Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Czekam aż umrze ostatnia szara komórka zdrowego rozsądku i zamówię Godlike nowego, bo zakochałem się totalnie

Wiem coś na ten temat. Jesteśmy poj............... :)

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Zachy napisał(a):

Asus ma troche wiecej opcji konfiguracyjnych, tylko nie wiem czy w samych Strixach, czy tych tanszych modelach tez.

Wyczytalem, ze w TUFie jest taki jak w Strixach.

Edytowane przez DżonyBi
Opublikowano
1 godzinę temu, Umpero napisał(a):

Liczyłem, że EXPO mi pójdzie i nie będę musiał nic ustawiać.

Ja mam zupelnie inne ustawienia timingow dla 2*32gb na a-die dla x670e/x870e na swoich kostkach.

Na razie sie nimi nie dzielę, bo u mnie dzialaly z 7800x3d na Gene i Nova i byky stabilne.

Jak te kosci przetestuje i okaza sie tez stabilne dla 9800x3d bede je tu zamieszczal.

1 godzinę temu, zxc napisał(a):

Ja, czekam na Nove XD

I dobrze robisz, to jest najlepsza opcja cena/mozliwosci.

Taichi mialem w domu, ale ze wzgledu na to ze to eatx poszla na zwrot.

Tylko dlatego.

Nova zmienilem ns Hero dls dwoch rzeczy:

-mając gene wczesniej chcialem spowrotem bios Asusa

- chcialem tego calego NitroPath :)

 

Generalnie to moglem nic nie zmieniac i jak @ju-rek siedziex na Gene :)

Ale zachcialo sie kombinowania...

1 godzinę temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Czekam aż umrze ostatnia szara komórka zdrowego rozsądku i zamówię Godlike nowego, bo zakochałem się totalnie 🥰

A mi GoodLike nie podchodzi zupelnie. :D

Wolal bym zeby MSI wydalo Ace i Unify dla AMD.

Godzinę temu, zxc napisał(a):

Hero, Godlike, a ja skromnie, gdyby mnie było stać, to brałbym https://www.x-kom.pl/p/1281730-plyta-glowna-socket-am5-asus-rog-strix-x870e-e-gaming-wifi.html . :)

Chcialem ja brac, ale Hero wygral wyscig z rozsadkiem. Calkiem OK mobo.

45 minut temu, DżonyBi napisał(a):

Wyczytalem, ze w TUFie jest taki jak w Strixach.

Podanie SP jest tylko w Strixach Asusa.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Silicon Prediction - jakosc krzemu - jak dobry cpu trafiłeś pod katem napiec ktore potrzebuje do pracy.

 

Np na z790 hero podawala jeszcze MC prediction - jak wypasiony kontroler pamięci sie trafilo...

 

To byla super sprawa miec to na intelu w hero/apexie

Edytowane przez Zachy
  • Upvote 1
Opublikowano
Godzinę temu, Zachy napisał(a):

I dobrze robisz, to jest najlepsza opcja cena/mozliwosci.

 

Tylko, pytanie, czy się doczekam, bo inni też czekają xd... Wszystkie inne płyty są, a tej nie mogą zamówić więcej, dziwne to jest..  Wysyłają pojedyncze sztuki do net-s, proshopu, i w inne miejsca, i zadowoleni.. Trzeba siedzieć, i co 10sec wciskać, by mieć szanse xD..

 

1 godzinę temu, Zachy napisał(a):

Ale zachcialo sie kombinowania...

3 godziny temu, PiPoLiNiO napisał(a):

A, może by tak sprzedać, i spróbować czegoś innego, albo wrócić do Novy xd? 

Opublikowano
3 godziny temu, Zachy napisał(a):

Np na z790 hero podawala jeszcze MC prediction - jak wypasiony kontroler pamięci sie trafilo...

 

Wyliczało to na podstawie VCCSA, a więc nieprzydatny bajer przy DDR5.

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, Umpero napisał(a):

Liczyłem, że EXPO mi pójdzie i nie będę musiał nic ustawiać.
Po pierwsze nie mam zamiaru zagłębiać się w OC pamięci bo mam inne rzeczy na głowie na które chętniej poświęcę czas.

