Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

@MarcoSimone 581.42 z 30 września 

 

BTW, gram z odpalonym MSI AFB, profil UV, Cpu pbo + curve shaper, pamięci z korektą timingow 😀

9 minut temu, caleb59 napisał(a):

Wracaj pan na stock i graj jak człowiek normalnie, nie ma problemu z nowymi sterownikami.

Buehehehe na stock to lamusy jadą 🤣

Edytowane przez Fenrir_14
  • Thanks 1
  • Haha 3
Opublikowano
37 minut temu, Fenrir_14 napisał(a):

@MarcoSimone 581.42 z 30 września 

 

BTW, gram z odpalonym MSI AFB, profil UV, Cpu pbo + curve shaper, pamięci z korektą timingow 😀

Buehehehe na stock to lamusy jadą 🤣

Dałem GPU na def i zero problemów na razie. 

Chyba sterownik najowszy wpływa no moje uv na GPU.

  • Upvote 2
Opublikowano

#Redsec #BF6 aktualizacja, która pojawi się jutro rano 10:00 - patch note.

BF6 Najważniejsze aktualizacje w wersji 1.1.1.5:

Naprawiono exploit pozwalający graczom wspinać się i dostać w niezamierzone miejsca, stojąc na dronie XFGM-6D Recon i uderzając go młotem (Sledgehammer).

Naprawiono problem, w którym naprowadzane rakiety (Lock-Guided Missiles) nie były neutralizowane przez przeciwdziałania takie jak flary.

Naprawiono błąd powodujący, że pojazdy nie pojawiały się poprawnie w trybach Breakthrough i Conquest.

Naprawiono wiele problemów w Battle Royale wpływających na przebieg meczu, wskrzeszenia oddziału oraz przejście do ekranu końca rundy.

Rozwiązano problemy z postępem, dźwiękiem i interfejsem, poprawiając klarowność, niezawodność i immersję.

____________________________________________

CHANGELOG

GRACZ:

Naprawiono problem, w którym rozrzut był większy niż powinien przy przejściu ze sprintu do celowania i strzelania w ADS.

Naprawiono błąd, w którym rozrzut nieprawidłowo skalował się wraz z prędkością ruchu i zawsze zakładał maksymalną prędkość dla danej pozycji.

Dostosowano animację lądowania, aby zmniejszyć nadmierny ruch kamery i broni podczas celowania (ADS), poprawiając stabilność obrazu w trakcie i po lądowaniu. Ta aktualizacja rozwiązuje też przypadki, w których celownik ADS przesuwał się podczas ślizgu.

____________________________________________

POJAZDY:

Naprawiono problem, w którym naprowadzane rakiety nie były neutralizowane przez przeciwdziałania (np. flary).

____________________________________________

GADŻETY:

Naprawiono exploit pozwalający graczom wspinać się i dostawać w niezamierzone miejsca, stojąc na dronie XFGM-6D Recon i uderzając go młotem.

____________________________________________

MAPY I TRYBY:

Naprawiono problem, w którym pojazdy nie pojawiały się poprawnie w Breakthrough i Conquest.

Naprawiono błąd, w którym mecze czasami rozpoczynały się z aktywnymi wszystkimi sektorami i celami jednocześnie.

Naprawiono problem w Strikepoint na mapie Siege of Cairo, gdzie zniszczenia nie resetowały się w połowie meczu.

____________________________________________

UI I HUD:

Naprawiono błąd, w którym zablokowane zestawy wyposażenia przeciwlotniczego w ustawieniach pojazdu nie pokazywały wymagań do ich odblokowania.

____________________________________________

POSTĘP:

Naprawiono problem, w którym wyzwanie do strzelby „Zabij 5 wrogów strzelbą bez przeładowania” nie kończyło się poprawnie.

Naprawiono błąd, w którym postęp wyzwania „Engineer Specialist 3” nie zapisywał się prawidłowo.

____________________________________________

PORTAL:

Naprawiono problem, w którym „SpawnLoot” nie generował amunicji ani pancerza.

Naprawiono błąd, w którym gracze z zablokowanymi uprawnieniami do tworzenia społecznościowych doświadczeń nadal mogli uzyskać do nich dostęp, jeśli lider drużyny hostował mecz.

____________________________________________

AUDIO:

Naprawiono problem, w którym aktywacja kanału BF PRO Radio przez Commorose nie odtwarzała żadnego dźwięku.

____________________________________________

REDSEC:

GRACZ:

Naprawiono problem, w którym mecze Battle Royale (Quady) nie kończyły się po eliminacji ostatniej drużyny.

Naprawiono błąd, w którym śmierć tuż po zakończeniu mobilnego odrodzenia mogła skutkować eliminacją całego oddziału zamiast wskrzeszenia pozostałych członków.

Naprawiono błąd, w którym gracze mogli utknąć w widoku mapy z góry po redeployu.

Naprawiono problem, w którym gracze zachowywali perk Second Chance po redeployu i nie przechodzili do ekranu końca rundy po kolejnej eliminacji.

____________________________________________

UI I HUD:

Naprawiono błąd, w którym wszyscy członkowie oddziału mieli wyświetlany ten sam podświetlony stat na ekranie wyników oddziału.

POSTĘP:

Naprawiono błąd, w którym wyzwanie „Battle Royal Master Challenge 4” nie śledziło postępów prawidłowo.

  • Upvote 1
Opublikowano
1 godzinę temu, caleb59 napisał(a):

Siedź na stock i olej to. Wielki minus UV to właśnie fakt, że razem z aktualizacją sterownika ryzykujesz nową niestabilność.

Niestabilne UV wynika tylko i wyłącznie ze zbyt agresywnych parametrów.

