Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Utknąłem, aktualnie szukam co dalej, bo obszedłem całą mapą i nic, będę kombinować, ale te questy nie są jakoś idealnie pokazane, rozpisane.

Odblokowałem te kilka punktów na tej mapie co jestem, i dodałem jakieś dwa fragmenty, które dodają dodatkowe bonusy, ale nic więcej nie znalazłem.

20241210110616_1.thumb.jpg.043bf78df3330e80a7fdfe4dd33206d1.jpg

Opublikowano

Jestem gdzieś po paru questach aktu 3. 39lvl monkiem. Akt 2 przeleciałem dość szybko, niczym w diablo wszystko ginęło wokół mnie. W pierwszy akcie zdecydowanie bardziej się namęczyłem. Bossy też za pierwszym padały, oprócz więźnia i oczywiście ostatniego badassa aktu . Po paru nieudanych próbach przypomniałem sobie, że mam pierścienie z odpornościami na błyskawice w stashu. Z nimi padł bez problemu. 

 

Jeszcze żadna leganda nie poleciała :E, ale bawię się świetnie. PoE1 mnie jakoś ominęło.

Opublikowano (edytowane)

Kilka prób, druga próba najbliżej ubicia, i nie widziałem pojawiających się addonów, wylazły znikąd, a ja omijałem lasery, i padłem.

Screen z bossa- dead.

Spoiler

20241210140630_1.thumb.jpg.2386aed7ca76e9bb4d07bf550ec525ba.jpg

Ubity, zaraz po tym jak wrzuciłem info, ale fajna walka, te bossy są przemyślane. Nie ma lekko, jestem ciekaw jak inną klasą by poszło.

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano

To i ja po 23h gry sorką i przejściu aktu drugiego podzielę się swoimi wrażeniami.

JAKA TA GRA JEST ŚWIETNA!!! Na wstępie zaznaczę, że nie jestem jakimś hardcorowym fanem hack'n'slashy a zacz(rz)ynałem z D2 na premierę. Spędziłem tam sporo czasu, ale nigdy jakoś szczególnie nie minmaxowałem gierki. Potem poszło retrospektywnie D1, potem D3, w którym spędziłem zdecydowanie mniej czasu niż w D2 i przyszło D4... Po 20h odinstalowałem i jak nigdy przedtem pożałowałem wydanych pieniędzy na grę. Potem było Last Epoch na otarcie łez, w którym bawiłem się już zdecydowanie lepiej a teraz przyszła pora na PoE2. Nadmienię jeszcze, że w PoE nigdy nie grałem, raz, że dowiedziałem się o tym tytule jak już było tam nawalone kontentu, jak w czubie wujka na imieninach, a dwa, ze względu na ten nimb arcytrudnej gry. Także czysta karta i świeże spojrzenie.

 

Gameplay. Ta gra jest duchowym spadkobiercą D2 i dokładnie tak powinno wyglądać D3. Czuć to w kościach, widać i słychać w mniej lub bardziej oczywistych odniesieniach. Tempo rozgrywki, lokacje, feeling postaci, matematyka i sposób budowy postaci. Bardzo podoba mi się wolniejsza akcja, konieczność kiteowania i liczenia się nawet z pozoru słabym wrogiem. Nieraz bywa tak, że sytuacja, którą wydaje nam się, mamy pod kontrolą, odwraca się o 180 stopni i dostajemy jakiegoś bursta albo utkniemy. I cyk, rzut powrót do checkpointu. Zmienność lokacji i przeciwników tylko potęguje ten efekt i raz walczymy z szybkimi, agresywnymi rojami a innym razem z pojedynczymi ogromnymi tankami. Raz na pustyni, a innym razem w zbożu ograniczającym widoczność. Czasem strzelający, a znów zaraz dążący do hth. Coś wspaniałego.

