Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, huudyy napisał(a):

Takie ściany tekstu piszesz o wyższości Mustanga nad BMW czy Porsche, ale na koniec dnia to dalej będzie tylko Ford :E

Gdzie ja pisałem o wyższości Mustanga nad BMW czy Porsche?

Opublikowano

Mało dokładnie się wyraziłem, o wyższości 'amerykańskiej' motoryzacji ;)

Fajnie, że nowa Corvette bije Emki od BMW czy inne Prosiaki, ale na koniec dnia jakbym miał możliwości, to bym wybrał dopakowanego Niemca. 

 

Prestiż. 

 

 

:E

Opublikowano
1 minutę temu, huudyy napisał(a):

Mało dokładnie się wyraziłem, o wyższości 'amerykańskiej' motoryzacji ;)

Fajnie, że nowa Corvette bije Emki od BMW czy inne Prosiaki, ale na koniec dnia jakbym miał możliwości, to bym wybrał dopakowanego Niemca. 

 

Prestiż. 

 

 

:E

 

Nie piszę o wyższości tylko o tym jaki problem mają z tym fanatyczni na punkcie swojej motoryzacji Niemcy oraz fanboye niemieckich marek. Tak samo jak mieli problem z GTR R35 jak pobił ich Porsche na Nordschleife. Chociaż wiele ich wtedy jeździło na tym torze i dawało 911 wycisk to Niemcy dalej twierdzili, że Nissan oszukał i jest gówniany i wolniejszy od 911 :E 

 

A ZR1 to myślę, że najlepsze co się zdarzyło od dawna dla fana każdej motoryzacji. RWD szybsze od Veyrona zarówna na prostej jak i na zakrętach. Auto gdzie wymiana oleju kosztuje 40-70 USD w stanach. Wiecie ile kosztuje wymiana oleju w Veyronie?

 

Spoiler

20-25 USD... tysięcy USD :E

 

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, KiloKush napisał(a):

Chociaż wiele ich wtedy jeździło na tym torze i dawało 911 wycisk to Niemcy dalej twierdzili, że Nissan oszukał i jest gówniany i wolniejszy od 911 :E

ale rozmawiajmy o faktach, a nie oszołomach :E jak ktoś się kłóci z zegarkiem, to ma problem z głową.

8 minut temu, KiloKush napisał(a):

Wiecie ile kosztuje wymiana oleju w Veyronie?

Wiesz ile kosztuje wymiana wody w moim basenie olimpijskim, a ile w baseniku dziecięcym? :E 

 

 

Przekładanie wydatków Veyrona na realne auta jest delikatnie mówiąc śmieszne, tam się dosłownie płaci za coś, czego brak hamerykańskiej motoryzacji - prestiż.

edit nie mówię że to rozsądne czy mądre, po prostu bogaci żyją według własnych zasad.

Edytowane przez huudyy
Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, huudyy napisał(a):

ale rozmawiajmy o faktach, a nie oszołomach :E jak ktoś się kłóci z zegarkiem, to ma problem z głową.

Wiesz ile kosztuje wymiana wody w moim basenie olimpijskim, a ile w baseniku dziecięcym? :E 

 

 

Przekładanie wydatków Veyrona na realne auta jest delikatnie mówiąc śmieszne, tam się dosłownie płaci za coś, czego brak hamerykańskiej motoryzacji - prestiż.

 

Prestiż nie prestiż. Veyron był 20 lat temu szczytem motoryzacji. To, że dziś można mieć lepsze osiągi w samochodzie, który umie serwisować każdy mechanik i to na jednej osi napędowej, a nie AWD to według mnie niezłe osiągnięcie.

 

A co do Mustanga to Camaro gen 6 czyli od 2016 miało tyle mocy co Dark Horse EU, waży 100KG mniej i prowadziło się lepiej niż tamtejszy Mustang. Kwestia pakietu zawieszenia 1LE lub innego, ewentualnie dorzucenie 1 000 USD w mody zawieszenia i strzelam, że jest podobnie jak Dark Horse. Więc ja tam Dark Horsem się nie jaram. 

Edytowane przez KiloKush
Opublikowano
5 minut temu, KiloKush napisał(a):

Prestiż nie prestiż. Veyron był 20 lat temu szczytem motoryzacji. To, że dziś można mieć lepsze osiągi w samochodzie, który umie serwisować każdy mechanik i to na jednej osi napędowej, a nie AWD to według mnie niezłe osiągnięcie.

