Skocz do zawartości

PlayStation 6 - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Przy zewnętrznej mogliby dać małą wewnętrzną, aby utrzymać konsolę w uśpieniu itp. Poza tym to świetny pomysł, ponieważ będzie więcej miejsca na radiator oraz przy połączeniu kablowym ubędzie ciężaru w rękach. Przy wysokim TDP i tak granie na baterii jest bez sensu.
Ciekawe kiedy wejdzie tryb "eco" do PS5, bo ma on symulować wydajność handhelda, aby devom było łatwiej optymalizować gry pod te coś.

Edit.

Tak czytam was i chyba nikt nie oglądał filmu od Moore's Law Is Dead, tylko artykuły.

Sony pracuje nad trybem eco dla PS5 który będzie miał połowę wydajności, symulując przyszły handheld.
RDNA5 może ładnie zaskoczyć, choć nadal będzie to trochę lepiej niż PS5 Pro, na przepaść nie ma co liczyć... Ponieważ celują w niższą cenę.
Gry cierpią na brak optymalizacji i pomysłu, wraz z niedoborem czasu, dobrych priorytetów i wizji, aby zrealizować coś wartego uwagi. Oby Valve mocno namieszało swoim silnikiem fizyki oraz AI... Wtedy może chociaż mniejsze studia zrobią coś świetnego, zamiast dłubać w UE5. Na dodatek  Valve coś kręci się przy Sony. 

Edytowane przez musichunter1x
  • Odpowiedzi 419
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Taa, gamingowe lapy za 18000 mają w 170W wydajność pomiędzy 5060Ti a 4070 Super a tu niektórzy marzą o handheldzie o mocy PS6. Może moc PS5 w sensie CPU + GPU robiące to samo, ale w np. 720p tam gdzie PS5 robi 1440p to jeszcze. Ale TSMC 3nm ma dać +10%, a nie +200%, a dodatkowy cache choć może dać kopa, to nie +300%

 

Na pewno są szanse na to, aby handeld Sony był o wiele szybszy niż najszybsze obecnie handheldy. To tak. Ale nie oczekujmy cudów.

Edytowane przez VRman
Opublikowano
24 minuty temu, VRman napisał(a):

ale w np. 720p tam gdzie PS5 robi 1440p to jeszcze.

Dokładnie tak będzie,  handheldy mają ten plus że nie muszą się przejmować pompowaniem rozdzielczości.

 

FSR 5(?) będzie robić 1080p z 576p i wszyscy odkryją że w sumie można odpalać tak samo skomplikowane gry jak na normalnej konsoli. 

  • Like 1
Opublikowano

Taa, Tak świetnie wypadnie ten FSR5 w handheldzie jak DLSS na Switchu 2, czyli katastrofa w ruchu.

 

Ale mainstream da sobie wmówić, że jest super i taka będzie opinia większości. Na pewno ten PS6portable czy jak mu tam, z jakiegoś upscallera lepszego niż FSR 3 korzystać będzie, ale obawiam się, że daleko poza FSR3 czy DLSS3 nie wyjdzie. Przecież liczenie Transformera zjada więcej zasobów niż całe GPU Switcha 2 ma do dyspozycji.

Opublikowano
27 minut temu, VRman napisał(a):

Taa, Tak świetnie wypadnie ten FSR5 w handheldzie jak DLSS na Switchu 2, czyli katastrofa w ruchu.

A kto powiedział że nie? :D

Czy to będzie krytycznym problemem handhelda? Pewnie nie.

 

To będą koszty posiadania pełnej kompatybilności z grami dużej PS6.

 

Jeśli dowiozą taką kompatybilność to będą mieć niezły killer feature :D

Opublikowano

Ja tego nie widzę. Między PS6 Handheld a PS6 będzie wieksza przepaść niż między Series S ma (4TF) a Series X (12TF) i już jest padaka z grami.

To co to będzie u Sony:E

 

No i wisienka na torcie... w przecieku jest napisane jak byk, że gry mają być tak projektowane od początku, żeby działały na PS6 Handheld:Crash:

Czyli to będzie jeszcze większa kotwica niż Series S dla Series X:wariat:

 

Dobrze, że robię migrację na "Unlimited Power" PC:faja:

 

 

 

fd8e585e189b5b1eea243dd0c4f84609.gif

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, Spychcio napisał(a):

Dobrze, że robię migrację na "Unlimited Power" PC:faja:

Tylko się nie zdziw, że masz 683 fpsy ze spadkami do 0 fps ze względu na traversal stutter w gierkach na UE5 i nie tylko.

Edytowane przez Tankietka
Opublikowano
3 minuty temu, Spychcio napisał(a):

Lepsze to niż medium, bieda rt i 720p skalowane do 4K:E Wystarczy mi już tego...

