Dokładnie. Widzę, że tam konfigurator jest trochę "dla debili" w US. Ograniczony do minimum, gdzie polski jest bardziej rozbudowany. Co nie oznacza, że tam nie można dobrać lepszych rzeczy bo większość jest już w cenie a pozostałe można i tak sobie zamówić na miejscu.
Goście nagrywają swoją pracę. Przyjeżdża klient chińczykiem na pierwszą wymianę oleju. Wielcy influencerzy biorący w łapę... a no tak biorą, za wymianę oleju
Chłopie, nie masz żadnej wiedzy w temacie mechaniki, a się wymądrzasz. Udowodniłeś to wielokrotnie. Dla mnie wystarczy, że ktoś pozagląda kamerą w zakamarki silnika i zawieszenia aby wiedzieć jak to jest zbudowane i z czym się to je. A Ty nawet nie wiesz jak wahacz jest zbudowany (w ogóle wiesz co to wahacz?) ale za to jesteś ekspertem od odpadających kół
A co do porównania Audi, lepiej porównaj dokładnie wyposażenie. A najlepiej zmień przykład, bo w Audi konfigurator to jakiś koszmar.
Kto siedzi w motoryzacji, to jest oczywistością, że auta w USA są znacznie tańsze.
Masz tu jasny przykład. Nowy Tiguan:
Podstawka 31k USD
R-line 37k USD
U nas podstawka 166k (z gorszym silnikiem!) Biorąc ten sam silnik 198k!
R-line 208k
ale ignorancja...
Poświęciłem kilka minut i zrobiłem konfigurację najbogatszej wersji na polskiej stronie i dla US. Oto wyniki: jest gorzej niż myslałem.
Najbogatsza wersja, czyt. "gotowiec" bo można sobie dorzucić więcej bajerów(za dodatkowe ~40k), które nie są w podstawowym pakiecie prestige:
PL: 346 780 PLN
US: $58,840 = 211.147,34 PLN. Doliczymy teoretycznie najwyzszy sales tax 10%, wychodzi ok 232k PLN
120k różnicy, dolar tani, więc jest to jakieś usprawiedliwienie, ale nie aż tyle. Nie jestem tylko pewien czy w tej wersji US, nie ma tych bajerów które w PL trzeba jeszcze dopłacać. Ale jakby dowalili takie ceny w US to nikt by tego nie kupił
Sam kupiłem w tym roku uzywaną A5 i w polskim salonie pierwszy właściciel wziął pakiet indywidualny zaznaczył wszystko co było możliwe i mu wyszło 370k w 2020r. Takich używanych aut w takim pakiecie widziałem dosłownie 2-3 na polskich stronach i 4-5 na niemieckich. A uwaga: w USA było takich jakieś x10 tyle (wiem, że większy kraj ale skala i tak spora). Tam jest to po prostu normą i nie trzeba dokupywać wielu pierdół, typu sportowe fotele z RS5.
Więc przestań pieprzyć głupoty na tematy gdzie nie masz pojęcia. Dziękuję
Hmmm. I tak, i nie. Taksówkarze często jeździli bardzo fajnymi furami, tak jak teraz w leasingu nowe Toyoty to 90% czasu. Jak ktoś zarabiał średnią to również mógłby sobie pozwolić na E46 lekko używaną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się