Vulc 229 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu (edytowane) 2 godziny temu, DżonyBi napisał(a): Tryb jakosci na zwyklym PS5 nie byl dla mnie grywalny w wiekszosci przypadkow, bo 30 fps, czy nawet po odblokowaniu klatek z VRR troche brakowalo. W Pro ten problem zniknal, a dzieki PSSR moga popchnac wydajnosc jeszcze dalej. To fakt, pamiętam jak odpaliłem Demon's Souls na PS5, druga gra na tej konsoli (bo pierwszą był Astro ) - nowe generacja, nowa moc, wrzucam wiec performance mode i na dzień dobry dostaję solidnego plaskacza. Tryb absolutnie niegrywalny. W Pro powinno być ok, choć to się jeszcze zobaczy ile z oprawy trzeba będzie ucinać, żeby utrzymać 60 fps. Konsole to od zawsze zabawa w kompromisy, niestety. Edytowane 3 godziny temu przez Vulc 1
voltq 139 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu @DżonyBi masz dużo racji , ok niech dodają RT , ale trzymał bym się rozdzielczości bazowej 1440p+ i 50-60 fps spadki poniżej 50 są odczuwalne wtedy można dodawać RT i inne bajery
DżonyBi 127 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu (edytowane) Wlasnie o te kompromisy chodzi, a sa one wyraźnie mniejsze na PS Pro. Zejda troche z ceny, wejda uzywki na olx, w miedzy czasie poprawia PSSR, dojdzie jeszcze klika patchy do gier i poleca wszyscy na zakupy, i nagle sie okaze, ze pro nie jest takie zle. Nawet najtwardsi zwolennicy PC odpuszcza, bo juz zadnego ulepa z porownywalna wydajnoscia nie zlozą. Dla mnie Sony dalo ciala z napedami i nie ma zadnej informacji z ich strony. Celowa zagrywka niestety. Badaja pewnie jak daleko moga sie posunac. I ta zenujaca informacja na pudelku disc-free console. To trzeba tępić. Edytowane 2 godziny temu przez DżonyBi
Kadajo 303 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Tylko jest jeden problem, te wszystkie gry, które oni pokazali to są gry albo stare, albo które były pierwotnie kierowane na zwykle PS5. Bardzo wątpię ze nowe gry w wersjach dla konsoli Pro pozwolą jej utrzymać ciągle 60 FPS, bo ona, tak jak podstawowe PS5 zaraz się zestarzeje, szczególnie że ma to samo CPU. Sony kłamie mówiąc ze cena nie jest problemem, to dokładnie cena jest problemem i to ze konsola nie ma napędu w zestawie co podnosi tą cenę jeszcze bardziej. Przypomnijmy tylko ze PS4 Pro w momencie premiery nie dość, że miało napęd to te samą cenę co zwykle PS4 w czasie premiery. 1
Geble 4 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu 13 minut temu, DżonyBi napisał(a): Dla mnie Sony dalo ciala z napedami i nie ma zadnej informacji z ich strony. Celowa zagrywka niestety. Badaja pewnie jak daleko moga sie posunac. I ta zenujaca informacja na pudelku disc-free console. To trzeba tępić. My sobie tu możemy gadać o głosowaniu portfelem, tymczasem reszta świata https://www.ppe.pl/news/357129/ps5-pro-z-zaskakujacym-wynikiem-sprzedazy-roznica-jest-naprawde-duza.html To oczywiście wynik "tylko w Japonii", ale nie spodziewam się niczego innego w pozostałych większych rejonach. 2
Spychcio 115 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Zen2 został i tutaj jest problem... a Zen6 dopiero w PS6 1
maxmaster027 65 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Takie pytanko, kupil ktos prosiaka> kto ma GT7?
Kadajo 303 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu 11 minut temu, Geble napisał(a): My sobie tu możemy gadać o głosowaniu portfelem, tymczasem reszta świata https://www.ppe.pl/news/357129/ps5-pro-z-zaskakujacym-wynikiem-sprzedazy-roznica-jest-naprawde-duza.html To oczywiście wynik "tylko w Japonii", ale nie spodziewam się niczego innego w pozostałych większych rejonach. To ze się sprzeda to było pewne, zobaczymy jak długo się "dobry" trend utrzyma.
