JeRRyF3D 387 Opublikowano Sobota o 14:31 Opublikowano Sobota o 14:31 (edytowane) 16 minut temu, PepePanDziobak napisał(a): paczyk wjechał , 80-90 fps mam aktualnie bez jakiś udziwnień . Pacz od rune Cutsceny sprawdź, czy lecą FPSy /2 w dół. Edytowane Sobota o 14:31 przez JeRRyF3D
Crew 900 100 Opublikowano Sobota o 14:31 Opublikowano Sobota o 14:31 4 minuty temu, ODIN85 napisał(a): Mówiłem że trzeba iść po obroże przed gadką z nim w Rostoku. Masz mapę w necie gdzie. Wczorajszy patch dalej to sknocił ale tym razem Richter znika. Ale gdzie zacząć to zadanie?
ODIN85 478 Opublikowano Sobota o 14:32 Opublikowano Sobota o 14:32 (edytowane) Można iść bez zadania. Obroża jest na trupie psa albo na tym niewidzialnym jak go zabijesz. Edytowane Sobota o 14:37 przez ODIN85
Crew 900 100 Opublikowano Sobota o 14:36 Opublikowano Sobota o 14:36 No dobra ale gdzie jest początek tego questa?
ODIN85 478 Opublikowano Sobota o 14:39 Opublikowano Sobota o 14:39 (edytowane) Zadanie Mały wypadek w Malachit. Ostatnia faza to Idź porozmawiaj o naukowcach z Richterem. Zanim pogadasz idź po obrożę. Edytowane Sobota o 14:41 przez ODIN85
Crew 900 100 Opublikowano Sobota o 14:47 Opublikowano Sobota o 14:47 6 minut temu, ODIN85 napisał(a): Zadanie Mały wypadek w Malachit. Ostatnia faza to Idź porozmawiaj o naukowcach z Richterem. Zanim pogadasz idź po obrożę. No nie możemy się dogadać... Z tego co pamiętam, quest gdzieś się zaczynał, że musiałem z gościem iść do obory i ubić psy i jeden pies miał obrożę do zebrania. Gdzie jest ten gościu bo od nowa gram i nie pamiętam...
ODIN85 478 Opublikowano Sobota o 14:48 Opublikowano Sobota o 14:48 A to gdzieś w pierwszym mieście chyba.
MJRegul 115 Opublikowano Sobota o 15:09 Opublikowano Sobota o 15:09 (edytowane) Powiem szczerze, ta poza coś mi przypomina Edytowane Sobota o 15:09 przez MJRegul 3
Vulc 429 Opublikowano Sobota o 15:20 Opublikowano Sobota o 15:20 Wjechał udpate na GP. Zobaczymy czy coś się jeszcze zmieniło w kwestii stabilności. 1
Isharoth 210 Opublikowano Sobota o 15:28 Opublikowano Sobota o 15:28 (edytowane) Godzinę temu, ODIN85 napisał(a): Mówiłem że trzeba iść po obroże przed gadką z nim w Rostoku. Masz mapę w necie gdzie. Wczorajszy patch dalej to sknocił ale tym razem Richter znika. To ja to samo zadanie teraz mam. Byłem w Barze (Rostok), zrobiłem arenkę, wziąłem to główne zadanie od Richtera, ale też poboczne od Barmana. To na obroże pokazywało mi gdzieś na południu Wysypiska. Najpierw poszedłem do Czerwonego Lasu zrobić to poboczne zadanie od Barmana i jeszcze dodatkowo zebrać skrytki (i nie żałuję ale o tym zaraz ). Kiedy przechodziłem przez te tunele do placówki z bandytami, to znalazłem legendarny artefakt Potem powybijałem bandytów, zabiłem tego nibyolbrzyma (musiałem wpakować w niego z 5-6 magazynków). I okazało się że była na nim ta obroża. Questa mi niby zaliczyło, ale na mapie nadal pokazuje mi miejscówkę na południu Wysypiska z celem 'znajdź obrożę'. Richtera w Barze nie ma, bo już sprawdzałem. Ale w jednym ze schowków w Czerwonym Lesie znalazłem RPG. Coraz lepszy sprzęt już leci. Co z Richterem i tym questem sprawdzę później, albo jutro, bo już bardzo długo dziś grałem. Praktycznie od rana z małymi przerwami. Edytowane Sobota o 15:28 przez Isharoth 1
LionCFS 11 Opublikowano Sobota o 15:34 Opublikowano Sobota o 15:34 Wczoraj był patch i dzisiaj jest znowu kolejny patch, czy to tylko u mnie się coś odwala?
