Frog67 59 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu (edytowane) 18 minut temu, caleb59 napisał(a): Tyle, że tutaj była masa cięć i gra nie prezentuje się już tak dobrze jak na pierwszych trailerach. Niby to logiczne i oczywiste ale w tym konkretnie przypadku optymalizacja pod Xboxy ciągnie szatę graficzną w dół. Oczywiście gra będzie miała swoje momenty i wizualne smaczki jak każda inna tego typu produkcja ale tutaj bardziej chodzi o to, że assety, tekstury i cała reszta Unreala 5 są tłuste z natury i to kwestia silnika. Powiem ci coś szokującego, co usłyszałem ostatnio u Grzegorza Wątroby odnośnie hamowania rozwoju grafiki przez konsole. Otóż według niego konsole nie są aż tak dużym hamulcem jak większości może się wydawać, większe fikołki przy pracach obecnie nad grami muszą robić z powodu kart graficznych na PC! Bardziej tu chodzo o ilość pamięci przeznaczonej dla GPU, konsole mają mniej więcj po 12-14GB - większym hamulcem są karty pokroju 3070/3070TI które mają 8GB Vram i obecnie to karty z 8GB Vram robią za większ hamulec niż konsole, dziwne ale tak powiedział i tak to wygląda. Oczywiście zawsze równa się do najsłabszego sprzętu i jeśli idzie o konsole jest to XSS Edytowane 5 godzin temu przez Frog67 2
Jaycob 91 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Godzinę temu, PiPoLiNiO napisał(a): @Jaycob A czym? Bo ja nie kumam. Chcemy lepszą grafikę, wszystko lepiej to chyba logiczne, że skoczyliśmy z 750MB na 5GB, potem na 50Gb a teraz na 150GB Szybkością pobierania. O tym było mówione.
galakty 142 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu 47 minut temu, Frog67 napisał(a): Powiem ci coś szokującego, co usłyszałem ostatnio u Grzegorza Wątroby odnośnie hamowania rozwoju grafiki przez konsole. Otóż według niego konsole nie są aż tak dużym hamulcem jak większości może się wydawać, większe fikołki przy pracach obecnie nad grami muszą robić z powodu kart graficznych na PC! Bardziej tu chodzo o ilość pamięci przeznaczonej dla GPU, konsole mają mniej więcj po 12-14GB - większym hamulcem są karty pokroju 3070/3070TI które mają 8GB Vram i obecnie to karty z 8GB Vram robią za większ hamulec niż konsole, dziwne ale tak powiedział i tak to wygląda. Oczywiście zawsze równa się do najsłabszego sprzętu i jeśli idzie o konsole jest to XSS Tylko jak się zastanowić to faktycznie tak jest, mocy obliczeniowej nie brakuje aż tak bardzo, zawsze można zjechać z jakością do tej z konsoli. Jak zabraknie VRAM to już klapa, nic nie zrobisz. I to jest naprawdę śmieszne, bo pamięć nie jest droga. Nie rozumiem tej blokady u NV.
ODIN85 249 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Godzinę temu, PiPoLiNiO napisał(a): @Jaycob A czym? Bo ja nie kumam. Chcemy lepszą grafikę, wszystko lepiej to chyba logiczne, że skoczyliśmy z 750MB na 5GB, potem na 50Gb a teraz na 150GB Płacz jest o neta a nie dyski.
PiPoLiNiO 240 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu No to jak o neta to spoko. Z tym faktycznie czasami nie da się nic zrobić.
