Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Ten BF daje duże nadzieje. Może w końcu zagram w coś bez bezsensownego slide cancel, dolphin dive i innych durnych mechanik ruchu nadużywanych przez tępych streamerow. 
 

Im się nie będzie podobało bo nie będą mieli przewagi :) 

 

 

Jesli będzie równie dobre co Bad Company 2 to będę się świetnie bawił. :) 

Nie wszyscy streamerzy to cheaterzy :D

 

 

 

Opublikowano
11 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Ten BF daje duże nadzieje. Może w końcu zagram w coś bez bezsensownego slide cancel, dolphin dive i innych durnych mechanik ruchu nadużywanych przez tępych streamerow. 
 

Im się nie będzie podobało bo nie będą mieli przewagi :) 

 

 

Jesli będzie równie dobre co Bad Company 2 to będę się świetnie bawił. :) 

Jest slide i dive ;) 

Opublikowano
7 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Na tych filmikach od ludzi typu BennyCentral nie widziałem dziwnych akcji z ruchem. Ot, strzelanie jak lubię xD

Bo nie trzeba z tego korzystać ale to widać ukłon dla graczy coda. W cod to dla mnie normalka ale sam w bfie tego no mieć nie muszę ;) 

Bf nie jest tak dynamiczny a movmentem w cod można dosłownie zakręcić typem. Tutaj jest bardziej statyczne strzelanie. 

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, skypan napisał(a):

CQ zazwyczaj tak wygląda. Osobiście wolę przełamanie lub szturm.

wiem, ale liczyłem na cos ciekawszego niz kolejne CQ moze mialem za duze oczekiwania

 

Edytowane przez Oldman
Opublikowano
22 minuty temu, Oldman napisał(a):

wiem, ale liczyłem na cos ciekawszego niz kolejne CQ moze mialem za duze oczekiwania

 

Dodali jeszcze sporo innych trybów np. King of the Hill. A CQ to jest trzon BF-a od dawien dawna.

 

btw. nie podobają mi się tylko te pola gdzie mamy flagę, które pokazuję obszar w jakim musimy być, aby taką flagę przejąć. Tak samo jak pole działania apteczek.

  • Upvote 1
Opublikowano
13 minut temu, Dominix napisał(a):

Możliwe że jedno i drugie będzie można wyłączyć, przynajmniej o tym drugim widziałem info. Do przejmowania flagi akurat spoko opcja.

Jak by tak było to była by to bardzo dobra informacja.

 

btw. tak sobie patrzyłem na gameplay z helki i można tam ładnie młócić na polu walki. Jak ma się ogarniętego gunnera to już w ogóle :)

Ja w samej helce miałem rozegrane bodajże 300h w BF3.

Opublikowano

Właśnie jak chodzi o grę na heli to pamiętam jak w BF3 ze znajomymi dorwalismy chopper to bylismy nie do powstrzymania. Byłem gunnerem i pamiętam, że chore ilość fragów wpadały, było to po prostu czyszczenie całej mapy.

Z jednej strony super a z drugiej mnie to trochę zniechęciło do trybu z pojazdami bo jednak absurdalne to było. Potem grałem jakieś tryby bez pojazdów.

Opublikowano

image.png.2847e13d20c8a0723e925ceeb4a93612.png

 

To se poczytałem :/

Na serio szkoda, że nie można dezaktywować listy ignorowanych w wybranym wątku.

 

Co do latania heli - jest już jakiś materiał z jednoosobowych heli?

 

@Kadajo Jakie były różnice między BF4 a 2042 w kwestii latania?

 

 

PS. Ja nie wyobrażałem sobie do dziś, że ktokolwiek może narzekać na tradycyjny tryb Battlefielda. Przecież conquest to Battlefield. Siedzenie pod flagą przy przejmowaniu to Battlefield. 
Dla mnie od zawsze jedyny słuszny tryb. Reszty mogłoby nie być. 

Opublikowano

W BF4 da się latać w 2042 nie ;)

 

A tak na serio po prostu w 4 latanie było bardzo intuicyjne i proste, w 2042 jest jakieś powalone i nie ogarniam tego :E

ALe widziałem ze ludzie kosza wiec można się tego nauczyć.

 

 

 

 

 

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Ja w 3 i 4 uwielbiałem latać helka, pilotowanie tych maszyn było prawdziwą przyjemnością, manewrowanie między przeszkodami czy budynkami.

Nie potrafię tego robić w 2042.

