Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Shader_cache. Po usunięciu folderu wszystko wróciło do normy. 

 

Nie chwal dnia przed zachodem słońca, mówili, teraz wywala się do pulpitu bez komunikatu. 

No cóż...

 

 

Spoiler

image.thumb.png.b652c9f2af29dba3c4f12090da4d4c00.png

 

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano (edytowane)

No i gra zrobiła się totalnie niegrywalna, wywala w zależności od kaprysu, nieraz po 20 minutach, nieraz po 2.

Shame on you Bioware, tak zepsuć świetną z technicznego punktu widzenia premierę jakimś niesprawdzonym patchem. 

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano

Robię aktualny przegląd działu. Pany, jak wrzucacie skriny z gry tej czy jakiejkolwiek innej (poza topickiem z fotami z gier) i jest tego więcej niż jedna fota, to wrzucajcie całość w spoiler. Po to ta opcja została dodana. 

  • Upvote 4
Opublikowano
2 godziny temu, Kelam napisał(a):

Robię aktualny przegląd działu. Pany, jak wrzucacie skriny z gry tej czy jakiejkolwiek innej (poza topickiem z fotami z gier) i jest tego więcej niż jedna fota, to wrzucajcie całość w spoiler. Po to ta opcja została dodana. 

Sorki, nie widziałem że jest taka opcja

Godzinę temu, userKAMIL napisał(a):

@DITMD Gdzie ten hełm z rogami dorwałeś? Świetnie wygląda!

Szczerze mówiąc to nie pamiętam, to jest jeden z pierwszych początkowych hełmów jaki zdobyłem, można też chyba kupić jego wygląd w jakimś sklepie.

Opublikowano
8 godzin temu, Element Wojny napisał(a):

No i gra zrobiła się totalnie niegrywalna, wywala w zależności od kaprysu, nieraz po 20 minutach, nieraz po 2.

Shame on you Bioware, tak zepsuć świetną z technicznego punktu widzenia premierę jakimś niesprawdzonym patchem. 

Zero bugów czy wywalania na premierowym buildzie jak i po nowym patchu. Mam ponad 20h.

Opublikowano (edytowane)

To się ciesz, bo dla bardzo wielu osób gra jest niegrywalna, nawet save'ów już nie mogą wczytać. U niektórych pomogło wyłączenie fizyki włosów, u innych stery z sierpnia, ale u wielu innych kompletnie nic. Zrobiłem pełny uninstall i przywróciłem wersję bez patcha, udało mi się rozegrać 20 minut bez crasha, ale nie wiem jak długo to potrwa.

 

https://forums.ea.com/discussions/dragon-age-the-veilguard-tech-issues-en/crashing-after-updating-to-patch-1/5010947

https://steamcommunity.com/app/1845910/discussions/0/4630357120384089760/

https://steamcommunity.com/app/1845910/discussions/0/4630357311925318271/

https://steamcommunity.com/app/1845910/discussions/0/4635986167856234839/

https://www.reddit.com/r/DragonAgeVeilguard/comments/1gmu1vk/game_crashing_on_pc_after_update/

https://www.reddit.com/r/SteamDeck/comments/1glkrv0/dragon_age_veilguard_constantly_crashing/?rdt=59978

 

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano (edytowane)

To jest dokładnie ten problem, u szczęśliwych kończy się na sporadycznych crashach, ale u większości z czasem ta frekwencja się zwiększa aż osiąga poziom crashowania co 2-3 minuty. I to nie ma związku z typem karty, bo wali się zarówno na 4090, 3060 czy 6800XT. 

Ten gość twierdzi że znalazł przyczynę i dał fixa, ale tylko na Linuxa.

 

image.thumb.png.705397ea73804151a947d38d21492832.png

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano (edytowane)

W teorii samo wyłączenie fizyki włosów powinno zadziałać, ale z jakiegoś powodu to się nie dzieje, jakby save miał nadpisane że to jest domyślnie włączone i crashuje. Wywaliłem shadery, które są z tym błędem powiązane, ale wtedy nie byłem w stanie nawet zrobić fast travel, crashowało przy każdej próbie, a gra zaczęła przycinać do 15-20 fps'ów. Ten problem pojawił się totalnie znikąd, gra działała super i nagle zaczęła wywalać. 

