Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, caleb59 napisał(a):

Co nie zmienia faktu, że takie psychopatyczne wymagania nie powinny mieć miejsca w tej grze ogólnie. Wymogi niektóre zadania mają gorsze niż zadania z Tarkova a to już samo w sobie jest hitem. :E 

Może się czepiam ale kurde gdzie tu logika? Skoro omawiane wyzwanie tyczy się snajpera to chyba dalszy efektywny zasięg rażenia snajpera lepiej o nim świadczy tak? Więc im dalej jesteś od wroga jednocześnie równie skutecznie go eliminując tym wyższy poziom prezentujesz. Te strzały na 200m to chyba ostatni poziom mistrzostwa. Mimo że gram tą klasą w zasadzie tylko żeby wbijać zadania to wiele razy zdarzyło mi się zdjąć typa na takim dystansie. Nie kumam o co ten raban. Grasz dana klasą to chyba chcesz progresować w kontekście tego ile możesz dać drużynie i odebrać przeciwnikowi. 

Zrobiłem wszystkie zadania szturmowca i wsparcia jeszcze przed nerfami i nie uważam żeby były jakieś kosmiczne wymagania. Nawet te zabójstwa na adrenalinie szybko wskoczyły bo poprostu robiłem sobie strzała przed wypaleniem z granatnika (odlamkowo burzący) więc czasem wchodził wielobój jakiś. Teraz tak znerfili że nie będę tego komentował. Kończąc - tak źle i tak nie dobrze haha 😀

  • Upvote 1
Opublikowano

To jest ostatnie zadanie na lipną skórkę. Tylko tu nie chodzi w sumie o skill tylko dopasowanie zadanie do wielkości map :) W przypadku snajpera. Robiąc je zamieniamy się w warzywo. Osobiście uważam, że obecnie snajper to zupełnie niepotrzebna klasa jeżeli chodzi o TP. Kiedyś chociaż miał resp więc tak na 100 snajperów z 1 grał drużynowo i rozsądnie go rozkładał a nie przy swojej leżącej doopie. Chociaż widzę, że przyzwyczajenie u pewnych graczy zostało i grają snajperkami w szturmowcu kładąc resp przy własnej doopie. Oni są niereformowalni. 

  • Upvote 2
Opublikowano

Dokładnie, snajper bez respa to lipa i tyle. Kiedyś chociaż pomagał drużynie flankować, ale dziś bez radyjka i na tych mapach to robi za gościa który chce zabijać na hita jak trafi w łeb. I tyle. 

C4 w sumie niewiele się przydaje, dron niby spoko ale jakiegoś wielkiego wpływu nie ma. 

  • Upvote 1
Opublikowano

Kiedys byly fajne customowe servery, ze nie dalo sie wziac wiecej niz dwoch snajperek na team. ;)

Ja ciagle mam duza nadzieje, ze w pewnym momencie powstanie wyszukiwarka i bedzie mozna postawic wlasnego 'dedyka'.

 

Reconi to najwiekszy rak w tej grze, odkad zaczalem sie bawic w latanie (tylko BH) to na 2h+ latania mialem dopiero przez jakies 6-8 minut ludzi ktorzy:
a) nie wyskakiwali nad dachami z pozycji gunnerow (mniejsze zlo)
b) nie brali helki i wyskakiwali z pozycji pilota (ucinalbym rece)

 

Autentycznie okolo 95% czasu w helce, latam albo sam, albo z jednym gunnerem. 

  • Upvote 1
Opublikowano
20 minut temu, oldfashioned napisał(a):

Kiedys byly fajne customowe servery, ze nie dalo sie wziac wiecej niz dwoch snajperek na team. ;)

Kiedyś... O dedykach można zapomnieć, ale fajnie jakby Portal takie coś umożliwiał. Ja chyba nie wrócę do BF6 dopóki coś takiego nie będzie możliwe, zwyczajnie obecna rozgrywka mnie męczy i nie sprawia frajdy. 

 

Jak na ironię najlepiej mi się gra w małe tryby bez pojazdów, tylko to CoD a nie BF... 

