Skocz do zawartości

PlayStation 6 - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 419
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja was pogodzę:

- faktycznie PS4 cierpiało przez HDD, co widać choćby po wersji na Switcha

- Insomiac i Sony zrobiłi z siebie debili tym pierdzeniem o SSD. Potem wyszło że ktoś odpalił grę na PS5 z HDD nawet, a ten SSD taki cudowny, że i tak przy przeskakiwaniu bywają przycinki/spadki klatek/whatever (nie pamiętam, DF pokazywało dawno temu)

 

Całe te pierdololo o rewolucji skończyło się na niczym. Ani nie było definitywnego zakończenia czekania aż się coś załaduje, ani światy nie są nagle pierdylion razy większe. Konsola dostała 14.5GB RAMu dla gry zamiast 5.5GB. A Wiesiek 3 czy GTA III chodziły na kartoflach PS3/x360/switch 1 choć oferowały otwarte światy. 

 

SAM SENS tego co mówili to jedno. Oczywiście, że SSD pomaga, oczywiście, że pozwala na to, to to i tamto. Ale reklamowanie konsoli taką pierdołą i pierdowibracjami w padzie to była żenada. A To tylko był wstęp. Poziomy żenady to dopiero wywali w kosmos po przemierze PS6, jak się okaże jakie gówno jest pod maską, ale przykrywane "AI, AI, AI!" (choć jak jakimś cudem CPU będzie na poziomie 7800x3d to nie nazwę tego gównem. Lepsza konsola z mocarnym CPU (mocarnym w grach, a nie w ilościach rdzeni czy AI) a z gównianym GPU niż odwrotnie. Przynajmniej z punktu widzenia gracza na PC, którego konfig PS6 dotyczy w sensie gier, które potem na PC lądują)

 

Opublikowano (edytowane)

 

11 minut temu, Winter napisał(a):

Jesteś świadom problemów CP2077? Te problemy w dużej mierze wynikały z wolnego HDD.

He? Raczej twórcy gry odwalili manianę.

Edytowane przez ODIN85
  • Upvote 2
Opublikowano
11 minut temu, VRman napisał(a):

A Wiesiek 3 czy GTA III chodziły na kartoflach PS3/x360/switch 1 choć oferowały otwarte światy. 

 

A daggerfall mial gigantyczny swiat w 1996 na kijowym sprzecie i to jeszcze na MS-DOS, co to ma do rzeczy? Odpal sobie tego W3 na Switchu1, milego grania :E

Wcale nie ma roznicy w grafice GTA V miedzy PS3/4/5, a PC pierwsze wydanie/obecne. They are the same game!

Opublikowano (edytowane)

Wyjatkowy dysk SSD z PS5 to byl chwyt marketingowy, ktory wielkiej roznicy w grach nie robi wzgledem innych dyskow SSD. PSSR tez mial byc game changerem, a okazal sie byc kolejnym marketingowym belkotem i kaszalotem ktory zostanie zastapiony przez FSR4. Nie ma co sluchac magikow z Sony, prezentacje sa zrobione po to by sprzedac wam produkt, o wadach i ulomnosciach tam nie powiedza. %-) 

Edytowane przez RTXnietylko4060tiUSER
Opublikowano
Godzinę temu, Winter napisał(a):

Jesteś świadom problemów CP2077? Te problemy w dużej mierze wynikały z wolnego HDD.

Jasne, na pc z szybkim SSD albo albo na PS5 też, co? Ta gra po prostu wyszła kilka lat za wcześnie i była niedopracowana, dysk nie miał nic do tego. Większe gry śmigały na HDD lata wcześniej, np rdr2 na starych konsolach. 

To całe pierdzielenie Sony o SSD to marketingowy bełkot i nic więcej. Na pc są znacznie szybsze dyski i fps od tego nie przybywa. Tak samo to bieda pssr którym zachwyca się fanbojka kiedy dlss jest po prostu lepszy i nie jest niczym nowym. Sony wprowadza na konsolach coś co na pc jest od dawna i reklamuje to jako rewolucję, a pelikany to łykają. SSD robił na mnie wrażenie w 2011 roku jak kupiłem pierwszy taki dysk do pc. Sony przedstawiało to jako rewolucję prawie dekadę później 🤣 

W tej chwili nawet PS5 pro to rupieć w porównaniu z dobrym pc. 

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
29 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Ale wadę każdy widzi.

Pro za 3500 i to bez napędu:boink:

Kupilem za 3620* w sklepie nowke z napedem (osobne zakupy, ale w sklepach) :)

 

 

Spoiler

*ogolem to finalnie mnie wyszlo 2400 :E Haters gonna hate.