W jakiejś grze z zaawansowaną fizyką włosów co grałem był podobny problem, wtedy najlepszym fixem było wrzucenie na neta całego katalogu ze shaderami od gościa, który ukończył grę i nie miał nawet 1 crasha. Wystarczyło ściągnąć, podmienić i problem znikał. Może tutaj coś podobnego też zadziała. 

 

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano (edytowane)

Jakiej krytyki ? Powiedziałem że ją ukończę i wtedy się wypowiem, teraz jedynie relacjonuję na bieżąco gdzie jestem.

Z chęcią zmierzę się z tym oklepanym "nie grałeś, nie masz prawa się wypowiadać". 

 

Mam na koncie jakieś 20h, a jeszcze z Aktu 1 nie wyszedłem, robię CAŁY content poboczny jaki jest.

Edytowane przez Element Wojny
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
33 minuty temu, Element Wojny napisał(a):

Jakiej krytyki ?

Nie obraź się ale jedziesz po tej grze od samego początku jeszcze przed premierą od lewa do prawa i naprawdę piszesz coś takiego? Poniżej tylko mały bardzo mały wycinek a jest tego duuużo więcej. Nikt Ci nie odbiera prawa do krytyki ale nie pisz, że tego nie robisz. XD

 

  

W dniu 30.10.2024 o 20:01, Element Wojny napisał(a):

Brak słów. Już widzę jakie recki wyjdą na dniach, jak fani to dorwą. 

  

W dniu 31.10.2024 o 14:40, Element Wojny napisał(a):

Widzialem wczoraj kolejne filmiki z rozgrywki, ciezko sie to ogladalo.

  

W dniu 31.10.2024 o 14:40, Element Wojny napisał(a):

Nie jestem w stanie zyczyc im sukcesu, mam nadzieje ze sie wywala na pierwszym zakrecie, spadna z tego roweru i polamia obie nogi, inaczej ta marka bedzie zalatwiona na amen.

  

W dniu 30.10.2024 o 17:01, Element Wojny napisał(a):

to było tak beznadziejne i bezjajeczne doświadczenie że szkoda gadać, dialogi, postacie, ogólne interakcje - DNO. 

  

W dniu 1.11.2024 o 07:47, Element Wojny napisał(a):

Tego nawet moderzy nie beda w stanie uratowac, bo tutaj wszystko lezy od podstaw. Nie sadze tez, ze komus chcialoby sie ten konkretny produkt ratowac w jakikolwiek sposob. 

  

W dniu 1.11.2024 o 23:04, Element Wojny napisał(a):

Walka jest tak beznadziejna że zmieniłem poziom trudności na easy żey nie tracić czasu, tutaj nie ma żadnej taktyki czy strategii, tylko nawalanie przyciskami

 

Jeżeli to nie jest krytyka to nie wiem co nią jest wedle Twoich standardów. 🤷

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano
14 minut temu, Element Wojny napisał(a):

Mam na koncie jakieś 20h, a jeszcze z Aktu 1 nie wyszedłem, robię CAŁY content poboczny jaki jest.

 

A tego pobocznego contentu jest naprawdę sporo, non stop dochodzą jakieś poboczne zadania, i jeszcze nie wszędzie uzyskałem dostęp, niektóre lokacje nadal są niedostępne. Smoki w tej grze są masakryczne z ich wytrzymałością, jak pójdziesz na takiego o 10 leveli wyżej od ciebie, to tłuczesz go przez godzinę :lol2: Z tych opcjonalnych to został mi jeszcze do rozwalenia ten na 50 levelu, ja mam 32 w tej chwili.

  • Upvote 1
Opublikowano

Ja za to muszę pochwalić (odrobinę) projekt lokacji, bo o ile w pierwszych godzinach jesteśmy prowadzeni za rączkę, to w późniejszych etapach stają się znacznie bardziej otwarte.

Żebyśmy się zrozumieli, nadal idziemy jak po sznurku, tylko teraz tych sznurków jest więcej i możemy wybrać którym podążamy.;)

Opublikowano (edytowane)

@userKAMIL

 

Nic nie nie jest czarne albo białe, jest sporo odcieni szarości. Ludzie do dzisiaj uważają, że jestem największym anty-fanem CP2077, gdzie podstawce dałem 7/10, a po naprawieniu gry i ograniu Phantom Liberty całość oceniłem na 9/10 :) 

 

Spoiler
W dniu 1.11.2024 o 20:20, Element Wojny napisał(a):

Nie opierdalam się! Jak skończę prolog, dam znać co i jak.

