Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja po 30h dotarłem do drugiego aktu. Mój zachwyt nad tą grą tylko się pogłębił. ;) Natomiast pojawił się dziwny problem, że gra nagle zaczeła masakrycznie przycinać. Do tego stopnia, że nie da się grać. Poniżej temat razem z wideo jak to wygląda i ktoś napisał, że rozwiązaniem jest śmierć w grze i ponowne odrodzenie. Może komuś pomoże jak na to natrafi bo faktycznie zadziałało u mnie.

 

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano

Coś mnie ten 3 akt zaczął męczyć, lipny loot, do tego jak już padł jakiś item legendarny dla mnie, to się okazuje że ma negatywny efekt czyli inteligencja nie daje mi ekstra many. Na dodatek nie podoba mi się aktualna ascendancja, a tego zmienić nie można :/ 

  • Upvote 1
Opublikowano

Dokładnie ta lokacja, ale zresztą tam wszystkie są tak długie. Loot słaby, przez całą grę wypadł jeden unikat (i nie dla mnie), a tak to niebieskie i żółte które może w 10% się sprawdziły. Ale itemy mam dobre, koszę do przodu, tylko jest nuuuuuuda.

 

Odblokowałem portal w czasie, ale jakoś mi się już nie chce :E 

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Mnie boss na koniec aktu II strasznie wymęczył. Podczas walki nic nie widać, masakra jak beznadziejnie jest to zaprojektowane :thumbdown:

 

Może komuś się przyda, bo ja to dopiero odkryłem, w opcjach można ustawić filtr lootu, dzięki czemu będzie on łatwiej dostrzegalny, ja np używam tego https://github.com/NeverSinkDev/NeverSink-PoE2litefilter

2694490-842.jpg

Edytowane przez DITMD
  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano
2 godziny temu, galakty napisał(a):

Dokładnie ta lokacja, ale zresztą tam wszystkie są tak długie. Loot słaby, przez całą grę wypadł jeden unikat (i nie dla mnie), a tak to niebieskie i żółte które może w 10% się sprawdziły. Ale itemy mam dobre, koszę do przodu, tylko jest nuuuuuuda.

 

Odblokowałem portal w czasie, ale jakoś mi się już nie chce :E 

No mi właśnie itemy leciały takie sobie, zrobiłem build, który chyba nie domaga jeśli chodzi o obronę albo nie rozumiem trochę, bo pomimo ogromnego shieldu jest on zbijany w sekundę, mniejsza o to. Myślę, zmienię build, bo to tutaj jakąkolwiek zabawa jest okropnie droga, jak się nie uda to będę w dupie. Jedno co muszę przyznać, granie czarodziejka pod ogień na oled robi robotę. Mapy satelitarne zdecydowanie za długie, do tego ten reset mobow, po 20 min szukania gdy zabija nas elita bo nie jest podświetlona/oznaczona można dostać nerwicy.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Zmniejszą koszt  respeca o połowę, zostało już zapowiedziane na najbliższy patch(w tym tygodniu).

 

Nie zamierzają dawać pełnych resetów, bo w życiu by nie nadążyli za graczami w takim wariancie, szczególnie, że nowe skille, klasy, itemy, akty na horyzoncie. 

 

Przebudowałem swojego builda i teraz z hexblastem lecę. Mapy T15 czyści się spoko, z bossami bywa różnie.

Edytowane przez Imm
  • Upvote 2
Opublikowano
8 godzin temu, Joloxx9 napisał(a):

No mi właśnie itemy leciały takie sobie, zrobiłem build, który chyba nie domaga jeśli chodzi o obronę albo nie rozumiem trochę, bo pomimo ogromnego shieldu jest on zbijany w sekundę, mniejsza o to. Myślę, zmienię build, bo to tutaj jakąkolwiek zabawa jest okropnie droga, jak się nie uda to będę w dupie. Jedno co muszę przyznać, granie czarodziejka pod ogień na oled robi robotę. Mapy satelitarne zdecydowanie za długie, do tego ten reset mobow, po 20 min szukania gdy zabija nas elita bo nie jest podświetlona/oznaczona można dostać nerwicy.

Miałem to samo, padałem w akcie 1 i 2 od bossów na strzała, często od mobków, ani obrony, ani ataku.

 

Potem wpadło kilka itemów w miarę dobrych i udało się ulepszyć z tymi statami którymi chciałem i akt 3 to jakieś przedszkole :E Idę i nie patrzę, rzucam spelle i idę dalej, czasem się zatrzymać muszę albo cofnąć i tyle. Każdy boss padł za pierwszym razem, nawet się nie spociłem i nigdy poniżej 50% HP nie spadłem. 

 

I ogólnie specka Cold robi robotę, teraz wpadł Spirit 60 i gem XI, mogę w końcu przejść na Cast on freeze + Comet. 

Opublikowano

Ja póki co w 2gim akcie. 

Jest dużo trudniej niż w innych arpg - można dość często paść, jednak gra się bardzo przyjemnie ;).

Mam małe porównanie z POE 1, ale tutaj siedząc sobie wygodnie pogrywam na padzie i jeśli już padam to raczej przez własne błędy / mechaniki.

Kolejna poprawka obniży na szczęście koszty respecu, bo obecnie jest dość drogo i przy pomyłce w buildzie ciężko się z tego wyplątać gdy wciąż się leveluje postać.

 

Opublikowano

Ten trial to takie gunwo, że szkoda gadać po co mi takie cosik w H&S, pułapki łażenie nudne, a musisz zrobić bo progresu postaci nie będzie. Po co to komu było, wymyślanie.

Starta czasu, zero fanu

jak nie przejdziesz jednego to od nowa całośc, jak nie zrobię za drugim razem przerwa, bo mnie nerw bierze

  • Haha 1
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Informacja o najnowszym patchu, bo pisaliście coś o kosztach respectu
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3642235

 

Tak jak wspominaliście:
Like we mentioned last week, we’ll be adding the capacity to fast-travel between Checkpoints within an area, as well as adding many more checkpoints to areas, generally at all entrances and exits to areas, meaning if you find these first you’ll be able to instantly travel to them to continue exploring.

We’ll also be making Passive Point respeccing cheaper especially at higher levels. It had a relatively aggressive curve getting more expensive with character level, we have flattened that curve so it doesn’t exponentially grow as much. This should generally result in approximately 40-50% less gold cost for respeccing between the start and middle of endgame progression.

 

Lipa:
Electrocute is now 25% harder to buildup. (But the Damage Penalty has been removed from the Support Gem).
It is now more difficult to chain-freeze enemies by reducing the amount of Freeze Buildup applied after a Freeze has been applied.

Edytowane przez Reddzik
  • Like 1
Opublikowano
40 minut temu, wrobel_krk napisał(a):

Ten trial to takie gunwo, że szkoda gadać po co mi takie cosik w H&S, pułapki łażenie nudne, a musisz zrobić bo progresu postaci nie będzie. Po co to komu było, wymyślanie.

Starta czasu, zero fanu

jak nie przejdziesz jednego to od nowa całośc, jak nie zrobię za drugim razem przerwa, bo mnie nerw bierze

No i brak stashu pomiędzy etapami, więc trzeba wracać do miasta.

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...