Reddzik 2 777 Opublikowano 3 Września Opublikowano 3 Września (edytowane) Ale jakim cudem zmieniło mi dmg, to nie powinno przekonwertować część fizycznych, a dodać te 53% z obecnych elementarnych jakie mam. Pojebane za przeproszeniem, kto się uczył matematyki ale powinien pójść do szkoły i ponownie poznać podstawy, to po kij mi pisze increased jak tak to nie działa. Teraz z Tailwind mam 11.3k jak biję, bo się ładuje, więc mam mniej niż miałem wtedy, a stałem i dawno tailwind spadło, bo byłem w tej studni odkryć ten zielony abyssowy affix. Miałem do wyboru flat cold i fire dmg i te 53% ele i coś mnie podkusiło sprawdzić, otwierałem zakładkę z gemami przed tym by wiedzieć ile mam dmg. Zresztą łuk miał dane obrażenia od błyskawic w dziury, ale dałem mu dla testu cold i 14% fiz więc mi dmg wzrósł o te 200+ i miałem te 11.6k z groszami. To jest kopnięte, jakim cudem pisze increased, jak to nie jest increase jak już to wygląda na jakąś konwersję dmg z fizycznych na elementarne, czyli jakby ten podstawowy atak co mam został o te 53% znerfiony na cold dmg. edit Ja się nie znam na craftowaniu itd. Widać perfidnie co pisze i tak powinno być, a to zmieniło mi dmg. Szkoda, że nie sprawdziłem statów w rozwinięciu skilla/gema to bym miał lepszy wzgląd. Teraz to mi się odechciało grać, bo strach cokolwiek robić jak ci POE zabiera. Edytowane 3 Września przez Reddzik
wrobel_krk 851 Opublikowano 3 Września Opublikowano 3 Września (edytowane) @ReddzikAle nie wywaliłeś innego moda z broni bo samo dodanie powinno poprawić nie dużo ale coś, zależy ile masz juz "Increased" Damage modyfikacji. Pewnie ją kupiłeś na sklepie to miała full modów i zastąpiłeś jakiś dobry mod tym gorszym Bo jak nie ma miejsca na nowego moda i dodajesz ze studni to on usuwa losowy poprzedni Bo to jest : Cytat "Increased" Damage: "Increased" damage modifiers give you great returns for relatively low investment, however all sources of "Increased" damage applicable to your skill stack additively with each other, giving them diminished returns. E.g. 20% Increased Fire Damage increases your damage multiplier for Fire Skills to 1.2. Adding 20% Increased Elemental Damage raises it to 1.4, which effectively is only a 16.67% increase. https://maxroll.gg/poe2/getting-started/damage-scaling#scaling-your-damage-header Tu masz o tych modach: https://www.poe-vault.com/poe2/guides/rise-of-the-abyssal-league-guide Cytat Each Bone can be used on a specific item type and adds an Unrevealed Desecrated Modifier to that item. If that item already has the maximum number of modifiers, then a modifier will be removed at random before adding a Desecrated Modifier. Items with a Desecrated modifier on them cannot be Desecrated again. Dlatego ja jak coś kupię to nie grzebie przy tym chyab ze coś tanie było albo wiem an 100% co robię. Sam sobie kombinuje z craftingiem czasem, nawet jakiś tam item mi wyjdzie ale to pod leveling, do endgame to nie:) Edytowane 3 Września przez wrobel_krk
Reddzik 2 777 Opublikowano 3 Września Opublikowano 3 Września (edytowane) Przed tym dodałem 2 gemy do socketów. Kupiłem łuk w którym były 2x ligthning dmg i dodając 14% od fizycznych zwiększyłem dmg na gemach, potem dodałem od lodu i tak samo- dla testu co da więcej, końcowy efekt był taki, że miałem 11.6k Wskoczyło o jakieś 200-300dmg na ice shocie. Teraz stojąc strzelając i ładując Tailwind mam 11.3k, a to jest mniej niż stałem w mieście- bez żadnych buffów i miałem na karcie ~11.6k, bez tailwinda mam poniżej 10k. Straciłem