Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja się nie wypowiem, bo po premierze miałem tylko 40 minut gry, i postanowiłem dopiero zacząć od listopadowego patcha 1.4. Mam już 20 godzin, ale na prawdę gra się ok. Dzisiaj jestem po misji w bazie szturmowców i muszę napisać, że było ciężko :E

Na pewno AI wrogów jest wyżej niż w AC, bo potrafią zareagować na eliminację, nawet z dalszej odległości i szukają dość długo, przeczesując okoliczne tereny, więc nie usiedzi się już w jednym miejscu :)

 

Edytowane przez PaVLo
  • Upvote 1
Opublikowano
9 minut temu, PaVLo napisał(a):

Ja się nie wypowiem, bo po premierze miałem tylko 40 minut gry, i postanowiłem dopiero zacząć od listopadowego patcha 1.4. Mam już 20 godzin, ale na prawdę gra się ok. Dzisiaj jestem po misji w bazie szturmowców i muszę napisać, że było ciężko :E

Na pewnie AI wrogów jest wyżej niż w AC, bo potrafią zareagować na eliminację, nawet z dalszej odległości i szukają dość długo, przeczesując okoliczne tereny, więc nie usiedzi się już w jednym miejscu :)

 

 

19 minut temu, tgolik napisał(a):

Wróciłem po patchu i muszę stwierdzić, że gra mnie teraz zaintrygowała. Działa lepiej, wygląda pięknie (Mos Eisley), ulepszyłem blaster o wybuchowy strzał i moja broń wreszcie stała się śmiercionośna. Na razie pograłem godzinkę ale ciągnie mnie, żeby grać dalej.

Czy komuś jeszcze gra się lepiej po patchu z 21 października?

Trzeba będzie sprawdzić, może po Update uda się to ograć 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Opinia tgolika w temacie sandboxów z wyczesaną grafiką jest dla ciebie rozstrzygająca? :E Z drugiej strony... on faktycznie wyjątkowo narzekał trochę po premierze, nie tak jak pewien wielbiciel gier UBI.

IMHO tych zmian nie doprowadzili jeszcze do końca.

Edytowane przez Zas
Opublikowano
2 godziny temu, tgolik napisał(a):

Czy komuś jeszcze gra się lepiej po patchu z 21 października?

Wiesz jaki jest glowny problem tej gry i ze nic z niej juz nie bedzie w kwesti magicznego podniesienia z kolan?? To,ze zaden patch nie zmieni fabuly i graja w nia ci co po prostu gre juz maja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników


  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Wrzuciłem takie nastawy (buildzoid), które zostały mi polecone w wątku o podkręcaniu DDR5. Potestowałem w ycruncher vt3 ponad 30 min i TM5 przeszedł cały test 90 min bez błędów. Poradzi ktoś co tu jeszcze można ustawić, przestawić, polepszyć?
    • Mozesz myslec, ze sciemniam, ale ja wlasnie tak robie, lubie czasem po prostu popatrzec. Niektóre gry sa tak bogate w szczegoly, ze przygladam sie co chwila. Lubie tez podziwiac wiodczki. Daje mi to poczucie wiekszej imersji. Gdybym w to nie wnikal to w zyciu nie kupilbym sobie 4090.
    • @azgan to prawda gra ma świetnie zaprojektowane miejscówki co może naprawdę się podobać. Ale co z tego jak ten świat nie żyję. Nie widać tam praktycznie życia. Wszystko co może się tam wydarzyć jest oskryptowane i zazwyczaj w momencie gdy zbliżamy się do znaczniki misji. Dalej bardzo ubolewam nad tym A-Life gdzie szumnie zapowiadali rewolucję w tym aspekcie, a mamy klapę. Takie zwiedzanie świata w którym nic ciekawego się nie dzieje w pewnym momencie nuży. Na duży plus mapa bez doczytywania. Feeling strzelania i od biedy można powiedzieć że fabuła. I to jest praktycznie tyle z plusów. Z minusów optymalizacja, bugi, bugi i jeszcze raz bugi, które są do przeżycia. Jednak powtarzanie poprzednich błędów z poprzedniej odsłony że nie możesz wykonać misji fabularnej to klapa całkowita. Moim zdaniem krok wstecz względem poprzednich odsłon. Może i dostosowali oprawę do dzisiejszych standardów, chociaż moim zdaniem można było więcej wyciągnąć z UE5. O AI nie wspomniałem. Nie ma to jak podczas strzelaniny wskoczyć na samochód aby mutanty nie miały pojęcia gdzie jesteśmy. Od razu chowają się lub rozpraszają. Pijawka krążyła wokół samochodu podczas gdy ja ją normalnie z shootguna porobiłem. Nie próbowała wskoczyć na samochód. Biegała radośnie sobie i robiła za tarczę do pocisków. Co do mutantów to mogli jednak popracować nad tym dłużej. Mieli projekty z poprzednich części i modów. Dlaczego tego nie wdrożyli? Dlaczego nie zaprojektowali czegoś dodatkowego? Bo na pewno wymówka typu nie mieliśmy czasu jest tutaj nie na miejscu. Wystawiłem grze ocenę 5/10 i nadal ją podtrzymuję, co więcej gra zaczyna mnie irytować i nużyć. A to nie jest dobra prognoza w dłuższej perspektywie czasu.
    • @Elvis79 ja widziałem na ps5 fat te problemy rozmazanego obrazu , jak odpalałem tryb 30 fps to juz było w miarę ok
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...