Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

DICE przyznaje, że mecze na 128 graczy w Battlefield 2042 „po prostu się nie przyjęły” i obiecuje, że nie powtórzą tego przy projektowaniu Battlefield 6.

 

Dyrektor kreatywny Shashank Uchil w rozmowie z Edge powiedział, że gracze Battlefield są „bardzo głośni” i nie boją się mówić, czego oczekują:

„Ostatecznie jesteśmy podporządkowani graczom. Robimy to, czego gracze chcą. Myśleliśmy, że większa liczba graczy zadziała – ale to się nie przyjęło. Próbujemy różnych rzeczy. Czasem działa, czasem nie. To takie proste.”

  • Like 1
Opublikowano

Dla mnie 128 graczy w BF 2042 to było przegięcie i za duży wszechobecny chaos. Dlatego głównie graliśmy w przełamanie a jak podbój to tylko na 64.

 

Wcześniej też wspomnieli o tym, że w przełamaniu nie na wszystkich mapach będzie tyle samo graczy. Ogólnie to jest pozytywnie jednak jak to może wpłynąć na serwery w trybie portal (czy jak dodadzą w standardowej grze). Raz 24 gracze raz 32 to się nie będzie spinać ;-).

Opublikowano

#BF6 Lunety Snajperskie.

Błysk lunet, oraz efekt smug po kulach snajperskich zostały osłabiony po feedbacku graczy z BETY.

 

#BF6 AIM assist / balans

Dice: "Całkowicie przerobiliśmy system wspomagania celowania w porównaniu do wersji z Battlefield 2042. Dodaliśmy aim assist w tym, co nazywamy naszym „trójkątem walki” – czyli piechota kontra piechota, piechota kontra pojazdy oraz pojazdy kontra pojazdy. Chodzi o to, by zapewnić spójne doświadczenie graczom korzystającym z pada, w porównaniu do osób grających na klawiaturze i myszce, gdzie pewne rzeczy mogą być łatwiejsze. Dlatego przykładamy ogromną wagę do crossplayu i staramy się dopracować go pod wieloma względami. To dla nas niezwykle istotny element Battlefield 6.”

 

#BF6 - Konsole podsumowanie informacji:

Crossplay:

ON ( + PC )

Console only (Xbox + PS)

Crossplay OFF.

Możliwość grania na MnK .

Crossplay on: w pierwszej kolejności wrzuca do lobby konsole, a później ewentualnie PC.

Na premierę domyślnie będzie u wszystkich Crossplay on.

____________________________________________

PS5 Pro:

Tryb Fidelity – 2160p, stałe 60 fps.

Tryb Performance – 1620p, wyższa liczba fps.

PS5 / Xbox Series X:

Tryb Fidelity – 1440p.

Tryb Performance – 1280p, 70–110 fps (średnio ~85 fps).

Xbox Series S:

1080p, stabilne 60 fps.

Obniżone ustawienia graficzne z powodu ograniczonej pamięci – największe wyzwanie dla twórców.

  • Like 1
Opublikowano

#BF6 AIM assist i zbalansowane vs - nowe, oficjalne informacje od Deweloperów:

 

Dice: "Battlefield 6 ma być stabilnym, uczciwym i zbalansowanym doświadczeniem dla wielu graczy, niezależnie od tego, gdzie zdecydujesz się grać"

"Deweloperzy skupili się na tym, by gra była równie dobrze grywalna na MnK i padzie. Szczególną uwagę poświęcono ergonomii kontrolera"

 

"Chcemy, aby nasze podejście było uczciwe, konkurencyjne i zbalansowane. Nazywamy to Aim Assist 2.0 – to rozwinięcie systemu z Battlefield 2042. Teraz działa on w czasie rzeczywistym. Zrezygnowaliśmy z prostych kształtów jak kwadraty, pudełka czy sfery, a zastąpiliśmy je siatkami kapsułkowymi, co znacznie poprawiło spójność i wydajność.

 

Celowo poszliśmy w stronę delikatniejszego wspomagania – nie dodajemy 𝐑𝐎𝐓𝐀𝐂𝐘𝐉𝐍𝐄𝐆𝐎 𝐀𝐈𝐌 𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓, a nawet usunęliśmy „snap zoom”, który był w 2042, bo uznaliśmy go za zbyt mechaniczny. Naszym celem jest „uczłowieczenie” aim assist, jak to nazywamy wewnętrznie.