Opublikowano
1 godzinę temu, KaszaWspraju napisał(a):

Zerujesz celownik, snajpienie w BF6 to skilla nie potrzeba. Do tego "sweet spot". Kamperzy/snajperzy mają w tej grze bardzo łatwo.

Dokładnie.

Trzeba tylko wyekspić lepszy celownik bo ten podstawowy 6X na M2010 ESR jest strasznie nieprecyzyjny.

Ewentualnie zdobyć PSR, które domyślnie ma 10X.

Opublikowano

Ja tam nawet nie dotknąłem marksman'a :E cisnę medykiem i podnoszę wszelkie truchło :hihot: 

Bardzo dobrze mnie się gra karabinkiem PW7A2 z celownikiem optycznym x2,5 + tłumik, który "wyprostował" celność no dosłownie laser  :smiech:

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, oldfashioned napisał(a):

Reconi to najwiekszy rak w tej grze,

Jak latasz helką to są najłatwiejsze fragi w grze. Uwielbiam wylecieć z jakiegoś szczytu gdzie sobie campi 5 a czasami nawet 6 w skupisku takich na wzgórzu/pagórku. Lecą wtedy rakiety i gunner dobija. 

 

Tak samo jak grasz czołgiem. Wychyla się taki z lunetą i jeb dostaje pocisk na ryj :D

Edytowane przez Strilok
Opublikowano
24 minuty temu, Strilok napisał(a):

Jak latasz helką to są najłatwiejsze fragi w grze. Uwielbiam wylecieć z jakiegoś szczytu gdzie sobie campi 5 a czasami nawet 6 w skupisku takich na wzgórzu/pagórku. Lecą wtedy rakiety i gunner dobija. 

 

Tak samo jak grasz czołgiem. Wychyla się taki z lunetą i jeb dostaje pocisk na ryj :D

Tylko ja latam UH-79, najczesciej bez gunnerow %-):pajac:

 

Robie puste przebiegi, chociaz troche uwage odciagam AA i jetow, ale asyst w 2h latania nabilem moze z 30, takich wybitnych gunnerow mam.

Opublikowano

#BF6 #RedSec info od Deweloperów:

Aktualizacja California Resistance pojawi się 18 listopada i wprowadzi Eastwood — naszą drugą nową mapę w Sezonie 1, stworzoną z myślą o All-Out-Warfare, a także nowe bronie, nowy pojazd zapewniający kreatywny chaos i wiele więcej.

__________________________________________

Trwają prace nad poprawkami do aktualizacji 18 listopada:

Poprawki rozrzutu broni - BLOOM:

Wprowadziliśmy drobne dostrojenie, które zmniejsza tempo narastania rozrzutu i odrzutu podczas długotrwałego ognia. Zmiany w rozrzucie dotyczą wszystkich broni, a większość z nich otrzymała również aktualizacje odrzutu. Te modyfikacje sprawiają, że bronie działają płynniej i bardziej przewidywalnie, szczególnie na większych dystansach, gdzie obserwujemy częstsze wymiany ognia. Nadal będziemy monitorować te zmiany i dopasowywać je w oparciu o dane z rozgrywki oraz opinie społeczności.

Poprawki oświetlenia i widoczności:

Wprowadziliśmy dalsze ulepszenia widoczności żołnierzy, szczególnie podczas przejść między wnętrzami a otwartymi przestrzeniami. Aktualizacja poprawia balans ekspozycji, dzięki czemu wrogowie są lepiej widoczni w różnych warunkach oświetleniowych. Nadal będziemy udoskonalać widoczność i powiązane efekty wizualne na podstawie waszych opinii.

Aktualizacje przejrzystości wyzwań:

Ulepszyliśmy opisy wyzwań oraz sposób ich śledzenia, aby postępy były bardziej zrozumiałe i czytelne.

Fort Lyndon w trybie Portal:

Więcej segmentów mapy Fort Lyndon będzie teraz dostępnych w Portalu, co pozwoli graczom tworzyć nowe doświadczenia społecznościowe.

