Element Wojny 438 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu (edytowane) 20 minut temu, Stjepan napisał(a): Leciały k****, h**** było czasami gorąco, nie to co ta śmieszna drużyna z tej gry. A wiesz co tu masz ? Kolesia, profesjonalnego zabójcę, opętanego przez demona. No i ten demon przejmuje nad nim kontrolę - no to co w teorii powinno się wydarzyć - no powinien nam podciąć po cichu gardełka w środku nocy, dokonać jakiejś masakry, albo chociaż spróbować. Ale nie, nie tutaj. Tutaj demon w nocy po cichu próbuje się ulotnić, po czym zostaje złapany, skarcony i... odesłany z powrotem do pokoju "będziemy Cię pilnować". A krótko potem mam scenę, że gość chce mi ugotować coś na obiad. 5 minut temu, slafec napisał(a): To nie jest do końca prawda. Niepotrzebnie tyle czytasz, zamiast grać na spokojnie i odkrywać wszystko po swojemu. Spoiler Edytowane 3 godziny temu przez Element Wojny
slafec 26 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu @Element Wojny Jak myślisz, że w najlepszym zakończeniu wszyscy przeżyją i przez to robisz wszystko zgodnie z poradnikiem to po finale będziesz zawiedziony
Element Wojny 438 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu (edytowane) Ogram tą grę tylko jeden jedyny raz, więc chcę zobaczyć good ending, który i tak wiem, że aż tak good to nie będzie (nie znam szczegółów, ale taki był wydźwięk widząc reakcje niektórych osób). Złego endingu nie chcę zobaczyć przez jakieś przeoczenie, bo to byłoby kompletnie bez sensu, biorąc pod uwagę że przez całą grę wymuszono na mnie być dobrym, pozytywnym, miłym, uczynnym i ogólnie fajnym. Jak będę chciał zobaczyć bad ending, to jeszcze raz zagram sobie BG3 (co mam w planach), bo tam można być naprawdę złym i sobie na taki ending po prostu zasłużyć. Edytowane 2 godziny temu przez Element Wojny 1
Sheenek 57 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Moze nie zabiles wszystkich jeszcze
Element Wojny 438 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu (edytowane) Glitch, ale pomogło wczytanie save'a, po nim drzwi były otwarte. Btw. Darvin miał tak świetne questy do tej pory, a teraz już drugi z rzędu z chodzeniem po lesie No i mam za sobą to nieszczęsną kolację Taash. Zrobiłem na przewijaniu, po cholerę mi to. Edytowane 2 godziny temu przez Element Wojny 1
Sheenek 57 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Taa, te w lesie totalna klapa, a skonczyles juz jego cala sciezke? Bo fajne miejsce tez odwiedzamy.
afrikan 23 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu 29 minut temu, Element Wojny napisał(a): Btw. Darvin miał tak świetne questy do tej pory, a teraz już drugi z rzędu z chodzeniem po lesie Niestety tragicznie to zepsuli.. Ja właśnie chyba robię ostatniego już dla niego questa. 1
Element Wojny 438 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Powiem Ci że nie mam czasu, co wracam do Latarni to jest wysyp wykrzykników, ciężko rozróżnić kto ma coś sensownego do zrobienia a kto po prostu pieprzy 3 po 3. Mogli to lepiej zbalansować, i przerzucić część tych questów na poprzednie akty, wtedy było ich trochę mało a teraz jest ich zalew.
Frog67 59 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu (edytowane) 22 minuty temu, Element Wojny napisał(a): Mogli to lepiej zbalansować, i przerzucić część tych questów na poprzednie akty, wtedy było ich trochę mało a teraz jest ich zalew. Mnie ro rozbraja jak wygląda tu spora część zadań, w ogóle nie czuć że robimy questa tylko idziemy gdzieś coś znajdujemy moze jakiś dialog jeszcze i komunikat z czapy koniec zadania, żadnego wstępu rozwinięcia zakończenia. Tyle bylo krytyki na fetch questy w inkwizycji, ale już chyba wole to niż takie zadania kończące się tak tanio. WSTYD Tyle krytyki i śmieszkowania było pod adresem ElexII ale tam zadania poboczne i dla frakcji to creme de la creme w porównaniu do tego co tutaj. Edytowane 1 godzinę temu przez Frog67
Tankietka 11 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Ciekawe kiedy ogłoszą zamknięcie (słuszne) Bioware.