 

"Crossplay i balans: wykorzystano doświadczenia z Battlefield 2042. Wprowadzono nowy system „Aim Assist 2.0” – bardziej naturalny i lżejszy, bez agresywnego snapowania czy nadmiernych ułatwień. Celem jest uczciwa i równa rywalizacja między graczami PC i konsol."

 

"Aim assist ma wspierać gracza, ale system uruchamia się tylko wtedy, gdy gracz faktycznie daje jakiś sygnał – wymagany jest jego własny wkład. Chcemy, by gracz czuł satysfakcję z tego, co robi w grze, by miał poczucie, że to on zdobywa fragi, a nie że robi to za niego kod czy system.

 

To właśnie nas odróżnia i takie jest nasze podejście do projektowania rozgrywki i cross-playu w Battlefieldzie."

 

"Mamy kilka naprawdę ciekawych i nietypowych pomysłów oraz rozwiązań, które mogą się wydawać wręcz sprzeczne z tym, co stosują inne gry. Jednak aim assist zawsze budzi emocje – niezależnie, czy mówimy o CoD, Apex czy innych tytułach. My jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego rozwiązania i skupiamy się na tym, co naszym zdaniem najlepiej pasuje do Battlefielda."

 

https://www.well-played.com.au/battlefield-6-aims-to-be-a-stable-fair-and-balanced-multiplayer-experience-no-matter-where-you-choose-to-play

Opublikowano

Z jednego growego portalu co teraz testowali znowu bfa: 

 

"Co muszę zaznaczyć, Battlefield 6 jest lepiej zoptymalizowany od czasu otwartej bety. Rozgrywka działa niezwykle stabilnie, wszystko chodzi gładko, a do tego doszło więcej opcji graficznych, które pozwalają lepiej dopasować obraz do własnych preferencji. Co istotne, nie natknąłem się na żadne mikroprzycięcia ani problemy techniczne - całość śmigała bez zarzutu i wyraźnie płynniej niż wcześniej (oczywiście, może to być zasługą map, ale różnice na GeForce RTX 5080 przy tych samych ustawieniach wynosiły aż 50 klatek więcej)."

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, skypan napisał(a):

Jak bym czytał program wyborczy :D

Temat AA to najbardziej kontrowersyjna rzecz np w takim COD i grach multi, bardzo dobrze, ze ida ta droga i nie robia aimbota w padzie z rotacyjnym AA :D  Moze COD na tym zyska i oslabia asyste.


#BF6 zmiany od beta do aktualnego buildu 👇

▪️ Wszystkie pojazdy naziemne otrzymały tymczasowy, odnawialny dopalacz prędkości.
▪️ Moc silnika helikopterów została zwiększona.
▪️ Widok pierwszoosobowy w pojazdach został ulepszony – teraz jest równie skuteczny jak prowadzenie ognia z perspektywy trzeciej osoby.
▪️ Strzelba M87A1 wymaga teraz większej liczby pocisków, aby zabić przeciwnika.
▪️ DICE wprowadziło szereg zmian w zachowaniu broni – odrzut i charakterystyka strzału lepiej odzwierciedlają wybrany model.
▪️ Zmieniono różnicowanie zasięgu pomiędzy poszczególnymi rodzajami broni.
▪️ Dostosowano mechanikę ruchu – prędkość poślizgu i skoku została zmniejszona.
▪️ Zaktualizowano backend i serwery – poprawiono wykrywanie trafień oraz netcode względem wersji beta.
▪️ Zwiększono niedokładność strzałów podczas skakania lub ślizgania się, co spowalnia tempo rozgrywki i nagradza umiejętne poruszanie się, bez nadmiernej chaotyczności.
▪️ Mapy Operation Firestorm i Mirak Valley zawierają zróżnicowane tereny i zabudowania, zapewniające wiele osłon.