dmg. Czekajcie, czy to zamiast dodać kolejny affix, to nie zamieniło, jeśli nie było miejsca? To jest totalny bezsens, w takim razie po co to dodawać i chyba trzeba to robić pamiętając, że ma się jeszcze miejsce na 1 affix. Bo brak mi flat dmg od fizycznych, i to tyle mi zabrało. To by mogło się zgadzać. Strasznie głupie. Nie szukałem po necie jak to działa, jak ktoś to znajdzie albo wie, to prosiłbym dać znać, czy dobrze kombinuję, bo to jest aktualnie jedynie wyjście. Zamiana obecnego affixa na nowego, zamiast dodać jako nowość na samym dole w formie bonusu. Widocznie gra nie ogarnia więcej miejsca na affixy. edit Już mam, użyłem jakiejś broni i wychodzi na to, że zabiera affixa na rzecz nowego. i po użyciu gema przed pójściem do odkrycia. W tym wypadku zabrało zwiększenie fizycznych obrażeń, co jest widoczne na dmg broni. A tak wygląda przy wybieraniu nowego affixa Edytowane 3 Września przez Reddzik
wrobel_krk 851 Opublikowano 3 Września Opublikowano 3 Września 4 minuty temu, Reddzik napisał(a): czy to zamiast dodać kolejny affix, to nie zamieniło, Zamieniło - crafting jest skomplikowany w poe1 jeszcze bardziej. Tylko raz możesz w studni zmienić przedmiot - więc sobie zepsułeś broń - mote się da usunać np orb of annulment ale nie wiem - wtedy i tak 1/6 szansa ze trafisz dobrze:) No i bym sie nie przejmowal dopoki to nie przedmiot za diva albo wiecej kasy ja sie bawilem z vaal orbami na takich jak juz mi sie nudzilo:) Lepiiej w czasei elvelingu sie pomylic niz w endgame
Reddzik 2 777 Opublikowano 3 Września Opublikowano 3 Września (edytowane) Dobra było minęło. Mój błąd a to nie jest w ogóle opisane, zero informacji o tym. Dlatego odbiłem się od poe1. LE Diablo czy inne gierki tego typu są dużo prostsze, a mi nie zależy na byciu koksem, mam 65lvl najwyżej kupię w najbliższym czasie jakiś nowy łuk jak będzie okazja, na razie gram tym co mam. Czuć brak dmg, teraz nie idzie tak łatwo. Edytowane 3 Września przez Reddzik 2
galakty 3 343 Opublikowano 3 Września Opublikowano 3 Września PoE to jak DCS przy War Thunder, albo pokochasz albo znienawidzisz
wrobel_krk 851 Opublikowano 3 Września Opublikowano 3 Września Poe 2 ma warstwy jak ogry - przez handel itd można grac bez craftingu / możesz nawet nie sprzedawać nic tylko zbierać walutę i grać - nawet ssf pograłem 2 sezony temu i się dało Ja sie od poe1 odbijałem wielokrotnie tu jest dużo lepiej - najbardziej te linki i kolory soketów - ale np mój znajomy mówi że crafting tu za prosty w poe2 woli jedynkę bo jak ogarniasz to kokosy zbijasz:) 1
Reddzik 2 777 Opublikowano 3 Września Opublikowano 3 Września Teraz, wrobel_krk napisał(a): najbardziej te linki i kolory soketów To mnie wkurzało, że mając fajną klatę to nie mogłem jej używać, bo nie miałem odpowiednich kolorów jak i linków by używać gemów. Tutaj ta mechanika poszła w ułatwienie i to już dla mnie robi różnicę i przez to gra się fajnie. Crafting jest i tak RNG, dodajesz modyfikatory, a co wyskoczy? Tylko jeden z GGG wie co może się pojawić, bo nie chcę pisać, że Bóg, bo on tu nie ma nic do tego To by wyjaśniło ten problem z brakiem dmg... sprawa zamknięta. 1
galakty 3 343 Opublikowano 3 Września Opublikowano 3 Września 14 minut temu, wrobel_krk napisał(a): Poe 2 ma warstwy jak ogry - przez handel itd można grac bez craftingu / możesz nawet nie sprzedawać nic tylko zbierać walutę i grać - nawet ssf pograłem 2 sezony temu i się dało Ja sie od poe1 odbijałem wielokrotnie tu jest dużo lepiej - najbardziej te linki i kolory soketów - ale np mój znajomy mówi że crafting tu za prosty w poe2 woli jedynkę bo jak ogarniasz to kokosy zbijasz:) Oj tak, PoE1 z tymi linkami to był dramat, no i Tabula Rasa the best item in the game PoE2 jest mocno uproszczone ale i tak skomplikowane. Na szczęście jest trading bo bez tego bym nigdy tej gry nie kupił. Crafting to jest fajny w LE, ale nie tu 1
