Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 godzin temu, MJRegul napisał(a):

Mi gra schodzi czasami do 3-5fps przy 2560x1440 natywnych na detalach średnich bez FG (bo z FG zacząłem mieć crashe, dosłownie co 2 minuty) mając wg Afterburnera 6,5GB zajętego VRam i 18GB pamięci komputera gdzieś w środku lasu. To dopiero ciekawostka. Przed paczem tak nie miałem :D 

Te crashe, te spadki są przez vram, mieli poprawić memory leak. Sam zauważyłem, że jest zwiększona ilość vram na karcie, wtedy to tak szybko nie wrzucało na 7.7GB+, a teraz po kilku minutach są takie jazdy, wywaliłem mody dla testu, ale to nic nie daje, wczoraj jak grałem na 1440p balance z blokadą w 30fps przez RTSS(trzeba pamiętać, że blokada klatek w grze nie działa), to nawet na teksturach średnich z dlss balance w 1440p poza osadą miałem 7.2gb vramu, gdzie przed patchem tyle nie dobijało nawet na teksturach wysokich.
Teraz zauważyłem filmik na yt, koleś odpalił test na rtx 3070, i w porównaniu do 1.0 ma wyraźne zwiększone użycie vram i to na średnich detalach w 1440p z dlss q, ok 500MB więcej zjada vramu, dlatego teraz wszelkie FG czy dopakowane tekstury i detale nie mają racji bytu nawet w 1080p, bo to będzie to samo. Koleś twierdzi, że dostał boosta, co widać na filmiku- on ma 7600 z ddr5 to pewnie mu pomaga- czyli czas wymienić 5600x, szybko się zestarzał., ale u mnie jest gorzej po patchu niż było, wcześniej grałem na dlss jakość, a teraz muszę dać balans albo nawet performance, by dało się grać i ograniczyć zużycie vram i potencjalne spadki do 5-7fps albo nawet crashe, o ile takie będą, bo jedyne crashe mam jak używam FG, więc muszę grać bez niego.

Na razie zostaje granie w 30fps, bo w osadzie mam mniej fpsów niż przed patchem, niewiele pomaga dodanie moda, praktycznie znikoma pomoc. 

  • Like 1
Opublikowano
1 godzinę temu, pieciak napisał(a):

hej ktoś z Was wrzucał tu swój plik ini na poprawę grafiki ray recontruction i rzucanie cieni z latarki, nie mogę znaleźć tyle tu podstron :( mam linki do modów nexus ale nie ogarniam co tam dodać bo jest parę alternatyw, poratuje ktoś? mam rtx 4080s jesli ma to jakies znaczenie...

tez bym poprosił 

Opublikowano
1 godzinę temu, pieciak napisał(a):

hej ktoś z Was wrzucał tu swój plik ini na poprawę grafiki ray recontruction i rzucanie cieni z latarki, nie mogę znaleźć tyle tu podstron :( mam linki do modów nexus ale nie ogarniam co tam dodać bo jest parę alternatyw, poratuje ktoś? mam rtx 4080s jesli ma to jakies znaczenie...

Ja mam tak pod 4080

 