Na dobrą sprawę takie osiągi robiła Godzilla RB26 35 lat temu po konkretnym uturbieniu :E 

Fakt (nie opinia) - niska cena, dostępność i obsługa serwisowa jest to ogromne osiągnięcie motoryzacyjne, nie można temu umniejszać. Mnie bardziej bawi fakt, że Amerykanie goniąc perfekcję musieli porzucić swoje ideały (silnik z przodu, big block) i przejść na europejską stronę (flat plane crankshaft, magride, silnik centralnie umiejscowiony)

2 minuty temu, galakty napisał(a):

Pamiętajcie że Mustang to pony car, coś co było kiedyś tanie i tylko dlatego zdobyło popularność. 

mi to się zawsze marzył Fox body, najlepiej ze swapem na Coyote :E 

Opublikowano
30 minut temu, huudyy napisał(a):

Mało dokładnie się wyraziłem, o wyższości 'amerykańskiej' motoryzacji ;)

Fajnie, że nowa Corvette bije Emki od BMW czy inne Prosiaki, ale na koniec dnia jakbym miał możliwości, to bym wybrał dopakowanego Niemca. 

 

Prestiż. 

 

:E

Ja bym wybrał tego który mi się najbardziej spodoba przy tych osiągach różnice i tak są bez znaczenia :E 

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, huudyy napisał(a):

Na dobrą sprawę takie osiągi robiła Godzilla RB26 35 lat temu po konkretnym uturbieniu :E 

Fakt (nie opinia) - niska cena, dostępność i obsługa serwisowa jest to ogromne osiągnięcie motoryzacyjne, nie można temu umniejszać. Mnie bardziej bawi fakt, że Amerykanie goniąc perfekcję musieli porzucić swoje ideały (silnik z przodu, big block) i przejść na europejską stronę (flat plane crankshaft, magride, silnik centralnie umiejscowiony)

 

Ale wiesz, że Magnaride to wynalazek amerykanów i pierwszy raz znalazł się w cadillacu w 2002 roku? To od GM Ferrari nabyło licencję na tą technologię?  Z resztą świat idzie do przodu, a przy takiej mocy jaką ma ZR1 nie dałoby się tego ogarnąć z silnikiem z przodu. Silnik umieszczony centralnie to GT40 miał na parę lat przed Lamborghini ;)

 

12 minut temu, galakty napisał(a):

Pamiętajcie że Mustang to pony car, coś co było kiedyś tanie i tylko dlatego zdobyło popularność. 

No i tu jest dla mnie pies pogrzebany w przypadku Dark Horse. GT350 był bardziej wyjątkowy i to mogło tłumaczyć jego cenę. Natomiast Dark Horse to już terytorium Corvetty, która jest od niego po prostu w tej kasie szybsza. Camaro jest od nich o 20 000 USD tańsze, jak ktoś szuka zabawki na tor to i tak często wrzuca kasę w auto. Camaro + 10 000 USD na mody > Dark Horse.

Edytowane przez KiloKush
Opublikowano
11 minut temu, KiloKush napisał(a):

No i tu jest dla mnie pies pogrzebany w przypadku Dark Horse. GT350 był bardziej wyjątkowy i to mogło tłumaczyć jego cenę. Natomiast Dark Horse to już terytorium Corvetty, która jest od niego po prostu w tej kasie szybsza. Camaro jest od nich o 20 000 USD tańsze, jak ktoś szuka zabawki na tor to i tak często wrzuca kasę w auto. Camaro + 10 000 USD na mody > Dark Horse.

Mustang kojarzy się z biedą właśnie, jak kogoś nie stać na porządny muscle car to brał Mustanga. Plastiki w środku itp to po prostu Ford. Ot ładne auto z mocną V8 (dziś niekoniecznie) żeby się pokazać ale bez wydawania kupy kasy. Jak podobnie kosztuje Corvette to litości, wybór oczywisty :D 

Opublikowano
1 minutę temu, galakty napisał(a):

Mustang kojarzy się z biedą właśnie, jak kogoś nie stać na porządny muscle car to brał Mustanga. Plastiki w środku itp to po prostu Ford. Ot ładne auto z mocną V8 (dziś niekoniecznie) żeby się pokazać ale bez wydawania kupy kasy. Jak podobnie kosztuje Corvette to litości, wybór oczywisty :D 

 

Plastik powiadasz? To popatrz na to jak lubisz plastik. Koleś mówi, że jak wziął BMW 520 z wypożyczalni na wakacjach to miało dokładnie takie samo wnętrze jak jego M5 :E Camaro gen 6 przynajmniej ma trochę skóry na zimny łokieć, podłokietniku i na desce rozdzielczej.