DżonyBi 324 Opublikowano Sobota o 15:35 Opublikowano Sobota o 15:35 https://www.gry-online.pl/newsroom/stalker-2-juz-z-druga-aktualizacja-jest-duzo-mniejsza-niz-pierwsz/z82b8ff
Blacktiger 37 Opublikowano Sobota o 15:39 Opublikowano Sobota o 15:39 Chłopaki wpadli na szczury ale nie mieli ketchupu 1
userKAMIL 185 Opublikowano Sobota o 15:57 Opublikowano Sobota o 15:57 Nocą jest tu klimacik i na zewnątrz gra naprawdę wygląda świetnie! Używam tego configa na Ultra z nexusa ale widziałem też coś na RT. Jest to jakieś sensowne ktoś zalinkuje jak sam używa? 2
JeanPepin 38 Opublikowano Sobota o 16:06 Opublikowano Sobota o 16:06 Teraz, ODIN85 napisał(a): Na Gp już też jest? Tak 1
pieciak 35 Opublikowano Sobota o 16:12 Opublikowano Sobota o 16:12 (edytowane) 5 godzin temu, ODIN85 napisał(a): Ja mam tak pod 4080 Ukryj zawartość [SystemSettings] r.MaxAnisotropy=16 r.MotionBlurSeparable=1 r.MotionBlurQuality=4 r.MotionBlur.Amount=0.2 r.MotionBlur.TargetFPS=75 r.MotionBlurFiltering=0 r.MotionBlur.HalfResGather=0 r.DepthOfFieldQuality=4 r.SceneColorFringeQuality=1 r.LensFlareQuality=3 r.Lumen.Reflections.Temporal=0 r.Lumen.Reflections.DownsampleFactor=0 r.Lumen.Reflections.SmoothBias=1 r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Allow=1 r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Enable=1 r.Lumen.Reflections.MaxRoughnessToTrace=0.3 foliage.LODDistanceScale=5.0 fg.MaxNumBakedFoliageActorsToProcess=32 fg.MaxNumBakedFoliageActorsToTick=128 fg.MaxNumBakedFoliageActorsToTick.Near=32 fg.MaxNumBakedHISMsOrISMsToProcess=32 fg.MaxNumBakedHISMsOrISMsToTick=128 fg.MaxNumComponentsToProcess=16 fg.MaxNumComponentsToTick=128 fg.MaxNumComponentsToTick.Near=64 fg.CullDistanceScale.Bushes=2 r.StaticMeshLODDistanceScale=0.1 r.Shadow.Virtual.smrt.samplesperraydirectional=3 r.Shadow.Virtual.smrt.texelditherscalelocal=10 r.Shadow.Virtual.Enable=1 r.Shadow.MaxCSMResolution=4096 r.Shadow.FilterMethod=1 r.Shadow.MaxResolution=4096 r.Shadow.DistanceScale=1.5 r.Shadow.CSMDepthBias=1 r.AmbientOcclusionRadiusScale=3 r.VolumetricFog.GridSizeZ=256 r.VolumetricFog.GridPixelSize=7 r.Tonemapper.Quality=5 r.Streaming.PoolSize=12288 rozumiem ze do swojego configu mam to dopisać? czy cos ze swojego usunąć? bo ja mam w ogóle inne wartości, ścieżka w wersji GP do tego pliku engine.ini to C:\Users\USERNAMEAppData\Local\Stalker2\Saved\Config\Windows tak? Spoiler [Core.System] Paths=../../../Engine/Content Paths=%GAMEDIR%Content Paths=../../../Engine/Plugins/2D/Paper2D/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Animation/ControlRig/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Animation/ControlRigSpline/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Animation/IKRig/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Bridge/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Compositing/OpenColorIO/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Developer/AnimationSharing/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Editor/GeometryMode/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Editor/SpeedTreeImporter/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Enterprise/DataprepEditor/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Enterprise/DatasmithContent/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/Animation/PoseSearch/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/ChaosClothEditor/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/ChaosNiagara/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/ChaosSolverPlugin/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/FullBodyIK/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/GeometryCollectionPlugin/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/Landmass/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/PythonScriptPlugin/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/Water/Content Paths=../../../Engine/Plugins/FX/HoudiniNiagara/Content Paths=../../../Engine/Plugins/FX/Niagara/Content Paths=../../../Engine/Plugins/FX/NiagaraFluids/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Marketplace/DLSS/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Marketplace/MORT/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Marketplace/PivotTool/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Marketplace/PrefabTool/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Marketplace/SkinnedDecalComponent/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Media/MediaCompositing/Content