Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja cisnę bez dlss wszystko w prawo i do tego włączony FG. Koło 100 fps mam na 3440x1440p ale jak biegnę to spada do 75.... Dropow na razie nie doświadczyłem jakichs tragicznych ale brak rebindowania klawiszy i znikające ui podręcznych rzeczy wkurza i ciągle nie zapisuje ustawień myszki... No i ta brzydota graficzna, może później będzie lepiej lub w dzień? 

 

Gre mam z eneby więc już nie oddam xD trzeba będzie przejść do końca... 

Opublikowano
4 minuty temu, Suchy211 napisał(a):

A jakże by inaczej. To co ma oswajać z innymi stanami świadomości tak naprawdę je obrzydza.

 

Żeby z takim smakiem i polotem Bioware zrobiło GejGuarda to bym w niego teraz grał a nie siedział w temacie o Stalkerze i offtopował xD 

Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, aureumchaos napisał(a):

Ja cisnę bez dlss wszystko w prawo i do tego włączony FG. Koło 100 fps mam na 3440x1440p ale jak biegnę to spada do 75.... Dropow na razie nie doświadczyłem jakichs tragicznych ale brak rebindowania klawiszy i znikające ui podręcznych rzeczy wkurza i ciągle nie zapisuje ustawień myszki... No i ta brzydota graficzna, może później będzie lepiej lub w dzień? 

 

Gre mam z eneby więc już nie oddam xD trzeba będzie przejść do końca... 

W dzień IMO jest dużo ładniej

 

99888 graczy na Steamie, zaraz pęknie 100k

Edytowane przez MJRegul
Opublikowano (edytowane)

Tragiczny stutter.:/

Na Ryzen 5600x i rtx 3070ti bez DLSS lepiej nie podchodzić. Na quality niby jest ok 55 fpsów, ale ciężko się gra. Trochę jeszcze spróbuje, ale pewnie przestanę i poczekam aż chociaż trochę spatchują, zresztą z tego co się czyta gra ma dużo błędów technicznych.

Co nie zmienia faktu, że klimat wylewa się z ekranu.

Edytowane przez abudabi
Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, wrobel_krk napisał(a):

Jakie ustawienia, ja kombinuje z ustawieniami ale restart i znów kompilacja shaderów.

full hd, wszystko na max + DLSS quality + fsr FG
nvidia reflex on

Edytowane przez Ali
  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • testując nuc 14 pro plus z 185H zignorowałeś Procesor 45/115 ustawiony przez intela na 64/115 ty ustawiłeś 72/72 do testu W mobile tdp jest o wiele ważniejsze by coś wykminić bo produkty sa różne i ograniczone chłodzeniem ale w pc to starczy 100zl by kupić chłodzenie na 200wat. Ogólnie to podejrzewam ze cofając sie w czasie do  historii powstania turbo jest ona powiązana z boxem intela bo taki 14700k vs 14700 niczym sie nie różni
    • dzisiaj za 1500zł masz podstawową kartę  do grania od nvidii. Chyba niżej już nie ma. Same ulepy i frankensteiny z poprzednich generacji. Wtedy miałeś prawie topkę wydajnościową. Dziś na coś takiego musisz wydać grubo ponad 3k zł
    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...