Skocz do zawartości

RX 90xx (RDNA 4) - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, ShaDow_Pro napisał(a):

@Krzysiak Oby szybko poszło, ja 5070Ti dałem na rękojmię 4 lipca, do dzisiaj nie mam jej i nic nie wiem %-)

Człowieku według prawa polskiego sklep ma 14 dni na odpowiedź. Pisz do nich maila i daj im np. 3 dni na ustosunkowanie się do rękojmi.

 

PS. Po 14 dniach sklep automatycznie uznaje reklamacje. Możesz się domagać natychmiastowego wydania sprawnej karty, lub zwrotu pieniędzy.

Edytowane przez Jedi88
  • Upvote 2
Opublikowano

Zgodnie z prawem, sprzedawca ma obowiązek rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia. Ten termin dotyczy zarówno reklamacji z tytułu rękojmi (niezgodność towaru z umową), jak i reklamacji z tytułu gwarancji, o ile gwarancja nie przewiduje dłuższego terminu. Jeśli sprzedawca nie dotrzyma tego terminu, uznaje się, że reklamacja została uznana, nawet jeśli wada towaru powstała z winy kupującego.

Można oczekiwać zwrotu gotówki lub takiej samej karty. Naprawa nie wchodzi w grę.

 

Opublikowano
33 minuty temu, Norrberrto napisał(a):

Zgodnie z prawem, sprzedawca ma obowiązek rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia. Ten termin dotyczy zarówno reklamacji z tytułu rękojmi (niezgodność towaru z umową), jak i reklamacji z tytułu gwarancji, o ile gwarancja nie przewiduje dłuższego terminu. Jeśli sprzedawca nie dotrzyma tego terminu, uznaje się, że reklamacja została uznana, nawet jeśli wada towaru powstała z winy kupującego.

Można oczekiwać zwrotu gotówki lub takiej samej karty. Naprawa nie wchodzi w grę.

 

Dokładnie tak. 15 dnia piszesz maila, że oczekujesz odpowiedzi do np. 3 dni.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Karro napisał(a):

Komputronik to odpisuje w 3 dni maks

moja reklamacja.

Chcieli naprawiać ale nie potrafili wymienić pasty xD 

O tyle ile moalem przewage ze przez allegro ale to i tak by nic nie dało bo był 2 w kulach ;)

 

 

e.jpg

2.jpg

6de7794600_chcieliscie_wydymac_freda.jpg

Trochę to potrwa, ale prosta sprawa.

 

Poproś sprzedawcę o pisemne potwierdzenie uznania reklamacji i przewidywany termin naprawy.

 

Jeśli termin nie został podany albo uważasz, że jest zbyt długi to wyznacz dodatkowy, konkretny termin (np. 14 dni  roboczych) i poinformuj, że po jego bezskutecznym upływie złożysz oświadczenie o odstąpieniu od umowy / zażądaniu zwrotu.

 

Wiem, że to i tak długi czas oczekiwania, ale to jest max na który możesz im pozwolić.

 

Nigdy nie testowaliście Matrixa?:D

Edytowane przez Jedi88
Opublikowano (edytowane)

Podsumowując. Nie wymienią Ci karty od razu, ani nie oddadzą pieniędzy. W ostatnim poście napisałem, abyś zapytał o datę oddania naprawionej karty z serwisu. Potem jeśli nie uzyskasz takiej odpowiedzi przechodzisz do wskazania terminu 14 dni, po którym domagać się będziesz zwrotu pieniędzy lub nowej karty.

Edytowane przez Jedi88
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, Karro napisał(a):

akurat tu decyzja moze być szybka bo serwisu nie ma

Nowa sztuka albo wybierz sobie inna 9070xt a sklep sie rozliczy.

Na pewno wyjda na plus

Oby pomyślnie dla Ciebie. Co by nie mówić jak dostaniesz nową sztukę ale sprawną to spoko.