Osobna sprawa to bossfighty. Są wymagające, różnorodne, ale puki co, zawsze sprawiedliwe i diablo (słowo nieprzypadkowe) satysfakcjonujące. Jeden drobny wyjątek- raz jeden czułem się słabo poinformowany, jak dopiero przy piątym podejściu ogarnąłem jak omijać shitstorm Jamanry w fazie pierwszej. Może to tylko mój brak spostrzegawczości a może akurat poirytowanie wcześniejszą mapką, o czym za chwilę. Nie jestem soulsiarzem, ale jako tako ogarniam zręcznościówki i bullethelle i podczas walk bawię się świetnie. Czasem kilka- kilkanaście prób, czasem przerwa by rozchodzić irytację, ale zawsze wracam z nadzieją i determinacją, że teraz się uda. Kolejne próby wymuszają zmianę podejścia, taktyki, naukę ciosu i timing ataków a nawet zmianę buildu. jakoś w połowie aktu II zacząłem inwestować w zaniedbany o tej pory defence i zaczęło mi się grać zdecydowanie łatwiej. Pamiętajcie o obronie!

Jedyny moment znudzenia i irytacji miałem w pod koniec aktu 2 w trakcie szturmu na karawanę. Szybcy, agresywni i przeskakujący cię wrogowie, wąskie pomosty , gdzie można się zaklinować tak o wrogów jak i sojuszniczkę, spowodowały, że wdarła się monotonia i trzecie, finalne podejście wlokło mi się w nieskończoność. W dodatku sojuszniczkę wymazało przy respawnie i nie wiedziałem czy bardziej się smucić, czy cieszyć, bo to ona była przyczyną pierwszej śmierci.

 

Oprawa. Dużo możnaby powiedzieć, ale po co. Grafika jest niezwykle dopracowana. Piękne animacje rzucania czarów, potworów i bohaterki. Do tego szczegółowy świat, w którym każdy element do siebie pasuje tworząc spójną i zgrabną całość. Do pełni szczęścia brakuje mi nieco więcej zniszczenia środowiska- śladów po bitwie, roztrzaskiwania skał, delikatnych kraterów bądź osmalenia. Udźwiękowienie to majstersztyk. Odgłosy wrogów i walki, które subtelnie ale jednoznacznie informują cię co robi Twoja postać i jaki atak jest wobec niej wyprowadzany. Również muzyka stoi na bardzo wysokim poziomie przywołując jednocześnie wspomnienie tej z D2.

 

Itemki i skille. Cudowne jest to, że gratów nie dropi jak nasrał i rozmazał, Przedmioty są bardzo różnorodne i jak w końcu wypadnie Ci coś dobrego, to odczuwa się wielką satysfakcję. Zdecydowanie wolę koncepcję używania przedmiotu dłużej, niż częstych, kosmetycznych zmian ekwipunku. Ale tu pierwszy minus- jak mi nic zółtego nie wypadło po bossie pierwszego aktu, poczułem lekkie rozczarowanie, Podobno naprawiają, o ile już nie naprawili tej kwestii.

Rozwój skilli, projektowanie postaci, a w tym ogrom możliwości, to spełnienie marzeń każdego arpgowca. Drzewko i mnogość mechanik i zależności onieśmielają na wstępie, ale wprowadzane są stopniowo i z metodycznym podejściem i chwilą namysłu da się to ogarnąć. Już koło 20 lvl zacząłem lekko korygować swoją postać coraz śmielej rozglądając się po drzewku i dżemach  i zauważając coraz więcej zależności, tworząc zarys tego, co chcę zrobić. Po drugim akcie dosyć gruntowanie przebudowałem postać, gdy zyskałem ascendancję. Jest to niesłychanie przyjemny proces, który w D2 był zdecydowanie bardziej liniowy a w LE uproszczony. Tu widać, że możemy zbudować co chcemy, ale żeby to działało, wymagana jest nasza uwaga i rzetelność.

