii-na-wielkim-ekranie-producent-gry-rozbudza-nadzieje-fanow.html

  • Like 1
Opublikowano

Lubię tę grę, ale otwarty świat to z pewnością najsłabszy element tej części. Po kilku biomach robienia tego samego, zaczyna wdrażać się nuda. Jakieś 90% z tego to fillery i raptem kilka ciekawych questów, reszta to kurierka.  Niestety, aby zdobyć lepsze materie i złożyć ciekawsze buildy trzeba robić te aktywności. 

  • Sad 1
Opublikowano (edytowane)
W dniu 8.01.2025 o 09:09, Art385 napisał(a):

Ja poszukam na kluczykowani. Widzę tam wyżej, że nie będzie napisów PL i zachodzę w głowę dlaczego? Skoro w FFXVI tłumaczenie jest ewidentnie z AI pewnie DeepL po taniości i maks jeden tłumacz to poprawiał bo nie wyłapał wszystkich wpadek a tu do FF7 nie będzie? Dziwna decyzja która będzie rzutować na liczbę sprzedanych kopii.

Remake (cały, na 3 części) na pewno miał budżet zatwierdzony dużo wcześniej niż FFXVI. Więc musiałaby u nas skoczyć naprawdę mocno sprzedaż, żeby ktoś tam w ogóle pomyślał o tłumaczeniu na polski. FFXVI dostało prawdopodobnie dlatego, że FFXV sprzedało się w PL powyżej oczekiwań - a przynajmniej dużo lepiej, niż we Włoszech, którzy dostawali dotychczas nawet dubbing.

 

W FFXVI tłumaczenie nie jest z AI ani z DeepLa, widać tam ludzką rękę jak najbardziej. Jest ono po prostu nierówne i nie dowiemy się, dlaczego. Ale z mojej perspektywy (zrobiłem z żoną tłumaczenie m.in. do Remake'a) mogę powiedzieć, że taki projekt to praca zespołowa - tłumacze, korekta, testerzy (a im więcej człowiek robi sam, tym lepiej, choć nie może na nikogo zrzucić). Wszędzie się mogło coś pogubić, zmienić. Ja sobie mogę narzekać, bo jak robię tłumaczenie, to mam dostęp do gry, znam fabułę i w każdej chwili mogę sobie załadować teksty do gry i sprawdzić wszystko, a ludzie od FFXVI na pewno tego nie mieli. Nie wspominając o tym, że mnie żadne terminy nie trzymają i sobie mogę pięć razy poprawiać jedno zdanie na przemian z testami :P Tak czy siak trzymam kciuki, żeby nie rezygnowali z oficjalnych tłumaczeń.

Edytowane przez Robinbalamb
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Ile procent gry już przetłumaczyłeś?

Zero, nikt nam nie dał gry wcześniej ani nic. :P

 

Cytat

Człowieka z AI, takich wpadek nie robi zespół tłumaczy. 

"Normalnie" pracuję w firmie tłumaczeniowej. Zdziwiłbyś się, jakie wpadki potrafią zrobić zespoły tłumaczy. I to nie w giereczkach, które nikogo nie zabiją, ale np. w projektach medycznych. Nerka pomylona z wątrobą? A kto by to czytał.

 

 

Dodam jeszcze w sprawie Rebirtha. Glosariusz prawie gotowy, baza tłumaczeniowa z nowszych naszych tłumaczeń jest gotowa, pozostaje tylko czekać na grę i będziemy próbować się dostać do tekstu.

Edytowane przez Robinbalamb
  • Sad 1
Opublikowano
3 godziny temu, ODIN85 napisał(a):

 

Fajny trailer, ja chcę nową grafę dla tej gry :plz: jak to wygląda ostro na tym trailerze, jakbym widział 4k a na PS5 miał 360p.

