Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, ODIN85 napisał(a):

Dużo już poprawili w tym spolszczeniu?

Cały czas coś dłubią i na ten moment naprawdę jest OK.

Jeśli chodzi o same rozmowy w dialogach\przerywnikach to bezproblemowo wszystko rozumiesz.

 

Project_Plague   28.07.2025 17_49_23.png

 

 

@Jaycob Patrz po tym bosie jak dalej idziesz to wychodzisz z drugiej strony tego miejsca z ogniem. ;)

 

Project_Plague   28.07.2025 18_22_12.png

 

P.S. Teraz wyczaiłem, że te ptaki co siedzą raz po raz gdzieś to możemy zabijać. Dają pióra, które zwiększają losowo (na pewien czas) zdrowie, wytrzymałość lub atak. 

Fantastyczny jest tytuł i brakowało mi tego pięknego zagubienia w mechanikach etc...

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 2
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Jaycob napisał(a):

Jak tam niespodzianka w postaci kapliczki, która zamienia się w wroga? :D 

Wyobraź sobie, że właśnie to miałem i sam do siebie mówię WTF!? 

Mega! Momentalnie Soulsy miałem w głowie. XD

Edytowane przez userKAMIL
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Czytam, czytam i czytam, i co raz bardziej mnie ta gra intryguje, mimo tego że mam na razie w co grać, to sobie ten tytuł gdzieś zapisze, ponieważ wydaje się być dość podobny do Soulsów w pełni tego słowa znaczeniu, a nie tylko marną kopią. 

@Jaycob ty grasz na m+k?

 

I widzę że spolszczenie zaczyna przypominać spolszczenie :) 

Edytowane przez AndrzejTrg
  • Upvote 1
Opublikowano

Ta śnieżna lokacja jest przeogromna. Myślałem że już ją skończyłem, ale jednak jeszcze nie.

 

Zrobiłem już

 

Spoiler

Prawie całe miasto. Tam na górze siedziała jakaś duża pani, a teraz z nią walczę :E Ale chyba jeszcze coś ominąłem w mieście, więc będę musiał się cofnąć.

 

Nie no projekt lokacji jest świetny. Mi też czegoś takiego brakowało.

  • Like 2
Opublikowano

@Isharoth Jaka pani?
Pokonałeś już 

Spoiler

Liu Cheng'ena?


Nie podoba mi się, jak powolnie reaguje mc - po powaleniu czas reakcji jest imo zbyt długi, co często skutkuje otrzymaniem kolejnego ciosu, zanim zdąży stanąć na nogi. Również animacja picia "estusa" trwa zdecydowanie zbyt długo, przez co trudno z niego skorzystać w szybszych starciach. Wiele razy ginąłem, bo spóźniłem się dosłownie o pół sekundy.

Opublikowano
Godzinę temu, Jaycob napisał(a):

Również animacja picia "estusa" trwa zdecydowanie zbyt długo, przez co trudno z niego skorzystać w szybszych starciach. Wiele razy ginąłem, bo spóźniłem się dosłownie o pół sekundy.

Nie doświadczyłem tego... Myślisz, że może mieć znaczenie używanie tego pod lewą łopatką na padzie? Tak mam ustawione i tym samym pod czas walki nie odrywam kciuków z analogów w tym celu.

Opublikowano
9 godzin temu, Jaycob napisał(a):

@Isharoth Jaka pani?
Pokonałeś już 

  Pokaż ukrytą zawartość

Liu Cheng'ena?


Nie podoba mi się, jak powolnie reaguje mc - po powaleniu czas reakcji jest imo zbyt długi, co często skutkuje otrzymaniem kolejnego ciosu, zanim zdąży stanąć na nogi. Również animacja picia "estusa" trwa zdecydowanie zbyt długo, przez co trudno z niego skorzystać w szybszych starciach. Wiele razy ginąłem, bo spóźniłem się dosłownie o pół sekundy.

podobno można robić uniki leżąc po powaleniu i to jest lepsza taktyka

Opublikowano (edytowane)

Myślę, że nie, ponieważ nie tylko ja na to narzekam. :P 

Nowa łatka:


Regarding Performance and Game Optimization
We will continue to optimize performance issues and will keep adjusting the game based on your suggestions—such as difficulty levels and boss encounters—in upcoming patches. Here is a preview of our recent optimization efforts:
 