 

Minusy. Gra ma wady. Pomijając zupełnie problemy z serwami na starcie, bywa, że się wykrzacza. Obraz freezuje, ale słychać, że pod spodem ona działa, Zdarzyło mi się to ze dwa razy podczas walki z bossem, w tym raz pod koniec. Pamiętajmy jednak, że to EA i generalnie gra wyszła w lepszym stanie niż 95% "ukończonych" tytułów, także i to pomijam. Brakuje jednak odrobinkę lootu, zwłaszcza z bossów, o czym już wposminałem. Druga, najpoważniejsza wada to crafting. Nie śledziłem jakoś wybitnie informacji przed premierą, ale miałem wrażenie, że tworzenie i zmienianie przedmiotów będzie ważną i częstą mechaniką, co w jakiś sposób usprawiedliwiałoby też rzadki rzadki drop. Tu tych orbów, czy jak one się tam zwą, jest mało i w bardzo ograniczonej różnorodności. Nie wiem, czy może jestem w zbyt wczesnej fazie gry, ale item, który zmienia przedmiot magiczny na rzadki to miałem przez 23 godziny jeden.

Druga sprawa, jak to jest zorganizowane. Słabo, bym powiedział, Mamy multum itemków z których niemal każdy przedstawiony jest za pomocą różnorakiej i różnokolorowej konfiguracji ryjów, które zajmują ekwipunek. Do tego prawie wszystko ma wyłącznie losowe działanie. Nie łapię się w tym wszystkim, ale może to kwestia czasu. Byłoby super, gdyby system craftingu podobny był do LE. Tam zbieralismy konkretne odłamki odpowiadające za konkretne afiksy. Do tego jakaś runa z efektem i wio. Nie uważam, że skopiowanie tego systemu jeden do jeden byłoby dobrym rozwiązaniem, ale GGG powinno wzorować się na LE w tym zakresie, przynajmniej odnośnie interfejsu.

 

Rozpisałem się... A szkoda czasu, bo mógłbym pojechać trochę mobków i jakiegoś bossa. Do zobaczenia przy stashu!:E

 

  • Like 3
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Marcusfff napisał(a):

że tworzenie i zmienianie przedmiotów będzie ważną i częstą mechaniką, co w jakiś sposób usprawiedliwiałoby też rzadki rzadki drop. Tu tych orbów, czy jak one się tam zwą, jest mało i w bardzo ograniczonej różnorodności. Nie wiem, czy może jestem w zbyt wczesnej fazie gry, ale item, który zmienia przedmiot magiczny na rzadki to miałem przez 23 godziny jeden.

A rozkładasz niebieskie i żółte itemy na części? Bo z nich możesz zebrać całkiem sporo shardów, które w odpowiedniej ilości(10) przekształcają się we wspomniane orby potrzebne do craftowania. Druga sprawa, wypadają essencje, które gwarantują dany rodzaj współczynnika na craftowanym przedmiocie(np. grupa zimno, życie itd...). Mogłoby być tego więcej(w sensie wypadać z mobków częściej), ale generalnie - póki co - zawsze mam więcej niż potrzebuję.

Edytowane przez Imm
Opublikowano (edytowane)
Cytat

Hi everyone. The launch weekend has been a blast. We've really enjoyed seeing all of you get your hands on the game and finally try out the project we have been working on for so long.

But now that the launch weekend is over it's time for us to look at the feedback and make some changes. There are lots more things coming. The list in this post are some of the things we felt needed to be more urgently addressed.

Some of these changes have already been deployed without a realm restart, others will be deployed in an upcoming patch.
 

Dodge Roll Changes

A lot of players have expressed frustration about being trapped in by monsters. While it is intended that monsters are able to trap and kill you, we felt that the frequency of this was a little too high.

We will be deploying the following changes in an upcoming patch:

Player size is now set to Zero units while dodge rolling instead of One unit

Some smaller monsters can now be pushed while dodge rolling. This includes monsters such as the Adorned Beetles in Keth.


