Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wiem, że będą większe mapy, ale 2 z 3 w tej becie, czyli kair i giblartar, są za małe na 64 graczy, przez co walki są bardzo intensywne. Za bardzo jak na bf. Takie moje odczucia po wbiciu 20lvl na podboju.

A przecież dostaniemy drugą mapkę w gibraltarze i nowym jorku którą są jeszcze mniejsze, tylko piechota.

Edytowane przez Tomek_ITH
  • Upvote 1
Opublikowano

Pograłem w BF2042 dla odmiany by sobie porównać. 
Dla mnie BF2042 wydaje się za szybki, TTK też chyba szybsze- takie mam wrażenie, recoil wydaje się być większy niż w BF6, ale wziąłem SMG, którym w ogóle nie grywałem w BF2042, by porównać z "laserową dzidą" z bety BF6, to  zrobiłem o 2 kille więcej niż w becie :o

Portal wydaje się być bardziej przystępny niż normalne tryby w BF2042, choć to nadal nie to samo co oferuje BF6. W BF6 gra się dużo lepiej mimo moich trudności w obu gierkach( mój badziewny skill). Nawet miewam problemy z dosłyszeniem wroga, stąd moje pytanie:

Jakich ustawień dźwiękowych używacie w BFie? Pytam się z ciekawości, Wy macie zdrowy słuch jak mniemam, więc może uda mi się czegoś dowiedzieć jak lepiej pod tym względem ustawić- obojętnie czy słuchawki czy głośniki. Taśmy wojny chyba nie są zalecane czyż nie?

Opublikowano (edytowane)

Ja tam jadę na domyślnych ustawieniach dźwięku w grze, w oprogramowaniu Creative włączam profil "FPS" i mój DAC G6 rozwija skrzydła. Ogólnie to "taśmy wojenne" są najbardziej intensywnym presetem audio w grze, od zawsze tak było.

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 2
Opublikowano
5 godzin temu, VRman napisał(a):

Nawet te taborety na drugim wyglądają trochę y... nazistowsko (wyglądają jak zołnierze Wermahtu)

O tym samym pomyślałem, od razu widać którzy to nasi :D

Opublikowano
51 minut temu, Reddzik napisał(a):

Pograłem w BF2042 dla odmiany by sobie porównać. 
Dla mnie BF2042 wydaje się za szybki, TTK też chyba szybsze- takie mam wrażenie, recoil wydaje się być większy niż w BF6, ale wziąłem SMG, którym w ogóle nie grywałem w BF2042, by porównać z "laserową dzidą" z bety BF6, to  zrobiłem o 2 kille więcej niż w becie :o

Ciekawe bo ja miałem dokładnie odwrotnie, 2042 jakiś wolniejszy i recoil mniejszy :E

 

51 minut temu, Reddzik napisał(a):

Jakich ustawień dźwiękowych używacie w BFie? Pytam się z ciekawości, Wy macie zdrowy słuch jak mniemam, więc może uda mi się czegoś dowiedzieć jak lepiej pod tym względem ustawić- obojętnie czy słuchawki czy głośniki. Taśmy wojny chyba nie są zalecane czyż nie?

Ja mam Sound System na Auto bo nie można wybrać Surround jak w poprzednich (jest tylko mono, stereo i headphones).

Audiomix mam na High Dynamics bo zapewnia najlepsza jakość i rozdzielczość dynamiki dźwięku.

 

Pęknie 500 tys. ? :E

 

obraz.png.76d140d7526f5a2f98baf1bb97febd23.png

 

  • Like 1
Opublikowano

Ograłem narazie ponad 10 godzin i jestem ukontentowany. Wszystko siedzi, feeling broni, recoil, zniszczenia, audio. Chociaż movement trochę bardziej leży mi w bf2042 ale poza tym jest pięknie. Kair na szturmie 128ppl to będzie miazga 😀😀 to będzie chyba mój pierwszy pre-order od lat. Oby tylko nie zaczęli po premierze wprowadzać pedalskich wstawek lol. 

  • Upvote 1
Opublikowano

Jak czuć klimat COD w BF-e to wiedz, że coś się dzieje i nie jest to dobre. Ja tam (powiedzmy) szanowałem obie gry za swoją odmienność. Gdybym lubił klimaty COD-a to bym w niego grał. A teraz serwują mi to w BF-e. Jak już wspomniałem beta wygląda zdecydowanie lepiej od bety BF 2042 i gra się lepiej. Jednak nie jest to BF na jaki liczyłem. Gorszy od 3 i 4 ale za to lepszy od 2042. Nawet nie podchodzi do BF V a tam też były udziwnienia jednak nadal było czuć tam Battlefield-a. Preorder nie poleci bo po prostu nie kupuję preorderów. Coś czuję, że dopiero po paru miesiącach kupię jak cena mocno spadnie i w końcu będzie to jakoś połatane i zbalansowane. Po dwóch dniach bety już mi się odechciało tego BF-a.