Zainstaluję, zobaczę jak wygląda i działa na moim RTX jak nie podoła to cóż, poczeka na lepsze czasy. Nie chcę sobie psuć gry gorszą jakością, a ta gra to jedyna w swoim rodzaju i musi być "perfect"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • 🎮 Battlefield 6 – Aktualizacja Anticheat, Sezon 1 Battlefield 6 wystartował z rekordowym wynikiem, a w pierwszych tygodniach gracze rozegrali miliony bitew. Jednym z najgorętszych tematów stała się walka z oszustami — dlatego EA podsumowało pierwszy miesiąc działania systemów antycheatowych. 🛡️ 98% uczciwych rozgrywek po premierze Dzięki miernikowi Match Infection Rate (MIR) — określającemu szansę na spotkanie oszusta w danym meczu — wiemy, że tydzień po premierze aż ~98% gier było całkowicie wolnych od wpływu cheaterów. To efekt strategii skupionej nie tylko na banowaniu, ale przede wszystkim na zapobieganiu wpływowi oszustów na rozgrywkę. 🧪 Czego nauczyła nas otwarta beta? 🔒 Ponad 1,2 mln prób oszustw zablokowano jeszcze przed premierą. 📈 Udział uczciwych meczów wzrósł z 93,1% do ~98%. 🖥️ Aktywacja Secure Boot poszybowała z 62,5% do 92,5%, umożliwiając zastosowanie kolejnych warstw ochrony. 🚀 Pierwszy miesiąc po premierze W sam weekend premierowy zablokowano 367 tys. prób oszustw, a do dziś już 2,39 mln. Tylko 1,5% graczy PC nie ma jeszcze aktywnego Secure Boot — trwają działania, by pomóc domknąć te przypadki. EA monitoruje 190 źródeł cheatów, z czego 183 (96,3%) zaliczyły awarie, wykrycia lub wyłączyły swoje narzędzia. ➜ W skrócie: społeczność cheaterów została mocno zdestabilizowana. 🔍 Co dalej? EA pracuje nad kolejnymi zabezpieczeniami, m.in.: Wykorzystaniem dodatkowych funkcji bezpieczeństwa systemu (TPM 2.0, HVCI, VBS). Skuteczniejszym wykrywaniem sprzętowych narzędzi do oszukiwania — we współpracy z producentami platform. Usprawnieniem systemu zgłaszania naruszeń w grze. Modernizacją narzędzi operacyjnych dla analityków. Oraz… „ściśle tajnymi” nowymi mechanizmami wykrywania, które pojawią się po zakończeniu testów. 🔥 Walka trwa — ale przewaga rośnie. EA podkreśla, że systemy antycheat stale się rozwijają, podobnie jak oszuści. Kluczowe jest zgłaszanie podejrzanych graczy — każde zgłoszenie to dodatkowe dane, które pomagają szybciej eliminować zagrożenia i dbać o uczciwe pole bitwy. 🛡️ Bawcie się dobrze i grajcie fair. Do zobaczenia na polu walki! via  https://www.ea.com/pl/games/battlefield/battlefield-6/news/battlefield-6-anticheat-update-season-1?fbclid=IwZnRzaAOWwMtleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEeYXljdmzsKU6I-S3kT-x9NbFbskbm3FUjhqB3f-8tfycOYjvVJSshL44Y6FI_aem_kAHMQHE_P6eqUr7KeV0ijg
    • Siedziałem 1.5 roku na G9 49 - JEŻELI NIE GRASZ W SYMULATORY, to zakup totalnie bez sensu.  Do fps się nie nada - to jest jamnik wsród monitorów. Teraz wskoczyłem w lg45 ultra gear 800r i jestem zachwycony - na simy dobry i o wiele wiele lepszy w innych geach od G9 49.   Najbliższa zmiana gdzies pod tandem oled 5k2k 🫠
    • Tak, rozmawiają, wyglądają, zachowują się natywnie. Dla mnie to podstawa. Oczywiście scenariusz bardzo ważny ale w tym akurat nasi twórcy są mistrzami. 
    • W specyfikacji jest tak, więc raczej powinno być git ( płyta MSI PRO B760-P WIFI DDR4 ) M.2_1 (CPU, PCIe 4.0 x4)  M.2_2 (Chipset, PCIe 4.0 x4 / SATA)  
    • Próbowałem w to grac na padzie od iksa ale lepiej mi się grało klawiatura plus mysz
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...