@bleidd Jeżeli patrzysz na 207 to musisz brać poprawkę, że jest to auto, które ma tendencję do gnicia w pewnych miejscach. Nie degraduje typowo po japońsku (w sensie, że szybko) ale brakuje mi trochę do np nieco starszego, większego 307.
Megane 2 jest fabrycznie fantastycznie zabezpieczony od spodu. Był czas, że się przymierzałem do kombi na drugie, tanie i pakowne auto. Miejsca w kombi jest bardzo dużo, z tyłu wygodnie usiądzie dosłownie każdy. Jeśli patrzysz na cenę to najłatwiej ustrzelić uczciwego sedana.
Chyba dlatego, że nie jest zbyt urodziwy (Chociaż wygląda chyba lepiej niż taka astra H w sedanie ) i był często wybierany przez dziadków. Sporo tych aut jest sprzedawanych z dość wiarygodną historią, prosto od pierwszych właścicieli.
Ten syndrom ma też druga Thalia, pełno tych aut sprzedawanych jest od osób prywatnych mających je od nowości.
Fiata polecę zawsze, bo prosty jak budowa cepa, ale do co do 1.3 Mjet to według mnie znacznie bezpieczniejszą opcją będzie szukanie benzyny 1.4 95 konnej. Świetne motory, proste jak budowa cepa. Minus za lekkie picie oleju (ten typ tak ma) no i skrzynia jest naprawdę krótka. Będzie całkiem dynamicznie, ale obroty są wysokie.
7800 z tymi samymi ustawieniami od razu się wywaliło, po 3 sekundach. Teraz to jest kompletnie niestabilne, na takich ustawieniach jak podałeś, więc chyba nie tędy droga.