DyndaS 49 Opublikowano 18 Listopada Opublikowano 18 Listopada 2 minuty temu, ODIN85 napisał(a): Jest problem z dualsensem. Graj na klawie. Pada, to mam akurat od xboxa, co kupiłem na promocji chyba z rok temu i użyłem może z 30 minut No ale chyba będę grał na k+m. 1
Necronom 74 Opublikowano 18 Listopada Opublikowano 18 Listopada To jest gra w pełni TPP, więc k+m działa jak powinno.
DyndaS 49 Opublikowano 18 Listopada Opublikowano 18 Listopada Ciekawe dlaczego zablokowali fps na 30 w przerywnikach... Pobrałem jakiś mod, który to odblokował.
Necronom 74 Opublikowano 18 Listopada Opublikowano 18 Listopada Gra się chyba dobrze sprzedała, to teraz remake zdecydowanie najstraszniejszej części
AndrzejTrg 184 Opublikowano Poniedziałek o 15:59 Opublikowano Poniedziałek o 15:59 Z chęcią bym w SH1 zagrał. Okazji nie miałem, kilka lat temu próbowałem na emulatorze, no ale widomo jak to wyglądało.
Necronom 74 Opublikowano Poniedziałek o 16:10 Opublikowano Poniedziałek o 16:10 Nie namawiam, bo wiekowa gra i na brzydala nie będę wpychać Ale znam osoby co grały w jedynkę niejako z musu/obowiązku przed trójką. A jak przeszli to została ich najlepszą częścią, nawet po ograniu późniejszych, więc wiesz różnie bywa
AndrzejTrg 184 Opublikowano Poniedziałek o 17:14 Opublikowano Poniedziałek o 17:14 Jeszcze może gdybym to zagrał od razu po 2 czy po 3 to bym to przełknął, ale kilka lat temu jak próbowałem, no to drętwota niesamowita.
MrKetiw 21 Opublikowano Wtorek o 08:24 Opublikowano Wtorek o 08:24 Jak to w ogóle jest bo teraz mamy 2 cześć a jak dadzą 1 część to o czym opowiada historia? Jest to jakoś powiązane?
Necronom 74 Opublikowano Wtorek o 11:40 Opublikowano Wtorek o 11:40 (edytowane) Pierwsza część jest zupełnie o czym innym. Bardziej okultystyczna. SH2 jest jakby osobistą "wędrówką" czy bardziej koszmarem Jamesa, który przeplata się z innymi postaciami. SH1 jest koszmarem osoby trzeciej, w który zostają wciągnięci protagonista i inne osoby, a SH3 jest kontynuacją tego. W 2 też pojawiają się pewne motywy okultystyczne, ale ogólnie nie ma to większego wpływu na fabułę i dlatego można ją traktować jako osobną grę. Dopiero w SH4 będzie rozwinięcie pewnych wątków z SH2, aczkolwiek nazwanie SH4 kontynuacją to nadużycie, bo ona łączy się też z SH1 i SH3. Cechą wspólną serii jest postać Valtiela. Według tradycji religii SH jest on "aniołem" i przewija się w różnych formach przez serię, a którego osobiście spotykamy w SH3. https://www.silenthillmemories.net/lost_memories/guide/084-085_en.htm Tutaj opisana jego historia jak i to jakie ma znaczenie. Zalecam jednak czytanie po przejściu 2 i 3, bo są spoilery. Edytowane Wtorek o 12:02 przez Necronom 2 1
DyndaS 49 Opublikowano Wtorek o 15:50 Opublikowano Wtorek o 15:50 (edytowane) Tak jestem na etapie chyba kończenia już szpitala i dałem na normalny poziom wszystko. Myślałem, że te zagadki będą dużo trudniejsze, a w sumie lajtowe intuicyjne są, a w każdym razie na ten moment. Te manekiny to jest tragedia... nawet nie próbuję walczyć z tym bronią białą, a od razu strzelam. Sama gra ogólnie toporna i w sumie czasem trochę pozbawiona sensu/logiki, ale o dziwo jakoś nie zniechęca do dalszego grania. Spiler: Spoiler Ogólnie to się męczyłem na tej pierwszej walce z tym czymś z taczką na głowie i aż zajrzałem do poradnika co ja mam z tym zrobić, bo miałem wrażenie, że chyba nic temu nie robię... No i faktycznie... weź się domyśl, że trzeba po prostu 4 minuty uciekać, gdzie ja agresywnie próbowałem z tym walczyć... Edytowane Wtorek o 15:53 przez DyndaS 2
Necronom 74 Opublikowano Wtorek o 16:33 Opublikowano Wtorek o 16:33 Podjęcie walki skraca czas, tak samo było w oryginale.
Kelam 717 Opublikowano Wtorek o 16:38 Opublikowano Wtorek o 16:38 W dniu 18.11.2024 o 12:29, Necronom napisał(a): Gra się chyba dobrze sprzedała, to teraz remake zdecydowanie najstraszniejszej części Nie jestem specem tego lore, ale nie byłoby sensowniej, gdyby zrobili najpierw Silent Hill: Origins?