  • Upvote 2
Opublikowano
8 minut temu, skypan napisał(a):

Jak czuć klimat COD w BF-e to wiedz, że coś się dzieje i nie jest to dobre. Ja tam (powiedzmy) szanowałem obie gry za swoją odmienność. Gdybym lubił klimaty COD-a to bym w niego grał. A teraz serwują mi to w BF-e. Jak już wspomniałem beta wygląda zdecydowanie lepiej od bety BF 2042 i gra się lepiej. Jednak nie jest to BF na jaki liczyłem. Gorszy od 3 i 4 ale za to lepszy od 2042. Nawet nie podchodzi do BF V a tam też były udziwnienia jednak nadal było czuć tam Battlefield-a. Preorder nie poleci bo po prostu nie kupuję preorderów. Coś czuję, że dopiero po paru miesiącach kupię jak cena mocno spadnie i w końcu będzie to jakoś połatane i zbalansowane. Po dwóch dniach bety już mi się odechciało tego BF-a.

a co takiego z CODa jest tutaj ktore psuje klimmat gry? 

ja osobiście nie grałem niemal wcale w serie BF więc nie wiem czego się spodziewać, w COD, rownież może ze sto godzin kiedyś... 

Opublikowano
14 minut temu, Fenrir_14 napisał(a):

Ograłem narazie ponad 10 godzin i jestem ukontentowany. Wszystko siedzi, feeling broni, recoil, zniszczenia, audio. Chociaż movement trochę bardziej leży mi w bf2042 ale poza tym jest pięknie. Kair na szturmie 128ppl to będzie miazga 😀😀 to będzie chyba mój pierwszy pre-order od lat. Oby tylko nie zaczęli po premierze wprowadzać pedalskich wstawek lol. 

BF6 będzie miał maks tylko 64 graczy na każdej mapie. Odeszli od 128 bo był zbyt duży chaos.

Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, samsung70 napisał(a):

a co takiego z CODa jest tutaj ktore psuje klimmat gry?

Jak ludzie piszą, że w BF-e czuć koda to im wierzę. W COD-a zagrałem parę razy. BF zawsze był wolniejszą i bardziej militarną grą. Obecna beta BF6 jest napierdalanką. Być może specjalnie dobrali takie mapy by była na nich taka zadyma by trafić właśnie do COD-wców. No we mnie nie trafili. Mapy klastrofobiczne i zero aspektu militarnego a na dodatek zero wsparcia dla społeczności. To nie istnieje. Zrobili jakąś iluzję "słuchania" graczy a w samej grze tego nie ma. To ma zarobić a kto kupi to nie ważne. To nie jest rasowy Battlefield. To jest gra Batttlefildo podobna do 3 i 4. Może zmienię zdanie po premierze ale beta nie napawa mnie optymizmem.

 

Edit.

DISCOR-d fajnie mi pokazuje zainteresowanie ludzi, którzy zjedli zęby na BF-e. Górna sekcja. Nikt nie gra chociaż jest otwarta beta. A COD ? Jeden odpalony.

Zrzut ekranu 2025-08-09 200003.png

Edytowane przez skypan
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Im dłużej gram tym bardziej mnie męczy. Najgorsze TTK i sraczki w rejestrowaniu trafień co jakiś czas, zwalam to na poczet przeciążonych serwerów ale zbyt często zdarza się, że walisz do chłopa, on cię zabija i zostają mu jakieś resztki życia.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Ale Kromka osrany ze szczęścia. Też się trafił znafca Battlefielda. Czekam na "guru" Mestre i jego dogłębną analityczną analizę z miksem rozkminek na temat opadającego kurzu w grze zahaczającą o sens egzystencji życia Dalajlamy.

 

Edit.

Kurna jest nasz Wołoszański gejmingu. Nawet nie wiedziałem, że dał recke :E Ale lubię go :)

Zrzut ekranu 2025-08-09 193543.png

Edytowane przez skypan
  • Haha 2
Opublikowano

Wkurza też te automatyczne regenerowanie zdrowia po kilku sekundach, znika sens i presja z szukania apteczek/medyka. Właściwie to przeszkadza to też w pojedynkach strzeleckich na średnie i dalsze dystanse bo dopóki nie trafisz w głowę to robi się z tego taki Benny Hill, gdzie ty strzelasz do kogoś - ten ktoś do ciebie i chowacie się regenerując sobie automatycznie zdrowie.

 

Nawet nie wspominam, że obrażenia na średnie i dalsze odległości to jest jakieś nieporozumienie - walę z M4A1 i mi magazynka mało, widzę tylko hitboxy, zabić się właściwie nie da - w sumie szturmowe karabiny to samo. Balans leży i robi pod siebie, w 2042 było pod tym względem zdecydowanie lepiej.

