Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
24 minuty temu, aureumchaos napisał(a):

Dlaczego tu nie ma żadnego konia? Osła może? Czegokolwiek do poruszania się nie tylko na nogach... Wymarlo? 

Po pierwsze, w każdym stalkerze nie było innej możliwości poruszania się jak pieszo.

 

Po drugie - masz tyle dziur, nagłych wyrw w glębie, tonę przypadkowych anomalii w które łatwo wejść, jeszcze łatwiej wbiec, że pewnie co chwilę gracz by ginął.

 

Po trzecie, sprzęt który teoretycznie jest jeżdżący to stary złom. Jako ciekawostkę można trafić w grze na garaż gdzie jest na warsztacie stara ciężarówka, znajdujemy obok niej PDA w której właściciel się skarży, że od 3 lat próbuje ją naprawić, a ona nawet nie zapali. Ściągał części z całej żony z czego owe części najczęściej są zepsute, radioaktywne lub jedno I drugie 😉

Opublikowano

No jak ściągal rzeczy ze starej żony to i może zespsute, jakby miał młodsza może bylyby lepsze xD... 

 

Tak czy owak jakiś szybszy transport powinien być... Tak to nie wiem kiedy dobiegnę do końca... A śmiali się z Death Stranding. 

  • Haha 1
Opublikowano

Brakuje  bardzo lornetki. Przecież taki sprzęt powinien w tym świecie przetrwać.  Idzie zrozumieć, że w takim apokaliptycznym uniwersum nie ma LEdów o mocy 1000 lumenów i ta latarka na czole świeci niczym te małe żaróweczki, którą gdzieś mam jeszcze na strychu po dziadku:
image;s=3216x3024

Przydałoby się również możliwość odpoczynku kontrolowanego, np. przy ognisku, lub gdzieś na dachu. Chodzi o przeczekanie nocy między innymi.

  • Like 4
Opublikowano
48 minut temu, GS01 napisał(a):

Brakuje  bardzo lornetki. Przecież taki sprzęt powinien w tym świecie przetrwać.  Idzie zrozumieć, że w takim apokaliptycznym uniwersum nie ma LEdów o mocy 1000 lumenów i ta latarka na czole świeci niczym te małe żaróweczki, którą gdzieś mam jeszcze na strychu po dziadku:
image;s=3216x3024

Przydałoby się również możliwość odpoczynku kontrolowanego, np. przy ognisku, lub gdzieś na dachu. Chodzi o przeczekanie nocy między innymi.

No lornetka by się tam mocno przydała. Aż dziwne że tego tam nie ma. 

Latarki też by się przydały lepsze, parząc na te wypasne pda które tam mają :D o wykrywaczach nie wspomnę .

  • Like 1
Opublikowano

Porządne latarki, lornetki i jakieś noktowizory by się przydały, plus najpierw niech ten śmieszny zasięg rysowania poprawią, bo przeciwnicy się pojawiają i znikają 50m przed nami.

  • Like 2
Opublikowano

Lornetka była w starych częściach, a tu jej nie dali zapewne ze względu na kulawy system spawnów, żeby nie było to jeszcze bardziej widoczne:E bardziej nie rozumiem braku noktowizji, która również była, a nic i ciemnica to większość tej gry

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Witajcie czy ktoś miał problem z przejściem misji Droga do fundamentu jak docieram na główny plac prypieci to zabijam garstkę monolitowców natomiast dziwnym trafem monolitowcy są w biurze i niema półkownika w nim nie mozna zabić ich w biurze, czy ktoś poradzil sobie z takim problemem ? Gra zaktualizowana do najnowszego patcha. 

20241230_223735.jpg

Opublikowano (edytowane)

Ano taki sam glitch jak z obroną miasteczka. Musisz użyć komendy by ich uśmiercić bo inaczej nie pójdziesz dalej z fabułą. 

XKillNPCInRadius 5000000 -99999999999999999999999999 -1000

 

Edytowane przez Crew 900
Opublikowano
31 minut temu, Crew 900 napisał(a):

Ano taki sam glitch jak z obroną miasteczka. Musisz użyć komendy by ich uśmiercić bo inaczej nie pójdziesz dalej z fabułą. 

XKillNPCInRadius 5000000 -99999999999999999999999999 -1000

 

Jak to zrobić ?  możesz opisać gdzie ta komendę mam wpisać ? 