Necronom 74 Opublikowano Wtorek o 16:47 Opublikowano Wtorek o 16:47 W zamyśle tak, ale Origins niestety miesza i to nie jest do końca dobry prequel. No i też niezbyt dobra to jest gra ogólnie. Wolałbym chyba jednak remake SH1 Generalnie krótkim prequelem do jedynki jest Cage of Cradle. Komiks stworzony przy współpracy Masahiro Ito(projektant potworów głównej serii) i Hiroyuki Owaku(scenarzysta SH2 i SH3). Opowiada krótką historię: Spoiler pielęgniarki Lisy, i jej chłopaka na bodajże dzień przed wydarzeniami z jedynki. 1
DyndaS 49 Opublikowano Czwartek o 13:31 Opublikowano Czwartek o 13:31 (edytowane) Co niektórzy robią w tej grze aby przekroczyć 20h ? Chociaż sam się zdziwiłem, że mam tak mało, bo starałem się każdy kąt zwiedzać. Wcześniej w silent hill nie grałem, a więc to kompletnie nowa dla mnie gra. Te zagadki w 80-90% bardzo łatwe na normalu. Edytowane Czwartek o 13:33 przez DyndaS
ODIN85 397 Opublikowano Czwartek o 15:05 Opublikowano Czwartek o 15:05 Wow nawet ja mam więcej. Ale Ty chyba zagadki miałeś na low
DyndaS 49 Opublikowano Czwartek o 15:30 Opublikowano Czwartek o 15:30 18 minut temu, ODIN85 napisał(a): Wow nawet ja mam więcej. Ale Ty chyba zagadki miałeś na low Przecież widać na zrzutach, że wszystko mam na normal, a poziomu zagadek nie da się zmienić w trakcie gry Które niby były takie trudne? Mam 2 na myśli, ale reszta łatwa. Bardzo szybka do ogarnięcia. Przy kłódkach na szyfr, to nawet jak jednej cyfry nie ogarniałeś, bo coś nie chciało wejść, a byłeś pewien pozostałych, to wystarczyło po prostu metodą prób i błędów otworzyć.
Necronom 74 Opublikowano Czwartek o 15:38 Opublikowano Czwartek o 15:38 To mało zaglądałeś w każdy kąt. Przedmiotów prawie setki nie zebrałeś. I 12 notatek. 1
DyndaS 49 Opublikowano Czwartek o 15:45 Opublikowano Czwartek o 15:45 4 minuty temu, Necronom napisał(a): To mało zaglądałeś w każdy kąt. Przedmiotów prawie setki nie zebrałeś. I 12 notatek. Starałem się zaglądać wszędzie. Wiadome, że część pominąłem. Może te notatki bliżej końca mi umknęły, bo tam mniej mi się chciało. Możliwe, że też trochę na pierwszym etapie gry, bo np. kłódki jednej nie otworzyłem też myśląc, ze później tu jeszcze zajrzę, a gra poszła do przodu. Na pewno do pokoju 102 nie zajrzałem, bo klucza nie znalazłem. Myślałem, że progresem gry tam dotrę. Też się zczaiłem w menu, że chyba da się bardziej współczesne coś tam ustawić w temacie bodajże widoczności/interakcji z przedmiotami. Jechałem domyślnie na klasyku. Może to by też pomogło więcej wiedzieć i zbierać. Nie wiem.
Necronom 74 Opublikowano Czwartek o 15:47 Opublikowano Czwartek o 15:47 Z mojego przejścia. A i tak nie zebrałem wszystkiego. Ja na początku dużo chodziłem, prawie w ogóle nie biegałem.
DyndaS 49 Opublikowano Czwartek o 15:50 Opublikowano Czwartek o 15:50 (edytowane) Prawie 11h więcej w grze Ogólni to wolę jakieś pierdoły typu znajdźki pominąć i zaoszczędzić czas na inną grę, niż się tułać i zbierać wszystkie gówna. Właśnie... o co chodzi z tymi zdjęciami z numerami z tyłu? Myślałem, że coś z tego potem wyniknie i do czegoś to będzie użyte Edit. Dobra, już wiem. Sprawdziłem sobie na youtube. Też trochę bezsensowne to... ale może niektórzy takie rzeczy lubią. Edytowane Czwartek o 15:53 przez DyndaS
Necronom 74 Opublikowano Czwartek o 15:57 Opublikowano Czwartek o 15:57 Biorąc pod uwagę, że to druga gra, którą w tym roku przeszedłem to nie robi mi to większej różnicy. Poza tym ja jestem fanem SH i ta seria jest mi bliska i musiałem zaglądać w każdy kąt i szukać nawiązań do poprzednich części No i walka na hard też wymaga pewnej uwagi już. Te zdjęcia to znajdźki na pierwszy rzut. A głębiej jest tam zaszyfrowana wiadomość. https://www.eurogamer.pl/gracze-silent-hill-2-remake-rozwiazali-fotograficzna-zagadke-tworcy-mysleli-ze-bedzie-zbyt-skomplikowana
lamparcicho 287 Opublikowano Piątek o 12:01 Opublikowano Piątek o 12:01 O, pan cześć jak czopek wrócił Chyba naprawili W KOŃCU te upierdliwe usterki dotyczące obsługi padów https://www.konami.com/games/silenthill/2r/news/eu/en/update_106 -Fixed interference between saving a game and properly performing vibrations on the controllers -Improved range and step for mouse sensitivity -Fixed mouse input issues -Fixed issues with game controllers 1
caleb59 174 Opublikowano Piątek o 12:15 Opublikowano Piątek o 12:15 Czekam na meldunek czy dalej gra sypie się przy wyłączaniu z crashlogiem Unreal Engine na czarnym tle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się