Fix crashes across different devices

Improve frame rates and reduce lag on certain graphics cards

Optimize default settings for some graphics cards

Correct the speed of getting up after being knocked down

Reduce damage and the number of some traps

Lower impact resistance of certain low-level monsters

Reduce exploration pressure in some areas

Fix issues caused by missing items leading to quest interruptions

Improve AI logic for monsters and bosses

Enhance texture quality in low-resolution areas

Improve asset detail and precision in some regions

https://store.steampowered.com/news/app/2277560?emclan=103582791474575079&emgid=498327923676152401

haha, o tym pisałem. :D 

Edytowane przez Jaycob
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, slafec napisał(a):

Teraz pytanie, grać czy czekać na kolejne łatki obniżające poziom trudności? :D 

 

Commander Honglan to chyba najgorszy boss, z jakim miałem okazję walczyć w soulsach (nie chodzi o poziom trudności). Gram włócznią i co? Nagle muszę zmieniać cały build, bo moja broń nie ma wymaganych umiejętności. Kto to wymyślił? Z jednej strony twórcy rozumieją soulsy i eksploracja im wyszła bardzo dobrze, ale z drugiej cała reszta jest mocno nierówna. Mam nadzieję, że dalej nie będzie już takich kwiatków.

Będą gorsi. :E 

Zgadzam się. Ten boss jest chyba z 10 razy silniejszy od poprzednich. Przeskok trudności to jak przejście ze spacerku po parku na wspinaczkę wysokogórską. :E Pierwsza faza jest banalna, jeśli opanujesz parowanie, ale problem w tym, że musisz specjalnie zmienić build na miecz dwuręczny, bo tylko nim da się parować. Ktoś naprawdę uznał, że to dobry pomysł… Totalny bezsens. Parowanie czy blok powinny być dostępne dla każdej klasy, a nie uzależnione od jednej konkretnej broni. 

 

Edit: Dziwne, że nie było większej dramy dot. głównej bohaterki jak można latać tak:

f36m61h0rmff1.jpeg

:E 
BTW fajny detal z tym menu zrobili. 

Edytowane przez Jaycob
Opublikowano

Panowie (ci co grają) - warto za pełną cenę na PS5 Pro? Uprzedzam komentarze, że GP ani PC nie wchodzą w grę.

Lies of P mi bardzo siadł, Stellar Blade też, Lords of the Fallen 2023 tak sobie, ale skończyłem. Teraz się zastanawiam czy brać to czy Khazana, bo ER odpada na razie przez open world.

Opublikowano
13 godzin temu, Jaycob napisał(a):

@Isharoth Jaka pani?
Pokonałeś już 

  Ukryj zawartość

Liu Cheng'ena?


Nie podoba mi się, jak powolnie reaguje mc - po powaleniu czas reakcji jest imo zbyt długi, co często skutkuje otrzymaniem kolejnego ciosu, zanim zdąży stanąć na nogi. Również animacja picia "estusa" trwa zdecydowanie zbyt długo, przez co trudno z niego skorzystać w szybszych starciach. Wiele razy ginąłem, bo spóźniłem się dosłownie o pół sekundy.

Pisałem na początku o estusach zbyt długo trwa animacja i nie można jej w jakikolwiek sposób przerwać... kilka razy padłem głównie przy leczeniu zamiast bezpośrednio w walce. 

Opublikowano
13 godzin temu, Jaycob napisał(a):

@Isharoth Jaka pani?
Pokonałeś już 

  Ukryj zawartość

Liu Cheng'ena?


Nie podoba mi się, jak powolnie reaguje mc - po powaleniu czas reakcji jest imo zbyt długi, co często skutkuje otrzymaniem kolejnego ciosu, zanim zdąży stanąć na nogi. Również animacja picia "estusa" trwa zdecydowanie zbyt długo, przez co trudno z niego skorzystać w szybszych starciach. Wiele razy ginąłem, bo spóźniłem się dosłownie o pół sekundy.

Ona będzie po nim właśnie. Co do powolnych reakcji, to akurat na tym bossie o którym wspomniałeś, jest to upierdliwe, bo boss spowalnia cię przez frostbite.

 

Chyba udało mi się skończyć już cały ten zimowy obszar. Ale to było długie :E Kocham te labirynty. 