Paths=../../../Engine/Plugins/MovieScene/MoviePipelineMaskRenderPass/Content Paths=../../../Engine/Plugins/MovieScene/MovieRenderPipeline/Content Paths=../../../Engine/Plugins/MovieScene/SequencerScripting/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/AudioModulation/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/AudioSynesthesia/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/AudioWidgets/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/GeometryProcessing/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/HairStrands/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/Metasound/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/Nvidia/Streamline/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/ResonanceAudio/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/SoundUtilities/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/SunPosition/Content Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/Synthesis/Content Paths=../../../Engine/Plugins/SRLE/Content Paths=../../../Engine/Plugins/VirtualProduction/Takes/Content Paths=../../../Stalker2/Plugins/GameDataEditor/Content Paths=../../../Stalker2/Plugins/GSCFactories/Content Paths=../../../Stalker2/Plugins/HoudiniEngine/Content Paths=../../../Stalker2/Plugins/QuestTool/Content Paths=../../../Stalker2/Plugins/SideFX_Labs/Content Paths=../../../Stalker2/Plugins/SmartCovers/Content Paths=../../../Stalker2/Plugins/Wwise/Content [/Script/Engine.StreamingSettings] s.AsyncLoadingThreadEnabled=0 s.AsyncPostLoadEnabled=0 [/Script/Engine.RendererSettings] core.EnsuresAreErrors=0 r.Shaders.WarningsAsErrors=0 r.Shadow.RadiusThreshold=0 r.Streamline.DLSSG.enable=1 r.NGX.DLSS.Enable=1 r.NGX.DLSS.Quality=1 r.NGX.DLSS.Sharpness=0.5 r.Tonemapper.Quality=10 r.Tonemapper.GrainQuantization=1 r.Tonemapper.Sharpen=2.0 r.DefaultFeature.LensFlare=1 r.LensFlareQuality=3 r.VolumetricCloud=0 r.VolumetricCloud.SkyAO=1 r.VolumetricFog=1 r.Fog=1 r.TextureStreaming=True r.Streaming.PoolSize=4096 r.ScreenPercentage=100 r.ViewDistanceScale=10 r.Shadow.MaxResolution=4096 r.Shadow.CSM.MaxCascades=3 r.Shadow.CSM.TransitionScale=1.0 r.AllowLandscapeShadows=0 r.Shadow.CacheWPOPrimitives=0 r.Shadow.CSMCaching=1 r.ShadowQuality=3 r.Shadow.DistanceScale=2.0 r.LumenScene.DirectLighting=0 r.AllowOcclusionQueries=1 foliage.LODDistanceScale=2 foliage.MinLOD=-1 foliage.DitheredLOD=-1 foliage.DisableCull=0 r.TemporalAA.Upscaler=0 r.TemporalAASamples=4 r.TemporalAA.Quality=2 r.CullInstances=1 r.InstanceCulling.OcclusionCull=1 r.DFShadowCompactCulledObjects=0 r.MaterialQualityLevel=3 r.MaxAnisotropy=16 r.MotionBlurQuality=2 r.AmbientOcclusionLevels=3 r.AmbientOcclusionRadiusScale=1.0 r.BloomQuality=5 r.DepthOfFieldQuality=2 r.DetailMode=2 r.EyeAdaptationQuality=2 r.FastBlurThreshold=7 r.RefractionQuality=2 r.RenderTargetPoolMin=400 r.SceneColorFormat=4 r.SceneColorFringeQuality=1 r.SSR.Quality=3 r.TranslucencyVolumeBlur=1 r.Upscale.Quality=3 r.DynamicGlobalIlluminationMethod=0 r.Lumen.HardwareRayTracing=0 r.Lumen.TraceMeshSDFs=0 r.MeshStreaming=0 r.ParticleLightQuality=2 r.ReflectionMethod=2 r.DoLazyStaticMeshUpdate=1 r.LumenScene.FastCameraMode=1 r.ShaderCompiler.GSCOptimize=1 p.Chaos.PBDCollisionSolver.Position.StaticFriction.Stiffness=20 p.AsyncPhysicsBlockMode=0 p.ForceDisableAsyncPhysics=1 r.LightShaftQuality=1 r.LightShaftRenderToSeparateTranslucency=1 r.LightShaftFirstPassDistance=0.9 r.LightShaftDownSampleFactor=1 r.LightShaftBlurPasses=3 r.LightFunctionQuality=0 r.ViewDistanceScale.SecondaryScale=11 r.ViewDistanceScale.ApplySecondaryScale=0 r.DistanceFieldShadowing=0 Edytowane Sobota o 16:13 przez pieciak
Vulc 429 Opublikowano Sobota o 16:29 Opublikowano Sobota o 16:29 Widzę, że po patchu nadal nie opłaca się sprzedawać naprawionych broni, bo koszt naprawy jest wyższy. Bardzo dobrze, że przesadzili z tymi korektami. Zresztą w grze podobno jest gość, który odkupuje nawet czerwony sprzęt, ale jeszcze na niego nie trafiłem. Na razie staram się nie zaglądać do żadnych poradników, lecę na żywioł.
Kakarotto 118 Opublikowano Sobota o 16:35 Opublikowano Sobota o 16:35 Już było nieźle z crashami, ponieważ praktycznie przez kilka godzin gry nic nie było, ale po drugim patchu znowu się zaczęło i wywala mnie, co chwilę. Jest gorzej niż było przed patchami. 1 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się