Stjepan 324 Opublikowano 2 godziny temu Autor Opublikowano 2 godziny temu 1 godzinę temu, Reddzik napisał(a): https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/259?tab=description Trochę z tym plikiem pokombinowałem i wygląda to lepiej, oraz dalej mam 70-90fps, bo w originale miałem 30. Zmniejszyłem to i tamto. 1
Tooth 14 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 24 minuty temu, caleb59 napisał(a): Fix Knor bedzie w piatęk późnym popłudniem 1
Reddzik 380 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu (edytowane) 18 minut temu, Stjepan napisał(a): Trochę z tym plikiem pokombinowałem i wygląda to lepiej, oraz dalej mam 70-90fps, bo w originale miałem 30. Zmniejszyłem to i tamto. Zarzuć ten plik proszę, bo u mnie to mam w mieście 25-30fps a poza mam 40fps w czasie burzy, bo akurat mam zapis gry w czasie burzy. DLSS jakość, balans nic nie daje. Edytowane 1 godzinę temu przez Reddzik
Stjepan 324 Opublikowano 1 godzinę temu Autor Opublikowano 1 godzinę temu 20 minut temu, Reddzik napisał(a): Zarzuć ten plik proszę, bo u mnie to mam w mieście 25-30fps a poza mam 40fps w czasie burzy, bo akurat mam zapis gry w czasie burzy. DLSS jakość, balans nic nie daje. Jeszcze kombinuje, na razie mam stałe 60fps, nie jest źle.
Reddzik 380 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Wrzuciłem cały config jaki ktoś udostępnił w temacie moda, niby ma rtx 4060, nawet w 1080p z dlss jakość mam 40fps, a normalnie mam 30fps w 1440p. Więc nie wiem jakim cudem to ma być grywalne, chyba, że z FG. bo bez tego pliku to mam 50-60+ poza osadą. Jest coś skopane.
Vulc 385 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Czyli jak, klasyczne patchowanko na szybko? Naprawią 5 rzeczy, zepsują kolejne 5. Ja pośrodku zadupia w momencie ogłoszenia komunikacji o Emisji: Zdecydowanie najlepsze momenty gry. 5
pieciak 27 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu a mod na rzucanie cieni przez latarkę ktoś ma? bo nie mogę znaleźć... źródła światła nie dają ceni takich jak to było w pierwszym stalkerze... a robiło to klimat 1
ODIN85 432 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Godzinę temu, Reddzik napisał(a): How soon is soon? Jutro rano pewnie bo mam zamiar grać pół dnia
aureumchaos 126 Opublikowano 53 minuty temu Opublikowano 53 minuty temu (edytowane) 27 minut temu, pieciak napisał(a): a mod na rzucanie cieni przez latarkę ktoś ma? bo nie mogę znaleźć... źródła światła nie dają ceni takich jak to było w pierwszym stalkerze... a robiło to klimat https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/221 ale shadows quality musi byc na epic inaczej nie dziala Edytowane 52 minuty temu przez aureumchaos 1
Reddzik 380 Opublikowano 52 minuty temu Opublikowano 52 minuty temu (edytowane) Lepiej dziś, po co czekać do jutra @ODIN85 Edytowane 52 minuty temu przez Reddzik
Jaycob 363 Opublikowano 37 minut temu Opublikowano 37 minut temu (edytowane) 44 minuty temu, Vulc napisał(a): Ja pośrodku zadupia w momencie ogłoszenia komunikacji o Emisji: Te Emisje są oskryptowane albo ja zawsze miałem szczęście, bo zaraz po ogłoszeniu znajdowałem się w pobliżu jakiegoś schronienia i jeszcze na radarze znacznik gdzie dokładnie się udać. Trochę to słabe. Zero stresu.;) Edytowane 35 minut temu przez Jaycob
doman18 10 Opublikowano 27 minut temu Opublikowano 27 minut temu 8 minut temu, Jaycob napisał(a): Te Emisje są oskryptowane albo ja zawsze miałem szczęście, bo zaraz po ogłoszeniu znajdowałem się w pobliżu jakiegoś schronienia i jeszcze na radarze znacznik gdzie dokładnie się udać. Trochę to słabe. Skoro Vulc się skarży to znaczy że nie jest oskryptowane. A to że radar pokazuje schowki to jest to nawet realistyczne.