Dostosowanie wspomagania celowania (Aim Assist):

Zmieniliśmy ustawienia Aim Assist, aby celowanie było płynniejsze i bardziej przewidywalne, co pomoże graczom lepiej rozwijać pamięć mięśniową. Strojenie teraz odzwierciedla doświadczenie z otwartej bety. W rezultacie Infantry Aim Assist oraz Infantry Aim Assist Slowdown zostały zresetowane do nowych wartości — warto więc przetestować aktualizację przed wprowadzaniem własnych zmian.

> Uwaga: ustawienia Infantry Aim Assist Zoom Snap są aktywne tylko w trybie jednoosobowym i w Portalu, a nie w trybie wieloosobowym (Multiplayer).

__________________________________________

Planowana aktualizacja Winter Offensive (9 grudnia)

Oprócz nowego wydarzenia czasowego i nowej broni białej, oto szybki przegląd kilku innych zmian, które są obecnie w przygotowaniu dla aktualizacji Winter Offensive:

Balans pojazdów (Vehicle Balance Pass):

Przeprowadziliśmy wstępne dostrojenie, aby wyrównać największe różnice w balansie między pojazdami. Możecie spodziewać się bardziej spójnych i przewidywalnych starć pojazdów w całej grze.

Dostosowania trybu Breakthrough:

Kilka map w trybie Breakthrough zostało zaktualizowanych, aby poprawić balans i płynność rozgrywki. Na przykład Sektor 1 w Mirak Valley ma teraz mniej dostępnych pojazdów oraz zmodyfikowane strefy przejęcia, co pomaga atakującym skuteczniej posuwać się naprzód.

Ulepszenia trybu Rush:

Zaktualizowaliśmy rozmieszczenie punktów MCOM na mapach Manhattan Bridge i Liberation Peak, aby zapewnić płynniejsze trasy ataku oraz bardziej angażujące cele.

__________________________________________

Pracują dodatkowo nad:

Chcieliśmy również zwrócić uwagę na kilka tematów, które są obecnie badane i testowane, ale nie mamy jeszcze potwierdzonego harmonogramu wprowadzania zmian.

Projekt i wielkość map:

Zauważyliśmy wasze komentarze dotyczące wielkości map i tempa rozgrywki. Battlefield jest najlepszy, gdy mapy oferują różne style gry i stałą akcję na każdym kroku. Utrzymanie tego balansu jest zawsze priorytetem, a w przyszłych sezonach zobaczymy różnorodne typy map. Wraz z nadejściem Eastwood w aktualizacji California Resistance, będziemy nadal monitorować istniejące mapy i tryby, wprowadzając celowane poprawki (takie jak planowane w Winter Offensive) oraz ucząc się z twórczości społeczności w Portalu.

Przegląd wyzwań:

Analizujemy wyzwania, aby lepiej wspierać rozgrywkę sandbox, która jest sercem doświadczenia Battlefield.

Ulepszenia UI i menu:

Pracujemy nad zmianami, które będą wprowadzane stopniowo, aby nawigacja była bardziej intuicyjna — od menu ustawień, przez wyposażanie zdobytych skórek, po łatwiejsze odkrywanie Doświadczeń Społeczności.

Statystyki graczy:

Rozważamy rozszerzone śledzenie statystyk graczy, w tym szczegóły sezonowe oraz inne ulepszenia.

Ulepszenia gry społecznej:

Badamy sposoby, aby łatwiej było łączyć się z przyjaciółmi oraz rozwiązywać problemy, które mogą utrudniać płynne dołączanie do sesji.

Rejestracja trafień (Hit Registration / Netcode):

Pracujemy nad ulepszeniami w rejestracji trafień. Prace te są ściśle powiązane z potencjalnymi aktualizacjami dotyczącymi spójności czasu śmierci (TTD) i czasu zabicia (TTK), a także naprawą błędów, takich jak umieranie za osłoną.