This should result in getting trapped less often.

Note that you can still be trapped. A player size of a zero can still not phase through monsters, but it can get through even the smallest gap between them.

 

 

Checkpoint Changes

A lot of players have been reporting that it can be tedious to need to retread areas of maps in order to get back to objectives that they already found.

We will be deploying the following change in an upcoming patch:

Clicking on a checkpoint will allow you to teleport to other checkpoints in the area that are explored on your minimap

Checkpoints have been added to all entrances and exits of zones to allow for teleportation

A Checkpoint has been added to the midpoint of the first Dreadnaught area


We will be making further adjustments to checkpoint positions as we continue to gather feedback.

 

 

Item Changes

One of the major problems that players have been experiencing is feeling that the game is not rewarding enough. This is an area that we have to be very careful when adjusting because it's very hard to reduce drops if we increase them by too much.

We have identified a few key areas that we believe will significantly improve the experience that players are having.

 

 

Rare Monster Changes

We felt that Rare monsters were not rewarding enough. This didn't affect the campaign as much because there are more Unique bosses, increasing the overall amount of drops, but it's especially noticeable when playing in the endgame where Unique monsters are less common.

In particular, the reward that you were getting for the increased difficulty of rares wasn't lining up.

We have deployed the following changes:

Rarity bonus per rare mod has been doubled

+10% Quantity bonus per rare mod

Increased the chance of rare monsters inherently having more modifiers as you progress through endgame


These changes will cause rare monster rewards to naturally scale up as you get to higher levels because the number of mods a monster can have increases throughout the campaign and into endgame. In addition, many other forms of map juicing will indirectly cause rare monsters to have more mods as well, increasing the rewards of these other mechanics too. Also note the change below to make sure each map has a minimum number of rares which will also increase the average number of rare mods, and thus increasing drops further.

 

 

Currency Changes

We felt that players were not getting enough of certain currency either in the early game, or to sustain adding mods to maps.

We have deployed the following changes:

Regal orb drop rates increased around 40%

Disenchanting of six mod rares to give two regal shards instead of one.

Lesser Jewellers orbs drop rates increased around 33%

Reduced the drop rate of Chaos Orbs slightly as they are less valued and so that it doesn't consume so much of the "rare currency" drop pool. This causes currency such as Exalted Orbs to increase somewhat.

Gemcutter's Prism drop rates increased by 500%

Gemcutter's Prisms now increase quality on gems by 5% instead of 1%

 

Map Mod Changes

Like with rares, we felt that players were not being rewarded enough for the difficulty that was being added by map mods. We have significantly increased the value of all prefix map mods.

We have changed all map prefix mods, but some example changes we have deployed are:

Rarity mods have been increased by 2.5x

Quantity mods have had extra rarity added to them (This is now in a later patch)

We removed the bottom tier of some mods

You are much more likely to roll modifiers that affect drops or pack size rather than less useful mods


In addition, it has been identified that some areas are not being affected by the "Increased Number of Monster Packs" mod as they should be. We will be fixing these maps to work correctly in a later patch.

 

 

"Unlucky" Drop Protection

One of the major issues we have identified are outlier "unlucky" drops. A single Unique boss dropping badly, especially early on can significantly affect your character.

We have deployed the following changes:

No more than 50% of an Unique monsters drops can be gold

Act Bosses and Map Bosses will always drop at least 1 rare


The first of these changes is more significant than it first appears because players can't see the difference between "normal" and "rare" gold piles. You will get more equipment and currency items which can take more advantage of the rarity increases that unique monsters provide.

 

 

Click to Move

There was an issue where the "Move Only" command was namelocking. This would often result in your character confusingly attacking in an unexpected direction while holding down this action.

We have deployed the following change:

Move Only no longer namelocks

 

Endgame Maps

A concern for players in endgame maps is accidentally missing Rare monsters. In addition, many maps did not have the number of rare monsters that they should have had.