Imm 275 Opublikowano 3 Września Opublikowano 3 Września (edytowane) Warto pamiętać, że w przypadku naprawdę wartościowych itemów, na których chcecie dodać lub zamienić modyfikator(pełna lista), warto użyć omena, który pozwoli na dodatkowy reroll modyfikatorów jeśli traficie na same kasztany w pierwszym losowaniu. W obrębie itemu można zrobić to tylko raz(czyli maksymalnie 2 losowania mydyfikatorów). Wszystko zazwyczaj jest opisane dość dobrze w PoE2, no ale trzeba zwracać uwagę, szczególnie jeśli się robi to pierwszy raz. Edytowane 3 Września przez Imm 1
wrobel_krk 851 Opublikowano 3 Września Opublikowano 3 Września Jak się komuś nie chce układać samemu skrytki to są gotowce: https://hideoutshowcase.com/ 1
Asag 284 Opublikowano 3 Września Opublikowano 3 Września Ja tam wole swoje projekty. Może nie są piękne ale za to przynajmniej wiem gdzie co jest i do wszystkiego mam "po drodze" bo rozmieszczam wszystko tak żeby do niczego za daleko nie biegać.
wrobel_krk 851 Opublikowano 3 Września Opublikowano 3 Września Żydziłem na łuk czekałem na 54lvl ale się opłacało za 20ex mam 2x tyle dmg, powywalalem np freeze mark 1
wrobel_krk 851 Opublikowano 4 Września Opublikowano 4 Września Jakby co to naprawili te Merchant's Tabs co się nie dało podnieść -już mogę sprzedawać w końcu instant:)
Sidr 124 Opublikowano 4 Września Opublikowano 4 Września Na chwilę obecną gra jest bardzo zabugowana i niedopracowana. Zabugowane mapki z nexusem z Atlasa (masa czasu na dojście do nich i -5pkt Atlasa w plecy - bardzo irytuje). Mapy z Abyss na Atlasie, to jest tragedia. Doładowywania danych w trakcie mapowania i reset mapy. I wiele innych. Na poniższym obrazku ekran z ok tysiącem zabitych mobków. Ustawienia graficzne ultra low przy sprzęcie R7700/5700ti/32gb daje jakieś 5fps. Na plus, że na 42" oled, ta gra wygląda pięknie, a content jest coraz lepszy. 1 1
wrobel_krk 851 Opublikowano 4 Września Opublikowano 4 Września @SidrTo sie ciesze ze do endgame nie dotarlem jeszcze, zdaza polatac moze zanim dolece
Slayer 253 Opublikowano 4 Września Opublikowano 4 Września No niestety trochę bugów jest. Gram warbringerem, mam 65lvl a oni jeszcze minionów nie naprawili bo ogólnie to nie działają ; D 1
wrobel_krk 851 Opublikowano 4 Września Opublikowano 4 Września Znalazłem kombo, pewnie każdy o nim wie. Frozen Sprite Support tworzy "ice fragments", a Freezing Salvo od razu je wysadza, zamiast po 1.5 sekundy. Escape Shot też tworzy te "ice fragments" i można śmiesznie szybciej przeskoczyć kilka miejsc tym Escape Shot. to Ranger - lód
YouKnowSedri 28 Opublikowano 5 Września Opublikowano 5 Września wczoraj oddało jak nigdy 3 div poleciały spadki na mapach z abysem do 50 fps to dramat, przełączyłem sie na vulkan w celu sprawdzenia utylizacji gpu 40-50% więc muszę przeprosić karcioszkę
galakty 3 343 Opublikowano 7 Września Opublikowano 7 Września Nie mogę pokonać Count Geonor Totalnie moja postać sobie nie radzi, zanim porobię wystarczająco lightning rodów to już muszę uciekać, potem kilka hitów i padam. A rynek dalej ssie, co z tego że dali opcję instant buyout jak jeszcze nie mogę. Gra super ale wciąż archaiczna jak diabli.