 

image.thumb.png.5cb779a306bd3f477dd91a4087011dfe.png

 

W dniu 1.11.2024 o 21:31, Element Wojny napisał(a):

No ok, jestem już po prologu i ruszyłem w las.

 

Graficznie jest mega, lokacje są dopieszczone na maxa, aż chce się zaglądać tu i tam. Animacje włosów postaci topka, ale ruchy postaci są czasem bardzo nienaturalne. Korytarzówka totalna, idziesz przed siebie, nie ma opcji pójścia w lewo czy prawo. Eksploracja nie istnieje, tu po prostu nie ma co zbierać, co jakiś czas idąc po drodze znajdujesz jakieś złoto albo dzbanek, tyle. Na różowe dialogi jeszcze nie trafiłem, ale poziom jest już w tym momencie bardzo średni, tam gdzie powinien paść tekst CO ZA GÓWNO pada CO ZA KLOPS i tego typu rzeczy. Jest bardzo grzecznie, nie padają żadne brzydkie słowa, żeby czasem kogoś nie urazić. Fabuła jest póki co w porządku, ale jedno... TUTAJ NIE MA ŻADNEGO KLIMATU - gra jest go totalnie pozbawiona.

 

W dniu 1.11.2024 o 22:38, Element Wojny napisał(a):

Graficznie topka, i chodzi rewelacyjnie, nie mam żadnych bugów/glitchy typowych dla premier z ostatnich lat. 

 

W dniu 1.11.2024 o 23:57, Element Wojny napisał(a):

Słowo się rzekło, próbuję magiem.

 

image.thumb.png.ff58d1539368fb6487a310fd7fd817f4.png

 

W dniu 2.11.2024 o 11:56, Element Wojny napisał(a):

Bo gra jest bardzo ładna pod kątem designu lokacji, tego nikt nie poddaje w wątpliwość. 

 

W dniu 4.11.2024 o 07:45, Element Wojny napisał(a):

Tutaj naprawde postawiono nacisk na wyglad, jest ladnie, chce sie ogladac, chce sie robic screenshoty, chce sie zwiedzac. Fabularnie poki co wstrzymam sie z ocena, sa pewne ciekawe polaczenia z poprzednimi grami (zrozumiale tylko dla tych co grali), bardziej kosmetyczne ale sa. 

 

W dniu 4.11.2024 o 08:09, Element Wojny napisał(a):

Tutaj zadnych bledow czy glitchy nie uswiadczycie, dla mnie pod wzgledem technicznym to najlepsza premiera do wielu lat, wszystko ladnie plynnie, zadnych spadkow problemow z animacjami nic, pod tym wzgledem brawa dla Bioware. 

 

W dniu 4.11.2024 o 09:04, Element Wojny napisał(a):

Na ten moment jestem zainteresowany fabula, chce wiedziec co dalej, a to juz na plus. O questach pobocznych sie nie wypowiem, bo jeszcze nie dotarlem. Poki co zwiedzam, zeby niczego nie pominac - a latwo mozna cos pominac, bo mini-mapa jest totalnie do dupy.

 

W dniu 5.11.2024 o 22:24, Element Wojny napisał(a):

Kilka rzeczy ode mnie - Treviso - przepiękna lokacja, która ma feeling znany z Dragon Age 2. Kto lubił tamte zabawy w miejskich korytarzach, polubi też to miasto. Trochę walk, trochę eksploracji, jakieś zagadki. Fabuła tutaj jest przyjemna, lekka, naprawdę w tym momencie jedyne co psuje odbiór to jakieś idiotyczne dialogi. Zabrałem ze sobą Neve i Lucanisa, bo Bellary i Harding niestety nie da się słuchać, pierdzielą totalnie od rzeczy.

