bleidd 70 Opublikowano 4 Grudnia Opublikowano 4 Grudnia (edytowane) 2 godziny temu, caleb59 napisał(a): Jaki Windows? 11 23H2 Edytowane 4 Grudnia przez bleidd 1
caleb59 365 Opublikowano 4 Grudnia Opublikowano 4 Grudnia (edytowane) W takim razie panowie może to być odpał ze strony 11 24H2. To już kolejna gra, która ma dziwne akcje z tą wersją systemu: Star Wars Outlaws (sam Ubisoft przyznaje, że coś jest nie tak), Marvel's Guardians of The Galaxy (gra sypie się przy wyłączaniu czego nie było na 23H2), Ghost of Tsushima/God Of War Ragnarok/Until Dawn i wszystkie inne gry od Sony, które korzystają z bibliotek Playstation SDK mają problemy z wyłączaniem się (czego również nie było na 23H2). ------------------------------ Nie wiem czy to wina 11 24H2 czy nie ale gra zachowuje się dziwnie, to mało powiedziane. Z włączonym DLSS ale wyłączonym generatorem klatek przy dłuższych sesjach wywala crasha unreal engine przy wyłączaniu gry i wychodzeniu na pulpit. Jest to powtarzalne. Z kolei z włączonym DLSS i włączonym generatorem klatek przy dłuższych sesjach nie wywala crasha unreal engine przy wyłączaniu gry i wychodzeniu na pulpit ale za to wisi w tle ciągle włączona w procesach. Steam również pokazuje, że aktualnie gram nadal w Silent Hill 2 mimo jej wyłączenia. Jest to powtarzalne. Jeśli włączysz grę na chwilę i wyłączysz lub grasz krótkie sesje nie ma żadnych problemów niezależnie od ustawień i to jest dla mnie HIT dziwactwa w obcowaniu z tym tytułem. Technicznie śmierdzi gniotem i winą Blooberów ale z kolei skoro na Windows 10 czy 11 23H2 piszecie, że nie ma tych problemów więc gniotem może być ponownie 11 24H2. Przydał by się ktoś z 11 24H2 by zweryfikować moje spostrzeżenia. @lamparcicho a Ty jaką masz wersję Windowsa bo chyba nie zabierałeś głosu w tej sprawie? Dla mnie to jest cyrk na kółkach, nie mam na to wyjaśnienia. Edytowane 5 Grudnia przez caleb59
lamparcicho 459 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia Ekhm ekhm... Win10 22H2 19045.5131 oraz wszystkie sterowniki aktualne Dziękuje 1
caleb59 365 Opublikowano 6 Grudnia Opublikowano 6 Grudnia Jeszcze jedno pytanie panowie @lamparcicho @Necronom @bleidd @eciepecie - z jakiej konkretnie wersji sterowników Nvidia korzystacie?
lamparcicho 459 Opublikowano 6 Grudnia Opublikowano 6 Grudnia 566.14 a konkretnie: https://forums.guru3d.com/threads/rtx-566-14-exostenza-edition™-de-bloat.452356/ 1
Necronom 93 Opublikowano 6 Grudnia Opublikowano 6 Grudnia Też mam 566.14, ale grę przechodziłem na wcześniejszych sterach, niemniej na 566.14 też wszystko działa jak odpaliłem. 1
eciepecie 7 Opublikowano 6 Grudnia Opublikowano 6 Grudnia (edytowane) rx 7900 GRE mam więc nie trzeba mi NVIDI sterów Zacząłem grać wczoraj i bez szału, przycięcia , shutter itp . Ale nie czekam na patche bo pewnie nie będzie. Naweł na zablokowanych 60 klatkach przycina. Edytowane 6 Grudnia przez eciepecie 1
caleb59 365 Opublikowano 6 Grudnia Opublikowano 6 Grudnia (edytowane) OK, czyli to nie sterowniki, pozostaje kwestia Windowsa. ------------------- https://steamcommunity.com/app/2124490/discussions/0/604141771964909401/ ------------------- Jeśli użyje się DDU by zainstalować sterownik (czy to na czysto, czy nowa karta graficzna) to następuje reset shaderów w każdej grze, która z tego korzysta co w tym konkretnym przypadku = powrót crashy przy uruchamianiu gry. Muszę przyznać dawno nie widziałem takich ekstremalnych cyrków z jakąś grą jak w tym przypadku. Jako punkt odniesienia podam Stalkera 2, który też działa na UE 5 i tam nie mam żadnych problemów, może ciężko uwierzyć ale ani jednego crasha i Windows 11 24H2 nie robi tam problemów. Edytowane 10 Grudnia przez caleb59
Gret 203 Opublikowano wczoraj o 18:58 Opublikowano wczoraj o 18:58 Chciałem sobie wieczorem pograć, ale sobie nie pogram bo gra się nie uruchamia, sypię UE crash przy starcie... Normalnie jakaś komedia z tymi grami teraz. 1
caleb59 365 Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu (edytowane) Nie komedia tylko gamonie nie wypuścili poprawki, pewnie masz Windowsa 11 24H2? Do tego gra przy dłuższych sesjach ma problemy z wyłączaniem się - albo sypie crasha UE albo wisi w tle ciągle włączona. Ogólnie mega techniczny syf i do końca nikt nie wie co tu robi problem bo wcześniej tego nie było, ponoć problemy pojawiły się po aktualizacji gry do wersji 1.06 - forum Steam aż płonie od zgłoszeń, twórcy mają to gdzieś. Kiedy sam robiłem research i pytałem tutaj jak gra ludziom działa/działała to obecnie wszystkie tropy kierują na jakiś problem związany z Windows 11 24H2 ale pewności po dziś nie mam. Edytowane 22 godziny temu przez caleb59 1
Gret 203 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu 11 23H2. 24H2 blokuję jak mogę żeby mi się nie zainstalowała 1
caleb59 365 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Czyli to nie jest wina 11 24H2, dzięki za potwierdzenie. Czyli wina leży po stronie Blooberów i patcha 1.06 do gry.
