Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

#BF6
Sprzedano ponad 6,5 miliona egzemplarzy, według szacunków @alineaanalytics.

♦️ 56,7%  Steam
♦️ 23,7%  PS5 
♦️ 19,6%  Xbox

Gra wygenerowała już ponad 350 milionów dolarów przychodu brutto. 

https://alineaanalytics.substack.com/

IMG_4793.jpeg


#BF6 - Jeżeli grasz snajperką, a posiadasz inną klasę niż zwiadowca, to zwyczajnie pudłujesz nawet stojąc w miejscu.

♦️Niby są otwarte klasy broni, ale nie do końca.
♦️Zwiadowca też automatycznie oznacza wroga.


#BF6 - Bloom czasami nie resetuje się. Do naprawy.

Edytowane przez Phoenix.
Opublikowano

Ogólnie fajnie to zrobili ze bronie są otwarte, ale jeśli nie wybierasz takiej jaka domyślanie operuje klasa to nie jest to optymalne.

Ostatecznie BF zawsze operował na broniach zamkniętych i był budowany wokół tego co miało za zadanie wzmocnić team play.

Opublikowano (edytowane)

No skoro są w grze takie numery, że klasa zwiadowcy zawsze trafia w głowę ze snajperki, a np. szturmowiec z tą samą snajperką w rękach już nie to pomysł z otwartością broni jest o kant dupy roztrzaść. Teraz skąd ja mam wiedzieć czy jakiś karabin szturmowy nie zacznie nagle gubić swoich parametrów w rękach np. inżyniera? Powinni to szybko wyjaśnić bo nie wiadomo czy to błąd czy celowy zabieg.

 

Tutaj konkretny moment o co chodzi...

 

 

Edytowane przez caleb59
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, skypan napisał(a):

Śmierdzi mi speedhackiem ?

 

Też go dzisiaj trafiłem. Jak dobrze pamiętam jego nick to " =) " 

Reckon ze skórką z phantom edition. 

Dostał raz egzekucję i raz go złapałem na zwarciu termikiem (szturmowiec) z jakichś 5 metrów. Był niewystarczająco szybki 🤣

Edytowane przez Fenrir_14
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Kadajo napisał(a):

Ogólnie fajnie to zrobili ze bronie są otwarte, ale jeśli nie wybierasz takiej jaka domyślanie operuje klasa to nie jest to optymalne.

Mechanika 1:1 przeniesiona z BF42. Tam też każda klasa lepiej "włada" daną bronią np. medyk LKM-i z kucka strzelał szybciej :)

@Kadajo

Właśnie sobie obejrzałem filmik Westie. No i wszystko jasne ze strzelaniem. Co jest mam non stop przy strzelaniu.

 

Edytowane przez skypan
Opublikowano
15 godzin temu, galakty napisał(a):

:E 

 

 

Nie bylo i nie bedzie lepszego skoku jakosci w grach wojennych niz wyjscie BF2. 
Rewolucja na tamte czasy. Boze jak sie cisnelo tego karkanda, boze jak sie cisnelo wszystkie mapy w sumie. 

Top1 FPS ever dla mnie. 
 

Opublikowano
9 godzin temu, Kadajo napisał(a):

Ogólnie fajnie to zrobili ze bronie są otwarte, ale jeśli nie wybierasz takiej jaka domyślanie operuje klasa to nie jest to optymalne.

Ostatecznie BF zawsze operował na broniach zamkniętych i był budowany wokół tego co miało za zadanie wzmocnić team play.

Ja nie rozumiem czemu medyk ma LKM... Dla mnie powinien mieć SMG albo karabinek co najwyżej, a inżynier LKMy bo to ciężka klasa. 

 

Czy kiedyś w starych BFach nie było tak że chłop z amunicją miał LKM właśnie? BF3? 

  • Upvote 2
Opublikowano
12 minut temu, galakty napisał(a):

Czy kiedyś w starych BFach nie było tak że chłop z amunicją miał LKM właśnie? BF3? 

Oczywiście że tak było, ale to w 3 i 4. Tyle teraz że zrobili mix w 6. Wsparcie to teraz medyk + zaopatrzeniowiec. A szturmowiec to szturmowiec bez możliwości reanimacji. 

Znowu w BC2 było że to właśnie szturmowiec miał ammo boxy. A wsparcie było medykiem bez ammo boxów. W zależności od odsłony różnie bywało.

Opublikowano

@galakty W ogóle nie powinno być przypisania broni do danej klasy. Strzelani z broni to skill. Albo umiesz nią strzelać albo nie. A tu masz jakieś chore premie. Mamy podział na klasy, która ma specyficzne umiejętności i gadżety i na tym powinno się skończyć - wsparcie szybciej leczy i ma skrzynkę z amunicją i tyle.

Opublikowano

Aktualizacja dotycząca problemu z rozrzutem (weapon bloom/dispersion)

Deweloperzy potwierdzili, że problem z rozrzutem broni jest naprawiany!

Wypowiedź jednego z game designerów:

> „Błąd z bety został faktycznie naprawiony, ale zidentyfikowaliśmy dwa inne problemy, które w niezamierzony sposób wpływają na rozrzut.

Powodują one, że w niektórych sytuacjach gracz ma większy rozrzut niż powinien.

Zespół już nad tym pracuje, a przy okazji przyglądamy się ogólnemu balansowi i dostrajaniu rozrzutu.”

 

obraz.png.999e6a4cdd93551776b3833836eb0d1b.png

Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, galakty napisał(a):

Ja nie rozumiem czemu medyk ma LKM... Dla mnie powinien mieć SMG albo karabinek co najwyżej, a inżynier LKMy bo to ciężka klasa. 

 

Czy kiedyś w starych BFach nie było tak że chłop z amunicją miał LKM właśnie? BF3? 

BFBC2 > medyk mial lkm.
Tryb Rush zadebiutowal w bad company i tam sie to sprawdzalo, nawet na duzo wiekszych mapach.

Kiedy valparaiso w bf6? :D

Edytowane przez oldfashioned
Opublikowano
19 minut temu, skypan napisał(a):

@galakty W ogóle nie powinno być przypisania broni do danej klasy. Strzelani z broni to skill. Albo umiesz nią strzelać albo nie. A tu masz jakieś chore premie. Mamy podział na klasy, która ma specyficzne umiejętności i gadżety i na tym powinno się skończyć - wsparcie szybciej leczy i ma skrzynkę z amunicją i tyle.

A mi się przypisanie podoba jeśli ma sens. Medyk powinien mieć lekką/słabą broń żeby się skupił na leczeniu, a nie koszeniu wrogów bo ma LKMa z 100 nabojowym magazynkiem xD 

Za to inżyniera nie lubię bo faworyzują SMG które w tej odsłonie praktycznie nie zabija przez losowy recoil. RPG żeby zabiło przeciwnika też musi trafić praktycznie w łeb. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...