Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Preorder na wersję pudełkową już dawno złożony. Może to nie jest w moim stylu, tym bardziej że od ostatniego Stalkera minęły długie lata, ale po obejrzeniu gameplayu bardzo mi się spodobało. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. Tym bardziej że bardzo rzadko robię preordery.

  • Like 1
Opublikowano
11 minut temu, Stjepan napisał:

Raz na 4 lata można sobie pozwolić, wcześniej to byl CP2077.

Na CP2077 to wziąłem sobie pierwszy raz od 8 lat tydzień urlopu na święta (i to darmowego, bo B2B), nigdy wcześniej i nigdy później nie byłem tak rozczarowany

Opublikowano

No właśnie nie ma nigdzie info czy będzie globalna premiera czy nie.

7 minut temu, Reddzik napisał:

Odin, pewnie jak inne dało radę to i z Stalkerem się powinno dać, ale to moje przypuszczenia, ogólnie nie wiem. Ja kupiłem na cdkeys, więc będę mieć kluczyk na steam.

.

Opublikowano

Nie pogniewam się jeśli będzie można zagrać w Indianę 6 grudnia w abonamencie ale trochę w to wątpię, na Steamie wciąż widnieje:

 

Zakup Indiana Jones and the Great Circle: Premium Edition w przedsprzedaży

Zakup tę edycję gry w przedsprzedaży i graj w nią na 3 dni przed pełnym wydaniem.

 

No chyba, że pisałeś @caleb59 o Stalkerze nowym, to tam wszyscy równo wystartują :D 

Opublikowano

W sumie też czekam na Indianę, grę robi Machine Games i podobały mi się ich nowe Wolfensteiny więc doświadczenie w grach FPP mają zdecydowanie spore.

Jako admin najstarszej strony poświęconej grze Stalker może się zdarzyć, że będę miał świeże info wcześniej wtedy dam znać.

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Wszystkim. W Diablo po prostu wbijasz i grasz, w PoE dopracowujesz build w najdrobniejszych szczegółach i często buildy używające tego samego skilla różnią się diametralnie bo np może być wersja elemental, convert do poisona, pójście w hit albo dot itp itd.   Są ludzie którzy godzinami ślęczą nad zewnętrznymi programami jak PoB i planują build i cieszy ich to tak samo jak sama gra. Wiem, brzmi trywialnie i niby w D4 też planujesz build ale po prostu customizacja buildów w PoE jest ogromna i ma niesamowitą głębie i przerabianie swojego startera który ledwo stoi na nogach w red mapkach na uber killera sprawia mega frajdę. 
    • Jak na microny to i tak u Ciebie działaja wrecz z zawrtoną predkoscią 5600 czesto potrafi sypac bledami     tRAS = trp + tRTP , tRC = tRAS + tRP, dla zasady to timingi łagodniejsze dla kontrolera i pamieci, szczegolnie warto taki zabieg uzyc jak masz 8400 -8600mhz, moze pomoc w stabilnosci. Generalnie przy 6400 jak masz VSOC buffer czyli 1.25 (nie dobijasz do konca) to mozesz smiało równac timingi, VSOC wtedy może potrzebowac ciut wiecej np 1.26V albo 1.65V.  30 37 37 37 74, z tym że taki timing również może potrzebować nie tylko ciut wiecej VSOC (jeżeli wczesniej było na styk) ale również ciut wiecej VDD (jeżeli jest na styk). np 1,41 albo 1,42. Dla 6400 tRFC przy adie 384 co daje równie 120ns. tRDRDSCL 4 bardzo nisko. tFAW 16?  u mnie min 20 wiecej zejsc nie mozna, nie wiem czy w ogole u AMD robi to jakas roznice tFAW 16 a 20, mozesz sprobowac sobie dac najnizszy jaki sie da np 5 czy 1 prawdopodobnie bedzie działać bo tam 20 minimum jest tak czy siak, mozesz sobie przetestowac.     Nie wiem czy jest najwydajniejszym combo ja mam 6324Mhz CL 26 35, i jest szybsze od 8000c34, głównie z racji 100mhz wyzszego zegara, Niestety 8160Mhz nie działa stabilnie, a 7952Mhz czyli 102x78 też lubi po jakims czasie stracic stabilnosc. A tutaj na 1:1 jest dobrze, Wiec dla 7800x3d najszybszym trybem jest ten który pozwala pracować z przekreconą szyną. 8000mhz jest jednak najefektywniejsze energetycznie zdecydowanie.
    • Nie chcę iść zbytnio w offtop ale klucze do gier na PC to masz przynajmniej od ponad 20 lat.   Taa, jak obecny się sprzeda takiemu korpo a na to się nie zanosi.
    • Muszę za to przeprosić, było nie fer.   Więc przepraszam jamnika - nie jest temu winien, że go jakiś Zmentzony gość adoptował.
    • Dokładnie, hype w kręgach ludzi zainteresowanych ARPG jest niesamowity i ponad wszelką skalę. Głównie dlatego, że PoE to dla wielu duchowy następca Diablo II, a Diablo IV okazało się strywializowanym "niczym", gdzie każdy nawet największy casual może usiąść wbić builda z jakieś stronki i zaliczyć cały kontent gry(endgame). Ktoś pół żartem powiedział, że filmik prezentujący endgame w EA PoE II trwa dłużej niż zaliczenie całego endgame w DIV i to jest prawda.   PoE II jest jednak kierowane do innego typu graczy, tutaj nie ma niczego trywialnego. Każdy system ma głębie i sens, a ich ilość szczególnie na początku może niejednego przyprawić o ból głowy. Większość mocniej zaangażowanych graczy w PoE miała dziesiątki stron Excelu, gdzie liczą, przeliczają setki jeśli nie tysiące kombinacji, min-max wszystkiego. Ja czekam jak nic innego w tym roku. Spędziłem mnóstwo czasu w pierwszym PoE i bawiłem się zacnie.  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...