Ekosystem pojazdów:

Przeglądamy ogólne doświadczenie związane z pojazdami, aby zapewnić zrównoważoną walkę we wszystkich trybach All-Out-Warfare i na wszystkich typach map.

REDSEC

Wydajność dźwięku (Audio Performance):

Zidentyfikowaliśmy problemy z wydajnością i pamięcią, które czasami powodują, że dźwięki, takie jak kroki czy pojazdy, nie odtwarzają się poprawnie na większych mapach Battle Royale. Trwają prace nad optymalizacją.

Tryb Solo w Battle Royale:

Przeglądamy tempo i poziom trudności trybu Solo. Gra w pojedynkę, bez drużyny, może być frustrująca, dlatego chcemy, aby tryb Solo nadal oferował satysfakcjonujące doświadczenie Battlefield.

Casual Battle Royale Mode:

Badamy możliwość wprowadzenia bardziej przystępnego trybu Battle Royale, który zachowa intensywność rozgrywki, ale jednocześnie umożliwi bardziej swobodny styl gry.

Pancerz (Armor Plating):

Analizujemy obecny czas użycia i dostępność pancerza. Jest to element wnoszący istotne decyzje taktyczne, dlatego wszelkie zmiany wprowadzamy ostrożnie, z zachowaniem równowagi.

Dostępność czołgów (Tank Availability):

Badamy możliwe zmiany w częstotliwości pojawiania się i rozmieszczeniu czołgów w meczach Battle Royale.

 

Opublikowano
56 minut temu, Phoenix. napisał(a):

#BF6 #RedSec info od Deweloperów:

Aktualizacja California Resistance pojawi się 18 listopada i wprowadzi Eastwood — naszą drugą nową mapę w Sezonie 1, stworzoną z myślą o All-Out-Warfare, a także nowe bronie, nowy pojazd zapewniający kreatywny chaos i wiele więcej.

__________________________________________

Trwają prace nad poprawkami do aktualizacji 18 listopada:

Poprawki rozrzutu broni - BLOOM:

Wprowadziliśmy drobne dostrojenie, które zmniejsza tempo narastania rozrzutu i odrzutu podczas długotrwałego ognia. Zmiany w rozrzucie dotyczą wszystkich broni, a większość z nich otrzymała również aktualizacje odrzutu. Te modyfikacje sprawiają, że bronie działają płynniej i bardziej przewidywalnie, szczególnie na większych dystansach, gdzie obserwujemy częstsze wymiany ognia. Nadal będziemy monitorować te zmiany i dopasowywać je w oparciu o dane z rozgrywki oraz opinie społeczności.

Poprawki oświetlenia i widoczności:

Wprowadziliśmy dalsze ulepszenia widoczności żołnierzy, szczególnie podczas przejść między wnętrzami a otwartymi przestrzeniami. Aktualizacja poprawia balans ekspozycji, dzięki czemu wrogowie są lepiej widoczni w różnych warunkach oświetleniowych. Nadal będziemy udoskonalać widoczność i powiązane efekty wizualne na podstawie waszych opinii.

Aktualizacje przejrzystości wyzwań:

Ulepszyliśmy opisy wyzwań oraz sposób ich śledzenia, aby postępy były bardziej zrozumiałe i czytelne.

Fort Lyndon w trybie Portal:

Więcej segmentów mapy Fort Lyndon będzie teraz dostępnych w Portalu, co pozwoli graczom tworzyć nowe doświadczenia społecznościowe.

Dostosowanie wspomagania celowania (Aim Assist):

Zmieniliśmy ustawienia Aim Assist, aby celowanie było płynniejsze i bardziej przewidywalne, co pomoże graczom lepiej rozwijać pamięć mięśniową. Strojenie teraz odzwierciedla doświadczenie z otwartej bety. W rezultacie Infantry Aim Assist oraz Infantry Aim Assist Slowdown zostały zresetowane do nowych wartości — warto więc przetestować aktualizację przed wprowadzaniem własnych zmian.

> Uwaga: ustawienia Infantry Aim Assist Zoom Snap są aktywne tylko w trybie jednoosobowym i w Portalu, a nie w trybie wieloosobowym (Multiplayer).