Opublikowano

Ten moment kiedy nie wiesz czy ktoś pisze poważnie, czy robi sobie jaja. :E

 

Ja na razie dałem sobie spokój. Widać była to dobra decyzja, jeśli misje nadal trzeba przechodzić za pomocą komend. 

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Ja właśnie zaliczyłem pierwszego buga fabularnego. W misji "Pakt z diabłem", na końcu, podczas przesłuchania, pułkownik Korszunow jest niewidzialny i kałach lata sam w powietrzu. Potem gdy próbowałem pogadać z gościem w garniturze, nie było żadnej opcji i nie dało się wyjść z trybu rozmowy, tylko alt+F4. Tyle dobrze, że nie trzeba z nim gadać i można wyjść, ale boję się co będzie dalej.
Dokładnie to:

 

Edytowane przez GS01
Opublikowano

Ja grałem w stalkera, wszystkie wersje od pierwszej.

Dwa zarzuty to w pierwszych wersjach drop FPS do 10-20 po jakimś czasie - teraz też się zdarza ale bardzo rzadko i po długich sesjach.
Natomiast w najnowszej wersji anomalia ta wietrzna co odpycha, potrafi wywalić mnie nie wiadomo gdzie i grę muszę ubić i na nowo odpalić. Zdarzyło się 3-4 razy ale wkurwiające :/

A tak o to luz. Stalker 2 jest tym czym w mojej pamięci jest S1 SoC/CS/CoP ale jak na youtuba wparowałem zobaczyć urywki starych części to trochę ząb czasu je nadgryzł.
Moim zdaniem kontynuacja prima sort - gdyby nie bugi był by miód.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, ToxicMan napisał(a):

Jak to zrobić ?  możesz opisać gdzie ta komendę mam wpisać ? 

Musisz ściągnąć :

https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/64

9 godzin temu, GS01 napisał(a):

Ja właśnie zaliczyłem pierwszego buga fabularnego. W misji "Pakt z diabłem", na końcu, podczas przesłuchania, pułkownik Korszunow jest niewidzialny i kałach lata sam w powietrzu. Potem gdy próbowałem pogadać z gościem w garniturze, nie było żadnej opcji i nie dało się wyjść z trybu rozmowy, tylko alt+F4. Tyle dobrze, że nie trzeba z nim gadać i można wyjść, ale boję się co będzie dalej.
Dokładnie to:

 

Pisałem o tym wcześniej. Problem już jest na wysypisku gdzie gościa po prostu nie ma i blokuje postęp fabuły. W łatce 1.1 usunęli jego model.

Nawet zespawnować go nie da rady bo pokazuje się na momencik i znika.

Edytowane przez Crew 900
  • Upvote 1
Opublikowano

Wszystkie arcyartefakty zebrałem kilka dni temu i stwierdzam, że są one takie nijakie.

W Malachicie jak się wchodzi w ekwipunek, mam ciągły dźwięk jakby się rozładowywało broń. W Rostoku mam memory leak na RAM (zużycie na RAMu na 99%) i gra się zawiesza, jak za długo tam przebywam. To są bugi, ktorych nie da się na razie obejść. xD

Ogólnie staram się już grę ukończy, ale wiadomo, że idzie to jak krew z nosa, czyli powoli.

13 godzin temu, Lameismyname napisał(a):

Moim zdaniem kontynuacja prima sort - gdyby nie bugi był by miód.

Gdyby nie bugi i ogólne spartolenie optymalizacji, to faktycznie byłaby to godna kontynuacji serii. Jednak rzucili nam, to co rzucili i niesmak pozostał. :kwasny:

Opublikowano

Ale po co wam lornetka w tej grze jak moby respia sie nieopodal was i ich tak nie zobaczycie XD wrogowie tez i uj z lornetki jak skradania nie ma zeby oniknac walki czy wejsc gdzies po cichaczy. Czuc aromat drewna i to  calkiem solidnego

Opublikowano (edytowane)
52 minuty temu, trybcio86 napisał(a):

Ale po co wam lornetka w tej grze jak moby respia sie nieopodal was i ich tak nie zobaczycie XD wrogowie tez i uj z lornetki jak skradania nie ma zeby oniknac walki czy wejsc gdzies po cichaczy. Czuc aromat drewna i to  calkiem solidnego

No właśnie to jest podwójny problem. Gdyby A-Life działał w pełni dobrze, przeciwnicy pojawiali by się daleko, to można by było prowadzić rozpoznanie przed wyjściem na otwarty teren lub zbliżaniem się do jakiegoś kompleksu budynków, większy sens miałoby również używanie snajperek. Ale też zmieniłby się trochę charakter gry, bo w Stalkerze mamy łazić, odkrywać, walczyć na średni i bliski dystans oraz grać oszczędnie i rozważnie.