DżonyBi 127 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 13 minut temu, maxmaster027 napisał(a): Takie pytanko, kupil ktos prosiaka> kto ma GT7? Patch ma wyjsc w przyszlym tygodniu, ale juz teraz ponoc chodzi lepiej.
voltq 139 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu brak tego napędu najmocniej boli , konsola mogła mieć napęd opcjonalny ale w normalnej cenie 500zł i wtedy podstawowa konsola powinna kosztować mniej
DżonyBi 127 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 27 minut temu, Spychcio napisał(a): Zen2 został i tutaj jest problem... a Zen6 dopiero w PS6 Digital Foundry zauważa, że uaktualnienie procesora do nowszej generacji prawdopodobnie pomogłoby osiągnąć liczbę klatek na sekundę powyżej 60 FPS, ale wynikający z tego wzrost ceny nie byłby tego wart. 1
maxmaster027 65 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 6 minut temu, DżonyBi napisał(a): Patch ma wyjsc w przyszlym tygodniu, ale juz teraz ponoc chodzi lepiej. No wlasnie, ja tam nei wiem, ale updatu zadnego nei bylo, a tam juz recenzenci wszyscy mowia ze jest lepsza grafika, i w ogole oswietlenie lepsze, bardziej wyraziste itp. no i ze lepiej chodzi, w sumie nie wiem u mnie 120fps jest. Ale ponoc najwieksza roznica to menu, ze szybciej sie wlacza i laduje. Tak sie zastanawiam, czy to nie efekt placebo, bo skoro nie bylo zadnego updateu, to ten sam soft, to jak to mozliwe ze poza wlasnie paroma FPS i szybszym wlaczaniem jest lepsza grafika. No ale moze i tak jest, dlatego pytam czy ktos ma zeby powiedzial szczerze czy cos zauwazyl 1
DżonyBi 127 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu (edytowane) Odnośnie patcha do GT "Digital Foundry nadal drąży i bada wydajność PS5 Pro w swoich bieżących relacjach, a jego najnowsze ustalenia ujawniły, że Gran Turismo 7 może działać w natywnej rozdzielczości 4K/120 FPS na nowej konsoli Sony bez łatki PS5 Pro Enhanced. Jest to możliwe za pośrednictwem funkcji Game Boost." Update ma wprowadzić więcej zmian. Edytowane 1 godzinę temu przez DżonyBi 1
maxmaster027 65 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 8 minut temu, DżonyBi napisał(a): Odnośnie patcha do GT "Digital Foundry nadal drąży i bada wydajność PS5 Pro w swoich bieżących relacjach, a jego najnowsze ustalenia ujawniły, że Gran Turismo 7 może działać w natywnej rozdzielczości 4K/120 FPS na nowej konsoli Sony bez łatki PS5 Pro Enhanced. Jest to możliwe za pośrednictwem funkcji Game Boost." Update ma wprowadzić więcej zmian. No ponoc tam u góry po prawo to Escort :D, po lewo jakis jeep, oby hammer albo mercedes, jakis porshak, stary mercedes po lewo, hmm Najprawdopodobnej, szkoda ze nie hammer albo jakis kozacki jeep ale ten tez jest ok 1
Elvis79 20 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Godzinę temu, Kadajo napisał(a): Tylko jest jeden problem, te wszystkie gry, które oni pokazali to są gry albo stare, albo które były pierwotnie kierowane na zwykle PS5. Bardzo wątpię ze nowe gry w wersjach dla konsoli Pro pozwolą jej utrzymać ciągle 60 FPS, bo ona, tak jak podstawowe PS5 zaraz się zestarzeje, szczególnie że ma to samo CPU. Sony kłamie mówiąc ze cena nie jest problemem, to dokładnie cena jest problemem i to ze konsola nie ma napędu w zestawie co podnosi tą cenę jeszcze bardziej. Przypomnijmy tylko ze PS4 Pro w momencie premiery nie dość, że miało napęd to te samą cenę co zwykle PS4 w czasie premiery. Nie kłamało, sam Prezes tak mówił w domyśle, że nie zależy im na rekordach sprzedaży ponieważ, cena nie problem bo to konsola dla hardcorowych graczy i jak widać oni kupują
Spychcio 115 Opublikowano 35 minut temu Opublikowano 35 minut temu 33 minuty temu, DżonyBi napisał(a): Digital Foundry zauważa, że uaktualnienie procesora do nowszej generacji prawdopodobnie pomogłoby osiągnąć liczbę klatek na sekundę powyżej 60 FPS, ale wynikający z tego wzrost ceny nie byłby tego wart. Sony jest obliczone, nie zrobili za dużo przy PRO żeby przy PS6 była jakaś sensowna różnica w wydajności.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się