We will be making the following changes in an upcoming patch:

Rare monsters now appear on the minimap when there are 200 monsters remaining, instead of 50

Many maps have had additional rare monsters added to them to make sure that there are a minimum number in every map type.


Over the coming weeks we will be continuing to work on map layouts and monster density issues in maps.

 

 

Conclusion

We will be posting patch notes for these changes when they're deployed. For a full list of what's just been deployed, check out the patch notes here.

There are still a lot more changes to come, these are just some of the changes that are fast for us to make. We will be continuing to monitor feedback and adjusting things as we go.

 

Edytowane przez DITMD
Opublikowano (edytowane)

Ja też dziś wydropiłem swojego pierwszego unika, nie pod mój build obecnie, ale po głowie od razu chodzą mi możliwości wykorzystania. :) Mam obecnie 52 lvl.

 

poe1.thumb.jpg.f451906c64f3db2a2da73d5cf9ac528f.jpg

Edytowane przez Imm
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Ten boss sprawia mi problemy, zabrakło mi flaszki do leczenia na luzie bym go zrobił. Masakra z tymi flaszkami. To jest boss 2 aktu? ciężko jest, mały dmg, a w drugiej fazie to on przywołuje tego nie wiadomo ile, a nie mam jak naładować flaszki by się wyleczyć.
 

Spoiler

20241210215821_1.thumb.jpg.c548dc81c073f077d5ac1a28724445a2.jpg

Drop drugiego unikatu.
obraz.png.5f22252be064cbfbf30ce61578689538.png

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Gret napisał(a):

i jak leci wam coś więcej, ja jakoś nie widzę dużej różnicy 

Myślę, że to jest największy plus tej gry. Jak już coś wypadnie to człowiek się cieszy a nie jak w Diablo nasrane tych kolorów co chwila...

3 minuty temu, Joloxx9 napisał(a):

Jedno co mnie boli to jakość itemow że sklepu, człowiek ma ochotę kupić więcej a cholera drogie są.

Ja te kolorowe dodatki do skrzynki wziąłem XD Jak masz potrzebę to hajs tam wydasz. ;)

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano

Mi w 1 akcie z jakiegoś podrzędnego bossa wczoraj poleciał unikat, ale pod wojownika. Pytanko rozumiem że, skrzynka jest wspólna dla wszystkich postaci ?

3 minuty temu, userKAMIL napisał(a):

Myślę, że to jest największy plus tej gry. Jak już coś wypadnie to człowiek się cieszy a nie jak w Diablo nasrane tych kolorów co chwila...

Ja te kolorowe dodatki do skrzynki wziąłem XD Jak masz potrzebę to hajs tam wydasz. ;)

Mi aie skiny podobają, mam ten taki "gwiezdny" nie pamiętam jak się nazywa ale teraz takie typowo pod maga wrzucili, tamten bym na monka zostawił. Chyba zrobię upgrade wersji bo najlepiej to wychodzi.

 

Co do itemizacji, to w d4 niekiedy człowiekowi to się nie chciało podnosić tyle tego kolorwego leciało, w poe 1 to ekran potrafił być cały zasrany w itemach. Tutaj jest znacznie lepiej, choć troszke w drugą stronę przesadzili co sami przyznali i teraz to poprawiają.

Opublikowano (edytowane)

Wspólna bez obaw, chyba, że drugą postacią wybierzesz np tryb SSF, wtedy już nie jest wspólna, jak grasz normal itp to pozostaje normal.

Mam staffa dla Monka, poleciał taki dmg od 1lvl, że kosi wszystko, zrobiłem kilka lvli, kilka bossów, bossowie padają aż miło, a staff poleciał na magiczce, mam też 2h 1h bronie, tarcze, jest tego do wyboru dla drugiej, trzeciej postaci

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...