Aleś mnie teraz zdołował... :(

 

Ja mam wylatane tysiące godzin w BF2 i BF4, ale utalentowani ludzie moje umiejętności pilotażu przeskakują po dwóch dniach grania, a po tygodniu są daleeeeko poza zasięgiem tego, co mogę kiedykolwiek osiągnąć. 
Mi się te proste modele latania w BF2/3/4 bardzo podobały. W BF2 duży heli bo widać było wszystko (klawisz F9 wyłączał rysowanie helikoptera) a w BF4 latałem bardzo zwrotnymi małymi helkami. Duże to za duży stres. Raz się pomęczyłem i dwa dni potrenowałem, zrzucając rdzę z dawnych umiejętności piltowania dużego heli w BF2, nawet mi coś powychodziło. Kolega z forum nawet mówił, że się zdziwił, że tak dobrze latam i dobrze nam szło (on był gunnerem) tylko... ja czułem taką tremę i presję jakbym na maturze ustnej z polskiego był znowu :D )
Ale fakt jest taki, że ja mogę być całkiem dobry w pilotowaniu heli ale pod warunkiem, że u przeciwnika nie pilotuje prawdziwy wymiatacz. Wtedy mój skil jest równy totalnemu nieogarowi bo i tak ciągle na strąca (albo manewruję ale to przeciwnik kontroluje mapę, a my spędzamy czas na chowaniu się po kątach, więc nuda)


Pilot heli dwuoosobowego to odpowiedzialność. To często pozycja która może odwrócić losy całego meczu. 

 

Wolę już jednak te jednoosobowe.  Takim też można naprawdę fajnie pomagać swoim. W BF4 nawet miałem okres, gdy można by było powiedzieć, że "umiem" z tego pojazdu korzystać. 
Ale to właśnie było dzięki tej prostocie sterowania.

 

Pograłem trochę w symulator heli w VR i ło jezu.. no nie. To ja już wolę arcade'owe sterowanie w Batlu 4 :E

 

Edytowane przez VRman
Opublikowano
6 minut temu, Kadajo napisał(a):

W BF4 da się latać w 2042 nie

Nauczymy się tylko trzeba na to czasu. Pamiętam jak w BF3 miałem ECM Jammer, a kolega (gunner) flary to nie można było nas zabić. Później zmienili to że tylko pilot może mieć systemy obronne dla helki.

Opublikowano

O, dzięki za filmiki z heli. W końcu :)

 

Ja się tak zestarzałem czy te dwumiejscowe  heli się porusza DUŻO szybciej niż w BF2 czy 4?


Nie wygląda to źle. Trzeba będzie samemu pograć.

 

Mam nadzieję, że nie ma żadnego info o tym, żeby jednomiejscowych heli w 6-tce miało nie być?

Opublikowano
2 godziny temu, Phoenix. napisał(a):

Bo nie trzeba z tego korzystać ale to widać ukłon dla graczy coda. W cod to dla mnie normalka ale sam w bfie tego no mieć nie muszę ;) 

Bf nie jest tak dynamiczny a movmentem w cod można dosłownie zakręcić typem. Tutaj jest bardziej statyczne strzelanie. 

movment w codach to rak XXI wieku doslownie skacza debile slizgaja sie bunny hopy chuje muje i inne pierdoly ciesze sie ze bf 6 takie movmentu nie bedzie mial :E niech sobie przedopaminowane dzieciaki tiktoka tam lataja i skacza jak malpy od bfa mi won :E 

  • Like 2
  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Najwidoczniej gra nie dla ciebie ;)  Bf ma dokaldnie taki sam movment w kwesti ruchów tylko ruchy są skrócone. Będą wślizgi, dive, wślizg tyłem itp. No ale korzystać z tego nie trzeba jak się nie chce. 
 

Dokladnie bedzie: 

Slide, Dive, Drop Shot, Bunny Hopy, Sprint w trakcie kucania i inne .

10 godzin temu, Kadajo napisał(a):

W BF4 da się latać w 2042 nie

Latanie w 2042 czy bf6 to proteza tego co było kiedyś. No ale nie można zrobić za trudnego żeby gość 1 raz na padzie ogarniał :D 

 

Swoją drogą będzie można grać na myszce i klawiaturze na konsoli ;)  

 

Chyba ściągnę na prosiaka i obadam :D 

Fajnie że będzie można dodatkowo  też włączyć priorytet w kwesti wyszukiwania graczy do danej platformy. 

Edytowane przez Phoenix.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu, zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasujące do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajarzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
    • Co za glupie porownanie 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...