 

Edytowane przez ryba
Opublikowano (edytowane)

Najgorsze było to kłamanie o tym, że to nie tylko cud, ale i wyjątkowy potrójny cud, bo Sony zrobiło to i tamto.

 

A realnie?

 

Dysk SATA z roku 2011 dałby 90% korzyści jakie dał ten cud SSD M2 z  cud hardware'ową kompresją, dla cud gier, które już nigdy nic nie doczytają i nie przytną. No chyba, że będzie shader compilation stutter w 3/4 gier przez UE5, a ekrany ładowania po kilka minut zastąpione zostaną ekranami liczenia shaderów. 

To było tak debilne jak reklamowanie PS5 jako 8K, gdy niektóre gry chodzą w niższej rozdiałce niż Ridge Racer na PS3 z roku 2006.

 

Mieli przecież  się czym chwalić realnie - pożegnali AMD Klakiera. No i super. Więcej RAMu też się przyda. Wymiana gównianego HDD na jakikolwiek SSD - spoko. Ale przegięli z marketingiem tak samo jak Nvidia z MFG i "4090 performance at 499$"

 

PS. A jak wspomniałem o Jaguarze. Obejrzałem najnowszy filmik Moore Law is dead na YT i tam pada takie ciekawe zdanie

- pamiętacie jak Sony projektowało PS4 z myślą o jak najniższych kosztach? No to z PS6 robią to samo"

 

oj....

 

wtedy przez takie pomysły dostaliśmy Klakiera pod maską...

Edytowane przez VRman
Opublikowano (edytowane)
34 minuty temu, Winter napisał(a):

Brak argumentów i znowu zaczyna się wątek o PCMR.

Brak argumentów na co? To ty pisałeś brednie, że niby stan techniczny cp77 wynikał po części z tego, że gra musiała chodzić na HDD kiedy na SSD stan techniczny również był opłakany. Większe gry chodziły na HDD i tyle w temacie, cpr skopał grę. Tak się składa, że właśnie gram w cp77 i wciąż jest w nim masa błędów, tylko dzisiaj widziałem przeciwników przenikających przez stół, ragdoll powykręcany niczym w każdą stronę, npc który zniknął podczas przechodzenia przez bramę czy znikające auta. Te błędy są 5 lat po premierze w wersji 2.3. 

Edytowane przez Henryk Nowak
Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, Winter napisał(a):

Ić stont.

Screenshot_20250803_165606_Samsung Internet.jpg

No i? To nie wina dysku tylko partactwa cdpr. Skoro inne ogromne gry normalnie działaly na HDD to znaczy, że cdpr zawalił optymalizację. 

Czy fakt, że jakaś gra zamula na rtx 4080 wynika z tego, że ta karta to złom czy może optymalizacja jest do niczego?

 

Oczywiście, że ssd jest znacznie lepszy, ale ty jako przykład wybrałeś sobie grę, która była w tragicznym stanie technicznym w czasie premiery i wciąż nie jest do końca ogarnięta. 

Edytowane przez Henryk Nowak
  • Upvote 1
Opublikowano

CDPR słabo zna się na robieniu gier od strony technicznej, dlatego porzucają swój silnik ;)

 

Nie ma co szukać wybranego kasztana ktory potwierdzi jakąś teorię tylko trzeba spojrzeć na cały rynek.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Winter napisał(a):

Na PS5 grałem i żadnych problemów nie było. Wersja na PC też spoko dzialala.

Tego jest pełno. Grałem w 2020 na dać i w 2021 na PS5 i się odbiłem. Dopiero teraz przechodzę na pc niemal 5 lat po premierze a mimo to jest masa błędów. 

Poza tym zobacz jak chodzi rdr2 na PS4, nie ma o czym gadać, cp to techniczna tragedia. 

Edytowane przez Henryk Nowak
Opublikowano (edytowane)
31 minut temu, Winter napisał(a):

Tylko, że gry od Rockstar są w produkcji przez naście lat. CDPR to nie ta liga, nie mają tyle szmalu, by latami nic nie wypuszczać.

Akurat cyberpunk i rdr2 były w produkcji mniej-więcej tyle samo czasu, osiem lat. 

Poza tym to jest głupi argument. Tłumaczysz partactwo tym, że twórca ma ograniczony budżet. 

Twórca powinien dostarczyć na rynek produkt, z którego są się korzystać a jak brakuje kasy na spełnienie wizji to trzeba zmienić wizję albo pozyskać pieniądze. Mnie nie obchodzi dlaczego produkt jest do kitu, ma taki nie być. 

To tak jakbyś tłumaczył fuszerkę budowlaną tym, że wykonawcy nie stać na porządne narzędzia. Mnie nie obchodzi czym robi, dla mnie liczy się efekt. 