Edytowane przez Phoenix.
  • Like 1
Opublikowano
12 godzin temu, Phoenix. napisał(a):

Z jednego growego portalu co teraz testowali znowu bfa: 

 

"Co muszę zaznaczyć, Battlefield 6 jest lepiej zoptymalizowany od czasu otwartej bety. Rozgrywka działa niezwykle stabilnie, wszystko chodzi gładko, a do tego doszło więcej opcji graficznych, które pozwalają lepiej dopasować obraz do własnych preferencji. Co istotne, nie natknąłem się na żadne mikroprzycięcia ani problemy techniczne - całość śmigała bez zarzutu i wyraźnie płynniej niż wcześniej (oczywiście, może to być zasługą map, ale różnice na GeForce RTX 5080 przy tych samych ustawieniach wynosiły aż 50 klatek więcej)."

Pisałem zaraz po testach ze gierka działała zdecydowanie lepiej  od ostatniej bety, bo mialem kilkadziesiat fps wiecej czyli jednak miałem racje :D Co jak co, ale  dawno nie widziałem tak dobrze zoptymalizowanej strzelanki online 

  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, oldfashioned napisał(a):

Przy jakiej rozdzialce/ustawieniach miales skok rzedu kilkudziesieciu fps? 
 

Dosc spory skok, zastanawiam sie z czego to wynika, moze ucieli jakies efekty w tle.

W bfa akurat gram w 1440p, w sumie to bete testowałem też na innych sterach,  a w czasie zamkniętych testów miałem juz zainstalowane najnowsze sterowniki, ale mysle ze to nie mogło robić aż tak duzej róznicy ;) 

Opublikowano
2 godziny temu, Phoenix. napisał(a):

▪️ Zwiększono niedokładność strzałów podczas skakania lub ślizgania się, co spowalnia tempo rozgrywki i nagradza umiejętne poruszanie się, bez nadmiernej chaotyczności.

To bardzo swietna zmiana, nienawidze strzelajacych slizgaczo skakaczy.