Spoiler

[SystemSettings]
r.MaxAnisotropy=16
r.MotionBlurSeparable=1
r.MotionBlurQuality=4
r.MotionBlur.Amount=0.2
r.MotionBlur.TargetFPS=75
r.MotionBlurFiltering=0
r.MotionBlur.HalfResGather=0
r.DepthOfFieldQuality=4
r.SceneColorFringeQuality=1
r.LensFlareQuality=3
r.Lumen.Reflections.Temporal=0
r.Lumen.Reflections.DownsampleFactor=0
r.Lumen.Reflections.SmoothBias=1
r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Allow=1
r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Enable=1
r.Lumen.Reflections.MaxRoughnessToTrace=0.3
foliage.LODDistanceScale=5.0
fg.MaxNumBakedFoliageActorsToProcess=32
fg.MaxNumBakedFoliageActorsToTick=128
fg.MaxNumBakedFoliageActorsToTick.Near=32
fg.MaxNumBakedHISMsOrISMsToProcess=32
fg.MaxNumBakedHISMsOrISMsToTick=128
fg.MaxNumComponentsToProcess=16
fg.MaxNumComponentsToTick=128
fg.MaxNumComponentsToTick.Near=64
fg.CullDistanceScale.Bushes=2
r.StaticMeshLODDistanceScale=0.1
r.Shadow.Virtual.smrt.samplesperraydirectional=3
r.Shadow.Virtual.smrt.texelditherscalelocal=10
r.Shadow.Virtual.Enable=1
r.Shadow.MaxCSMResolution=4096
r.Shadow.FilterMethod=1
r.Shadow.MaxResolution=4096
r.Shadow.DistanceScale=1.5
r.Shadow.CSMDepthBias=1
r.AmbientOcclusionRadiusScale=3
r.VolumetricFog.GridSizeZ=256
r.VolumetricFog.GridPixelSize=7
r.Tonemapper.Quality=5
r.Streaming.PoolSize=12288

 

Opublikowano
15 minut temu, Reddzik napisał(a):

trzeba pamiętać, że blokada klatek w grze nie działa

Jak nie działa, jak działa. Miałem locka w grze na 60, ale chciałem 72, więc zrobiłem blokadę w sterowniku, bo w grze nastepna wartośc to 120fps. Niestety w RTSS nie mogłem, bo grę ma w GP i M$ blokuje

Opublikowano

Nie działa- czyli nie trzyma sztywnych 30fps, czy 60fps, widać jak skacze frametime, np w przypadku 30fps to rwało, a nie było "płynne" tak samo było w przypadku 60fps, zablokowałem klatki w RTSS i jest jak skała, nie ma problemu z frametimem.
 

Opublikowano

@Valeri Co do ładowania shaderów i samej gry

 

 

1 minutę temu, Reddzik napisał(a):

Nie działa- czyli nie trzyma sztywnych 30fps, czy 60fps, widać jak skacze frametime, np w przypadku 30fps to rwało, a nie było "płynne" tak samo było w przypadku 60fps, zablokowałem klatki w RTSS i jest jak skała, nie ma problemu z frametimem.
 

Nie gram z OSD, ale jak ustawiłem 60, to było 60 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Od nowa se gram i po pierwszej wiosce poszedłem se do Kordonu i już mam USP + Spas12 I val z jaskini niedaleko wioski po drugiej stronie :E

Jakaś łatka 11 GB wpadła.

 

So, what is in patch 1.0.2?

Fixed an issue when the second wave  would not spawn during the 

“On the Edge”

 mission, blocking further progression.
Fixed the issue when  could be found dead during the 

“A Minor Incident”

 mission, blocking further progression.
The fixed issue was a player could get stuck after installing the fuse in the Wild Island area if they got the  first during the 

“Just Like the Good Old Days”

 mission, blocking further progression.
The fixed issue was when a player could not successfully complete the 

“All That is Left”

 mission while exploring the Chemical Plant region.
Fixed issue when quest enemies could spawn in unreachable areas for a player during the 

“Down Below”

 mission, blocking further progression.
Fixed an issue when  could be missing during the 

“Visions of Truth”

 mission.

A few more EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION errors are fixed.

 

11 GB xD 

Edytowane przez Crew 900
Opublikowano (edytowane)

Ciekawe czy oni wogóle naprawia ten FG i te spadki lub blokowanie sie gry na 15/20 fpsach bo to jest dramat

Patch wyszedł a sie okazuje ze to gorzej chodzi niz wczesniej eh brak słów chyba Silent Hill 2 lepiej chodzi tez na Unrealu jest fakt korytarzówka ale chyba tak dramatu nie ma..:boink:

Edytowane przez Devils1100
Opublikowano

Częściowym fixem jest kupno minimum rtx 4070 z 12gb albo rx 6700xt bez tego jest lipa w grze i nawet 1080p nie pomaga i granie w średnich detalach z dlss balans/wydajność. A FG dodaje kilkaset MB do vramu, którego i tak jest mało, a po patchu jeszcze mniej, bo go przybyło i dopchało i tak lichą ilość.