Opublikowano

 

36 minut temu, dawidoxx napisał(a):

Pisałem na początku o estusach zbyt długo trwa animacja i nie można jej w jakikolwiek sposób przerwać... kilka razy padłem głównie przy leczeniu zamiast bezpośrednio w walce. 

Co jest dziwne, bo np. tabsy leczące wpierdziela szybko. :E 

14 minut temu, Isharoth napisał(a):

Ona będzie po nim właśnie. Co do powolnych reakcji, to akurat na tym bossie o którym wspomniałeś, jest to upierdliwe, bo boss spowalnia cię przez frostbite.

 

Chyba udało mi się skończyć już cały ten zimowy obszar. Ale to było długie :E Kocham te labirynty. 

Da się w ogóle uniknąć tego frostbite? Założyłem konkretne ciuszki z odpornością na mróz, do tego jakieś tabsy redukujące efekt, a i tak momentalnie nałożył mi ten status. :/ 

 

17 minut temu, Isharoth napisał(a):

Chyba udało mi się skończyć już cały ten zimowy obszar. Ale to było długie

Jeszcze jeden boss Ci został. Chyba że już pokonałeś 

Spoiler

panią w czerwonych szatach? 



 

Opublikowano
44 minuty temu, Stjepan napisał(a):

 

Jest 42%. :E 

Przeczytałem kilka opinii na Steamie i zauważyłem, że część negatywnych recenzji może być nieco przesadzona. Gra została skrytykowana głównie przez chińskich graczy ze względu na nieścisłości historyczne (mimo że to fikcyjna produkcja :E i nigdy nie obiecywała wierności historycznej) cenę oraz jakieś zażalenia o wersję Delux. 

 

39 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Dorwałem w końcu ciężki pancerz!

 

Project_Plague   29.07.2025 20_02_20.png

Jak coś to jest transmog, ja latam w jakieś bluzce i czerwonych majteczkach. :cool::red:

Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, Jaycob napisał(a):

Gra została skrytykowana głównie przez chińskich graczy ze względu na nieścisłości historyczne (mimo że to fikcyjna produkcja :E i nigdy nie obiecywała wierności historycznej) cenę oraz jakieś zażalenia o wersję Delux. 

To wiesz ty, ja, wszyscy, co w to grają, tylko nie ten pajac z YouTube :lol2: Gość jęczy na optymalizację na PC, ogrywając gry na PS5 :E

Edytowane przez DITMD
  • Haha 1
Opublikowano

Oglądałem sobie dzisiaj w robocie Dema, i wsumie oprócz dość widocznych chrupnięć ale dość rzadko to optymalizacyjnie całkiem spoko. 

 

I nie powiem, jak na początek to projekt świata robi wrażenie, czuć tą soulsowość i jako że chińszczyzny nie lubię, to tutaj jakoś tak się nie rzuca w oczy, jak w małpoludzie, i chyba sobie dodam do listy i będzie w co grać w 2027 roku :E 

Opublikowano (edytowane)

Skończone! Gra daje kupę frajdy, tylko przydałby się jeszcze patch z balansem i optymalizacją, żeby było idealnie.

Pokonałem wszystkich bossów (łącznie z opcjonalnymi) - większość rozwalona w kilku podejściach, bez summonów, ale byli też tacy, przy których siedziałem i 2h, kombinując z buildami. Momentami przeskoki trudności są naprawdę spore.

Eksploracja to absolutny top - istny labirynt, masa skrótów, znajdziek i różnych tajemnic. Dawno nie widziałem tak porządnie zaprojektowanego świata. W Black Myth: Wukong zdecydowanie mi tego brakowało.

Jeśli chodzi o walkę, to trochę szkoda, że broni jest tak mało wariacji np. tylko jedna magiczna, kilka dwuręcznych, reszta też raczej skromnie. Różnorodność przeciwników też mogłaby być odrobinę większa, bo z czasem zaczynają się powtarzać.
No i jeśli chodzi o feeling broni - trochę przeszkadzało mi, że ciosy mają bardzo słaby impakt. Można ciąć przeciwnika z kombosami, a on i tak dalej robi swoje, jakby nic się nie stało. Brakuje tego wrażenia "ciężaru” i reakcji na trafienie.


Zrzut-ekranu-28.png

Edytowane przez Jaycob
  • Like 1
  • Sad 1
  • Upvote 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...