__________________________________________

Planowana aktualizacja Winter Offensive (9 grudnia)

Oprócz nowego wydarzenia czasowego i nowej broni białej, oto szybki przegląd kilku innych zmian, które są obecnie w przygotowaniu dla aktualizacji Winter Offensive:

Balans pojazdów (Vehicle Balance Pass):

Przeprowadziliśmy wstępne dostrojenie, aby wyrównać największe różnice w balansie między pojazdami. Możecie spodziewać się bardziej spójnych i przewidywalnych starć pojazdów w całej grze.

Dostosowania trybu Breakthrough:

Kilka map w trybie Breakthrough zostało zaktualizowanych, aby poprawić balans i płynność rozgrywki. Na przykład Sektor 1 w Mirak Valley ma teraz mniej dostępnych pojazdów oraz zmodyfikowane strefy przejęcia, co pomaga atakującym skuteczniej posuwać się naprzód.

Ulepszenia trybu Rush:

Zaktualizowaliśmy rozmieszczenie punktów MCOM na mapach Manhattan Bridge i Liberation Peak, aby zapewnić płynniejsze trasy ataku oraz bardziej angażujące cele.

__________________________________________

Pracują dodatkowo nad:

Chcieliśmy również zwrócić uwagę na kilka tematów, które są obecnie badane i testowane, ale nie mamy jeszcze potwierdzonego harmonogramu wprowadzania zmian.

Projekt i wielkość map:

Zauważyliśmy wasze komentarze dotyczące wielkości map i tempa rozgrywki. Battlefield jest najlepszy, gdy mapy oferują różne style gry i stałą akcję na każdym kroku. Utrzymanie tego balansu jest zawsze priorytetem, a w przyszłych sezonach zobaczymy różnorodne typy map. Wraz z nadejściem Eastwood w aktualizacji California Resistance, będziemy nadal monitorować istniejące mapy i tryby, wprowadzając celowane poprawki (takie jak planowane w Winter Offensive) oraz ucząc się z twórczości społeczności w Portalu.

Przegląd wyzwań:

Analizujemy wyzwania, aby lepiej wspierać rozgrywkę sandbox, która jest sercem doświadczenia Battlefield.

Ulepszenia UI i menu:

Pracujemy nad zmianami, które będą wprowadzane stopniowo, aby nawigacja była bardziej intuicyjna — od menu ustawień, przez wyposażanie zdobytych skórek, po łatwiejsze odkrywanie Doświadczeń Społeczności.

Statystyki graczy:

Rozważamy rozszerzone śledzenie statystyk graczy, w tym szczegóły sezonowe oraz inne ulepszenia.

Ulepszenia gry społecznej:

Badamy sposoby, aby łatwiej było łączyć się z przyjaciółmi oraz rozwiązywać problemy, które mogą utrudniać płynne dołączanie do sesji.

Rejestracja trafień (Hit Registration / Netcode):

Pracujemy nad ulepszeniami w rejestracji trafień. Prace te są ściśle powiązane z potencjalnymi aktualizacjami dotyczącymi spójności czasu śmierci (TTD) i czasu zabicia (TTK), a także naprawą błędów, takich jak umieranie za osłoną.

Ekosystem pojazdów:

Przeglądamy ogólne doświadczenie związane z pojazdami, aby zapewnić zrównoważoną walkę we wszystkich trybach All-Out-Warfare i na wszystkich typach map.

REDSEC

Wydajność dźwięku (Audio Performance):

Zidentyfikowaliśmy problemy z wydajnością i pamięcią, które czasami powodują, że dźwięki, takie jak kroki czy pojazdy, nie odtwarzają się poprawnie na większych mapach Battle Royale. Trwają prace nad optymalizacją.

Tryb Solo w Battle Royale:

Przeglądamy tempo i poziom trudności trybu Solo. Gra w pojedynkę, bez drużyny, może być frustrująca, dlatego chcemy, aby tryb Solo nadal oferował satysfakcjonujące doświadczenie Battlefield.

