Podatek od zakupów powyżej 1000zł online - chore!
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Popularne tematy
-
Najnowsze posty
-
Przez GordonLameman · Opublikowano
TK jest nie do uratowania. A KO nie ma większości na tyle, aby coś zmienić w konstytucji. Ale niedługo pojawią się tacy co będa mieli. I wpiszą nam ciekawe rzeczy do niej. -
Przez Grolshek · Opublikowano
A Koalicja Stołków w Spółkach Skarbu Państwa zamiast pierwszego dnia zrobić z tym porządek czekała na niewiadomoco. Teraz jest już po ptokach. -
Przez crush · Opublikowano
Po tym jak zobaczyli, że KO co prawda nieudolnie ale próbowało ich wsadzać? Tu będzie rzeź jak w horrorze klasy B. -
Przez michasm · Opublikowano
Siema. Szukam opon do starego civica. 205/55/16. Wybor padł na Goodyear 4Seasons Gen3. To już pewne. Problem pojawia się jak chce je zamówić: I teraz co? Zależy mi głównie na komforcie i ciszy, ale również na bezpieczeństwie i niezawodności. 1. Jak dobrze rozumiem to oznaczenie XL oznacza, że ścianki opony są dodatkowo wzmocnione, czyli opona słabiej tłumi wyboje I MA większą masę. Powinienem unikać XL jeśli auto nie będzie przeładowywane? 2. Cisza - 2 pierwsze pozycje mają zużycie paliwa C, a 2 ostatnie pozycje A. Dotyczy to głównie oporów toczenia. Te z mniejszymi porami powinny być bardziej ciche, ale jednocześnie producent oznacza, że te C mają 70dB, a A 72dB. To które w końcu są cichsze? 3. Oznaczenie 91 oznacza, że każda opona może być obciążona 610kg. Moje auto samo waży 1265 KG, dupuszczalna 1750kg. Więc opony 91 to aż nadto. Czy będą się różnić w praktyce w takim aucie opony 91 od 94? Też będą mniej tłumić nierówności, bo będą miały grubszą ściankę boczną? Lepiej jest brać 91, a unikać 94? 4. Skoro XL pozwala na jazdę pod większym obciążeniem to dlaczego zamiast 94 nie zastosowano oznaczenia 95 lub 98? Po co w ogóle oznaczenie XL? 5. Czy warto szukać opon Run Flat? Rozumiem jak to działa. Kogokolwiek to uratowało? Takie opony mają też swoje minusy - są cięższe, a większą masa rotująca to gorsze przyspieszenie. Mają też wzmocnione ścianki boczne (Tak jak xl względem "nie-xl" i jak 91 względem 94...). Traktować to jako must have Czy olewać? 6. Po chusteczkę robić tyle opcji? Jeśli jest jeden słuszny I uniwersalny wybór to po co ten cyrk? Dlaczego to jest takie nieintuicyjne? -
Przez krukkpl · Opublikowano
Zastanawiają mnie wyniki TechPowerUp, gdzie 75C mieli, ale przy zaledwie 1100rpm(!), a 65C przy 1650 rpm. Trochę zbyt optymistycznie to wygląda na tle innych testów Suprima, które widziałem.
-
-
Aktywni użytkownicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się