Czubatka Boża 176 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia Ok dzięki znalazłem procesor podobny do mojego i7-13700K . Myślałem że będzie gorzej.
caleb59 1 621 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia 1 godzinę temu, Czubatka Boża napisał(a): Może tak źle nie będzie. Po tym jednym zdaniu wiem, że jesteś niedzielnym graczem bez jakichkolwiek wymagań. Będzie źle bo gra to crap w obecnym stanie, wymaga jeszcze masy poprawek a obecne granie w to jest po pierwsze męczące bo mało co się dzieje pomijając fabułę i irytujące ze względu na błędy.
Czubatka Boża 176 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia 3 godziny temu, caleb59 napisał(a): Po tym jednym zdaniu wiem, że jesteś niedzielnym graczem bez jakichkolwiek wymagań. Będzie źle bo gra to crap w obecnym stanie, wymaga jeszcze masy poprawek a obecne granie w to jest po pierwsze męczące bo mało co się dzieje pomijając fabułę i irytujące ze względu na błędy. Fakt nie mam dużych wymagań ale bez przesady takim niedzielnym graczem to nie jestem.
Crew 900 1 000 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia (edytowane) 126 GB... Niech się walą. Nawet nie naprawili problemu z brakującym pułkownikiem. W pobieranych pokazuje 126 GB A w bibliotece 13 GB, ludzie też piszą, że 13 gb. Edytowane 27 Stycznia przez Crew 900 1
DżonyBi 1 969 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia https://www.stalker2.com/news/patch-1-1-4 Update na GP waży 10.70GB. 1
Devils1100 29 Opublikowano 28 Stycznia Opublikowano 28 Stycznia Nowy update wleciał 13gb (Steam) Naprawiono zawieszanie się gry i zawieszanie się gry podczas kompilacji shaderów. Naprawiono wyciek pamięci, który wystąpił w lokalizacji Rostok Naprawiono spadek wydajności podczas strzelania/celowania na zapisach z długim czasem gry. Zaimplementowano poprawki, które powinny rozwiązać problem powodujący utratę zapisów na konsoli Xbox Naprawiono losowy błąd powodujący zawieszanie się gry związane z animacjami interfejsu.
tom36816 77 Opublikowano 28 Stycznia Opublikowano 28 Stycznia Z kompilacją shaderów coś tam chyba poprawili, na 5 uruchomień nie wywaliło mi ani razu a wcześniej praktycznie co drugi raz zwiecha. Tak w ogóle to śledząc ten wątek miałem sobie odpuścić Stalkera na co najmniej rok, ale że znalazłem pod choinką to sobie od świąt zaglądam po trochu do zony i tak nastukałem prawie 40h a jestem dopiero na wysypisku. Gra ma wiele wad, ale póki co jeszcze chce mi się do niej wracać. 2
GS01 37 Opublikowano 28 Stycznia Opublikowano 28 Stycznia Gra ma swoje wady, jak to na publiczną betę przystało. Ma też kilka regresów technologicznych względem poprzednich części, ale muszę przyznać, że na liczniku 60 godz. i codziennie mam ochotę odpalić i połazić po Zonie. Wśród zeszłorocznych gniotów i tak wyróżnia się pozytywnie i to bardzo. Tylko trzeba lubieć wschodnie postapo. 1
bbandi 452 Opublikowano 28 Stycznia Opublikowano 28 Stycznia 3 godziny temu, tom36816 napisał(a): Z kompilacją shaderów coś tam chyba poprawili, na 5 uruchomień nie wywaliło mi ani razu a wcześniej praktycznie co drugi raz zwiecha. Ja wgrałem malutki pliczek z nexusa i nie ma kompilacji wcale i zero zwiech, świetne są te efekty pogodowe, jeśli ktoś jak ja za małolata szlajał się po takich starych kompleksach fabrycznych w PL to odnajdzie ten klimat w tej grze 1
Crew 900 1 000 Opublikowano 28 Stycznia Opublikowano 28 Stycznia Nawet nie plik a komenda w ustawieniach startu wystarczy by shadery co uruchomienie się nie ładowały. U mnie nie ma żadnej różnicy od premiery gry z czy bez shaderów, tak samo działa gra.
STALKER 75 Opublikowano 29 Stycznia Opublikowano 29 Stycznia Gdzie w tym wybitnym dziele można sprawdzić wersję gry? Bo tak patrzę i jakoś nie widzę.
PepePanDziobak 105 Opublikowano 29 Stycznia Opublikowano 29 Stycznia Metoda skalowania , po paczu 1.1.4 zniknęła mi opcja DLSS. Czy tylko ja mam taką anomalie ?
thorgal1 1 Opublikowano 29 Stycznia Opublikowano 29 Stycznia Witam, może ktoś mi pomoże bo utknąłem w fabule. Mroczne czasy, Czerwony las i obozowisko łowców mutantów. Ma wyglądać jak na foto, a mam samego Doktora przy zwłokach, a Szerszeń siedzi w budynku obok w środku. Podchodzę do Doktora - to mi mówi że jest zajęty, a Szerszeń każe mi spadać ... i tak sobie stoimy kilka dni... Zrobiłem kilka misji pobocznych, wracam i dalej to samo... Help 1
tom36816 77 Opublikowano 30 Stycznia Opublikowano 30 Stycznia 9 godzin temu, PepePanDziobak napisał(a): Metoda skalowania , po paczu 1.1.4 zniknęła mi opcja DLSS. Czy tylko ja mam taką anomalie ? U mnie jest DLSS, ale suwak ze skalą jest na szaro. Nie pamiętam czy tak było przed patchem.