  • Upvote 1
Opublikowano

Zlikwidowac wslizgu calkiem niee.... jest przydatny do uciekania za oslone. Mnie samo strzelanie z niego drazni jak przeciwnik jest blisko i stosuje to jako unik, to bardzo sensownie ze poprostu znerfia celnosc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Być ładnym i się tak oszpecić... nie wiem czym to jest spowodowane, czy faktycznie strzępkiem mózgu czy ogólnym stereotypom że kobieta bez "lifitingu" jest brzydka.
    • Zacznij od formata i zainstalowania podstawowych rzeczy, msi center i tam tylko sterowniki do chpisetu i nic więcej, stery do grafy trochę starsze i testuj. Żadnych light, razerów i co przyjdzie Ci jeszcze do głowy, tym bardziej programów monitorujących, bo to też potrafi działać negatywnie na gry jak i na psychikę  .W obecnym stanie możesz jeszcze wrzucić ss z latencymoon. Czy w ww grach różnicę robią ustawienia graficzne? Tzn. czy jak dasz wszystko na low to jest taki sam efekt jak na Twoich ustawieniach? Czy jak ograniczysz liczę klatek do 60fps, to też jest problem? Ja wiem że w grach online trzeba mieć więcej, ale z ciekawości możesz zobaczyć. Oczywiście blokujesz klatki o te 3 mniej, niż masz odświeżanie monitora? A tak na marginesie możesz poczytać  https://forum.ithardware.pl/topic/8975-stuttering-latencymon/ https://forum.ithardware.pl/topic/8444-stuttering-w-grach/#comments tylko tutaj są procki od AMD czy ludzie sobie z tym poradzili to nie wiem, trzeba się zagłębić, aaa jeszcze mamy jednego kolegę którego stuttery już długo męczą i sobie z tym nie poradził, też na AMD.      
    • Zależy czy procesor jest lutowany, ale tego lapka to się powinno oddać na elektrozłom i każda zł zainwestowana w niego to wyrzucanie pieniędzy w błoto.  Chyba że lubisz takie rzeczy i robisz to dla sportu to poczekaj na kogoś innego o ile w ogóle się taki znajdzie. Z mojej strony to elektrozłom i powinno się go zutylizować a nie używać  
    • Witam, poszukuję pomocy w rozwiązaniu problemów z micro stutteringu na zestawie: GPU - 5070 12 GB Gigabyte CPU - i5 14600kf MOBO - MSI PRO B760-P WIFI DDR4 CHŁODZENIE - PEERLESS ASSASIN 120  RAM - 32GB VIPER DDR4 3600MHZ A2 B2 (podczas zmiany nie miałem budżetu na DDR5 a szybko potrzebowałem nowej płyty do cpu) PSU - CORSAIR RMX 650W 80 GOLD PLUS DYSKI - M2 NVME SSD SAMSUNG 970 EVO PLUS 500GB + SATA SSD CRUCIAL MX 500 1TB  MONITORY - AOC24 1080/144HZ DISPLAY PORT + PHILIPS24/1080/60HZ DVI (podpięte w kartę graficzną nie płytę główną)  SYSTEM - WINDOWS 11 SOFTWARE który może powodować problemy i robić problem z frame time (?) - msi center + msi mystic light (odinstalowałem jednak za pewne siedzi dalej w rejestrze itd), razer synapse, sterowniki do chipsetu, intel gna, realtek, realtek ethernet, intel serial io, najnowszy sterownik nvidia game ready, sterowniki dźwiękowe itd. ( WSZYSTKIE NAKŁADKI DISCORD/NVIDIA WYŁĄCZONE ) Bios aktualny z września (7D98v1F) , wcześniej korzystałem z wersji beta z okresu maja (7D98v1F1(Beta version)) Zawsze robiłem UV poprzez cpu lite load ponieważ temperatury były przesadzone, testowałem różne ustawienia, od personalnych poradników na forum msi do losowych porad innych osób. (nawet bez uv na wyższych temp było to samo)   Linia czasowa zmiany podzespołów:  Procesor na początku tego roku razem z płytą główną, Karta graficzna w sierpniu, Reszta podzespołów: płyta główna, ram, zasilacz, itd z poprzednich zestawów ( posiadane przez 3-5 lat ) Posiadałem wcześniej rx 6700 xt  + i5 10600k, następnie 4060 ti + 10600k (zwróciłem kartę ponieważ nie byłem zadowolony z wydajności) 5060 ti + 14600kf (bardzo głośne cewki, zwrot) aktualnie 5070 i5 14600kf  Ważna informacja, na wymienionych zestawach które posiadałem przez okres 2-3 lat praktycznie na każdym miałem ten sam problem z micro stutteringiem, raz większy raz mniejszy, teraz dopiero poważnie się za to biorę bo jednak wolałbym żeby taki zestaw dawał z siebie trochę więcej stabilności i frajdy. Zawsze robiłem DDU czy nawet format więc nigdy nie było problemów żeby sterowniki się ze sobą "gryzły"  Opis problemu:  Grając w większość gier odczuwam dziwny micro stuttering, gram zwykle na vsyncu ponieważ bez niego występuje problem z screen tearingiem i rozjeżdżającym obrazem (limit fps nie poprawia tego lub zaburza płynność obrazu), fps spadają z 144 na 142/141 lub nawet 138, w 90% spadek FPS pojawia się w losowym momencie. Podczas akcji FPS jest idealnie stabilny. Praktycznie nie ważne co się dzieje nie odczuwałem spadków poprzez brak zapasu mocy zestawu. Micro stuttering występuje w momencie kiedy np stoję w miejscu lub akcja w danej grze "ucicha". Testowałem też bez vsync, limit fps, odblokowane fps, praktycznie w każdym ustawieniu jednak było to czuć. Gry które najbardziej na to cierpią i praktycznie zabierają całą zabawę z rozgrywki to:  Numer 1 - War Thunder, gram na wysokich/max ustawieniach, gra wojenna jak to wiadomo pełno akcji, wybuchów itd, fps idealnie stabilny, za to natomiast jadę pojazdem, na ekranie spokój, spadki fps do 140 z 144 co kilkadziesiąt sekund lub w dobrym okresie co kilka minut.  ( cpu 20-40% gpu 75% )  Numer 2 - Fortnite, gram na ustawieniach wydajnościowych, testowałem jednak też Direct 11 czy 12, tutaj również problem wygląda praktycznie tak samo chociaż myślę że o wiele bardziej agresywnie, spadki 1 low % z 144 na 90 itd.  Numer 3 - Valorant/League of Legends, sytuacja taka sama jak wyżej, akcja, duża ilość rzeczy dziejących się na ekranie, fps idealnie stabilny, losowe momenty i rwanie fps.  Numer 4 - Minecraft edycja z microsoft store, czuję dość częsty i mocniejszy stuttering nawet przy zmianie renderowania chunków itd. Inne gry to np:  CS2 - działa u mnie na wysokich praktycznie idealnie, nigdy nie odczułem żadnych spadków nie ważne co, Gry wyścigowe pokroju forza horizon/forza motorsport/need for speed itd ustawienia ultra bez problemów,  Rainbow Six Siege tak samo ustawienia ultra, 144 fps prawie idealnie jednak od czasu do czasu coś chrupnie. Elden Ring/Nightrein ultra 60 fps idealnie. Dodam jeszcze że podczas grania i rozmawiania jednocześnie na Discordzie problem pogłębia się/występuje częściej ( akceleracja sprzętowa wyłączona! ) Na tym zestawie nie miałem żadnego bluee screena czy losowego wyłączania kompa, jedyne co pamiętam to kilkukrotny problem z brakiem pamięci wirtualnej, udało się to naprawić poprzez powiększenie go.  Temperatury GPU to zwykle 40-60+, cpu 40-65+ stopni (bez uv np 75 w stresie podczas grania) Rzeczy jakie testowałem:  różne ustawienia BIOSU, UV, bez UV, różne ustawienia zasilania, wyłączanie, hyper threading itd itd itd... nowy bios, xmp włączony/wyłączony zmiany zarządzania energią w nvidia czy panel sterowania, odinstalowanie xbox game bar,  zmiany ustawień gry czy akceleracja gpu w windowsie,  zmiany zarządzania energią karty sieciowej i magistracji usb w menedżerze urządzeń,  wyłączenie karty sieciowej i granie na wifi a następnie wyłączenie w biosie bluetooth + wifi, granie na 1 monitorze z odpiętym całkowicie drugim,  przesłanie całej gry która powoduje problemy + shader cache na dysk NVME + fizyczne odpięcie SATA żeby na pewno nie przeszkadzał,  reset shader cache + zwiększenie rozmiaru pamięci podręcznej,  wyłączenie szybkiego rozruchu w windowsie,  różne ustawienia skalowania nvidia,  zmiana hz w klawiaturze i myszce, wyłączona izolacja rdzenia windows,  AKTUALNE USTAWIENIA BIOSU:  Włączone XMP, resizable bar, intel default power 181W, CPU LITE LOAD 15, C1E włączone, Hyper Threading włączone, E Cores P Cores itd tak samo włączone, CEP ( Current Excursion Protection) włączone (sprawdzałem z wyłączonym), reszta default praktycznie. Co mogę jeszcze zrobić, potestować żeby to naprawić? Tak jak mówię problem występował na poprzednich zestawach, od 4-5 lat posiadam ten sam RAM oraz zasilacz plus dyski, gram na 1080p w 144fps locked więc myślę że to nie wina braku mocy. Jedynie zmieniały się karty czy procesor. Można powiedzieć że problem nie jest jakoś bardzo drastyczny jednak posiadam znajomych którzy mają podobne zestawu lub lekko gorsze i nie odczuwają takiego micro stutteringu a i ja czasami mam dni gdzie wszystko działa prawie na medal, jednak następnego dnia jest 2x gorzej. Szukam rozwiązań żeby osiągnąć jak najlepszą stabilność, sprzęt wyciąga zwykłe +200/250 fps na wysokich/ultra w tych gierkach więc fajnie byłoby uzyskać płynność na tych 144 fps przy aktualnym monitorze a w przyszłości po upgrade na lepsze wyniki. Jest sens coś tam jeszcze grzebać czy może kolejny format + sterowniki gpu + chipset i wtedy testować i szukać winowajcy? Czy może jakieś konkretne ustawienia posprawdzać w biosie chociaż wątpię że jest rzecz której nie ruszałem. Dodatkowo jak sięgam pamięcią to na gorszym zestawie gdy były spadki fps to występowały one w racjonalnym momencie a w okresie spokojnym fps trzymał się stabilnie, tutaj prawie na odwrót.  Moim głównym celem jest po prostu ustabilizowanie frame time bez losowych spadków i czysta frajda w ulubionych gierkach niż jakieś wygórowane wyniki w benchmarkach. Z góry przepraszam za jakieś błędy w opisie czy ocenie sytuacji ale dopiero pierwszy raz zabieram się za diagnostykę problemów tego typu i nie ogarniam, dziękuję za pomoc i w razie pytań postaram się udzielić dalszych informacji.   
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...