360_F_37208141_BTJWaVwkUsaUyvPg8fcOt7Ivh

To chcesz mieć wszystko podane na tacy to chyba większość zauważyła ale tylko Zachy o tym napisał po prostu ;) a druga sprawa to ty już wrzucałeś w tym temacie stabilny nastaw zadając pytanie "co by tu jeszcze poprawić" Zaraziłeś się chorobą rzeźbiarstwa na którą sporo z nas jest tu chorych mimo że nie będzie przyrostów w grach to i tak zamiast używać normalnie PC człowiek siedzi i grzebie, także już po tobie, następne stadium objawia się graniem w cinebencha i Aide :E  

Edytowane przez Send1N
  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Zachy napisał(a):

Silicon Prediction - jakosc krzemu - jak dobry cpu trafiłeś pod katem napiec ktore potrzebuje do pracy.

Przegladam rozne tresci i tak z ciekawosci pytam. To jest to albo jakas namiastka tego?

Screenshot_20241129_074806_YouTube.jpg

 

Generalnie ten nowy ficzer q-dashboard Asusa w serii X870/X870E spoko jest.

Edytowane przez DżonyBi
Opublikowano

Ostatnia szara komórka nie musi umierać, okazało się że Godlike ma wymiary e-atx tylko w teorii, w praktyce jest jeszcze 1.7 cm szerszy, więc żeby go wstawić, musiałbym wymieniać obudowę. A to już totalnie bezsensu. Tak umierają marzenia :(

  • Sad 1
Opublikowano
Godzinę temu, DżonyBi napisał(a):

Przegladam rozne tresci i tak z ciekawosci pytam. To jest to albo jakas namiastka tego?

Tak to ten maly dodatek SP i numerek

 

Q dasboard jest niezly, widac ile czego i gdzie sie laczy

 

No i 1080p w BIOS-ie :)

Opublikowano
W dniu 24.11.2024 o 16:17, Zachy napisał(a):

W reckach testerom wychodzilo ze nie da sie uzyskac na taichi 8000mhz, a u mnie na oczko nizszej nova nie bylo problemu.