Edytowane przez Henryk Nowak
Opublikowano (edytowane)

Nie widzę żadnych ograniczeń technologicznych tylko spartoloną robotę, rdr2 pięknie chodziło nawet na bazowym PS4. 

Teraz gram w cp77, właśnie przejechałem typa autem i ten w nim utkwił, trzęsie się jak galareta i wydaje odgłosy jakby ciągle o coś uderzał. Jaka technologia ogranicza teraz cdpr przed usunięciem tego typu bugów?

A co do ambitnego projektu - trzeba mierzyć siły na zamiary. Jeśli oczekują, że klient zapłaci pełną cenę za grę to trzeba tę grę oferować w chwili sprzedaży a nie 10 lat później, chociaż cp77 nigdy nie będzie w pełni naprawiony. 

Edytowane przez Henryk Nowak
Opublikowano (edytowane)

@WinterNie ma co ich tlumaczyc, bo w 2020 gra byla w bardzo zlej kondycji. Oni wiedzieli w jakim ona jest stanie, a mimo to ja wypuscili. Sony wycofalo ja ze sklepu i zwracalo ludziom pieniadze, a taka sytuacja nie zdarza sie czesto. Wydali ponad miliard na gre i marketing, nie mozna powiedziec ze nie mieli pieniedzy, zreszta, ta gra do dzisiaj jest zbugowana, 5 lat po premierze.

Edytowane przez RTXnietylko4060tiUSER
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, Winter napisał(a):

Bzdura. Ogromna część to był marketing.

1/3 bodaj, nic wielkiego, branzowy standardzik.

30 minut temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a):

@WinterChcesz powiedziec ze gra za 1.2 MILIARDA zlotych miala ograniczony budzet? :hihot:

27 minut temu, Henryk Nowak napisał(a):

I 8 lat w developingu. Pewnie zaraz wyskoczy z budżetem jakichś innych gier i napisze, że ponad miliard złotych to za mało. 

Po prostu biedaki Wam bez OLEDu textury wolniej sie wczytywaly :E

Edytowane przez ryba
Opublikowano
47 minut temu, Winter napisał(a):

Mistrzu, cdpr supportowało TW3 przez 10 lat. W przypadku cp2077 problemem był zbyt ambitny projekt i ograniczenia technologiczne. Nie bez powodu DLC wydali tylko na PS5.

Problemem to były ich ambicje że chcieli to wydać na wszystkie platformy w tym samym czasie a wielkim studiem nie byli.

Opublikowano
48 minut temu, Winter napisał(a):

Bzdura. Ogromna część to był marketing.

Tak jest zawsze, więc żadna bzdura. Marketing gier r* kosztuje więcej niż development, to jest standard. No i ponad miliard to wciąż ogromna kwota. 

Załóżmy, że cdpr miałoby tylko 50 milionów złotych, czy to by usprawiedliwiało wydanie produktu, który nie jest gotowy?

https://www.statista.com/statistics/1343397/most-expensive-games-development/

Jedna z najdroższych gier w historii, ale wg wintera budżet był ograniczony :E

A zatrudnianie Keanu Reevesa żeby wystąpił w grze i ją promował też pewnie kosztowało majątek. Nie wiem po co to zrobili, lepiej by było jakby wydali kasę na optymalizację. I tak by więcej na tym zyskali bo stan gry zrobił im ogromną antyreklamę, np cyberpunk został pierwszą wielką gra AAA, która została wycofana z psn z powodu stanu technicznego. 

Opublikowano (edytowane)

@ITHardwareGPT  jako sędzia, wydaj wyrok, słuszny i sprawiedliwy w sprawie growej użytkownika @Winter i @Henryk Nowak :E 
W jaki stopniu wpływ dysku HDD w PS4 i Xbox One S miały, co do fatalnej jakości Cyberpunk 2077? 
Czy ten dysk HDD miał bezpośrednio wpływ na to? 
PS. Strona 10 i 9 tego tematu, sporu pomiędzy ww. użytkownikami :E  czekamy na wyrok :E 

Edytowane przez kanon7
  • Like 1
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
42 minuty temu, Winter napisał(a):

Nadal ten HDD ograniczał tę grę. Od tego zaczęła się dyskusja.

I mimo tego, że HDD ograniczył grę, to dało się tego nie spartolić, a wiem to dzięki temu, że grałem w rdr2 na xox w 4k@30 i gra była płynna (jak na 30fps), pozbawiona spadków FPS, większa od cp77 i wygladala lepiej a to wszystko na HDD. Po prostu była dopracowana. No i cp77 wciąż jest zabugowany i ma problemy z doczytywaniem na SSD. 

 

Zarzucasz ludziom pisanie bzdur, mi zarzucasz brak argumentów, a na pytanie na co mi brakuje tych argumentów już nie odpowiedziałeś. 

Edytowane przez Henryk Nowak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...