emilek 3 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października Problemem jest CPU, widać że "wypluwa" 99 FPS. 2
Kadajo 7 406 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października Tak jest, to CPU. Ustaw wszystkie opcje które wpływają na CPU na low i powinno się poprawić. A najlepiej to włącz FG.
Psiak 59 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października (edytowane) 16 godzin temu, Phoenix. napisał(a): 🌊 Walki morskie w Battlefield 6 – nowe szczegóły! 🚢 Dla wszystkich fanów serii Battlefield 6 mamy świetne wieści — według najnowszego artykułu Insider Gaming, nadchodzący Battlefield wprowadzi rozbudowane bitwy morskie! ⚓ 👉 Przeczytaj cały artykuł tutaj: https://insider-gaming.com/battlefield-6-naval-combat-details/ 💥 Najważniejsze informacje: Walki na morzu i w rejonach przybrzeżnych staną się kluczową częścią rozgrywki. Gracze będą mogli korzystać z dużych okrętów bojowych, jednostek wsparcia i prowadzić zespołowe działania na wodzie. Nowe mechaniki manewrowania, ostrzału i współpracy mają wprowadzić zupełnie nowy wymiar bitew w serii Battlefield. To kolejny krok w kierunku jeszcze bardziej epickich i zróżnicowanych starć! 💪 Jak Wam się podoba wizja pełnoprawnych bitew morskich w Battlefield 6? 🌊 #BF6 Dice: "w BFie pocisk wylatuje z lufy, która znajduje się poniżej celownika, a nie z siatki celownika jak w CoDzie i trafia dokładnie w punkt celownika dopiero na dystansie 100 metrów. Oznacza to, że na bliskim dystansie możesz faktycznie musieć celować nieco wyżej, ze względu na pozycję, z której pocisk zostaje wystrzelony." Marzyłem i ciągle wracałem myślami do bf vietnam W końcu coś się ruszy w tym kierunku, niech tylko dobrze to zrobią ps. Posiadacz 5700x3d i 3060ti na najniższych z DLAA Quality zadawalam się 150fps, do premiery oledów 24' siądzie rtx 4070 z wtyczką 8pin, ostrzę zęby na tufa z jakąś gwarancją Edytowane 16 Października przez Psiak
Phoenix. 4 713 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października (edytowane) 4 minuty temu, Psiak napisał(a): do premiery oledów 24 #nigdy BATTLEFIELD 6 – UPDATE 1.0.1.6 Deweloperzy wypuścili drobny patch jakościowy (Quality of Life update), który skupia się głównie na poprawie stabilności backendu Aktualizacja przygotowuje grę na nadchodzącą Sezon 1, który już za rogiem! Lista zmian: Drobne poprawki backendowe zwiększające stabilność gry przed startem Sezonu 1. 17 minut temu, Mosiu92 napisał(a): Tak to wyglada w momencie gdy jest "akcja". Na powyższych ustawieniach. Są momenty, że nawet spada do okolic 80/85. Mysle, ze tutaj by napewno pomoglo wykrecenie dobrze ramu oraz zwiekszenie limitu TDP tego cpu do limitu 5800X kosztem temperatur oczywiscie. Edytowane 16 Października przez Phoenix. 1
Psiak 59 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października 4 minuty temu, Phoenix. napisał(a): #nigdy BATTLEFIELD 6 – UPDATE 1.0.1.6 Deweloperzy wypuścili drobny patch jakościowy (Quality of Life update), który skupia się głównie na poprawie stabilności backendu Aktualizacja przygotowuje grę na nadchodzącą Sezon 1, który już za rogiem! Lista zmian: Drobne poprawki backendowe zwiększające stabilność gry przed startem Sezonu 1. wstawaj, obsrałeś się 1
caleb59 1 621 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października 4 minuty temu, Phoenix. napisał(a): BATTLEFIELD 6 – UPDATE 1.0.1.6 Fajnie, a w menu nadal 1.0.1.0. DICE w formie jak zawsze.
galakty 3 312 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października Czy można już dodatki zmieniać w trakcie bitwy czy to za dużo?
Phoenix. 4 713 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października (edytowane) I juz widze jak kupujesz 24 cali drozsze od 27cali tak jak dzis TN do esportu ktore sa drozsze od oledow Zreszta nie skomentuje kupowania dzis 24calowego monitorka Edytowane 16 Października przez Phoenix. 1 1
caleb59 1 621 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października Teraz, galakty napisał(a): Czy można już dodatki zmieniać w trakcie bitwy czy to za dużo? Po co, skiny z sezonu 1 ważniejsze. 1
SylwesterI. 865 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października 13 minut temu, Phoenix. napisał(a): I juz widze jak kupujesz 24 cali drozsze od 27cali tak jak dzis TN do esportu ktore sa drozsze od oledow Zreszta nie skomentuje kupowania dzis 24calowego monitorka Ej no ja bym chciał 24" oleda pod strzelanki, byle do 3k za ten rozmiar
Funky Koval 125 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października Właczyłem FG i future frame rendering. Serio? Ten mikro lag to jest to mityczne "opóźnienie"? Jutuberzy mają sprane mózgi. Nie wiem moze prosom co potrzebują 3000fps i responsywności to przeszkadza ale mi nie
Phoenix. 4 713 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października (edytowane) Tylko po co ?? Co wy ludzie widzicie w tym malym ekranie ?? To nie ma zadnych plusow dla zwyklego gracza, co innego jak ktos jest zawodowcem i na turniejach graja 24cali. No ale rozumiem, ze jak sie ma 24 cali to sie gra jak pro, placebo dziala A jak na wszystkich turniejach beda grali 27cali, a juz graja na niektorych to zmieni sie narracja na 27cali Edytowane 16 Października przez Phoenix.
galakty 3 312 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października 1 minutę temu, Funky Koval napisał(a): Właczyłem FG i future frame rendering. Serio? Ten mikro lag to jest to mityczne "opóźnienie"? Jutuberzy mają sprane mózgi. Nie wiem moze prosom co potrzebują 3000fps i responsywności to przeszkadza ale mi nie Future frame się nie włącza.