Frog67 59 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Dziwne te tłumaczenie dlaczego nie będzie proloadu na steam "All options have already been exhausted. The decision was made. It's a no" Z jakich opcji oni skorzystali, nie mam pojęcia dziwna odpowiedź
Tooth 3 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Wymagania na 4K w natywnym to będę mógł pooglądać slajdy na mojej karcie graficznej . Ewentualnie 4K odpalę na minimalnych 🤦
Frog67 59 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu https://x.com/Pirat_Nation/status/1857103174965903652 Ja już nie wiem z jednej storny było info że wymagania zawierają włączoną rekonstrukcje, a tu nagle na forum steam leca bany za takie pisanie
Reddzik 142 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu (edytowane) Ready?? Edytowane 3 godziny temu przez Reddzik
pieciak 3 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu 18 minut temu, Frog67 napisał(a): Dziwne te tłumaczenie dlaczego nie będzie proloadu na steam "All options have already been exhausted. The decision was made. It's a no" Z jakich opcji oni skorzystali, nie mam pojęcia dziwna odpowiedź zeby za szybko piraci na torrenty nie wrzucili
Frog67 59 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu (edytowane) Przecież preload jest szyfrowany, mogli dać do ściągniecia 140GB a te brakujące 10GB zostawić na premiere, ciężko. Jeszcze takie tlumaczenie. Edytowane 3 godziny temu przez Frog67
ODIN85 249 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu Na Steamie to jeszcze zrozumiem ale żeby w GP nie było
lukadd 134 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu 1 godzinę temu, Frog67 napisał(a): Otóż według niego konsole nie są aż tak dużym hamulcem jak większości może się wydawać, większe fikołki przy pracach obecnie nad grami muszą robić z powodu kart graficznych na PC! Bardziej tu chodzo o ilość pamięci przeznaczonej dla GPU, konsole mają mniej więcj po 12-14GB - większym hamulcem są karty pokroju 3070/3070TI które mają 8GB Vram i obecnie to karty z 8GB Vram robią za większ hamulec niż konsole, dziwne ale tak powiedział i tak to wygląda. Oczywiście zawsze równa się do najsłabszego sprzętu i jeśli idzie o konsole jest to XSS Myślę, że to trochę koloryzowane. Dalej gry AAA najnowsze na PC minimalne wymagania co do vram mają na poziomie 4 lub 6GB. Aczkolwiek 8GB gpu już się powoli kończą i nie tylko przez vram, ale i wydajnościowo. Dziś taki 3070 jest bez szału na poziomie ~4060ti czyli w zasadzie obecnie niska półka gpu, w kolejnej generacji GPU, która już za rogiem już pewnie zobaczymy gierki z minimalnymi wymaganiami na poziomie 8GB vram. PS5 ma dostępne dla gier 12.5GB, XSS 8GB I to jest pamięć całkowita, na PC jest jeszcze RAM przecież.
Stjepan 160 Opublikowano 2 godziny temu Autor Opublikowano 2 godziny temu Ciekawe jaka będzie przyszłość 192GB VRAM HBM8e 8192bit magistrala itd.
Kelam 544 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu @StjepanAj ty z tymi liczbami . Znając przyrosty vramu u nv, to 192GB na karcie dla gracza, to my zobaczymy może za 120 lat . To i tak tylko dla xx90, bo rtx 9000070 Ti pewnie nadal będzie z 12G na pokładzie . 1
Spychcio 108 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Wymagania minimalne i tak ustawiają konsole każdej kolejnej generacji. W PS6 powinno być przynajmniej 24GB GDDR7 i z tego pewnie 20GB na gry, więc zrobi się ciekawie na rynku GPU 1
afrikan 21 Opublikowano 57 minut temu Opublikowano 57 minut temu 9 godzin temu, Jaycob napisał(a): Nic nowego. Mass Effect: Legendary Edition 120 GB Black Myth: Wukong 130 GB Starfield 140 GB Horizon Forbidden West 150 GB Baldur's Gate 3 150 GB Star Wars Jedi: Survivor 155 GB Final Fantasy 16 170 GB albo God Of War: Ragnarok 190 GB Także proponuję nie narzekać, bo mogło być więcej. Ooo nie kojarzę żeby Gow Ragnarok miał aż tyle..Tylko że pobierałem wersje na ps5.
Frog67 59 Opublikowano 50 minut temu Opublikowano 50 minut temu Dziwi mnie ten jęk na 150GB Stalkera2 przecież o tym ile będzie zajmowac wiadomo co najmniej od roku.
afrikan 21 Opublikowano 40 minut temu Opublikowano 40 minut temu 8 minut temu, Frog67 napisał(a): Dziwi mnie ten jęk na 150GB Stalkera2 przecież o tym ile będzie zajmowac wiadomo co najmniej od roku. Żeby za tym szła jeszcze jakość tej gry i nie będzie problemu.
Frog67 59 Opublikowano 8 minut temu Opublikowano 8 minut temu Ciekawe czy gościu naprawdę ma gre czy robi sobie material z kapelusza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się