Roman_PCMR 866 Opublikowano 26 Listopada 2024 Opublikowano 26 Listopada 2024 3 godziny temu, lukadd napisał(a): PS6 to okres pod koniec generacji rtx 6090 lub początek RTX 7090 Ile się do tego czasu jeszcze pozmienia to głowa mała AI, techniki scalowania, RT itd. Ten wątek o PS6 na dzień dzisiejszy nie ma żadnego sensu. Za 2-3 lata może można będzie coś tam wróżyć. Tylko ze przecieki mowia ze konsola moze wyjsc nawet za 18 miesiecy.....
voltq 1 372 Opublikowano 26 Listopada 2024 Opublikowano 26 Listopada 2024 (edytowane) PS4 1.84 tfl PS4 pro 4.2 tfl PS5 10.3 tfl PS5 pro 16.7 tfl Ps6 będzie mieć 32-35 tfl jakiś przycięty 7800 xt, 20-22 gb ram i procek 8/16 przycięty 7700x , tak wróżę z fusów, napęd opcjonalny, cena 999 euro Edytowane 26 Listopada 2024 przez voltq
Phoenix. 4 730 Opublikowano 27 Listopada 2024 Opublikowano 27 Listopada 2024 1 godzinę temu, Roman_PCMR napisał(a): Tylko ze przecieki mowia ze konsola moze wyjsc nawet za 18 miesiecy..... Które przecieki ? Gdzie takie cuda piszą? Bo to nawet w 1% nie jest realne.
Spychcio 802 Opublikowano 27 Listopada 2024 Opublikowano 27 Listopada 2024 Godzinę temu, voltq napisał(a): PS4 1.84 tfl PS4 pro 4.2 tfl PS5 10.3 tfl PS5 pro 16.7 tfl Ps6 będzie mieć 32-35 tfl jakiś przycięty 7800 xt, 20-22 gb ram i procek 8/16 przycięty 7700x , tak wróżę z fusów, napęd opcjonalny, cena 999 euro Nie patrz na Teraflopy bo w każdej architekturze u każdego producenta trzeba je przeliczać inaczej. Jeśli konsola ma wyjść pod koniec 2027r. i to w cenie 999euro to byłoby tam coś na poziomie RTX4080. Z resztą mogę się zgodzić, sam obstawiam 24GB GDDR7 i procka 8/16 tyle, że ZEN5 lub ZEN6. 1
azgan 1 130 Opublikowano 27 Listopada 2024 Autor Opublikowano 27 Listopada 2024 7 godzin temu, Roman_PCMR napisał(a): Tylko ze przecieki mowia ze konsola moze wyjsc nawet za 18 miesiecy..... To po co by wprowadzali teraz PS5 PRO? 😉 1
Phoenix. 4 730 Opublikowano 27 Listopada 2024 Opublikowano 27 Listopada 2024 Póki co śmiało można założyć koniec 2027 lub połowa 2028. No i nie ma jeszcze nowej archi AMD, a ta będzie za 2lata 6 godzin temu, Spychcio napisał(a): ZEN5 lub ZEN6. Niech będzie zen6 bo zen5 cienko mi się kojarzy, chyba że dadzą 3D
Roman_PCMR 866 Opublikowano 27 Listopada 2024 Opublikowano 27 Listopada 2024 7 godzin temu, Phoenix. napisał(a): Które przecieki ? Gdzie takie cuda piszą? Bo to nawet w 1% nie jest realne. Nrgeek mowil ostatnio, i inni tez. Zobacz jego NRFLASH
Phoenix. 4 730 Opublikowano 27 Listopada 2024 Opublikowano 27 Listopada 2024 Szkoda czasu na to co oni mówią Ale dziękuję za info. 1 1
azgan 1 130 Opublikowano 27 Listopada 2024 Autor Opublikowano 27 Listopada 2024 (edytowane) 6 godzin temu, Spychcio napisał(a): Nie patrz na Teraflopy bo w każdej architekturze u każdego producenta trzeba je przeliczać inaczej. Jeśli konsola ma wyjść pod koniec 2027r. i to w cenie 999euro to byłoby tam coś na poziomie RTX4080. Z resztą mogę się zgodzić, sam obstawiam 24GB GDDR7 i procka 8/16 tyle, że ZEN5 lub ZEN6. Mnie tylko zastanawia jak to schłodzić zachowując przy tym sensowny poziom pracy nowej PlayStation? Edytowane 27 Listopada 2024 przez azgan 1
Phoenix. 4 730 Opublikowano 27 Listopada 2024 Opublikowano 27 Listopada 2024 Normalnie, konsole mają ograniczone tdp i problemu nie ma i nie będzie
kanon7 600 Opublikowano 29 Listopada 2024 Opublikowano 29 Listopada 2024 (edytowane) Co ja czytam Zen6, 32GB GDDR7, RTX 4080 itd. + szybkie ubicie PS5 chyba nie widzicie, albo nie chcecie widzieć, bardziej oficjalnych danych: - M$ oficjalnie pracuje nad przenośną konsolą (teoretycznie miała by być 1:1 XSS) - ziemniak XSS będzie z nami jeszcze lata, jak XSX i PS5 - szybkie ubicie PS5 -> czyt. PS4 przez pierwsze 2-3 lata PS5 dostawała 99% tytułów - Sony pracuje nad dwoma urządzeniami: mocniejszy i słabszym - Nintendo zapowiedziało że chce aby "Switch 2" był jak najbardziej multi platformowym urządzeniem do gier, nowej generacji Widać że liczycie mocno na remastery, remasterów z PS4 w 8k, 120 fps na PS6 Wjedzie UE6 i całe te wasze teraflopy szlag trafi Edytowane 1 Grudnia 2024 przez kanon7 1
