Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Przejrzałem film i ciężko coś tutaj nadzwyczajnego znaleźć w tej Audi 80 B3 z 1990r z silnikiem 1.9D. Ot, totalny golas bez wspomagania, jedynie z opcjonalnym szyberdachem i customową anteną na tylnim błotniku (seryjnie B3 miało antenę wbudowaną w tylną szybę).

Ogólnie bardzo fajnie zachowany staruszek, ma nawet niepofalowaną uszczelkę maski, co to było bolączką tych aut :)

Edytowane przez trepek
  • Upvote 4
Opublikowano
26 minut temu, trepek napisał(a):

Przejrzałem film i ciężko coś tutaj nadzwyczajnego znaleźć w tej Audi 80 B3 z 1990r z silnikiem 1.9D. Ot, totalny golas bez wspomagania, jedynie z opcjonalnym szyberdachem i customową anteną na tylnim błotniku (seryjnie B3 miało antenę wbudowaną w tylną szybę).

Ogólnie bardzo fajnie zachowany staruszek, ma nawet niepofalowaną uszczelkę maski, co to było bolączką tych aut :)

Zegarek zamiast obrotomierza :D

 

A to nie jest czasem jakaś wersja USA? Większa antena do odbioru na falach AM i lepszego łapania FM na zadupiach?

Opublikowano (edytowane)
37 minut temu, KiloKush napisał(a):

Zegarek zamiast obrotomierza :D

Przecież to była domena bieda wersji? Wujek miał Golfa 2 i też zegarek zamiast obrotomierza. 

 

Miał też B3 ale chyba z 1.8 benzyną, super autko na tamte czasy (nie wiem dokładnie kiedy, 2004?) 

Edytowane przez galakty
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, KiloKush napisał(a):

Zegarek zamiast obrotomierza :D

Ten zegarek to był standard dla wszystkich wersji silnikowych poniżej 1.8E czyli na mechanicznym wtrysku paliwa Boscha. Za obrotomierz się dopłacało.

Godzinę temu, KiloKush napisał(a):

A to nie jest czasem jakaś wersja USA?

Wersja USA a licznik w kilometrach, zderzaki bez bumperów, samochód w manualu i bez klimy? Nie :E

Wersje USA miały charakterystyczne zderzaki (1) i miejsce w przednich migaczach na obrysówki(2):

image.thumb.png.0823ee6c9631e3633319347ec0edf8b6.png

 

Silniki zawsze benzynowe a w środku fotele welurowe. Do tego dochodziły smaczki we wnętrzu, które były w wersji USA jak miękkie obicie środkowego tunelu (3), podłokietnik (4) i przedłużony środkowy tunel o cupholder. Samochody zawsze miały klimę (5).

 

image.png.1829e17ce3e54f678113999bc0b2c2e8.png

 

 

Z tyłu inny zderzak (6), boczne kierunki z miejscem na obrysówkę (7) oraz blenda na małą rejestrację (8).

image.png.976841ba1b32227bf2376425c42ee02d.png

Godzinę temu, KiloKush napisał(a):

Większa antena do odbioru na falach AM i lepszego łapania FM na zadupiach?

Nie, pewnie spalił się wzmacniacz antenowy umieszczony w lewym słupku C i ludkom nie chciało się tego szukać więc wstawili antenę normalną, aftermarketową.

Edytowane przez trepek
  • Like 1
Opublikowano
4 minuty temu, trepek napisał(a):

Ten zegarek to był standard dla wszystkich wersji silnikowych poniżej 1.8E czyli na mechanicznym wtrysku paliwa Boscha. Za obrotomierz się dopłacało.

Wersja USA a licznik w kilometrach, zderzaki bez bumperów, samochód w manualu i bez klimy? Nie :E

Wersje USA miały charakterystyczne zderzaki (1) i miejsce w przednich migaczach na obrysówki(2):

 

Nie, pewnie spalił się wzmacniacz antenowy umieszczony w lewym słupku C i ludkom pewnie nie chciało się tego szukać więc wstawili antenę normalną, aftermarketową.

Albo w ogóle to antena od CB radia.

 

W latach 80-90 popularne były automatycznie wysuwane anteny w autach z USA. Zawsze chciałem mieć taki bajer :E 

Opublikowano
11 minut temu, KiloKush napisał(a):

Albo w ogóle to antena od CB radia.

Nie widać CB radia. Po prostu w 80'tkach z czasem (po 15 latach) pękały płytki zewnętrznego wzmacniacza, taki urok tych aut. A że orginalne radia nie miały wbudowanego wzmacniacza antenowego i nie każdy wiedział gdzie szukać przyczyny więc powstawały takie samoróbki z zewnętrzną anteną.

