pab11o 4 Opublikowano 9 Maja Opublikowano 9 Maja Witam planuje zakup karty z tego sklepu https://www.proshop.pl/Karta-graficzna/ZOTAC-GeForce-RTX-5070-Ti-Solid-OC-16GB-GDDR7-RAM-Karta-graficzna/3339755 Ktoś kupował w tym sklepie jest ok?? Jak z gwarancją. Na stronie producenta jest opisane gwarancja 3+2.
AndrzejTrg 2 744 Opublikowano 9 Maja Opublikowano 9 Maja J.w, a ta gwarancja to te dodatkowe 2 lata to pewnie po zarejestrowaniu karty.
pab11o 4 Opublikowano 9 Maja Autor Opublikowano 9 Maja (edytowane) Ten sklep z góry daje 2 lata rejkomi a nie 3lata jak na stronie producenta. Edytowane 9 Maja przez pab11o
ztx 167 Opublikowano 10 Maja Opublikowano 10 Maja Rękojmia, a gwarancja to dwie różne rzeczy. Rękojmia obejmuje zawsze SKLEP, nie producenta i trwa zawsze dwa lata. Wynika to z przepisów, nie z regulaminu sklepu. Producent zaś daje 3 lata gwarancji + dodatkowe 2 lata (czyli łącznie 5) za zarejestrowanie produktu na swojej stronie.
Lameismyname 2 341 Opublikowano 10 Maja Opublikowano 10 Maja Patrząc na to jak dobrze Zotacowi wyszła seria RTX 5xxx, jak jest dobrze wyceniona, jak rzadko ludzie na cewki narzekają (chyba to domena PCPartnera czyli Zotac, Manli, Inno3d) plus jeszcze te 5 lat gwarancji... Jakbym kupował teraz RTX 5xxx to na bank poszedłbym w Zotaca
pab11o 4 Opublikowano 11 Maja Autor Opublikowano 11 Maja 16 godzin temu, ztx napisał(a): Rękojmia, a gwarancja to dwie różne rzeczy. Rękojmia obejmuje zawsze SKLEP, nie producenta i trwa zawsze dwa lata. Wynika to z przepisów, nie z regulaminu sklepu. Producent zaś daje 3 lata gwarancji + dodatkowe 2 lata (czyli łącznie 5) za zarejestrowanie produktu na swojej stronie. Mówisz że z tą gwarancją będzie ok i śmiało można brać?
some1 536 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja (edytowane) Proshop podobnie jak Amazon daje 2 lata rękojmi, ale nic nie piszą o gwarancji od producenta. Niektórzy producenci robią z tym problem, bo wymagają, żeby zgłoszenia gwarancyjne też realizować poprzez sklep i nie dają możliwości, żeby klient wysłał sprzęt bezpośrednio do serwisu. Zotac w przedłużonym okresie gwarancji obsługuje zgłoszenia gwarancyjne bezpośrednio, pomijając sklep, więc powinno być ok. Proshop to duński sklep z polską stroną. Legit, ale wysyła z zagranicy i ewentualne zwroty/reklamacje też ślesz za granicę. Edytowane 11 Maja przez some1
pab11o 4 Opublikowano 11 Maja Autor Opublikowano 11 Maja 1 godzinę temu, some1 napisał(a): Proshop podobnie jak Amazon daje 2 lata rękojmi, ale nic nie piszą o gwarancji od producenta. Niektórzy producenci robią z tym problem, bo wymagają, żeby zgłoszenia gwarancyjne też realizować poprzez sklep i nie dają możliwości, żeby klient wysłał sprzęt bezpośrednio do serwisu. Zotac w przedłużonym okresie gwarancji obsługuje zgłoszenia gwarancyjne bezpośrednio, pomijając sklep, więc powinno być ok. Proshop to duński sklep z polską stroną. Legit, ale wysyła z zagranicy i ewentualne zwroty/reklamacje też ślesz za granicę. Więc można reklamować przez sklep albo bezpośrednio u nich
some1 536 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja Lepiej polegać na tym, co pisze sam producent na stronie, a nie głupotach klejonych przez AI. Reklamacje z tytułu gwarancji w pierwotnym okresie gwarancyjnym (okres pierwotnej gwarancji różni się w zależności od regionu) winny być rozpatrywane za pośrednictwem sprzedawcy produktu, który przekaże wadliwy produkt do ZOTAC w celu wykonania usług gwarancyjnych. Roszczenia gwarancyjne w przedłużonym okresie gwarancyjnym należy składać bezpośrednio do ZOTAC. https://tempwww.zotac.com/pl/page/product-warranty-policy Trzeba pamiętać, żeby zarejestrować kartę w pierwszym miesiącu po zakupie.
pab11o 4 Opublikowano 11 Maja Autor Opublikowano 11 Maja 11 godzin temu, some1 napisał(a): Lepiej polegać na tym, co pisze sam producent na stronie, a nie głupotach klejonych przez AI. Reklamacje z tytułu gwarancji w pierwotnym okresie gwarancyjnym (okres pierwotnej gwarancji różni się w zależności od regionu) winny być rozpatrywane za pośrednictwem sprzedawcy produktu, który przekaże wadliwy produkt do ZOTAC w celu wykonania usług gwarancyjnych. Roszczenia gwarancyjne w przedłużonym okresie gwarancyjnym należy składać bezpośrednio do ZOTAC. https://tempwww.zotac.com/pl/page/product-warranty-policy Trzeba pamiętać, żeby zarejestrować kartę w pierwszym miesiącu po zakupie. W tym linku co podałeś jest napisane że standardowa gwarancja to 2 lata plus 3 lata po zarejestrowaniu. Proshop daje od siebie te 2 lata rejkomi. Ale na stronie zotaca jest napisane odwrotnie. 3 lata podstawowej gwarancji i 2 lata rozszeżonej. Hmmm nie wiem co o tym myśleć.