Qrdello 832 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 W dniu 29.11.2024 o 21:12, kanon7 napisał(a): Wjedzie UE6 i całe te wasze teraflopy szlag trafi UE6 to niech lepiej z 5 lat poczeka, bo póki co UE5 jest nie do opanowania na sprzętach dla przeciętnych użytkowników
Suchy211 1 260 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Czemu? Jeśli go uczynią na tyle plastycznym, że po odpowiednim przycięciu detali da się grać na czajniku elektrycznym, to czemu nie? W dniu 27.11.2024 o 07:30, azgan napisał(a): To po co by wprowadzali teraz PS5 PRO? 😉 Bo to Play Stadion, a ludzie kupują jak poparzeni Play Stadion. Po drugie ta konsola będzie miała jeszcze wsparcie na 2-3 lata dla praktycznie wszystkich nowych tytułów, a będąc szybsza od PS5 (która też to wsparcie będzie miała) te tytuły będą jakoś będą sensownie działać. I to licząc od premiery PS6. Jeśli to ma być za 999 euro, to liczę na procek z X3D, 32GBb ram i jeśli karta będzie AMD, to już z tych nowych co mają mieć dedykowane jednostki RT i z wykorzystanie AI. Bez tego AMD zawsze będzie kuleć po włączeniu RT a ich technika skalowania będzie jakościowo odstawać. Jak nie to wolę aby wrzucili kartę Nvidi która już to ma.
azgan 1 130 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2024 1 godzinę temu, Qrdello napisał(a): UE6 to niech lepiej z 5 lat poczeka, bo póki co UE5 jest nie do opanowania na sprzętach dla przeciętnych użytkowników Unreal Engine 4 był niby dla PS4 a ledwo ogarnia go PS5 PRO 🤭😉
Qrdello 832 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 5 godzin temu, Suchy211 napisał(a): Czemu? Jeśli go uczynią na tyle plastycznym, że po odpowiednim przycięciu detali da się grać na czajniku elektrycznym, to czemu nie? Nie przypominam sobie żadnego UE od czasów UE2, który spełniałby Twoje kryterium oni nie potrafią w optymalizację, szczególnie we wczesnych kompilacjach. Musi minąć z 5 lat od premiery, żeby UE engine zaczął działać jak trzeba Pod względem optymalizacji to ten silnik np. nie ma nawet półstartu do takiego RE Engine.
azgan 1 130 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2024 https://www.ppe.pl/news/359707/ps5-pro-zapewnia-podwaliny-pod-ps6-sony-oglasza-wielka-wspolprace-z-amd-i-pokazuje-technologie.html
kanon7 600 Opublikowano 20 Grudnia 2024 Opublikowano 20 Grudnia 2024 (edytowane) W dniu 19.11.2024 o 14:46, Spychcio napisał(a): PS6 w porównaniu do PS5 to będzie przepaść np. Zen2 vs Zen6 Już mówię jak to będzie wyglądało - 2020 r. PS5 Zen2 w końcu porządny CPU - 2024 r. PS5 Zen2?! x D co za paździerz - 2026/27. PS6 Zen6 w końcu porządny CPU - 2030 r. PS6 Pro Zen6?! x D co za paździerz - 2033/34 r. PS7 itd. itd. Edytowane 20 Grudnia 2024 przez kanon7
ryba 1 246 Opublikowano 21 Grudnia 2024 Opublikowano 21 Grudnia 2024 "Aktualnie uczenie maszynowe wykorzystuje pełny potencjał PlayStation 5 Pro," Zaiste powiadam wam, zacny news
Spychcio 802 Opublikowano 21 Grudnia 2024 Opublikowano 21 Grudnia 2024 Ja zostawiam konsole i wracam do PC, zwłaszcza, że gry z Playstation wychodzą już właśnie na PC... a że z opóźnieniem? To mi nie przeszkadza. W dodatku są już monitory 4K OLED 240Hz. Jeśli PS6 wyjdzie w 2027r. to w swoim PC będę miał już wtedy RTX6080. Mam już dość bycia ograniczonym przez słaby hardware konsol a chce godnie zagrać np. w Wiedźmina4
Phoenix. 4 730 Opublikowano 22 Grudnia 2024 Opublikowano 22 Grudnia 2024 10 godzin temu, Spychcio napisał(a): a chce godnie zagrać np. w Wiedźmina4 To juz tylko na PS6 i nowym Xbox bo na PS5 i XSX to bedzie niegrywalne Mogliby nie wydawac tej gry wgl na stary gen ale byc moze sie tak stanie, zeby nie powtorzyc "sukcesu" cyberpunka na ps4.