2 godziny temu, Fenrir_14 napisał(a):

Buehehehe na stock to lamusy jadą 🤣

No właśnie, prawdziwe PCMR na swoim GPU ma zawsze 3Ghz+ i memki w opór.

  • Upvote 1
Opublikowano
1 godzinę temu, caleb59 napisał(a):

Dzień weterana

Wóz terenowy zakamuflowany krzaczorami. No kuźwa W tych miejskich mapach będzie jak Predator. Niewidoczny :E On ma tyle sensu co zimowy ubiór :) No ale to ĘĄ.

  • Upvote 1
Opublikowano

Jak można brać na poważnie tych kretynów z DICE i ich poprawki. Pojawił się patch, pobieram, odpalam grę a w menu dalej 1.1.1.0 zamiast 1.1.1.5. No super - ktoś powie, że literówka i zapomnieli ALE TO JUŻ DRUGI RAZ taki numer ma miejsce. Skąd ja mam teraz wiedzieć, że zapowiadane zmiany weszły w życie? :E 

  • Haha 1
Opublikowano
13 minut temu, caleb59 napisał(a):

Skąd ja mam teraz wiedzieć, że zapowiadane zmiany weszły w życie?

Wejdą przy nowej mapce i kolejnych skórkach w sklepiku. Lub jak kupisz najdroższą skórkę w sklepiku :D 

HAHAHAHA

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, caleb59 napisał(a):

Dzień weterana... ale mimo to zapłać 12$ bo to w sumie EA. :E 

12$ to jest smieszna kasa dla amerykanca czy tam kogos zarabiajacego w euro.
Ta sa 2-3 kawy. Nie chce tego w zaden sposob bronic, no bo to nadal 1/5 wartosci calej gry i jest to w c**j smutne, no ale tego nie da sie proporcjonalnie przeliczac, bo wtedy skiny by musialy centa kosztowac. No a skin jest kozak, jest to zdecydowanie top 3 skinow w grze teraz dla mnie. 

 

Powinni zaorac te wszystkie battle passy, skiny, uje muje i po prostu dodawac content za free w ramach cyklicznego abo. Powiedziec wprost ze teraz gra jest pay as you go, placisz miesiecznie 30$ i grasz, nie placisz to nie grasz. Jak stare dobre mmo z abo. A potem pewnie zrobili by 35$, potemt dodali extra xp pack w abo za 40$ a potem juz sobie strzele w leb. 

 

Upadek gamingu. PFF. Zenujace, ze w gierce ktora sie nazywa BATTLEFIELD dyskutuje sie o SKINie zolnierza. Quo vadis?

 

 

Edytowane przez oldfashioned

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Dokładnie, ale to dalej bardzo dobre karciochy, więc można sobie na nich jeszcze siedzieć. Ja myślałem o 5070TiS, ale chyba można zapomnieć. Teraz mi chodzi po głowie, czy może nie kupić jakiejś 5070Ti/5080 na wszelki wypadek, bardziej bym się skłaniał ku 5070Ti. Niby jeszcze mi 12GB pamięci nie brakło, ale jak ma coś pójść nie tak i ceny pójść znacząco w górę Szkoda mi tylko wymieniać kartę dla samej pamięci i tylko 25% wydajniejszą, bo fanu z tego nie będzie  Troche tak, zwłaszcza jak Ty siedzisz dość długo na jednej karcie. Ale to jest patologia w wykonaniu nvidii co oni wyprawiają z tą pamięcią. 5060Ti, która jest w rasterze 25% wydajniejsza od 5 letniej 3060Ti ma tyle samo pamięci co 5080, gdzie 5080 z miejsca powinna mieć 24GB. Już nie mówiąc o 4060Ti 16GB i 4070Ti 12GB.
    • Wkleiłem @DaveCam Nawet cytowany @Jardier zachował się prawie tak samo niekonkretnie. Mam ci wyszukać wszystkich żeby zaspokoić twoje ego ? Chyba obaj nie wypełzliśmy spod jutubowego kamienia.   Wkleiłem linki twórców, którzy uważam że coś wnoszą, testują głębiej James Baldwin, @GamersMuscle
    • Możesz pokazać kto tak robi ze mówi: mi też się nie podoba i że jest to bełkot? Bo tylko widzę narzekanie że ten i tamten narzeka i bełkocze ale bez jakiś konkretów, że narracja jest taka i wszystkich jakby się zmówili co mają mówić. Trochę to wygląda jak? Bełkot
    • Przeciez roznica miedzy 9700x a 9800xd to 75-100mhz   W grach roznica jest zadna miedzy odkreconym cpu, a limitem ppt 88W  To co najwyzej w cine bedziesz mial wiecej ptk i to tyle   Jakie napieice i vid podczs testu raportuje ?  Nie wiem jak bardzo by musiala byc spartolona gra zebys mial drop z 250 na 120 fps tak wiec wymyslac torche abstrakcyjne scenariusze  I to by byla tylko i wylacznie wina gry a nie slabego cpu. Jak widac na ciebie placebo dobrze dziala ale to najwazniejsze ze dziala   W codzie na skreconym ppt i prilu bez kaganca nie ma zadnej roznicy w testach  Wiem bo testowalem   Jak jakis wbity limit nie dziala tzn ze jest problem z plyta/bios. Ja nie mam problemu z limitami, co  wklepie tak jest wiec moze sprawdz inny bios lub czy faktycznie zapisujesz ustawienia. Pusc cb23 i pokaz ile wypluje ptk przy takim poborze, jestem ciekaw.
    • piłeś nie pisz albo idź już spać i patrz co cytowałem https://brd24.pl/spoleczenstwo/pijany-biznesmen-w-darlowie-sedzia-nie-zabrala-mu-nawet-prawa-jazdy-umorzenie/
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...