Casual Battle Royale Mode:

Badamy możliwość wprowadzenia bardziej przystępnego trybu Battle Royale, który zachowa intensywność rozgrywki, ale jednocześnie umożliwi bardziej swobodny styl gry.

Pancerz (Armor Plating):

Analizujemy obecny czas użycia i dostępność pancerza. Jest to element wnoszący istotne decyzje taktyczne, dlatego wszelkie zmiany wprowadzamy ostrożnie, z zachowaniem równowagi.

Dostępność czołgów (Tank Availability):

Badamy możliwe zmiany w częstotliwości pojawiania się i rozmieszczeniu czołgów w meczach Battle Royale.

 

Pięknie ale ile z tego wyjdzie to zobaczymy. Dice srice 💩

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, Fenrir_14 napisał(a):

Może się czepiam ale kurde gdzie tu logika? Skoro omawiane wyzwanie tyczy się snajpera to chyba dalszy efektywny zasięg rażenia snajpera lepiej o nim świadczy tak? Więc im dalej jesteś od wroga jednocześnie równie skutecznie go eliminując tym wyższy poziom prezentujesz. Te strzały na 200m to chyba ostatni poziom mistrzostwa. Mimo że gram tą klasą w zasadzie tylko żeby wbijać zadania to wiele razy zdarzyło mi się zdjąć typa na takim dystansie. Nie kumam o co ten raban. Grasz dana klasą to chyba chcesz progresować w kontekście tego ile możesz dać drużynie i odebrać przeciwnikowi. 

Zrobiłem wszystkie zadania szturmowca i wsparcia jeszcze przed nerfami i nie uważam żeby były jakieś kosmiczne wymagania. Nawet te zabójstwa na adrenalinie szybko wskoczyły bo poprostu robiłem sobie strzała przed wypaleniem z granatnika (odlamkowo burzący) więc czasem wchodził wielobój jakiś. Teraz tak znerfili że nie będę tego komentował. Kończąc - tak źle i tak nie dobrze haha 😀

Dokładnie, zakładasz dychę, przełamanie i odpalasz dolinę :bandyta: Tam potrafię po 200m+ robić snajperką, ostatnio gdzieś z respa 316m zrobiłem strzelając na oślep %-)

 

Dla rozluźnienia można sobie na botach pokarać, ja lubię sobie "przełamanie na luzie" odpalić i pokarać 

 

Tank.png

 

 

ps. co do sterowników, mam jakieś stare z Lipca 5.77.00 i wszystko chodzi elegancko, 

driver.png

Edytowane przez Psiak
  • Haha 1
Opublikowano
25 minut temu, skypan napisał(a):

Najwięcej i tak jest "pracujemy, przyglądamy się, badamy, analizujemy, zidentyfikowaliśmy, zauważyliśmy itd." :E

Doceniamy Państwa spostrzeżenia i rozumiemy znaczenie poruszonego zagadnienia. Aktualnie skupiamy się na innych inicjatywach, które w naszej ocenie przyniosą większą wartość dodaną, jednak kwestia ta pozostaje elementem naszych długoterminowych rozważań rozwojowych. W międzyczasie polecamy zajrzeć do sklepu, gdzie za jedyne 50 zł możecie wspomóc dzielnych weteranów oraz ubarwić swoje wrażenie z Battlefielda unikalnymi skórkami Armiowego Rangera. Pocałujcie nas w dupę z języczkiem.

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
Cytat

#BF6 #RedSec info od Deweloperów:

Aktualizacja California Resistance pojawi się 18 listopada i wprowadzi Eastwood

Ciekawe ile z tego faktycznie wejdzie w życie  bo opisane ładnie  .  Jestem ciekaw czy ten patch  będzie miał więcej niż 200mb  :E  czy tak jak przy ostatnim zmieszczą się w tych 200  .

 

Chociaż konsolowcy   mówią coś ze ostatnia poprawka ważyła  u nich 2 gb 

Edytowane przez raiders

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...