Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

https://store.steampowered.com/news/app/1643320/view/4455843903878203415

 

Następująca aktualizacja będzie zawierać:

 

Naprawę awarii, w tym:

Problemy i błędy alokacji pamięci, które wcześniej powodowały nieoczekiwane zamykanie się gry, szczególnie w zakresie renderowania, siatek szkieletowych i przerywników filmowych związanych z zadaniami.

 

Naprawę postępu głównego zadania, w tym:

Kilka błędów blokujących postęp głównego zadania, NPC-e utknięci w obiektach, nieprawidłowe znaczniki zadań i problemy z przerywnikami filmowymi zadań.

Przegląd głównych zadań (takich jak Visions of Truth lub A Minor Incident), aby zapewnić płynne przejścia, unikając rzadkich przypadków, w których gracze nie są w stanie kontynuować.

 

Dostosowanie rozgrywki i balansu, w tym:

Naprawienie cen broni z zainstalowanymi ulepszeniami w porównaniu do ich wartości bez dodatków.

Zachowanie NPC-ów, w tym sposób, w jaki zachowują się, gdy brakuje im schronienia podczas emisji.

 

Sceny przerywnikowe i poprawki wizualne, w tym:

Rzadko brakujące animacje twarzy, źle umiejscowione postacie niezależne i nieścisłości wizualne, takie jak oderwane głowy i przycinanie ubrań.

Poprawki jakości i stabilności efektów wizualnych.

 

Poprawki Softlock, w tym:

Problem, w którym gracze nie mogli zamknąć ekranu handlu po umieszczeniu amunicji w złym slocie podczas gry na gamepadzie.

 

Ulepszenia interfejsu użytkownika, w tym:

Powiadomienia o zadaniach teraz wyświetlają się poprawnie podczas dialogów.

Poprawione teksty i brakujące monity interakcji.

 

Zostaną rozwiązane w przyszłych aktualizacjach:

Poprawki błędów martwych stref analogów.

Poprawki błędów systemu A-Life.

Edytowane przez DżonyBi
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, userKAMIL napisał(a):

Mieliście akcje, że wytracono Wam broń z ręki? Idę sobie ciemną jaskinią z moim shotgunem nagle walka i broń mi wypadła z ręki. 😅

Telekineza to jest umiejętność jednego z mutantów 😉

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano

Ja też nie siedzę w Stalkerach, nigdy nie przeszedłem Stalkera, żadnego. Wraz z premierą zainteresowałem się całą serią, na dysku mam Stalker Cień Czarnobyla z modem Complete. Wygląda słabiej niż Anomaly, ale lepiej niż sama podstawka.
Nie wiem czy mi się wydaje, ale w dwójce jest więcej sekund na przebiegnięcie przez anomalię gdy rzucimy śrubą niż w jedynce- zresztą ja w dwójce dowiedziałem się kilku rzeczy jak działa Zona, bo w podstawowych Stalkerach nigdy nie wiedziałem, a samo Anomaly to też wyższy poziom i tam jeszcze krótsze okienko na przebiegnięcie po rzuceniu śrubą, za szybko się pojawia, próbowałem kilka podejść, wygląda jakby to była milisekunda, Stalker 2 oferuje dłuższe okienko, jest dużo łatwiej.

Mając hype na S2, przy takiej jakości i problemach z grą, zapewne wrócę na dłużej do poprzedników, wrzucę mody itp i jakoś się pogra. Bo to wygląda sto razy lepiej, działa sto razy lepiej, świat żyje i klimat jest dużo lepszy.

  • Like 1
Opublikowano
7 minut temu, DżonyBi napisał(a):

 

Poprawki błędów systemu A-Life.

Nie da się poprawić czegoś co nie istnieje no chyba że przeniosą ten system z poprzednich części lub zaimplementują go od nowa 😉

Opublikowano
12 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Mieliście akcje, że wytracono Wam broń z ręki? Idę sobie ciemną jaskinią z moim shotgunem nagle walka i broń mi wypadła z ręki. 😅

Burer, na niego tylko z nożem od tylca, bo inaczej będzie w ciebie rzucał różnymi rzeczami.  No Man's Sky, Cyberpunk 2077 naprawili, Stalkera 2 też naprawią. Ale na to potrzeba czasu, ja już kilka modów sobie wrzuciłem i jest troszkę lepiej.