PepePanDziobak 105 Opublikowano 30 Stycznia Opublikowano 30 Stycznia Godzinę temu, tom36816 napisał(a): U mnie jest DLSS, ale suwak ze skalą jest na szaro. Nie pamiętam czy tak było przed patchem. Musiałem podmienić pliki od dlss i teraz wszystko wróciło do normy. Dodatkowo poszedł dlss swapperw ruch . Wszystko już działa. Trochę to dziwne, ale takie anomalie w tej grze to norma 🤣 może za rok będzie wszystko ok 1
aureumchaos 440 Opublikowano 30 Stycznia Opublikowano 30 Stycznia 2 godziny temu, tom36816 napisał(a): U mnie jest DLSS, ale suwak ze skalą jest na szaro. Nie pamiętam czy tak było przed patchem. Ja wrzucilem biblioteki dlss z najnowszych z CP77 (dlss 4). Wszystko jest normalnie w opcjach, grafika wyglada zacnie. Biegne, biegne zeby skonczyc... 1
Czubatka Boża 176 Opublikowano 30 Stycznia Opublikowano 30 Stycznia Podobno STALKER 2: Heart of Chornobyl ma pojawić się na PS 5. Albo ktoś puścił jakąś bajeczek dezinformacje albo rzeczywiście jest coś na rzeczy.
GS01 37 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego (edytowane) W dniu 29.01.2025 o 22:23, thorgal1 napisał(a): Witam, może ktoś mi pomoże bo utknąłem w fabule. Mroczne czasy, Czerwony las i obozowisko łowców mutantów. Ma wyglądać jak na foto, a mam samego Doktora przy zwłokach, a Szerszeń siedzi w budynku obok w środku. Podchodzę do Doktora - to mi mówi że jest zajęty, a Szerszeń każe mi spadać ... i tak sobie stoimy kilka dni... Zrobiłem kilka misji pobocznych, wracam i dalej to samo... Help zachowaj sobie zapisy wcześniejsze. Niektóre błędy są nie do odkręcenia. Ja po bugu na Dzikiej Wyspie, przed pójściem na każdą misję główną, robię nowy zapis, żeby było z czego ratować. Czasem jakiś skrypt nie odpali, głównie wywołujący emisję, a potem trzeba kombinować kodami, albo, co bezpieczniejsze, można się cofnąć i zrobić coś w odpowiedniej kolejności. Edytowane 1 Lutego przez GS01 1
Crew 900 1 000 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego (edytowane) Żałosne to jest. Oszuści ukraińscy. GSC to nie to samo studio co kiedyś. Zupełnie inni ludzie którzy pojechali po marce bez kompetencji. Kurde, nie pamiętam gry która by miała problemy z glitchami które by powodowały postój w postępach w fabule. Edytowane 1 Lutego przez Crew 900 2
aureumchaos 440 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego No i dobieglem do konca... Daje 6/10. Skonczylem gre tylko dlategfo ze za nia zaplacilem. Glowny watek slaby, to bieganie po prostu jakis kosmos, kto to wymyslil. Koncowka gry to juz rozciagnieta do granic mozliwosci. Bug na bugu wszedzie. Kilka rtazy musialem wgrywac stan gry bo pomio zakatrupienia wszystkich ktorych gra chciala i tak nie pojawial sie znacznik. Graficznie tez roznie, byly momenty ze wygladalao nawet spoko a bywalo jak w half life 1. Dziwnie tak. Po tych ostatnich paczach nie mialem juz dropow FPS ani nie wywalilo mnie ani razu. VRAM byl trzymal sie pomiedzy 10 - 13 GB. Wszystko na maxa bylo, DLAA +FG. Leci z dysku i moze kiedys jeszcze ogram z misjami pobocznymi. 1
Alek_M 233 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego @aureumchaos Oceniasz grę po 25h grania tylko w główny wątek, to widać, że gry single nie sa dla Ciebie. Nie liznąłeś nawet połowy mapy. Ja mam 68h i jestem dopiero na bagnach, zwiedzam sobie tereny i wypełniam poboczne misje. Mam ze 400 apteczek (2/3 w skrytce) i kilka tysięcy sztuk amunicji do różnych broni. Ty to chyba jesteś z tych graczy, co Residenta przechodzą w 2 godziny i wystawiają ocenę 4 1
Keller 727 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego 29 minut temu, Alek_M napisał(a): @aureumchaos Oceniasz grę po 25h grania tylko w główny wątek, to widać, że gry single nie sa dla Ciebie. Nie liznąłeś nawet połowy mapy. Ja mam 68h i jestem dopiero na bagnach, zwiedzam sobie tereny i wypełniam poboczne misje. Mam ze 400 apteczek (2/3 w skrytce) i kilka tysięcy sztuk amunicji do różnych broni. Ty to chyba jesteś z tych graczy, co Residenta przechodzą w 2 godziny i wystawiają ocenę Jak gra wciąga to się i gra poboczne, bo się nie chce się jej usuwać z dysku. Jak są bugi i dużo rzeczy męczących ,to się gra aby przejść i zapomnieć. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się