Kadajo 7 406 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października FFR nie ma znacznie jak używasz Reflex+Boost i MFG. Zawsze wtedy jest 1
Kabor 459 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października (edytowane) 7 minut temu, Phoenix. napisał(a): No ale rozumiem sie ze jak sie ma 24 cali to sie gra jak pro, placebo dziala Tak jak napisałem w innym temacie. Mniejszy ekran bliżej stawiasz i masz : "To oczywiste przecież imput lag wynikający z potrzeby przebycia światła z ekranu do do oczu jest proporcjonalny do odległości na jaką jest odsunięty ekran." Ogólnie można też zaważyć, że miejskie mapy cisną bardziej procka od tych otwartych. Edytowane 16 Października przez Kabor 1
Funky Koval 125 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października 2 minuty temu, Kadajo napisał(a): FFR nie ma znacznie jak używasz Reflex+Boost i MFG. Zawsze wtedy jest 1 Czemu się nie włacza future frame? Na rtx 4080 i tak nie widze na ile moge ustawiac generator klatek. Jest tylko on off
Kadajo 7 406 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października Bo to nie działa jeśli używasz Refelx i MFG 1
Psiak 59 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października 15 minut temu, Phoenix. napisał(a): I juz widze jak kupujesz 24 cali drozsze od 27cali tak jak dzis TN do esportu ktore sa drozsze od oledow Zreszta nie skomentuje kupowania dzis 24calowego monitorka Główny argument to cały ekran mieści się w naturalnym polu widzenia bez ruszania głową ani oczami, nie musisz tak "skanować" przy bliższej odległości. Dodatkowo nie męczy tak wzroku i większe zagęszczenie pixeli (jeśli będzie to 1440p). Po cichu liczę, że zrobią 1080p 360hz który wykorzysta potencjał takiego odświeżania. Dla graczy którym zależy na mydle 360hz mógłby być to złoty środek w połączeniu z oledem, który wiąże się z niskim opóźnieniem i pięknym obrazem. 1
galakty 3 312 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października 2 minuty temu, Funky Koval napisał(a): Czemu się nie włacza future frame? Na rtx 4080 i tak nie widze na ile moge ustawiac generator klatek. Jest tylko on off Przeczytaj opis FFR
Mosiu92 7 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października 40 minut temu, Kadajo napisał(a): Tak jest, to CPU. Ustaw wszystkie opcje które wpływają na CPU na low i powinno się poprawić. A najlepiej to włącz FG. Ajaj, a tutaj wartości podane są w rozdzielczości 1080p, a na cisnę w 1440p, czyli trzeba kombinować jak zrobić upgrade najtańszym kosztem albo zablokować fps na 100. Z FG to mam okolice 220/230 FPS, ale raczej nie chce tego używać
SylwesterI. 865 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października 7 minut temu, Phoenix. napisał(a): Tylko po co ?? Co wy ludzie widzicie w tym malym ekranie ?? To nie ma zadnych plusow dla zwyklego gracza, co innego jak ktos jest zawodowcem i na turniejach graja 24cali. Wolę mały ekran bo na biurku w standardowym ustawieniu w przeciwieństwie do 27" patrząc na środek ogarniam wzrokiem caly ekran, przy 27" już muszę latać oczkami, a tego nie lubię 1
Psiak 59 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października Sprawdził latency na włączonym fg, przy wysokich fps różnice nie są aż tak widoczne, ale zawsze są.
Phoenix. 4 713 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października (edytowane) 4 minuty temu, Psiak napisał(a): Główny argument to cały ekran mieści się w naturalnym polu widzenia bez ruszania głową ani oczami, nie musisz tak "skanować" przy bliższej odległości. Bzdurny arument bo to zalezy od odleglosci, nie staraj sie wymyslac argumentow z dupy na sile Naprwde duzy wysilek ze spojrzysz oczami na boki 4 minuty temu, Psiak napisał(a): Dodatkowo nie męczy tak wzroku i większe zagęszczenie pixeli ehe Edytowane 16 Października przez Phoenix.
SylwesterI. 865 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października (edytowane) 3 minuty temu, Phoenix. napisał(a): Bzdurny arument vo to zalezy od odleglosci, nie staraj sie wymyslac argumentow z dupy na sile Naprwde duzy wysilek ze spojrzysz oczami na boki Z dalszej odleglosci nie widze tak dokładnie, moze mam wadę wzroku, choc w realu tego nie zanotowałem, ale w grze dynamicznej często pochylam sie do ekranu, a wtedy jeszcze bardziej latam oczami, a to męczy mi wzrok, niby żaden wysiłek ale jak rak latasz oczami kilkadziesiąt razy ja minutę to męczy Edytowane 16 Października przez SylwesterI.
Rekomendowane odpowiedzi
Opublikowane przez Pan Mateoo,
4 reakcje
Pokaż odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się