Opublikowano

14lvl wbity. Oceniam bardzo dobrze, choć zgrzyty są. Potwierdzam, że dużo tu z coda, projekt map i duże tempo rozgrywki mocno zalatuje tworem activision. Więc nie dziwię się, że ludziom może to nie pasować w BF. Ja ostatnie odsłony MW lubiłem, więc nie jest źle. Choć mogli w tych miejskich mapach dać opcję na 48 graczy. Może choć trochę uspokoiło by to rozgrywkę. Na przyszły weekend mogliby dać też jedną z tych 2 dużych map. No i blokada broni na klasę powinna być standardem, a nie odmiennym trybem. Audio też jest tylko dobre, a znając te całą serie to trochę niedosyt. W full wersji 9 map na start, muszę zobaczyć ile w innych częściach było, bo wydaje się mało.

 

Odnoszę wrażenie, że pociski nie przechodzą przez pręty, belki w ogrodzeniach, czy też okna w otwartych drzwiach auta. Parę sytuacji miałem, że przeciwnik nie otrzymywał obrażeń a powinien. 

 

Ogólnie na chwile obecną jestem na tak. Po becie bf2042 nie wytrzymałem dłużej niż 3h, nigdy później nie grając w pełniaka. Najwięcej godzin spędziłem w BC2, BF3 oraz BF1. BF4 mnie ominął w okresie premiery, bo za słaby pecet, ale pograłem w niego trochę po latach.

Opublikowano (edytowane)
29 minut temu, caleb59 napisał(a):

walę z M4A1 i mi magazynka mało

Mio się udało zabić kilku z dystansu AK-205 + x3 powiększenie. Nawet "świecący" snajper zaliczył deda, i myślę sobie ale mi się przyfarciło. Ten AK ładnie daje na dalszy dystans, zmieniałem też celownik na x1 ale na bliski dystans nie było za dużo szans. 

 

 

 

Jakim cudem ktoś zrobił tyle killi? pierwsze miejsce 97 zabójstw. 
Mój wynik z bronią AK 205, z celownikiem x3- tym domyślnym, nawet snajperów udawało się zabić z dystansu.  Miałem Rekord killa z ponad 100m.
 

bf6event_2025_08_09_19_31_39_681.thumb.png.5a3b33f16e3bba536d5a6712eb113f52.png

 

Miałem nie grać ale chciałem sprawdzić te ustawienia z dźwiękiem i tak kolejne 2 godziny w grze(chyba mam już dobrany settings dźwięku do BF), dawno tyle czasu nie spędzałem w multi FPSie. To chyba świadczy, że gra mi się podoba mimo pewnych problemów, które zostały wypowiedziane.

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 1
Opublikowano

Chyba najsłabszy element to są gracze. Latają jak bezgłowe kurczaki. Zamiast flankować wroga to albo lecą przed siebie ,wprost pod ostrzał wroga albo kampią w jednym punkcie. Tylu graczy na mapie a człowiek musi czasami sam zdobywać punkt w przełamaniu. Tak jakby każdy tryb to był deathmatch.

Opublikowano

#BF6 #Antycheat
EA/Dice:
♦️Od momentu uruchomienia Wczesnego Dostępu do Otwartej Bety:

🔸Javelin zapobiegł 330 000 próbom oszustwa lub manipulowania systemami antycheatowymi.

🔸Zgłosiliście 44 000 przypadków potencjalnych oszustów w ciągu pierwszego dnia oraz kolejne 60 000 do tej pory dzisiaj.

🔸Już korzystamy z tych zgłoszeń wraz z naszym własnym zespołem ds. Integralności Rozgrywki, aby dodawać i ulepszać nasze mechanizmy wykrywania oszustów w Battlefield 6. Współpracują oni również z zespołem Battlefield Positive Play, aby aktywnie usuwać tych, którzy zostali zgłoszeni i potwierdzeni jako oszuści.

🔸System antycheatowy to nie jednorazowa sprawa — to stale rozwijające się pole bitwy, a to, co działało dla nas wcześniej lub w innych grach, niekoniecznie zawsze działa we wszystkich.

Mam nadzieję, że to pomoże, i prosimy o dalsze przesyłanie zgłoszeń.

https://forums.ea.com/discussions/battlefield-6-beta-feedback-en/battlefield-6-update-on-secure-boot--cheats/12439803

  • Upvote 1
Opublikowano
25 minut temu, Reddzik napisał(a):

Mio się udało zabić kilku z dystansu AK-205 + x3 powiększenie. Nawet "świecący" snajper zaliczył deda

No właśnie, przy snajperce jest taka opcja załamania światła na 18 levelu broni jak dobrze kojarzę, to w ogóle coś działa? bo mam wrażenie, że jak kampie to nadal mnie wszyscy widzą i mój świecący celownik :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...