afrikan 23 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 21 minut temu, Element Wojny napisał(a): Powiem Ci że nie mam czasu, co wracam do Latarni to jest wysyp wykrzykników, ciężko rozróżnić kto ma coś sensownego do zrobienia a kto po prostu pieprzy 3 po 3. To jest fakt i od pewnego momentu masz zatrzęsienie wykrzykników z czego 80% to pójdź porozmawiaj i tyle. Tak właściwie jest to gra rpg w której dialog z towarzyszem można nawiązać kiedy gra na to pozwoli...
Element Wojny 438 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu (edytowane) 50 minut temu, Frog67 napisał(a): Mnie ro rozbraja jak wygląda tu spora część zadań, w ogóle nie czuć że robimy questa tylko idziemy gdzieś coś znajdujemy moze jakiś dialog jeszcze i komunikat z czapy koniec zadania, żadnego wstępu rozwinięcia zakończenia. Tyle bylo krytyki na fetch questy w inkwizycji, ale już chyba wole to niż takie zadania kończące się tak tanio. WSTYD Pacing w tej grze leży i kwiczy. Nie jestem w stanie zrozumieć tego misz-masza, przecież to Bioware, Ci ludzie powinni wiedzieć nawet na podstawie ich poprzednich gier, jak się buduje dynamikę wydarzeń w grze. Jak już skopiowali cały układ misji samobójczej z ME2, mogli też skopiować inne, znacznie lepiej wykonane elementy. 43 minuty temu, afrikan napisał(a): To jest fakt i od pewnego momentu masz zatrzęsienie wykrzykników z czego 80% to pójdź porozmawiaj i tyle. A idziesz bo nie wiesz czy czegoś ważnego nie ominiesz. Ktoś powinien zrobić moda który nad tymi wykrzyknikami wrzuci napis "quest fabularny" albo "pie... o Szopenie". Edytowane 1 godzinę temu przez Element Wojny
musichunter1x 84 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 2 godziny temu, Element Wojny napisał(a): Ale nie, nie tutaj. Tutaj demon w nocy po cichu próbuje się ulotnić, po czym zostaje złapany, skarcony i... odesłany z powrotem do pokoju "będziemy Cię pilnować". A krótko potem mam scenę, że gość chce mi ugotować coś na obiad. Powiedz że to jakiś kawał, bo nie mogę tego czytać
afrikan 23 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 3 minuty temu, Element Wojny napisał(a): Pacing w tej grze leży i kwiczy. Nie jestem w stanie zrozumieć tego misz-masza, przecież to Bioware, Ci ludzie powinni wiedzieć nawet na podstawie ich poprzednich gier, jak się buduje dynamikę wydarzeń w grze. Jak już skopiowali cały układ misji samobójczej z ME2, mogli też skopiować inne, znacznie lepiej wykonane elementy. Tylko wiesz to już nie jest stare Bioware i tak na prawdę chyba ze starej ekipy nikt nie został..Co widać zresztą Boje się co oni zrobią z kolejnym Mass Effect...
Element Wojny 438 Opublikowano 50 minut temu Opublikowano 50 minut temu 9 minut temu, musichunter1x napisał(a): Powiedz że to jakiś kawał, bo nie mogę tego czytać Niestety nie. Uwierz mi, wiele dałbym za 30 minutową sesję Q&A z pisarzami Veilguarda i Corinne, żeby mi wytłumaczyli ten elementarny brak logiki w tak wielu różnych momentach.
musichunter1x 84 Opublikowano 19 minut temu Opublikowano 19 minut temu (edytowane) 31 minut temu, Element Wojny napisał(a): sesję Q&A z pisarzami Veilguarda i Corinne, Jak by to powiedział Space Marine 406101.mp3 406181.mp3 Ale jak czasem zerkałem na oceny na steam, to niektórzy bez życia, co natłukli 80 godzin bardzo lubią rozgrywkę. Edytowane 18 minut temu przez musichunter1x
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się