Opublikowano (edytowane)

Nowy, nie czytałeś co pisałem, że nowy patch dodał trochu vram i jeszcze opisywałem, że grałem na patchu.

On i tak łata questy. Raczej nic wielkiego, steam ściąga tak jak widać 8.3GB, wczorajszy patch był większy.

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Reddzik napisał(a):

Te crashe, te spadki są przez vram, mieli poprawić memory leak. Sam zauważyłem, że jest zwiększona ilość vram na karcie, wtedy to tak szybko nie wrzucało na 7.7GB+, a teraz po kilku minutach są takie jazdy, wywaliłem mody dla testu, ale to nic nie daje, wczoraj jak grałem na 1440p balance z blokadą w 30fps przez RTSS(trzeba pamiętać, że blokada klatek w grze nie działa), to nawet na teksturach średnich z dlss balance w 1440p poza osadą miałem 7.2gb vramu, gdzie przed patchem tyle nie dobijało nawet na teksturach wysokich.
Teraz zauważyłem filmik na yt, koleś odpalił test na rtx 3070, i w porównaniu do 1.0 ma wyraźne zwiększone użycie vram i to na średnich detalach w 1440p z dlss q, ok 500MB więcej zjada vramu, dlatego teraz wszelkie FG czy dopakowane tekstury i detale nie mają racji bytu nawet w 1080p, bo to będzie to samo. Koleś twierdzi, że dostał boosta, co widać na filmiku- on ma 7600 z ddr5 to pewnie mu pomaga- czyli czas wymienić 5600x, szybko się zestarzał., ale u mnie jest gorzej po patchu niż było, wcześniej grałem na dlss jakość, a teraz muszę dać balans albo nawet performance, by dało się grać i ograniczyć zużycie vram i potencjalne spadki do 5-7fps albo nawet crashe, o ile takie będą, bo jedyne crashe mam jak używam FG, więc muszę grać bez niego.

Na razie zostaje granie w 30fps, bo w osadzie mam mniej fpsów niż przed patchem, niewiele pomaga dodanie moda, praktycznie znikoma pomoc. 

Odblokowałeś nowy tryb difficulty Hardcore Cinematic Expirience xD

15 minut temu, Devils1100 napisał(a):

Ciekawe czy oni wogóle naprawia ten FG i te spadki lub blokowanie sie gry na 15/20 fpsach bo to jest dramat

Patch wyszedł a sie okazuje ze to gorzej chodzi niz wczesniej eh brak słów chyba Silent Hill 2 lepiej chodzi tez na Unrealu jest fakt korytarzówka ale chyba tak dramatu nie ma..:boink:

Może posprawdzaj u siebie wszystko bo ja nie mam spadków do 20 fps, tylko w cut scenkach do 50, FG nie wywala mi gry. Gram też oczywiscie z DLAA. Jestem po instytucie i mam dalej 85 do 100 fps (lock mam na 100) Wszystko na Epic.

Edytowane przez aureumchaos
Opublikowano (edytowane)

Ja mam według steama 29h a dopiero skończyłem główny quest w 1 osadzie, bo przez ten cyrk nie da się grać, restarty, testowanie ustawień, blokowanie klatek, "cudowanie" i robienie fikołków, modowanie, tyle gimnastyki, a i tak ledwo działa.
Myślałem, że nic nie pobije Dragons Dogmy 2, ale jednak pobiło. Najgorsza gra roku pod względem technicznym. W DG2 nie było takich dropów, nie było crashy, jedynie słabszy fps w mieście, i tyle, i nawet grywalne z RT, a tu bez takich cudaków ledwo da się grać.

Edytowane przez Reddzik
  • Sad 1
Opublikowano

U mnie było "prawie" stabilnie po jakimś fixie z NexusMods, ale instalacja "łatki" ponownie rozwaliła grę. Bez FG jest lepiej, ale nadal daleko od ideału. Generalnie jest kabaret z ustawieniami, każdy setting to inne problemy, inne działanie gry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...