Gret 203 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Podobno coś z dx12 i tam się wywala, wymuszenie startu na dx11 w steam niby pomaga ale jest tragedia z wydajnością. Nawet tego nie sprawdzałem, poszedł refund od razu. 1
caleb59 365 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Coś jest ostro nie tak i to jest fakt. Tam było kilka obejść problemu z uruchamianiem jaki pojawił się ludziom po patchu 1.06 - parametr DX11 to jeden z nich, mnie osobiście pomagało 1x odpalenie .exe gry jako admin - później już mogłem grę normalnie odpalać przez Steama. Dawno takich dziwactw nie widziałem jak właśnie przy tym tytule.
Reddzik 584 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Czyli dobrze, że się wstrzymuję z zakupem, bo miałem zrobić sobie prezent urodzinowy, ale widać lepiej było nie kupować.
eciepecie 7 Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu 22 minuty temu, Reddzik napisał(a): Czyli dobrze, że się wstrzymuję z zakupem, bo miałem zrobić sobie prezent urodzinowy, ale widać lepiej było nie kupować. Jestem już po walce z bosem w klatce, nie ma jakiejś wielkiej tragedii z optymalizacją, coś przytnie tu i tam, ale zero wkykrzaczań itp. Gdyby było tego dużo to bym nie grał.
Phoenix. 557 Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu 29 minut temu, Reddzik napisał(a): Czyli dobrze, że się wstrzymuję z zakupem, bo miałem zrobić sobie prezent urodzinowy, ale widać lepiej było nie kupować. Lepiej ograc na konsoli
Necronom 93 Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu Kilka osób w tym temacie przeszło grę i wam pisali, że da się spokojnie grać, a dalej jakieś dziwne obawy. 1
Necronom 93 Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu (edytowane) Da się, przeszedłem dwa razy i ani jednego crasha. I co? Kolega @eciepecie jest w połowie gry i też mu jakoś nie wywala Edytowane 20 godzin temu przez Necronom 1
ODIN85 642 Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu 5 godzin temu, Gret napisał(a): @Necronom nie, nie da się grać Na premierę się dało co jest rzadkością teraz
caleb59 365 Opublikowano 12 godzin temu Opublikowano 12 godzin temu Weźcie Wy się poświęćcie i zainstalujcie grę ponownie na czysto, odpalcie i dajcie znać jak to wygląda obecnie, nie chce mi się wierzyć, że gra wcześniej działała normalnie a po potwierdzeniu, że to nie wina 11 24H2 na 101% wiem, że to wina gry.
lamparcicho 459 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu (edytowane) Dawno nie odpalałem gry, w międzyczasie wpadły nowe sterowniki i oczywiście pojawił się znajomy mi już crash chwilę po pierwszym włączeniu: Spoiler Unhandled Exception: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION reading address 0x0000000000000020 SHProto_Win64_Shipping SHProto_Win64_Shipping SHProto_Win64_Shipping SHProto_Win64_Shipping SHProto_Win64_Shipping SHProto_Win64_Shipping SHProto_Win64_Shipping SHProto_Win64_Shipping SHProto_Win64_Shipping SHProto_Win64_Shipping SHProto_Win64_Shipping kernel32 ntdll Przed kolejnym włączeniem sprawdzałem programikiem z poniższego linka czy gra przez te dosłownie kilka sekund czarnego ekranu coś zrobiła w kwestii tworzenia cache'u bo wentylator na chłodzeniu procka wszedł na wyższe obroty więc miałem ku temu pewne podejrzenia. No a jakże, stworzyło się 93 MB dla shproto-win64-shipping.exe https://github.com/Aetopia/NVIDIA-Shader-Cache-Explorer/releases/tag/v2.0 Włączam drugi raz, brak crasha, pokazuje się znajomy ekran i trwa kompilacja shaderów, potem menu, jakiś save wczytałem z początku gry, połaziłem chwilę i wyłączyłem, niby jest ok. Sprawdzam wagę shaderów programem - niecałe 200 MB. Włączam trzeci raz, wciąż ok więc powtarzam procedurę tzn. usuwam cache dla SH2 podlinkowanym programikiem i jest to samo: 1 włączenie crash, 93 MB shaderów, 2 włączenie ok - kompilacja, menu, wczytanie zapisu, połaziłem trochę, exit. Cache - 200 MB. Wieczorem sprawdzę na czysto tj. dopiszę coś do nazwy folderu Silent Hill 2 w LocalAppData tak aby gra startowała "od nowości" i zobaczymy czy schemat się powtórzy. Potem sobie tam skopiuje zapisy i pogram dłużej, oczywiście zdam raport Roger out, obowiązki przedświąteczne wzywają Edytowane 11 godzin temu przez lamparcicho 1
ODIN85 642 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu 9 godzin temu, caleb59 napisał(a): Weźcie Wy się poświęćcie i zainstalujcie grę ponownie na czysto, odpalcie i dajcie znać jak to wygląda obecnie, nie chce mi się wierzyć, że gra wcześniej działała normalnie a po potwierdzeniu, że to nie wina 11 24H2 na 101% wiem, że to wina gry. Windows 10 czysta instalacja. Dopóki nie wyłączyłem hdru w Windowsie gierka nie odpalala. Potem wyszedłem z gry,włączyłem hdr i gra odpaliła bez błędu. 1
caleb59 365 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu O, HDR też ma jakiś wpływ, robi się co raz ciekawiej, dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się