  • Thanks 1
Opublikowano
2 minuty temu, azgan napisał(a):

Nie da się poprawić czegoś co nie istnieje no chyba że przeniosą ten system z poprzednich części lub zaimplementują go od nowa 😉

Nie istnieje, bo kto tak powiedział i to potwierdził? Jakiś no name z Reddita? :lol2:

 

 

  • Upvote 1
Opublikowano
7 minut temu, azgan napisał(a):

Nie da się poprawić czegoś co nie istnieje no chyba że przeniosą ten system z poprzednich części lub zaimplementują go od nowa 😉

Zmienia promień respawnu z 50m Na 150 i pora na CS'a

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, azgan napisał(a):

Tutaj nie ma żadnej esencji, to tak jakbyś doszukiwał się głębi w czyszczeniu znaczników na mapie w tytułach od Ubi. W poprzednich S.T.A.L.K.E.Rach miałem nastukane setki godzin dla porównania. Już wolę pograć w Metro Exodus Enhanced Edition gdzie mam na liczniku znacznie więcej godzin i przejść oba fabularne DLC.

 

Absolutnie się nie zgadzam chyba nic nie czytaleś, tylko jednym uchem wlatywało, a drugim wylatywalo.

Mamy tu nawiązania do poprzednich częsci, wątków, jest Strelok, Diektarow można się pewnych rzeczy dowiedzieć ciekawych a ty piszesz że nie ma nic wspólnego, albo za dużo pite było i nie zapamiętałeś.

 

No ale to bylo tempo aby tylko zaliczyć, po 13h to ja wychodziłem z małej Zony.

Wczoraj raptem miałem drugi bug, bandyta strzelał do mnie przez sciane jeszcze mu lufa AK wystawala bezczelnie przez nią.

Dzikich spawnów nigdy nie miałem ilu wrogów/mutantów widze tyle usuwam nikt nowy się nie pojawia.

 

Czerpie dziką przyjemmność z eksploracji, kolega tak samo nie ma żadnych odchyleń w Zonie już mowi że dla niego to GOTY bo daje mu taką przyjemność jak gry robione kiedyś i jak poprzednie Stalkery. 

Edytowane przez Frog67
  • Like 1
Opublikowano
19 minut temu, caleb59 napisał(a):

Grę zrobili inni ludzie, młodsze pokolenie - to już nie to samo GSC co za czasów trylogii.

No i to wiele tłumaczy :)

Teraz, Frog67 napisał(a):

Absolutnie się nie zgadzam chyba nic nie czytaleś, tylko jednym uchem wlatywało, a drugim wylatywalo.

Mamy tu nawiązania do poprzednich częsci, wątków, jest Strelok, Diektarow można się pewnych rzeczy dowiedzieć ciekawych a ty piszesz że nie ma nic wspólnego, albo za dużo pite było i nie zapamiętałeś.

 

No ale to bylo tempo aby tylko zaloczyć, po 13h to ja wychodziłem z małej Zony.

Wczoraj raptem miałem drugi bug, bandyta strzelał do mnie przez sciane jeszcze mu lufa AK wystawala bezczelnie przez nią.

Dzikich spawnów nigdy nie miałem ilu wrogów/mutantów widze tyle usuwam nikt nowy się nie pojawia.

 

Czerpie dziką przyjemmność z eksploracji, kolega tak samo nie ma żadnych odchyleń w Zonie już mowi że dla niego to GOTY bo daje mu taką przyjemność jak gry robione kiedyś i jak poprzednie Stalkery. 

Czyli jednak robisz sobie krzywdę lecąc na pale.

Widzę ze dopiero czas pokaże ile ta gra jest faktycznie warta. Kiedyś na pewno ogram. Na razie nawet mi się nie spieszy z tym bajzlem.

Opublikowano (edytowane)

@Kadajo Nie wszyscy, sa niektórzy ze starej ekipy jak Dimitry Iassenev (ten od A-Life) poszedl na front walczyć, ale wrócił żyje i łata system.

Część ekipy odeszła i założyła 4A Games i stworzyła Metro, dodatkowo w atmosferze skandalu, bo wszyscy wiemy o zarzutach, kradzierzy X-ray i wykorzystaniu go jako bazy przy tworzeniu Metro.

Edytowane przez Frog67
  • Like 2
Opublikowano
4 minuty temu, DITMD napisał(a):

Nie istnieje, bo kto tak powiedział i to potwierdził? Jakiś no name z Reddita? :lol2:

 

 

Jak dla Ciebie pojawianie się przeciwników z dupy za plecami w promieniu 50m to jest A-Life który miałeś od pierwszej części i rozwijany w kolejnych odsłonach to masz rację ale nie wiesz o czym mówisz 😉

 

  • Upvote 1
Opublikowano
Godzinę temu, aureumchaos napisał(a):

Ja pierdzi... 

 

Fabuła:

 

Idź do gościa X i zagadaj o gościu Y.... Gość X wysyła mnie ze info gdzie  jest gościu Y leży w miejscu B... W miejscu B okazuje się, że nią ma tu gościa Y wiec trzeba wrócić do gościa X po czym jak wrócę to gość X mówi że może idź do skrytki gościa Y i tam poszukaj lol a w skrytce gościa Y okazuje się że muszę ogarnąć Gościa Z hahaha :E

 

A te oświetlenie po prostu mózg wypala... Jasno, ciemno w pomieszczeniu, jasno i ciemno, jasno i ciemno... I pyk spawn... 