 

  

54 minuty temu, Kakarotto napisał(a):

Gdyby nie bugi i ogólne spartolenie optymalizacji, to faktycznie byłaby to godna kontynuacji serii. Jednak rzucili nam, to co rzucili i niesmak pozostał. :kwasny:

Ja i tak stawiam tą grę wysoko jeśli chodzi o ranking produkcji 2024. Nie ma zamulania jak w grach Ubi, jest klimat, nie jest to kolejny już (dla mnie do obrzydzenia) soulslike i NIE MA WOKE. Do lata 2025 to będzie dobra gra. Tylko dajmy deweloperom wyjść z bety :D.

Edytowane przez GS01
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, Crew 900 napisał(a):

Musisz ściągnąć :

https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/64

Pisałem o tym wcześniej. Problem już jest na wysypisku gdzie gościa po prostu nie ma i blokuje postęp fabuły. W łatce 1.1 usunęli jego model.

Nawet zespawnować go nie da rady bo pokazuje się na momencik i znika.

Dziękuję, pobrałem pliki i dodałem we wlasciwe miejsce, otworzylem konsole w trakcie gry wpisując to [XKillNPCInRadius 5000000 -99999999999999999999999999 -1000] nie dzieje się nic, czy komenda jest poprawna czy ja coś źle robie pomożecie?

20241231_180429.jpg

Edytowane przez ToxicMan
Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, ToxicMan napisał(a):

Dziękuję, pobrałem pliki i dodałem we wlasciwe miejsce, otworzylem konsole w trakcie gry wpisując to [XKillNPCInRadius 5000000 -99999999999999999999999999 -1000] nie dzieje się nic, czy komenda jest poprawna czy ja coś źle robie pomożecie?

20241231_180429.jpg

Tak źle wpisanne jest. skopiuj to co napisałem i wklej w konsolę. Nie ma odstępów w cyfrach przed kreską (-) :E

 

Skopiuj to i wklej w konsoli:

XKillNPCInRadius 5000000 -99999999999999999999999999 -1000

Edytowane przez Crew 900
Opublikowano
8 minut temu, Crew 900 napisał(a):

Tak źle wpisanne jest. skopiuj to co napisałem i wklej w konsolę. Nie ma odstępów w cyfrach przed kreską (-) :E

 

Skopiuj to i wklej w konsoli:

XKillNPCInRadius 5000000 -99999999999999999999999999 -1000

Wpisałem teraz bez odstępów i dalej wywala mi błąd 

20241231_182740.jpg

Opublikowano (edytowane)

U mnie działa:

Zrzutekranu2024-12-31183927.thumb.png.dca23ac2b3c82984c799ce0273185165.png

 

 

 

Spróbuj i mniejszego zasięgu:

XKillNPCInRadius 500 -99999999999999999999999999 -1000

Ale taczej to i poprzednia komenda poprawnie wpisana nie powinna powodować błędu.

Edytowane przez Crew 900
Opublikowano
22 minuty temu, Crew 900 napisał(a):

U mnie działa:

Zrzutekranu2024-12-31183927.thumb.png.dca23ac2b3c82984c799ce0273185165.png

 

 

 

Spróbuj i mniejszego zasięgu:

XKillNPCInRadius 500 -99999999999999999999999999 -1000

Ale taczej to i poprzednia komenda poprawnie wpisana nie powinna powodować błędu.

Dziękuję podziałało, okazuje się że jednak odstępny przed [-] były konieczne, misja zrobiona :) można grać dalej 

Opublikowano

Ja na razie kończę, tak jak ktoś pisał, nie zamierzam przechodzić fabuły na kodach. Dotarłem do Tartaku, drzwi się nie otwierają, teleportuje mnie do wewnątrz, Szramy nie ma. Drugi krytyczny błąd, w kolejnej misji fabularnej. Wiem, że da się to ogarnąć konsolą i kodami, ale nie będę tak grał. Wyjdzie w styczniu następny patch, okażę się, że save zepsuty. Oni naprawdę chyba nie mieli testerów i wygląda to tak, jakby fabuła była wdrażana do gry na samym końcu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...