 

 

Opublikowano
7 minut temu, KiloKush napisał(a):

Plastik powiadasz? To popatrz na to jak lubisz plastik. Koleś mówi, że jak wziął BMW 520 z wypożyczalni na wakacjach to miało dokładnie takie samo wnętrze jak jego M5

BMW to od dawna śmietnik, dla mnie po E90 ta marka nie istnieje :E 

  • Upvote 1
Opublikowano
W dniu 12.08.2025 o 10:25, galakty napisał(a):

Mustang kojarzy się z biedą właśnie, jak kogoś nie stać na porządny muscle car to brał Mustanga.

Eee tam, ten wizerunek też się jednak mocno zmienił (jak i samo auto). Pierwsza generacja to było nieco chałupnicze auto ok, kolejne może też nie urywały pupy ale ostatnie dwie generacje mustanga były niezłe pod względem jakości w środku. 

To już nie było tak siermiężne auto jak wcześniej. 

 

Inna kwestia, że siedziałem w cobrze 1 generacji, w którą gość wpakował niesamowitą sumę pieniędzy i auto wyglądało jak nowe. 

Póki tym nie ruszysz to właściwie ciężko stwierdzić, że to jakościowa lipa i mówię tutaj o wykonaniu środka. Jakościowa lipa to raczej bliżej obecnych czasów. (ta generacja od bodajże 2005?) 

Gorzej podczas jazdy, bo do wątpliwego prowadzenia dochodzą różne dziwne dźwięki plastików itp, ale biorąc pod uwagę wiek auta i to do czego było stworzone? Wcale nie jest źle. 

 

 

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

 

 

 

Żyjemy w bardzo dziwnych czasach jeśli o motoryzację chodzi. Elektryki miały być ekologiczne i tanie. A tymczasem są drogie i jak przykład wyżej pokazuje potrafią mieć osiągi jakie jeszcze do niedawna miały tylko super samochody. Tylko po co to wszystko w 2.5 tonowym rodzinnym SUVie?

Opublikowano
1 godzinę temu, galakty napisał(a):

Brawo, właśnie odkryłeś kłamstwo pod tytułem "ekologia" :E 

Nie no to wiemy już od dawna ale chyba mało kto się spodziewał, że liczba SUVów elektrycznych szybszych od BMW M2 będzie tak duża. Co najmniej 10 SUVów EV jest szybszych od M2 na 1/4.

Opublikowano

Szybszych 0-100 zaznaczmy, bo ani prędkość maksymalna albo prędkość w zakrętach, ani komfort, ani wrażenia z jazdy lepsze nie będą. 

 

Nie jest wyczynem zrobić coś co jest szybkie 0-100 ważąc ponad 2 tony i mając zasięg 300km. Wolę M2 i woleć będę dopóki będzie wybór :E 

Opublikowano

Ostatnio wymieniałem pasek osprzętu wraz z rolkami i napinaczem. Były okej ale już czasem coś piszczało, no nie ważne, koszt niewielki. Poodkręcałem wszystko i ilość mi się nie zgadza, kupiłem dwie rolki, odkręciłem tylko jedną i drugiej nie widzę. Ale dobre, nie ważne, nowa rolka siedzi, biorę nowy napinacz i coś mi nie pasuje jak zacząłem przykręcać, pozycja rolki jest inna niż wcześniej. Zdejmuję, oglądam, porównuję ze starym ale myślę, że nie no, musi być dobrze jak zdejmę blokadę. Przykręcam, zakładam pasek tak jak był, wyciągam bolec a pasek luźny :O Zupełnie inaczej pracuje napinacz... I teraz myślenie, co zrobić. Wchodzę na szybko w neta, patrzę schemat a na schemacie jest ta rolka, której u mnie nie ma. Patrzę - no jest w bloku dziura, gwint jest więc przykręcam brakującą rolkę (ale tam było zaebane syfem przez 17 lat, myślałem, że uwalę śrubę), składam i działa. Niezła heca, że trzeba robić update ułożenia paska.

Opublikowano

Piekło zamarzło. Nowe M5 jest określane jako ciężkie, pływające i dające mały feedback na kierownicy. Tymczasem nowy Mustang jest określany jako świetnie się prowadzący :E

 

Tutaj widać jak M5 podskakuje przy driftowaniu

 

 

Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

Jak patrzę co się ostatnio dzieje z motoryzacją w europie, to chce się płakać.

BMW nieźle smaruje recenzentom. Mischa dostał nowe M5 od BMW ale dali mu zakaz jazdy nim po torze. Więc wziął nowe M5 od widza i zrobił kółko. No i nie był zachwycony. Nowe M5 to praktycznie europejski Dodge Charger :E 

 

Z ciekawostek to nowy Dark Horse bardzo dobrze znosi boost. Możliwe jest przekroczenie 1000 KM na fabrycznym bloku bez otwierania silnika. Praktycznie sam supercharger i wtryski z GT500 dają już około 800 KM.