wrobel_krk 851 Opublikowano 7 Września Opublikowano 7 Września @galakty Uroda poe2 pierwsze przejście 1 aktu zawsze najcięższe. Jak nie zwatpisz do wieczora (22:00) gdzieś to mogę jakieś itemy podesłać/kupić. Też się męczyłem dopóki łuk nie wypadł i nie dopracowalem to w studni plus runy
Sidr 124 Opublikowano 7 Września Opublikowano 7 Września 34 minuty temu, galakty napisał(a): Nie mogę pokonać Count Geonor Totalnie moja postać sobie nie radzi, zanim porobię wystarczająco lightning rodów to już muszę uciekać, potem kilka hitów i padam. A rynek dalej ssie, co z tego że dali opcję instant buyout jak jeszcze nie mogę. Gra super ale wciąż archaiczna jak diabli. Ty leszczu... ;) 2
Reddzik 2 777 Opublikowano 7 Września Opublikowano 7 Września (edytowane) On był easy, to boss drugiego aktu zajął mi sporo czasu i prób. Ja szedłem pod zamrażanie i mało używałem Rodów i błyskawicy, miałem też lodową bombę by zwiększać zamrożenie u przeciwnika, escape shoty i co tam jeszcze było, zrobiłem go za 2 razem, bo żem się zagapił, że mi HP spadło i nie wypiłem potka. A jak robiłem go wojem- bo zrobiłem sobie drugą postać to poszedł za 1 razem, ale mam dobre itemy z dropu- pisałem, że gra mnie trollowała i dawała mi sprzęt dla Woja, to była kara za to, że nie zagrałem wojem. Ale racja rody + lightning to zazwyczaj podstawa na low lvlach i potem zapewne tak samo jak się idzie pod błyskawice. Praktycznie to potem odrzuciłem. Instant buyout tylko mając kuriera- merchanta a jego ma się dopiero w 4 akcie! Więc tak na prawdę jest to lipa, trzeba korzystać ze starego sposobu handlowego, a ja wolę kupić bez ingerencji drugiej osoby, tak jak powinno to wyglądać Ja mam 74lvl, wolno idzie, mam też itemy z 50/60+ poziomu ale czekam z tym do 78 na upgrade broni jak i całego osprzętu, może podołam, bo powoli mi czuję, że czas na przerwę, jak za długo gram, a ostatnio to były za długie posiedzenia, to muszę "odpocząć". Łucznik jest mobilny ale potrafi paść na strzała, a jak wojem biłem tego bossa 1 aktu- dalej nie grałem, to praktycznie boss mało co robił, mogłem z nim pójść na wymianę ciosów i jemu szybciej się budował stun i łatwo było go oszołomić. Edytowane 7 Września przez Reddzik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się