 

Ile czasu straciłeś na nerwy i przestój bez karty, to niestety twoje.

Edytowane przez Jedi88
Opublikowano
15 godzin temu, Send1N napisał(a):

Mimo wszystko dostał ktoś z was kiedyś w przeciągu tych "14 dni" z powrotem naprawioną kartę, nową sztukę lub po prostu zwrot należności wysyłając na rma? :E

Ja swego czasu reklamowałem grafikę przez sklep ME. Produkt dotarł do nich 4 grudnia 2023r, a 19 grudnia miałem juz u siebie nową kartę graficzną. Więc można stwierdzić, że wyrobili się w ciągu tych 14dni. 😁

Opublikowano (edytowane)

Na przykładach znajomych widzę, że  ME właśnie w miarę sprawnie ogarniało ich przypadki...a problemy z GPU mieli jeszcze trudniejsze do wychwycenia na serwisie niż u mnie. W miarę szybko za każdym razem kasa im wracała na konto, lub mogli sobie wybrać inne GPU.

Edytowane przez Krzysiak
Opublikowano
3 minuty temu, Krzysiak napisał(a):

Coś czuję że dopiero w poniedziałek się ktoś za nią weźmie, bo status na stronie "oczekuje na dosłanie", więc pewnie leży gdzieś i czeka na swoją kolejkę :E 

To było pewne, to w końcu duzy dystrybutor z dużym woluminem sprzedażny wiec i roboty w SAV maja w cholerę, zwłaszcza jak ktoś wysyła kartę graficzna która działa bez problemu w benchmarkach a jemu nie działa w trzech grach ;)

Opublikowano (edytowane)

Jeśli inna sztuka ale ten sam model karty działa w tych 3 grach, to znaczy że karta jest wadliwa :D 

 

ps.

3 gry z ~10 w jakie w ostatnim czasie grałem, więc odsetek dość spory :E 

Ogólnie nie spieszy mi się bardzo, może to nawet miesiąc trwać bo mam na czym grać, byle nie wymyślali tylko że sprawna. 

 

Jeśli jakimś cudem byłby zwrot gotówki to zostałby w budzie ten pożyczony 7800xt zapewne.

Edytowane przez Krzysiak
Opublikowano
8 minut temu, Krzysiak napisał(a):

Jeśli inna sztuka ale ten sam model karty działa w tych 3 grach, to znaczy że karta jest wadliwa :D 

 

ps.

3 gry z ~10 w jakie w ostatnim czasie grałem, więc odsetek dość spory :E 

A u nich będzie działać :)

Grasz tylko w dziesięć tytułów, no trudno, jak byś miał pincet gier z Epica to statystyka była by inna :)

Opublikowano
31 minut temu, Krzysiak napisał(a):

Coś czuję że dopiero w poniedziałek się ktoś za nią weźmie, bo status na stronie "oczekuje na dosłanie", więc pewnie leży gdzieś i czeka na swoją kolejkę :E 

Może oczekują, aż im doślesz opłatę za rozpatrzenie sprawy :lol2:

  • Haha 5
Opublikowano (edytowane)

@Alai_de_Loinakurat w tych konkretnych nie będzie, bo w domu 4 kompy, sprawdzane na każdym i ten sam scenariusz, do tego w międzyczasie w moim zmienione mobo, psu, ram, dyski...w sumie nawet buda, chłodzenie, wentyle, został tylko CPU z czasu gdy to gpu brałem :E  

 

No a w ile tytułów można grać w przeciągu 5 miesięcy mając jeszcze oprócz grania życie (rodzina, praca etc)? 

Edytowane przez Krzysiak
Opublikowano

Przecież to twoja wina, że Ci nie działa. Biedny sklep i producent sprzedali kartę za 3000 zł, a Ty się jeszcze domagasz, żeby działała poprawnie w grach w które grasz.

 

No co za bezczelny konsument, zamiast po prostu kupić następną i modlić się, że będzie działać.:hihot:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...