 

Fani GM dogryzają, że spoko ale LS robił to już 20 lat temu :E

 

 

Edytowane przez KiloKush
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Ja mam słabość generalnie do mustangów od dzieciaka, a te nowe to dla mnie bajka.

Są lepsze auta, ale jak myślę amerykański wóz, to pierwsze skojarzenie-MUSTANG.

Z rok temu, spacerowałem po ulicy, z przodu szły dziewczyny, ulica jechał mustang, kilka metrów za dziewczynami, ewidentnie specjalnie, rykną v8'ką aż podskoczyły, prawie na metr, śmiech na ten widok i poezja dla uszu z tej v8'ki.

TAK WIEM to nie było mądre, ani bezpieczne ;)

Edytowane przez SylwesterI.
Opublikowano
W dniu 6.09.2025 o 08:42, KiloKush napisał(a):

Piekło zamarzło. Nowe M5 jest określane jako ciężkie, pływające i dające mały feedback na kierownicy. Tymczasem nowy Mustang jest określany jako świetnie się prowadzący :E

BMW odjechało peron już dawno temu :( Aż się smutno robi jak pomyśli o takim E39 w emce. Ehhh piękne czasy. 

Opublikowano
13 godzin temu, galakty napisał(a):

BMW odjechało peron już dawno temu :( Aż się smutno robi jak pomyśli o takim E39 w emce. Ehhh piękne czasy. 

Wtedy auta były dobre bo klienci byli bardziej wymagający. Teraz byle był znaczek M i mała rata na leasing/najem. W ogóle BMW doprowadziło do perfekcji model auto jako abonament. Nawet 3 cylindrowe silniki w i8 to koszmar dla mechanika.

 

Mischy bardzo się podoba Dark Horse. W ogóle co ciekawe jest to jedno z najlepiej hamujących aut z 60 mph ( w wersji z automatem). Przebija wiele modeli Ferrari, wszystkie BMW daleko w tyle. Najlepiej hamujące BMW M to M3 z 2015 z tego co znalazłem. Dystans 30.18m. Dark Horse 26.21m. Jakby ktoś w 2005 powiedział, że jego Mustang hamuje lepiej niż Ferrari to każdy uznał by to za dobry żart.

 

 

 

W dniu 6.09.2025 o 09:33, SylwesterI. napisał(a):

Ja mam słabość generalnie do mustangów od dzieciaka, a te nowe to dla mnie bajka.

Są lepsze auta, ale jak myślę amerykański wóz, to pierwsze skojarzenie-MUSTANG.

Z rok temu, spacerowałem po ulicy, z przodu szły dziewczyny, ulica jechał mustang, kilka metrów za dziewczynami, ewidentnie specjalnie, rykną v8'ką aż podskoczyły, prawie na metr, śmiech na ten widok i poezja dla uszu z tej v8'ki.

 