Vulc 385 Opublikowano 17 minut temu Opublikowano 17 minut temu 12 minut temu, Jaycob napisał(a): Te Emisje są oskryptowane albo ja zawsze miałem szczęście, bo zaraz po ogłoszeniu znajdowałem się w pobliżu jakiegoś schronienia i jeszcze na radarze znacznik gdzie dokładnie się udać. Trochę to słabe. Zero stresu.;) Byłem dosłownie po środku niczego jak się odpaliła, nie jestem w stanie ocenić czy wszystkie są oskryptowane czy nie. Na pewno jestem w stanie ocenić, że Emisja ma w tyłku twoje schronienie w starym domku z dziurawym dachem. Za drugim razem w podskokach dostałem się do jakiejś hali. Wydaje się jednak logicznym, że nie powinny odpalać się za daleko od safe house, aby dać graczowi możliwość ukrycia się, choćby dojąc jednego energola za drugim.
userKAMIL 166 Opublikowano 14 minut temu Opublikowano 14 minut temu 3 godziny temu, Reddzik napisał(a): https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/259?tab=description W sumie spoko tylko broń się jakoś dziwnie świeci. Tą linie usunąłem i jest git: r.Lumen.Reflections.MaxRoughnessToTrace=0.4
Jaycob 363 Opublikowano 11 minut temu Opublikowano 11 minut temu (edytowane) 24 minuty temu, doman18 napisał(a): A to że radar pokazuje schowki to jest to nawet realistyczne. W jaki sposób to jest realistyczne? Te Emisje powinny stanowić jakieś zagrożenie, że w pocie czoła masz szukać schronienia bez dziur w oknach. A nie "oo Emisja, tam masz schronie, za 50m skręć w lewo". Edytowane 3 minuty temu przez Jaycob
Stjepan 324 Opublikowano 9 minut temu Autor Opublikowano 9 minut temu 1 godzinę temu, Reddzik napisał(a): Zarzuć ten plik proszę, bo u mnie to mam w mieście 25-30fps a poza mam 40fps w czasie burzy, bo akurat mam zapis gry w czasie burzy. DLSS jakość, balans nic nie daje. Mam od 60 do 90fps z FG i DLSS. Engine.ini 1
Frog67 154 Opublikowano 9 minut temu Opublikowano 9 minut temu Jak ktoś narzekal że pijawa ciężka do ubicia to chyba nie spotkał Burera to jest dopiero dziad oporny na kulki, a jeszcze do tego trafić na dwóch to już jakaś kara Te beczki dookoła to też nie przypadkiem, ale było biegania. 1
Vulc 385 Opublikowano 8 minut temu Opublikowano 8 minut temu W sumie Emisja mogłaby wyłączać mapę, zmuszając do wzrokowego poszukiwania schronienia, ale to już chyba bardziej w modach. W poprzednich odsłonach też - o ile dobrze pamiętam - schronienia były zaznaczone na mapie. Przede wszystkim przydałoby się, żeby emisje były bardziej różnorodne. Na razie widziałem tylko czerwoną.
caleb59 225 Opublikowano 8 minut temu Opublikowano 8 minut temu (edytowane) 9 minut temu, Vulc napisał(a): Byłem dosłownie po środku niczego jak się odpaliła, nie jestem w stanie ocenić czy wszystkie są oskryptowane czy nie. Na pewno jestem w stanie ocenić, że Emisja ma w tyłku twoje schronienie w starym domku z dziurawym dachem. Za drugim razem w podskokach dostałem się do jakiejś hali. Wydaje się jednak logicznym, że nie powinny odpalać się za daleko od safe house, aby dać graczowi możliwość ukrycia się, choćby dojąc jednego energola za drugim. W Zewie Prypeci były na to specjalne tabletki, które pozwalały przeżyć jeśli emisja złapała gdzieś w szczerym polu. Tutaj w 2 wszystko sprawia wrażenie uproszczonego lub niedopracowanego. Nie dziwię się, że ludziom gra kojarzy się z Far Cry a nie z trylogią. Edytowane 6 minut temu przez caleb59 2
prystek 29 Opublikowano 5 minut temu Opublikowano 5 minut temu ta gra to jeden wielki crap zarowno fabularny jaki i techniczny - gar jest nudna , oceazla i ma beznadziejna fabule - powinni za to gowno co wypuscili skonczyc w ruzkim piekle
Frog67 154 Opublikowano teraz Opublikowano teraz Ja bym powiedział że Stalker2 ma też problem z jasnym sygnalizowaniem które miejsca są bezpieczne podczas emisji a które nie, ostatnio tak mialem schowałem się do jakiegoś składziku zabitego szczelnie, zamknąłem drzwi, nic nie widać ciemność totalna a i tak zginąlem, poszedłem trochę dalej w takie miejsce I się okazalo że według gry to bezpieczny schron
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się