Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeszcze jako ciekawostkę dodam że z FG przy 150% rozdzielczości 1440p (czyli renderowane 4K) na Ultra z plusem czyli jeszcze coś tam wyżej się dało ustawić niż Ultra miałem te 140fps+ przy monitorze 144Hz i płynnościowo było miodzio ale wyniki w grze to jakiś dramat był. K/D ratio jakbym miał 5 lat i pierwszy raz grał w grę. Od razu po wyłączeniu FG wyniki w grze poprawiły się niesamowicie %-)
FG tylko do singla. 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, skypan napisał(a):

Parę osób pisało o męczącej rozgrywce. I w sumie na tym filimku tak właściwie wygląda rozgrywka.

Napierdalać i to jest właśnie ta COD-owość obecnego BF-a. Tu nie chodzi o szybkość poruszania i inne aspekty rozgrywki ale właśnie o intensywność rozgrywki. Zrobili gierkę na szorty i tiktoka. Mi od oglądania nie dobrze się robi. Wiadomo łatwo taki zlepek zrobić z akcji z każdej gry ale w BF6 wyjątkowo łatwo mi to poszło.

Tymczasem ja ostatnio gralem i wygladalo to tak: 

https://youtube.com/clip/UgkxkMkIeARHYSJA-j9eqNoFgVJoVC_mM-_4?si=KOHwJNolYQkENm5I

 

 

siedzialem i kampilem na punkcie ;)

 

To jest troche jak sie mowi ze mapa camperska, Shipment w CoD tez jest kamperski? To ludzie sa a nie mapy, jak ktos lubi kampic to bedzie to robil nie zaleznie od mapy, jak ktos lubi biegac na pale (ja tak czesto biegam) to bedzie to robil.

Edytowane przez Dominix
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, galakty napisał(a):

FG w grze multiplayer to jakieś kuriozum, jeszcze jakby bazą było +200FPS to może... ale po co?

multi tak, ale w single kampanii się przyda :)

 

kiedys pisąłem, że 5080 zacznie magicznie doganiać w gołych testach 4090 to wielkie oburzenie i gówno burza xD

 

 

Edytowane przez zozolek
Opublikowano
46 minut temu, zozolek napisał(a):

odpaliłem mfg x2 i pod 200 dobija xD

Odpal na x4 to bedzie 400 a feeling jak przy 100 xD

 

Teraz, Phoenix. napisał(a):

Niezle placebo :hihot:

Nawet jak natywnie mialem 200 fps i odpalilem fg które robiło blisko 400 czuć bylo laga, ale jak widać są jednostki którym sie z generatorem gra lepiej :E

 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, babayaga napisał(a):

RPG który nie zabija piechoty też jest ok pod względem balansu. W końcu ma to być na pojazdy. Jakby zabijało na parę metrów od wybuchu, to ładny rocketspam by był.

Ja nie wiem, jak grałem inżynierem to sporo nabiłem killi właśnie RPG. Czasami faktycznie nie wchodzi z dalszej odległości ale na średnim i krotkim dystansie, szczególnie w tzw "hot spoty" - gdzie się kiszą w jednym miejscu, miałem regularnie triple-kill'e. 

Snajperem grałem raz przez chwilę, ale inżynier i szturmowiec (pompka + granatnik) to bardzo mocne klasy w becie. 

Edytowane przez Fenrir_14
Opublikowano
5 godzin temu, skypan napisał(a):

Z nowożytnych części topką rozwiązań ale zrodzonych w bólu jest BF4. Z całą swoją infrastruktura - battlelog, komendant, apka na smartfon, "lewoluszyn" i wiele innych rzeczy. To był szczyt możliwości EA/DICE. Zaraz obok ale już ciut okrojony jest BF1. Ta część miała najlepszy klimat i epickość. Żadna część przed i po BF1 tego nie miała.

BF1 to IMO najlepszy Battlefield z tych "nowożytnych". Niesamowita atmosfera i rozmach. Było trochę rozwiązań, które nie do końca zagrały, jak choćby unlimited ammo w czołgach (tutaj opcja z BF5 i niektórych starszych części byłaby lepsza), ale całościowo grało i nadal się gra w jedynkę znakomicie. Do tego wielkie mapy i bronie które wymagały czegoś więcej niż full auto all day. Czwórka jest w porządku, na chwilę obecną prezentuje się lepiej od BF6 pod względem ogólnych mechanik.

 

Zagrałem King of the Hill - co to jest za shit. :E Mapy 10x10 w metrach, zero sensu w podnoszeniu kogokolwiek czy rzucaniu ammo, i tak zaraz zginiesz. 

  • Like 1
Opublikowano
55 minut temu, Phoenix. napisał(a):

Tak tak napewno te dodatkowe  10ms sprawia ze albo nie trafiasz albo trafiasz :hihot:

i mowa tu o FG 2x ;) 

:thumbup:

Normalnie gram z tym cholernym FG i gra mi się lepiej z tym na 120FPS niż bez tego na 90 czy olaboga 60 :D

Jak dla mnie FG można normalnie używać w MP tylko trzeba ogarnąć grę po prostu i mieć minimum 60 FPS bazowego FR.

1 minutę temu, Voodoo2 napisał(a):

Czy BF mocno karze casuali? :E czy dobor przeciwników jest jakoś powiązany ze skillem albo czasem gry? 

Jak nie masz ADHD to będziesz się męczył :E

3 minuty temu, ODIN85 napisał(a):

Czity umiał zainstalować, ale BIOS'u to już nie ogarną. Ale w sumie to się dodaje, bo tylko idiota oszukuje w grach MP :hihot:

  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Mamma mia, pierwszy raz chłopa widzę i nie dość, że wkurza mnie jak mówi, to wkurza mnie gdzie ma kamerę, wkurza mnie jak wygląda, wkurza mnie brak greenscreena, mimika twarzy, rety nie wiedziałem, że mogą we mnie być takie pokłady niechęci do kogoś z netu XD 

  • Haha 1
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę Cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasując do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajrzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...