Przecież siedzisz na overclock.net i widziałeś, że można 

Opublikowano

Szukałem niedawno testów DDR5 7800-8200 w necie, że może ktoś się pokusił o zdjęcie radiatora żeby zobaczyć czy są pady na PMIC. I w kilku w pierwszej minucie albo pierwszym akapicie było "nie testujemy tego ramu na AMD bo nie ma sensu". Teki to poziom testów bwTV ;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Jak chcą ludziom zaimponować to niech wrzucą jak sprzątają jedno z nielegalnych składowiska odpadów, najlepiej tych chemicznych
    • Tutaj w filmie masz sporo odpowiedzi. Ale ciekawie odpowiadają kolesie w komentarzach. cytat: "(...)  Cóż, no silników, nawet tych komercyjnych czy open sourcowych jest stosunkowo dużo. Własnych technologii jest jeszcze więcej. A nie jest tak, że kolejne nowe nie powstają. Także z pewnością nie grozi nam robienie wszystkich gier na UE5. Szczególnie, że wielkie korporacje lub duże studia jednak dalej trzymają się swoich rozwiązań. Rockstar - RAGE, Ubisoft - UbisoftAnvil/Snowdrop, EA - Frostbite, Creative Assembly - Warscape, Bohemia Interactive - RV/Enfusion, IO Interactive - Glacier itd. a jeszcze jest pełno firm, które udostępniają swoje silniki jak Crytek - CryEngine, Relic/Supergiant/podstudia Microsoftu - Essence Engine czy XNA, Bethesda - idTech i jego mutacje i wiele innych. No i na to wszystko mamy typowe silniki do wszystkiego (plus kilka znanych przykładów): Godot (Brotato, Dome Keeper), PyGame (stos visual novel), RPG Maker (klasyk, ale wyszedł na nim też np. Felvidek), Gamemaker (Undertale, Stoneshard, Forager, Hyper Light Drifter, Norland, Katana ZERO, ZERO Sievert, Hero Siege, Loop Hero), Unity (Rust, Cities Skylines, The Forest, Fall Guys, Raft, Subnautica, RimWorld, Unturned, Valheim, Cuphead, Kerbal Space Program, Ori Cult of the Lamb) i całą rodzinę UE PUBG, Deep Rock Galactic, ARK, Black Myth Wukong, Civ VI, Squad, Hogwarts Legacy, Palworld, Rocket League, Manor Lords, Sea of Thieves, Stray) (...)".        cytat: "I już się zebrało grono znawców enginów wszelakich i przede wszystkim unreala, większość z Was zna ten engine tylko z wiadomości na portalach. Pracuję zawodowo na UE od wersji 4.2 i na podstawie swoich doświadczeń oraz doświadczeń kolegów z branży, mogę śmiało stwierdzić że na ten moment nie ma żadnej konkurencji dla UE, stworzenie inhouse'owego enigina który byłby konkurencją jest za drogie dlatego większość twórców AAA przesiada się właśnie na niego. Co do plotek o shutteringu i innych bzdetach wyssanych z palcach - ue jak każdy engine posiada optymalizację i jest tylko narzędziem, to od użytkownika zależy jak to wykorzysta/zoptymalizuje."     cytat: " Dużo politycznych odpowiedzi na temat tego dlaczego korzysta się z Unreal'a, a porzuca własne silniki. Rzeczywista powinna brzmieć tak, że firmy tną koszty i taniej jest korzystać z gotowego produktu niż opłacać doświadczonych pracowników i rozwijać swój produkt. Efekty tego widzimy w ostatnich latach, optymalizacja leży, a nowe gry nie oferują niczego innego niż jej poprzedniczki. Nie wspomnę już o sztucznej inteligencji i fizyce w grach, które aktualnie nie istnieją. Po prostu firmy chcą tylko więcej gier, szybciej i jak najtaniej. Jakość schodzi na co raz dalszy plan.  Mieliśmy niesamowicie dobry gamedev w Polsce i masą doświadczonych pracowników znających się na rzeczy. Niestety studia ich nie doceniały, nie chciały godnie płacić i paradoksalnie za to że są dobrzy byli zwalniani, gdyż kosztowali więcej niż randomy ściągane przez HR. W efekcie Ci przebranżowili się na pochodne technologie, a naszymi silnikami nie miał kto się zająć. Ściągnięcie byłych pracowników po takim potraktowaniu stawało się co raz bardziej niemożliwe albo absurdalnie drogie. Aktualnie kadry naszych Polskich studiów zasilane są całkowicie nowymi zespołami, często ściąganych z całego świata.  