Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dla mnie Cień Czarnobyla to sentyment, grałem jako dzieciak i o mało w portki nie narobiłem w podziemiach laboratorium :E 

 

Później grałem chyba w Lost Alpha, fajnie było wrócić ale dziś już cięzko w to grać. Lektor robił robotę, ale poza tym to straszne drewno niestety.

Opublikowano
15 minut temu, sideband napisał(a):

Nie zauważyłem żeby była taka straszna to już FEAR mnie bardziej nastraszył :E

Jako szczyl grając w nocy mimo zakazu ojca to wiesz :E 

 

Jak mi wyskakiwała pijawka niewidzialna albo ten psychic to byłem przestraszony :E Ale poza tym faktycznie nie było takich akcji.

Opublikowano
3 godziny temu, sideband napisał(a):

Nie zauważyłem żeby była taka straszna to już FEAR mnie bardziej nastraszył :E

Zależy czy byłeś w dalszych etapach gdzie było się w środku placówki, głównie po kanałach. Czasem coś tam mogło zestraszyć, jednak akcje na zewnątrz jasnym jest że straszne nie są bo jest za duży obszar do ucieczki.

Opublikowano (edytowane)

Wątpię bo ścinki były powodowane dynamicznym systemem A-Life, kiedy to NPC/mutanty przechodziły z trybu offline <-> online - nie mylić z połączeniem internetowym, GSC tak to nazwało. Z grubsza chodziło o to, żeby odciążyć CPU gdy w określonym zasięgu gracza nie ma NPC/mutantów, podczas zwiedzania lokacji gra aktywowała/dezaktywowała ich "w locie", stąd te przycinki.

Edytowane przez caleb59
Opublikowano (edytowane)
32 minuty temu, caleb59 napisał(a):

Wątpię bo ścinki były powodowane dynamicznym systemem A-Life, kiedy to NPC/mutanty przechodziły z trybu offline <-> online - nie mylić z połączeniem internetowym, GSC tak to nazwało. Z grubsza chodziło o to, żeby odciążyć CPU gdy w określonym zasięgu gracza nie ma NPC/mutantów, podczas zwiedzania lokacji gra aktywowała/dezaktywowała ich "w locie", stąd te przycinki.

Zgadza się. Ale teraz ma być obsługa 64 bitowa czyli powyżej 4 gb gra będzie mogła korzystać i jestem ciekaw jak to będzie wyglądać. Oczywiście są mody na dziś jak Open X-ray co zapewniają 64 bit system ale dużej różnicy to nie widać... Zobaczymy jak oni to zrobili bądź skopiowali to od modderów...

Edytowane przez Crew 900
Opublikowano

Ta gra/silnik była tworzona pod 32bit systemy także w praktyce taka aplikacja pod 32bit systemem mogła wykorzystać max 3GB pamięci fizycznej, a reszta leciała na plik wymiany. Jak wrzucą 64bit to będzie mogła wykorzystać powyżej 4GB pamięci fizycznej, ale nie wiem czy to coś zmieni w kwestii przycinek. 

Opublikowano
19 minut temu, caleb59 napisał(a):

A skąd te rewelacje w ogóle o X-Ray 64bit bo nie przypominam sobie bym widział taką informację w oficjalnym FAQ od GSC?

No w zalecanych i minmalnych mają podane sytemy 64 bitowe więc zakładam, że gry będą obsługiwać to...

Opublikowano (edytowane)

Najpierw mam w planach ukończyć całą trylogie STALKER: Legends of the Zone Trilogy a potem jak pojawi się na PS 5/PS 6 wezmę się z drugą część gry S.T.A.L.K.E.R. 2: Serce Czarnobyla:D  

Edytowane przez Czubatka Boża

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...