Jak dla mnie to sam dźwięk V8 w Mustangu dużo wnosi jeśli chodzi o feeling i emocje za kierownicą. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mam win11 najnowszy updejt. I powiem tak, aktualizację z automatu wyłączam jak i defendery i inne pierdoły ale to już od czasów win7 czy win8. Aktualizuję jak mi się przypomni ale to też od dawna tak robię. Nie czytam, nie patrzę po forach, czy kolejny updejt coś zepsuł, po prostu odkładam czasowo i nie miałem nigdy żadnych problemów z aktualizacjami.   Co do skryptu to już pisałem, ale się powtórzę, mi coś namieszał, a laik nie jestem, zrobiłem na samym początku przywracanie ale nie zadziałało, i z większego problemu to tylko zauważyłem nie działającą apkę od pada do xboxa, jakbyś chciał zaktualizować to lipa ponieważ błąd wyskakuje. Więc jak ogarniałeś ręczne wyłączanie updejtów czy innych defenderów to lepiej zrób to ręcznie     Ogólnie między winxp a tym nie widzę różnicy oprócz otoczki graficznej, z każdym systemem postępuje tak samo i czy to win7 czy win11 działa jak powinien.    Na Twoim miejscu bym olał te wszystkie problemy(w 99% przypadkach ludzie są powodem problemów) i wybrał opcję 2, ewentualnie 5/6 tylko z tym skryptem by uważał, ja instalowałem ponad dwa lata temu i kwiatki jak wyżej, niby pierdoła ale trochę irytująca  
    • Dobry. Mam pytanie. Płyta główna Gigabyte B450 AORUS ELITE Socket AM4, obecnie procesor AMD RYZEN 5 3600. Tak patrząc po tym co się  wyprawia z cenami myślę czy by nie stuningować tego co mam na ile się da bazując na tej płycie. Jaki tu można wsadzić bezproblemowo najmocniejszy procesor?? Ramy różnych producentów zakładając, że trzymają te same parametry mogą grymasić??
    • sprobuj ustawic kolory wgl tego co podalem i posiedz tak 30min i zobaczy cz sa jakies roznice - jak nie to wroc do defaultowych bo why not   korzystaj z profilu USER/uzytkownik to moze ustawienia sie zachowają.   jesli nie te monitory to nad jakimi myslisz?
    • Fajny bo mega stabilny, ale mało kulek na minutę.  Życia by brakło aby tyle nabić albo to jakieś chińczyki grają 24/7 na zmianę. 
    • Mam do zainstalowania system na dwóch nowych komputerach i im więcej czytam tym mam większy mętlik w głowie, serio. Oba komputery mają służyć do zabawy i podstawowych zastosowań (gry, emulatory, programy Adobe i podobne) 1 konfiguracja   procesor: AMD Ryzen 7 9800X3D chłodzenie: be quiet! DARK ROCK ELITE płyta: MSI MAG X870E TOMAHAWK WIFI pamięć: GOODRAM 32GB (2x16GB) 6000MHz CL30 IRDM BLACK V karta graficzna: Gigabyte GeForce RTX 5070 Ti GAMING OC (16 GB) zasilacz: MSI MPG A850G PCIe5.0 850W 80 Plus Gold ATX 3.1 obudowa: Corsair AIRFLOW 7000 Black 2 konfiguracja   procesor: AMD Ryzen-7 7700 AM5 chłodzenie: Arctic Freezer 36 Black płyta: Gigabyte B650 EAGLE AX AM5 pamięć: GoodRam IRDM 32GB (2x16GB) DDR5 6000 CL30 Black karta graficzna: ASUS Prime Radeon RX 9070 OC Edition 16GB GDDR6 zasilacz: Seasonic FOCUS GX-750 (80 PLUS GOLD) obudowa: Corsair AIRFLOW 4000 White  Mam wrażenie że w czasach Windowsa 10 wszystko było prostsze i mniej problemowe, teraz ciągle gdzieś czytam o tym jak to jakas aktualizacja Win11 coś totalnie zjeb**ła i trzeba czekac na porządny updajte , poleca sie też blokować aktualizacje Problem w tym że szczerze ja już mam dosyć na starość pierdole**nia sie z tym wszystkim , śledzenie forum, czytania newsów i ręcznego blokowania wybranych aktualizacji. Ktoś może napisać, ze przecież wystarczy zatrzymać aktualizacje i zainstalować ją później jak "już bedzie dobrze", tyle że to jest jest problem jednorazowy, Mały Miękki co chwila coś odwala i jedna aktualizacja psuje drugą, oni tam totalnie nie ogarniają tematu (pewnie przez hindusów zatrudnionych za miske ryżu) W związku z tym nie wiem co robić, Windows 11 aktualnie też juz wystepuje w różnych wersjach np 23h2, 24h2,25h2  Poniżej parę teoretycznych rozwiązań: 1) Zainstalować Windows 10  2) Zainstalować Windows 11 zaktualizować go na maksa i zacisnąć zęby. 3) Zainstalować Winsows 11 ale nieco starszej wersji np 23h2 i zablokować aktualizacje (pytanie jakie będą tego konsekwencje teraz oraz w dłuższym terminie) 4) Zainstalować Windows 11 LTSC  5) Zainstalować Windows 11 w nieco starszej wersji i odpalić jakiś skrypt oczyszczający 6) Zainstalować Windows 11 w najnowszej wersji i odpalić jakiś skrypt oczyszczający 7) Zainstalować jakąś customową wersje Win11 8) Są też takie wynalazki jak ATLAS OS W całym tym bałaganie jest jeszcze kwestia 1 konfiguracji wymienionej wyżej (mam na mysli procesor) Nie wiem na ile to co tutaj jest poniżej napisane jest aktualne Niektórzy w internecie dla świętego spokoju polecają zainstalować Windowsa 11 LTSC IoT (podobno nadaje sie lepiej do gier niż zwykły LTSC wg niektórych osób)  i w tym windowsie polecają doinstalować ręcznie odpowiedni komponent do obsługi procesorów AMD X3D    
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...