Po aktualnych raportach widać, że koszty obsługi Unreal'a z czasem zbiegły się, a nawet przewyższyły dawne koszty utrzymania własnych silników. Tutaj za to winę ponoszą w sumie sami gracze, bo najlepiej sprzedaje się to co się mruga, świeci, błyszczy i jest ładne. Wszystkie pozostałe aspekty są ignorowane, dlatego proporcje artystów i programistów przeważają się na tą pierwszą stronę. Ilość osób tworzących gry stale rośnie, bo tworzenie assetów jest czasochłonne i drogie. Tutaj subiektywna opinia, assety stały się dla mnie nudne, w żaden sposób setny raz zobaczenie ładnego budynku, odbić w kałuży wody, refleksów itd., nie sprawia że chcę grać w daną grę, stały się dla mnie zupełnie obojętne. Brakuje mi całego backend'u gier, którym nikt się nie zajmuje."     cytat: "Obwinanie silnika, ze powstaja ch*** gry, to jak prz**** się do składników dań w potrawach, całkowicie pomijając najważniejszy współczynnik, czyli kucharza. Nawet z najgorszych składników dobry kucharz zrobi smaczne danie, gdzie w przypadku ch****, nawet zagotowanie wody sprawi problemy. W przypadku gier mamy dokładnie to samo, słabi kucharze [developerzy] podaja na tacy pieknie prezentujace sie potrwawy, aby po chwili poczuc, ze czesc jest spalona, druga surowa i niedoprawiona. Oczywiście, jezeli mamy tylko jeden silnik, to beda produkowane gry zblizone do siebie, tak samo jak z franczyzami restauracji czy sklepów, jak mcdonalds, ale to nie znaczy, ze ktos nie moze przerobić ta franzyce w całkowicie nowy produkt z większym bądz mniejszym wysiłkiem. Czasem bedzie oplacalniejsze stworzenie od zera, a czasem kilka lekkich modyfikacji sprawi cuda. Wynik moze byc rozny, od wiekszej ilosci engine developerów i stworzenie uniwersalnego narzedzia pod gry, po zaczecie nowych silników przez korporacje bo bedzie sie biznes opłacał. Jedynie co wiemy, ze gry pojda do przodu, niezaleznie od silnika, bo w momencie, kiedy gry z UE5 + nie beda sie sprzedawac, to HR, prezesi, udziałowcy zmusza firme do podjecia dalszych kroków, bo wszystko kreci sie w około $$"             Ale widzisz, w sposób delikatny zmieniasz front  i... super, bo o to mi chodziło. To wszystko, co piszesz, to prawda. Zgadzam się. Ale oszukuje Cię, frustruje, okrada, wypuszcza crapa... DEVELOPER ! I do niego kieruj pretensje. Nie do twórcy silnika. To deweloper w finale wydaje grę i kasuje kesz. I to on ma zadbać, aby gra "odpowiednio" działała. Niech ujmie geometrii, oświetlenia, tekstur. Niech zredukuje to, co powoduje zadyszkę (albo się douczy).   Jeżeli np. taka Toyota wypuści trefne wozy / silniki, które się rozlatują i pękają im bloki, to wnosisz skargę na (?!?) Toyotę raczej, a nie do twórcy silnika diesla, albo odlewani, która te bloki odlewa dla Toyoty. Jeżeli, ktoś wypuszcza grę, która nie działa, to winien jest developer. Mógł nie wypuszczać, mógł dopracować, mógł wybrać inny silnik, mógł zrezygnować, mógł zrobić kilka rzeczy, zanim oszukał gracza. Developer. Nie twórca silnika.  
    • Ten prezes to jednocześnie właściciel firmy. Mogli odmówić, nic by się nie stało. Chodziło mi po prostu o to, że ten wybór, to w 9 na 10 przypadkach zgoda przez łzy. Nie zdajecie sobie sprawy na co ludzie są wstanie się zgodzić, tylko dlatego, że ktoś na odpowiednio wysokim stanowisku tak zarządził.   Edit: Co do tego karpia, niech w końcu handel żywym karpiem skasują. Rzeczywiście niepotrzebne cierpienie dla tych ryb przed śmiercią. Ale jak ktoś już się pofatyguje się tą rybę osobiście złowić, to niech z nią robi co chce. Ewentualnie nich ją uśmierca przed odejściem z łowiska. Z wszystkim można przesadzić.   A Grenlandia? Przejecie przez Stany widzę tylko w jednym scenariuszu. Kiedy Ruscy postanowiliby sobie ją po prostu wziąć, bo i tak się stanąć może. Dania w takim scenariuszu jest za mała, aby miała coś do gadania.
    • Da się już grać w to na 8GB VRAM? Na stronie gamegpu na 6600XT jedynie 13 fps na medium 1080p więc pytanie czy ma to sens.
    • Możesz jeżeli osiągnie temperaturę "krytyczną" to się wyłączy nic nie spalisz jeżeli o to pytasz... okolice 80stopni to nie są jeszcze zbyt wysokie temperatury jak cpu/gpu w laptopie. Włącz hwinfo opcja tylko czujniki zostaw niech działa podczas gry i jak wystąpi to "klatkowanie" zrób screena na rozciągniętym na maxa oknie tak aby było widać wszystkie parametry/temperatury jakie były podczas grania, to samo zrób w tym programie https://www.resplendence.com/latencymon uruchom zielonym trójkątem w lewym górnym rogu przed graniem niech działa i po wystąpieniu tego efektu tak samo wrzuć fotę.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...