Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
11 godzin temu, GS01 napisał(a):

mnie tylko te błędy w fabule zastanawiają. Czy to takie trudne do naprawienia? Ja utknąłem w tym pieprzonym tartaku przy pierwszym spotkaniu ze Szramą. W sieci rozkminili, że błąd jest powiązany z oskryptowaną emisją - musi się wydarzyć przed rozmową z Richterem i odebraniem questa.

No i cofnąłem zapis, mam łazić po mapie i czekać na emisję. Bez sensu. Użycie kodów może zepsuć save w przyszłych wersjach gry i jest to wysoce prawdopodobne.

Bo da się przejść tylko jedną ścieżkę tylko już nie pamiętam po której stronie trzeba się opowiedzieć:E

Opublikowano

Chciałem tego kasztana ukończyć, ale cóż... Doszedłem do Prypeci i już na wejściu wiedziałem, że będzie lipa, powtórka z Zalisji. Ogólnie praktycznie cały Monolit siedzi w budynkach albo biega po dachach. xD

Nieraz tam do mnie z okna ktoś strzeli, ale wiadomo. I oczywiście misja z atakiem monolitu jest zablokowana, ponieważ Monolit utkną w budynku. TEraz albo konsola albo czekanie na naprawę, więc chyba załatwię to jak najszybciej i będzie wreszcie trud skończony. :lol2:

 

  • Sad 1
Opublikowano (edytowane)

Ja dzisiaj odpaliłem wersję z passa na 10 minut z ciekawości sprawdzić nowego procka i widzę, że nic się specjalnie nie zmieniło. Za kilka miesięcy można będzie kolejny raz sprawdzić :E

Edytowane przez lukadd
  • Haha 1
  • Sad 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Możesz zgłosić. Ale taka jest prawda Ja tam gram i nie widze problemu nie jest to cudo ale wielu tu ograło wiec sie da chyba co? Gorszymi gniotami się tu niektórzy jarają i żyją.

Edytowane przez STALKER
Opublikowano
2 minuty temu, STALKER napisał(a):

Możesz zgłosić. Ale taka jest prawda Ja tam gram i nie widze problemu nie jest to cudo ale wielu tu ograło wiec sie da chyba co?

No nie bo po ostatnim dużym patchu gra jest niegrywalna z powodu glitchy które uniemożliwiają postępy w fabule.

Opublikowano

Ja zainstaluję jak dostanę nową grafę, wtedy z chęcią przetestuję, by sobie porównać z obecnym RTX, na dzień dzisiejszy nawet nie ma sensu w to grać. Testowałem, ganiałem po mapie i mam dosyć tego kiepskiego działania tej gry

Opublikowano
Godzinę temu, STALKER napisał(a):

Przed tym patchem ukonczyli. Ja dopiero na dzikiej wyspie jestem bo mało  czasu wiec daleka droga do konca.

przeszła Ci misja ze Szramą w tartaku bez bugów? Komu oddałeś PDA nieznajomego wcześniej?

Opublikowano
5 godzin temu, lukadd napisał(a):

Ja dzisiaj odpaliłem wersję z passa na 10 minut z ciekawości sprawdzić nowego procka i widzę, że nic się specjalnie nie zmieniło. Za kilka miesięcy można będzie kolejny raz sprawdzić :E

Coś mi mówi, że odpalenie tego kartofla na 9800X3D i RTX5090 by wiele nie zmieniło. xD

____________________________________

 

Odblokowałem zadanie, zabijając wrogów komendą "XKillThemAll". :smiech:

vfZDQXj.thumb.jpeg.ac80c3917a1f697058c78ede52743f0e.jpegkdY1Fdh.thumb.jpeg.ae9ba46ca5a1f3a6c9e195feba2af8d6.jpegkdY1Fdh.thumb.jpeg.ae9ba46ca5a1f3a6c9e195feba2af8d6.jpeg

 

W każdym budynku w Prypeci mam takie widoki.

Ponoć, gdy po wejściu do Prypeci, od razu idzie się to zadanie wykonać, to ten błąd nie występuje. A człowiek głupi, chciał eksplorować otwarty świat i skrytki opróżniać.:wariat:

Opublikowano (edytowane)

Podaję najszybsze rozwiązanie bugu w Misji "Wróć na Hałdę", polegające na tym, że nie odpala się cutscenka ze spotkaniem ze Szramą w tartaku (gdy nie oddaliśmy PDA Pułkownikowi). Rozwiązanie bez użycia kodów:
Otóż, tak jak ludzie pisali na Reddicie, bug związany jest z oskryptowaną emisją, a w zasadzie jej brakiem. Po rozmowie z Pułkownikiem nie można od razu rozmawiać z Richterem czekającym na zewnątrz. Należy poczekać na naturalną emisję. Dziś znalazłem info, że emisja pojawia za każdym razem, gdy zbierzemy dowolny artefakt z dowolnej lokalizacji, a dokładnie występuje po upływie ok. 1-2 dni w grze od tego czasu (zapewne chodzi o respawn artefaktów). Tak też zrobiłem, emisja wystąpiła dokładnie po upływie ok. doby w grze po znalezieniu randomowego artefaktu. Potem należy wrócić na Hałdę, przekimać się i dopiero porozmawiać z Richterem. Gdy ten dał questa, żeby iść do tartaku, poszedłem, niedaleko tartaku usłyszałem upragniony komunikat przez radio, zbliżyłem się do drzwi i voilà:

iFa2pEi.jpeg

 

Mogę w końcu cisnąć dalej, do następnego buga :E.

Edytowane przez GS01
  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...