 

 

W dniu 6.11.2024 o 10:42, Element Wojny napisał(a):

Obiecalem, ze dam szczera opinie o samej grze z perspektywy fana Dragon Age i tego sie trzymam. Staram sie skupiac na kwestiach bardziej fabularnych/gameplayowych i w miare mozliwosci pomijac cale to pierdololo. Na chwile obecna przyznam, ze oprocz tych fatalnych dialogow na zaden konkretny syf nie trafilem, ale robie dopiero pierwsza duza lokacje i mam tylko 4 kompanow. 

 

W dniu 6.11.2024 o 11:55, Element Wojny napisał(a):

Ja uwielbiam obie serie, trudno powiedziec ktora bardziej. A Veilguarda zagram zeby samemu porownac to wszystko co slyszalem i czytalem z tym co sam zobacze. Poki co, widze ogromna zbieznosc z pewnymi recenzjami, ktore koncentrowaly sie na GRZE a nie na DEI/Sweet Baby/LGBT. I tak jak pisze od ladnych paru dni, ta gra ma wieksze problemy niz rozterki Taash czy pompki Isabeli. 

 

W dniu 6.11.2024 o 19:32, Element Wojny napisał(a):

Goście od designu lokacji w Veilguard powinni dostać robotę przy nowym Mass Effect, bo widać że znają się na rzeczy. 

 

20 godzin temu, Element Wojny napisał(a):

Jedna z ładniejszych gier, w jakie miałem okazję grać.

 

image.thumb.png.cac46285a88a00cc55efd20a523162cc.png

 

 

Edytowane przez Element Wojny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Golden Joystick Awards 2024 - zwycięzcy w poszczególnych kategoriach   Najlepsza fabuła: Final Fantasy VII Rebirth (Square Enix)   Najlepsza oprawa wizualna: Black Myth: Wukong (Game Science)   Najlepsza gra multiplayer: Helldivers 2 (Arrowhead Game Studios)   Najlepsza oprawa audio: Astro Bot (Sony Interactive Entertainment)   Najlepsze rozszerzenie gry: Elden Ring: Shadow of the Erdtree (FromSoftware)   Najlepsza niezależna gra (wydana samodzielnie): Another Crab's Treasure (Aggro Crab)   Najlepsza niezależna gra: Balatro (LocalThunk)   Studio roku: Team Asobi   Najlepsza ścieżka dźwiękowa: Final Fantasy VII Rebirth (Square Enix)   Najlepszy zwiastun gry: Helldivers 2 (Arrowhead Game Studios)   Najlepsza gra we wczesnym dostępie: Lethal Company (Zeekerss)   Najlepszy sprzęt do grania: Steam Deck OLED (Valve)   Still Playing Award – Mobile: Honkai: Star Rail (MiHoYo)   Nagroda Streamerów: Chained Together ( Anegar Games)   Still Playing - PC/Console: Minecraft (Mojang Studios)   Nagroda za przełom: Balatro (LocalThunk)   Najlepsza adaptacja gry: Fallout (Amazon)   Najlepsza drugoplanowa aktorka: Briana White jako Aerith w Final Fantasy VII Rebirth (Square Enix)   Najlepszy pierwszoplanowy aktor: Cody Christian jako Cloud w Final Fantasy VII Rebirth (Square Enix)   Nagroda krytyków: Helldivers 2 (Arrowhead Game Studios)   Najbardziej wyczekiwana gra: GTA 6 (Rockstar Games)   Gra roku PC: Satisfactory (Coffee Stain Studios)   Konsolowa gra roku: Helldivers 2 (Arrowhead Game Studios)   Gra roku (GOTY): Black Myth: Wukong
    • ojojojoj... to się na prawdę jakaś epoka skończyła... Ja wiem że się starzejemy i wszystko przemija...ale trochę żal serduch ciśnie. Jedni odchodzą, inni przychodzą... Tak jak kiedyś w moddingu Screamer. Pawła projekty były... nie da się opisać krótko.
    • A popatrz wyżej/niżej w sygnaturę   5800X, RTX 3090
    • Ja pamiętam. I chyba Croma ma ten sam silnik diesla co Saab i wyciągają z niego po 400 KM 700 Mam pod wieloma względami Croma to całkiem niezłe auto. Kumpel miał A6 3.0 TDI Quattro i to była krowa ważąca ponad 2 tony. Więc nie zbierała się jakoś super, a koszty napraw kosmos. 5 lat temu za rozrząd płacił 11 tyś.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...