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
23 godziny temu, galakty napisał(a):

Zawieszenie pneumatyczne to chyba final boss zawieszeń :D 

rodzice mieli BX'a jak bylem mały. Szło to nieźle podnieść i wjechać w leśne drogi. No ale zawieszenie pamiętam, że chyba z 2 razy było w naprawie i w końcu go sprzedali :D 

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Jak kupiłeś 9800X3D za te 1700 ziko no to spoko opcja.   Pod 1440p nie warto dokładać do 5080 bo 5070 Ti radzi sobie tam bardzo dobrze. Pod 4K już bardziej, bo tam się bije o każde ~ 10 klatek, a tyle mniej wiecej wynosi różnica w tych najbardziej wymagajacych grach  Około 15% wydajniej.   Co do gwarancji i water blocka, to szczerze mówiąc nie wiem. Możesz podpytać support Gigabyte, ASrocka czy Asusa. MSI chyba z góry odpada bo tam jest na bank plomba na śrubce od chłodzenia.   Modele do rozważenia (nie patrzac na kwestie gwarancji):   9070 XT:   https://www.ceneo.pl/181537757 https://www.ceneo.pl/181537757 https://www.ceneo.pl/181670804 https://www.ceneo.pl/181461988 https://www.ceneo.pl/181517097 https://www.ceneo.pl/181516996 https://www.ceneo.pl/182098189 https://www.ceneo.pl/181517389   5070 Ti:   https://www.ceneo.pl/183156250 https://www.ceneo.pl/181517101 https://www.ceneo.pl/186686530 https://www.ceneo.pl/181847056 https://www.ceneo.pl/181019477 https://www.ceneo.pl/181537752 https://www.ceneo.pl/183582145 https://www.ceneo.pl/182059955 https://www.ceneo.pl/186253857   5080:   https://www.ceneo.pl/182059955 https://www.ceneo.pl/182098188 https://www.ceneo.pl/182419776 https://www.ceneo.pl/181008713 https://www.ceneo.pl/182345258 https://www.ceneo.pl/184744266 https://www.ceneo.pl/179994601 https://www.ceneo.pl/179994603   Wydajnosc 4K 5080 vs 5070 Ti:          
    • kilkanaście sekund i 96-99 stopni cpu.    To bardzo wysoka temp po kilkunastu sekundach, doraźnie ustaw sobie power limit PL1 = 125 i PL2 = 130 (spadek boost będzie i tak tu mały) lub niżej, jeśli temp nadal będą wysokie.    A przede wszystkim sprawdź zamontowanie coolera na CPU, czy nie wygięty cpu, płyta od spodu, a cooler równomiernie dokręcony.  bo za szybko coś Ci ta temperatura wzrasta zdecydowanie, jakby cooler nie przyjmował ciepła dobrze. 
    • Sprawdź czy Ci karta dobrze siedzi w slocie i czy wtyczki kabli dobrze siedzą w GPU i zasilaczu. Miałem niedawno podobne objawy na swojej RTX3070Ti. Po kilku minutach dowolnej w dowolnej grze ciemny ekran, choć w głośnikach było słychać że komp w tle nadal normalnie chodzi. Już byłem przekonany że GPU pada, kombinowałem z napięciami, zmniejszałem OC pamięci, reset do ustawień fabrycznych, itd. Nic nie pomagało. W końcu poprawiłem ułożenie karty na podpórce i podociskałem wtyczki (mimo że nie czułem by były źle dociśnięte). Wszystkie problemy jak ręką odjął.   Ostatnio zmieniłem też w końcu obudowę- z Fractala Design Nano S na Deepcool CH260. Efekt- średnio minus 10 stopni na hot-spocie i pamięciach, mimo że we Fractalu podczas grania miałem otwarty panel boczny, a Deepcool normalnie pozamykany, z dokładnie tymi samymi wentylatorami przełożonymi z Fractala (1x120mm tył, 1x140mm top). Także na pewno warto mieć budę w której karta ma "czym oddychać". Jest to szczególnie ważne przy konstrukcjach z TDP powyżej 250W. 
    • Witam mam pytanie czy jest ktoś w stanie mi ocenić czy wszystko współgra tutaj z częściami itp czy nic nie bedzie sie przegrzewać ani nie będą spadki przez złe dobranie komponentów poniżej podsyłam listę z góry dziękuję za pomoc 😁    https://www.x-kom.pl/lista/3tbb6mlbr
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...