Spychcio 802 Opublikowano 22 Grudnia 2024 Opublikowano 22 Grudnia 2024 Godzinę temu, Phoenix. napisał(a): To juz tylko na PS6 i nowym Xbox bo na PS5 i XSX to bedzie niegrywalne Mogliby nie wydawac tej gry wgl na stary gen ale byc moze sie tak stanie, zeby nie powtorzyc "sukcesu" cyberpunka na ps4. PS5, XSX/XSS to niestety priorytet dla Wiedźmina 4. W 2027r. będzie tych konsol łącznie jakieś 140mln, nikt o zdrowych zmysłach nie zrezygnuje z takiej bazy graczy i potencjalnej ogromnej sprzedaży. Na PS6 i nowego Xboxa to się nie opłaca bo po roku od premiery (2028r) baza next-genowych konsol to będzie max 20mln, czyli byłaby katastrofa sprzedażowa gry. Dlatego obstawiam, że gra na 100% będzie cross genem, czyli wyjdzie na tą generację konsol jak i na następną. Jedynym wyzwaniem optymalizacyjnym będzie XSS bo na PS5 i XSX gra spokojnie da radę na low-medium w 720-1080p.
Phoenix. 4 730 Opublikowano 22 Grudnia 2024 Opublikowano 22 Grudnia 2024 Teraz, Spychcio napisał(a): W 2027r. będzie tych konsol łącznie jakieś 140mln, nikt o zdrowych zmysłach nie zrezygnuje z takiej bazy graczy i potencjalnej ogromnej sprzedaży. Masz racje ale bedzie zaraz next gen wiec napewno wyjdzie tez wersja na nie jak przy cyberpunku, a nowy xbox ma miec premiere w 2026r na 25 rocznice tak wynika z plotek.
Spychcio 802 Opublikowano 22 Grudnia 2024 Opublikowano 22 Grudnia 2024 Nowe konsole też nie będą cudem. Bedą się ratowały scalerami i fejk-klatkami. Nigdy nie zbudują żadnego potwora wydajności za 3000zł, zwłaszcza do RT/PT, gdzie muszą się jeszcze zmieścić z TDP całego zestawu 250-300W Ci co będą ogrywać Wieśka 4 na PS5/XSX/XSS to współczuję... gra będzie potężnie przycięta. Dlatego właśnie na generacji RTX6000 pójdę w 6080, żeby zobaczyć w pełnej krasie W4... no i pewnie GTA6
azgan 1 130 Opublikowano 22 Grudnia 2024 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2024 2 godziny temu, Spychcio napisał(a): PS5, XSX/XSS to niestety priorytet dla Wiedźmina 4. W 2027r. będzie tych konsol łącznie jakieś 140mln, nikt o zdrowych zmysłach nie zrezygnuje z takiej bazy graczy i potencjalnej ogromnej sprzedaży. Na PS6 i nowego Xboxa to się nie opłaca bo po roku od premiery (2028r) baza next-genowych konsol to będzie max 20mln, czyli byłaby katastrofa sprzedażowa gry. Dlatego obstawiam, że gra na 100% będzie cross genem, czyli wyjdzie na tą generację konsol jak i na następną. Jedynym wyzwaniem optymalizacyjnym będzie XSS bo na PS5 i XSX gra spokojnie da radę na low-medium w 720-1080p. Bez przesady Banishers: Ghosts of New Eden działa na Unreal Engine 5 na aktualnej generacji a tam też masz open world nawet powiedziałbym że za duży jak na taki tytuł. Wiadomo że na PS6 będzie to wyglądać i działać lepiej ale jak studio od gier AA ogarnia UE5 to tym bardziej CDPR z zapleczem Epic Games powinno poradzić sobie z tytułem AAA.
Jaycob 1 934 Opublikowano 22 Grudnia 2024 Opublikowano 22 Grudnia 2024 2 godziny temu, Spychcio napisał(a): Nowe konsole też nie będą cudem. Bedą się ratowały scalerami i fejk-klatkami Czyli to samo co na PC.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się