I tak to wygląda do samego końca dlatego mi się już nawet nie chciało później robić tych zadań pobocznych tylko leciałem główny wątek 

  • Haha 1
Opublikowano
4 minuty temu, Frog67 napisał(a):

@Kadajo Nie wszyscy, sa niektórzy ze starej ekipy jak Dimitry Iassenev (ten od A-Life) poszedl na front walczyć, ale wrócił żyje i łata system.

Część ekipy odeszła i założyła 4A Games i stworzyła Metro, dodatkowo w atmosferze skandalu, bo wszyscy wiemy o zarzutach, kradzierzy X-ray i wykorzystaniu go jako bazy przy tworzeniu Metro.

To dlatego Metro jakoś się STALKEROWO kojarzy. :D

Opublikowano
1 minutę temu, azgan napisał(a):

I tak to wygląda do samego końca dlatego mi się już nawet nie chciało później robić tych zadań pobocznych tylko leciałem główny wątek 

A w Cień Czarnobyla i resztę trylogii jak grałeś też było podobnie, a może nie grałeś, bo wolałeś grać w Crysis bo też wtedy miał premierę, 17 lat temu. :)

Opublikowano
2 minuty temu, azgan napisał(a):

Jak dla Ciebie pojawianie się przeciwników z dupy za plecami w promieniu 50m to jest A-Life który miałeś od pierwszej części i rozwijany w kolejnych odsłonach to masz rację ale nie wiesz o czym mówisz 😉

 

Oosobiście nigdy nie miałem spawnowania sie wrogów za moimi plecami, ale mogę ci uwierzyć w końcu to zona. 

Zawsze widziałem ich, a jak się zbliżali to słyszałem chociaż wczoraj to miałem jeden bulshit.

 

Skradam się do jednego obiektu a widze że siedzi tam z dziesięciu i pilnuje, burza napieprza na całego, a ja skradam się w kuckach, gość jeden mowi że coś uslyszał, myśle sobie dajcie spokój normalnie nikt w taką burze z deszczem to by nie uslyszał delikatnego podkradania się bokiem.

Opublikowano
4 minuty temu, azgan napisał(a):

Jak dla Ciebie pojawianie się przeciwników z dupy za plecami w promieniu 50m to jest A-Life który miałeś od pierwszej części i rozwijany w kolejnych odsłonach to masz rację ale nie wiesz o czym mówisz 😉

 

I na tym opierasz swoją opinię, bo w grze to nie działa jak powinno? A co jeśli jest zabugowane, albo wyłączone? Dasz mi dowód na to że tego systemu nie ma w kodzie gry?

 

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, DITMD napisał(a):

I na tym opierasz swoją opinię, bo w grze to nie działa jak powinno? A co jeśli jest zabugowane, albo wyłączone? Dasz mi dowód na to że tego systemu nie ma w kodzie gry?

 

Masz naiwne podejście więc odp. tak jak Ty mi. A masz jakiś dowód poza domysłami że jest to zabugowane, albo wyłączone? Dasz mi dowód na to że ten system jest w kodzie gry?

 

To co jest nie ma nic wspólnego z A-Life z poprzednich części ani tym co było w zapowiedziach 2.0

35 minut temu, Reddzik napisał(a):

Ja też nie siedzę w Stalkerach, nigdy nie przeszedłem Stalkera, żadnego. Wraz z premierą zainteresowałem się całą serią, na dysku mam Stalker Cień Czarnobyla z modem Complete. Wygląda słabiej niż Anomaly, ale lepiej niż sama podstawka.
Nie wiem czy mi się wydaje, ale w dwójce jest więcej sekund na przebiegnięcie przez anomalię gdy rzucimy śrubą niż w jedynce- zresztą ja w dwójce dowiedziałem się kilku rzeczy jak działa Zona, bo w podstawowych Stalkerach nigdy nie wiedziałem, a samo Anomaly to też wyższy poziom i tam jeszcze krótsze okienko na przebiegnięcie po rzuceniu śrubą, za szybko się pojawia, próbowałem kilka podejść, wygląda jakby to była milisekunda, Stalker 2 oferuje dłuższe okienko, jest dużo łatwiej.

Mając hype na S2, przy takiej jakości i problemach z grą, zapewne wrócę na dłużej do poprzedników, wrzucę mody itp i jakoś się pogra. Bo to wygląda sto razy lepiej, działa sto razy lepiej, świat żyje i klimat jest dużo lepszy.

I słusznie 👍

 

Edytowane przez azgan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...