Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
25 minut temu, Vulc napisał(a):

Ale też jest to logiczne rozwiązanie, bo one-stacki były mocnym exploitem w poprzednich odsłonach. 

Z perspektywy pvp / multi - to było dobre, bo wiedziałeś co możesz zrobić, w jaki bank możesz wejść, żeby szybko wystrzelać i zdobyć większe wojsko.
Bez tego najpierw będziesz musiał uzbierać silniejszą armię np. z miasta = gra będzie wolniejsza (a i tak turowe herosy są wolne) = mniej atrakcyjna zarówno do grania, jak i do obserwowania.

 

Opublikowano

Pograłem prawie godzinę, nie jest tak źle, muszą jeszcze trochę rzeczy poprawić, grałem ludźmi, grafika miła dla oka, podobają mi się ulepszenia zamku i bohatera, oraz możliwość wyboru rozwoju jednostek tak jak było w HOMM V, jak na demo to jest to już teraz o wiele lepiej zoptymalizowane niż HOMM VII, wszystko maks i chodzi płynnie, ale czekam na pełną wersję i gorące krzesła to będzie to. 

Opublikowano
W dniu 11.10.2025 o 17:47, Stjepan napisał(a):

Pograłem prawie godzinę, nie jest tak źle, muszą jeszcze trochę rzeczy poprawić, grałem ludźmi, grafika miła dla oka, podobają mi się ulepszenia zamku i bohatera, oraz możliwość wyboru rozwoju jednostek tak jak było w HOMM V, jak na demo to jest to już teraz o wiele lepiej zoptymalizowane niż HOMM VII, wszystko maks i chodzi płynnie, ale czekam na pełną wersję i gorące krzesła to będzie to. 

Ja pogralem w demo. Juz sama muzyka o 2-3 kasy nizej niz H3. Generalnie mimo pozytywnego podejscia, no nie ma szans do H3 HOTA. Aczkolwiek fajnie, ze probuja skopiowac dobra gre, polki co to bardziej przypomina mix H4 i H3

Opublikowano (edytowane)

Z tą optymalizacja to tak średnio, delikatnie mówiąc, z taką grafiką to powinno śmigać na tablecie, albo na ziemniaku w 4k i 120 kl/s, a tymczasem mojego starego poczciwego 2060S ciśnie niczym jakiś Indiana albo inna #D AAA action TPPP z RT... Patologia postępuje.

 

Sama gra fajna, choć miejscami irytuje UI - można by pewne rzeczy lepiej poukładać, brakuje mi przeglądu armii jak w HoMM V, gdzie można było przewijać jednostki w okienku (tu trzeba klikać prawym na pasku by zmienić podglądane statystyki), ekran rozwoju czarów totalnie nieczytelny... Za to bardzo ładne miasta.

 

Czytelność jednak średnia, pomimo braku pixel artu, bo wszystko jakieś takie malutkie. 
No ale ogólnie czuć w tym mooocno takie retro-modern game.
O to chyba prosili fani - ale fanatycy i tak będą kręcić nosem. Ciekawe tedy, jak sobie gra poradzi...

Edytowane przez Zas
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...