W 2030 będziesz miał to co napisałeś na PC, a na konsolach 360p i 20fps + FG. 
Patrząc na to jak się PC cofnął w stronę konsolowego mydła, z którego ludzie dekadę temu uciekali na PC :E

 

Opublikowano
3 godziny temu, VRman napisał(a):

Taa, gamingowe lapy za 18000 mają w 170W wydajność pomiędzy 5060Ti a 4070 Super a tu niektórzy marzą o handheldzie o mocy PS6.

Jeśli ktoś ma takie marzenia o handheldzie to jest oderwany niczym ludzie tworzący Concord. :E 
Przecież już jest dość mocny przeciek, że to będzie połowa PS5 wydajnościowo.

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Spychcio napisał(a):

Lepsze to niż medium, bieda rt i 720p skalowane do 4K:E Wystarczy mi już tego...

Może Ci lepiej pyknie granie na PC. Zależy też od stopnia wyczulenia na różnorakie stutteringi. Szkoda dawać 10 klocków za kompa jak i tak rwie. Rwanie za 2 klocki można sobie lepiej psychicznie wytłumaczyć ; d

Edytowane przez Tankietka
Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, Wu70 napisał(a):

Dokładnie tak będzie,  handheldy mają ten plus że nie muszą się przejmować pompowaniem rozdzielczości.

 

FSR 5(?) będzie robić 1080p z 576p i wszyscy odkryją że w sumie można odpalać tak samo skomplikowane gry jak na normalnej konsoli. 

W zasadzie głównym problemem staje się CPU chociaż przy grach jakie się teraz projektuje to też nie jest takie oczywiste.

Edytowane przez Kris194
Opublikowano (edytowane)
47 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Przez ten szybki dysk:E

Tak, tak :E  Rachet & Clank: Rift Apart wyszedł wpierw tylko na PS5, bez PS4, bo bez mitycznego SSD gra by nie działała, a po roku wyszła gra na PC z HDD i działa :E  

Dysk z PS5 jest takim samym kitem mitycznym, jak moc Cell'a z PS3 :E 

Edytowane przez kanon7
Opublikowano
40 minut temu, voltq napisał(a):

konsola musi zapewnic 50fps+ i 1400p+ , inaczej na tv 55+ 4k nie da się grać bo mydło i tnie

540p-720p + FSR dostaniesz w grach z PT i ci panowie z DF wytłumaczą, że to wielki postęp i że trzeba dziękować Sony i AMD bo te AI jest w PS6 wspaniałe i niesamowite ;)

 

1 minutę temu, Winter napisał(a):

Ten ssd z ps5 jest sporo szybszy od tego z xsx i robi robotę.

Dadzą dysk SSD PCI 6.0 z 30GB/s i będzie od razu 500fps w GTA VI :D

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, kanon7 napisał(a):

I to mnie zaskakuje do dzisiaj - czemu :E 

mhm, dziwne, linux i windows 7/8/10/11 maja te sama wydajnosc w tych samych grach (natywnie) na tym samym pc :)

48 minut temu, voltq napisał(a):

konsola musi zapewnic 50fps+ i 1400p+ , inaczej na tv 55+ 4k nie da się grać bo mydło i tnie

ooo, to jednak 40Hz jest mydlem i nie da sie grac? :E Czy trzeba czekac na OLEDa++++ zeby sie teorie sprawdzaly? Nie wiem, testuje QLEDa 65", w zyci z Waszymi kolorkami xD

 

Teorie widze genialne napisaliscie w ostatnich dniach, pozniej zbiorowo sie posmieje dla wlasnej uciechy co tam sobie fapujecie w glowkach o ps6.

Edytowane przez ryba
Opublikowano
24 minuty temu, Winter napisał(a):

Nie, ale wprowadzenie SSD umożliwiło devom tworzenie rozległych światów w grach.

Dokładnie, bo na HDD PS4 i Xbox One S nie udało się zrobić RDR2 i GTA V :E 

Opublikowano
59 minut temu, ryba napisał(a):

mhm, dziwne, linux i windows 7/8/10/11 maja te sama wydajnosc w tych samych grach (natywnie) na tym samym pc :)

ooo, to jednak 40Hz jest mydlem i nie da sie grac? :E Czy trzeba czekac na OLEDa++++ zeby sie teorie sprawdzaly? Nie wiem, testuje QLEDa 65", w zyci z Waszymi kolorkami xD

 

Teorie widze genialne napisaliscie w ostatnich dniach, pozniej zbiorowo sie posmieje dla wlasnej uciechy co tam sobie fapujecie w glowkach o ps6.

nie da się przy tym marketingu o 120hz i 8k , jak konsola nie będzie mieć 50fps+ i 1400p+ to traci sens bo gra przy 30 fps to tragedia i to samo jest z mydłem jako rozdzielczością 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...