ztx 167 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja W dniu 11.05.2025 o 23:14, pab11o napisał(a): Proshop daje od siebie te 2 lata rejkomi. Ale na stronie zotaca jest napisane odwrotnie. 3 lata podstawowej gwarancji i 2 lata rozszeżonej. Hmmm nie wiem co o tym myśleć. Właśnie za dużo myślisz, za mało chcesz zrozumieć. Wytłumaczyłem ci w poprzednim moim poście czym jest gwarancja, a czym jest rękojmia.
pab11o 4 Opublikowano 13 Maja Autor Opublikowano 13 Maja 6 godzin temu, ztx napisał(a): Właśnie za dużo myślisz, za mało chcesz zrozumieć. Wytłumaczyłem ci w poprzednim moim poście czym jest gwarancja, a czym jest rękojmia. No ja rozumiem to tak ze przy naprawie gwarancyjnej jak się nie dogadam ze sklepem to zawsze mogę reklamować u producenta.
Send1N 4 176 Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja (edytowane) W dniu 13.05.2025 o 19:24, pab11o napisał(a): No ja rozumiem to tak ze przy naprawie gwarancyjnej jak się nie dogadam ze sklepem to zawsze mogę reklamować u producenta. Nie zareklamujesz karty graficznej prosto do producenta, nawet jak minie okres 2 letniej rękojmi to i tak musisz odesłać do sprzedawcy w tym 3 roku a dopiero on do producenta.... czyli w przypadku gdy dany sklep się zawinie z rynku zostajesz bez gwary Ja już osobiście przeżyłem taką sytuację jak sklep się zawinął to sprzedawałem półroczną kartę żeby jak najszybciej się jej pozbyć, dlatego tyle się trąbi o tym aby gpu kupować ze znanych dużych sklepów. Edytowane 15 Maja przez Send1N
pab11o 4 Opublikowano 15 Maja Autor Opublikowano 15 Maja 4 godziny temu, Slayer napisał(a): I jak wrażenia? No powiem Ci że jak na razie zadowolony. Ale wypowiem się dopiero po miesiącu. 3 godziny temu, Send1N napisał(a): Nie zareklamujesz karty graficznej prosto do producenta, nawet jak minie okres 2 letniej rękojmi to i tak musisz odesłać do sprzedawcy w tym 3 roku a dopiero on do producenta.... czyli w przypadku gdy dany sklep się zawinie z rynku zostajesz bez gwary Ja już osobiście przeżyłem taką sytuację jak sklep się zawinął to sprzedawałem półroczną kartę żeby jak najszybciej się jej pozbyć, dlatego tyle się trąbi o tym aby gpu kupować ze znanych dużych sklepów. Dlatego koniec z końców kupiłem na morelę tak jak i większość części. W sumie na morele jeszcze najlepsze ceny. 1
Lameismyname 2 341 Opublikowano 16 Maja Opublikowano 16 Maja 11 godzin temu, pab11o napisał(a): Ostatecznie kupiłem zotac amp na morele. Nie widać na zdjęciu czy karta jest podparta. Nie zapomnij o tym bo to kawał kloca
Johnny Tomala 80 Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja W dniu 15.05.2025 o 20:25, pab11o napisał(a): Ostatecznie kupiłem zotac amp na morele. Witam w klubie posiadaczy tego modelu. Od 13.03.2025 go mam, montowałem 22.03.2025 i jestem zadowolony z kultury pracy i wydajności.
ShaDow_Pro 565 Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja Ja mam wersję Soild OC też dobrze się sprawuje, chodzenie takie samo, Zotacowi w generacji 5000 udały się te dwa modele.
gilban 5 Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja W dniu 9.05.2025 o 21:26, JacekRTX napisał(a): Ten sklep jest ok. Raczej OK nie jest, bo jest to firma duńska i w razie awarii urządzenia, nie obowiązują go polskie prawa konsumenta.
j4z 942 Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja W dniu 15.05.2025 o 21:30, Send1N napisał(a): Nie zareklamujesz karty graficznej prosto do producenta Zależy od producenta. Przecież PNY chcieli, żebym im wysłał kartę na wymianę wentyli, jak im napisałem, że terkoczą.
Send1N 4 176 Opublikowano 18 Maja Opublikowano 18 Maja Nie słyszałem o tym żeby kartę graficzną można było bezpośrednio do producenta wysyłać.. zawsze pośrednikiem musiał być sklep, chyba że coś się zmieniło
Lameismyname 2 341 Opublikowano 18 Maja Opublikowano 18 Maja @j4z O widzisz, postawa producenta godna szacunku. Przez to mnie np. urzekło inno3d bo gdy miałem problem z pastą pozwolili wymienić i nawet zaproponowali abym im wysłał do europejskiego centrum gdybym sobie nie mógł poradzić. Kontakt mailowy wzorowy, czasem tylko z lekkim lagiem 😉
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się