voltq 347 Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada @Qrdello za 3500 z napędem bym kupił Nie było wtedy dostępnego Spidermana remastera był tylko jako kod cyfrowy w pudełku dodawany do miles Morales który był na płycie A ja gry używane kupowałem bo tanio
Qrdello 211 Opublikowano 17 Listopada Autor Opublikowano 17 Listopada No o to mi chodziło, klucz był w pełnych pudełkach z MM. 1
Spychcio 404 Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada 2 godziny temu, kanon7 napisał(a): Od samego początku chodzi że Pro jest ZA DROGIE (bez napędu). Idąc tokiem Twojego rozumowaniu, życzę Ci: - aby napędów już nie było - PS6 było w cenie 4xxx zł - gry były po 4xx zł - brak płyt, tylko cyfra Miłego płacenia. Oby PS6 było za te 4000zł to nareszcie nie dostaniemy szrota na premiere tylko średniego szrota a to zawsze jakiś postęp. 1
Vulc 647 Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada 48 minut temu, Qrdello napisał(a): Mnie wybitnie irytuje fakt, że ten temat żyje przepychanką o kasę - na co kogo stać i dlaczego. Idiotyzm. Ale przecież nie tylko o to tutaj chodzi, po co tak uogólniać? Dyskusja poruszała różne kwestie - od sensowności takiej ceny konsoli i tego powodów, po zmniejszającą się różnicę cenową pc/konsola. To są naturalne wątki w takich miejscach i praktycznie każdy temat tego typu wygląda w sieci tak samo. Sony swoją polityką cenową chcąc nie chcąc go wywołało. To kogo stać a kogo nie stać na Pro, nie ma tutaj nic do rzeczy. Stać wszystkich swoją drogą, nie czarujmy się. I tak, bezsensem jest podważanie decyzji co do zakupu tego sprzętu, bo jak już wielokrotnie było powtarzane - kto ma kupić i tak kupi. Nie wiem więc w czym przeszkadzają niektórym takie dyskusje. Przynajmniej jest ruch. 1
Gronek31 17 Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada Tu widzę ciągle o tych pudełkach i braku napędu , więc postanowiłem mema zrobić Chciałem Vincenta zrobić ruchomego, ale nie ogarniam w gify, więc jak ktoś się zna to możecie przerobić 2 3 1
Qrdello 211 Opublikowano 17 Listopada Autor Opublikowano 17 Listopada 5 minut temu, Vulc napisał(a): Ale przecież nie tylko o to tutaj chodzi, po co tak uogólniać? Dyskusja poruszała różne kwestie - od sensowności takiej ceny konsoli i tego powodów, po zmniejszającą się różnicę cenową pc/konsola. To są naturalne wątki w takich miejscach i praktycznie każdy temat tego typu wygląda w sieci tak samo. Sony swoją polityką cenową chcąc nie chcąc go wywołało. To kogo stać a kogo nie stać na Pro, nie ma tutaj nic do rzeczy. Stać wszystkich swoją drogą, nie czarujmy się. I tak, bezsensem jest podważanie decyzji co do zakupu tego sprzętu, bo jak już wielokrotnie było powtarzane - kto ma kupić i tak kupi. Nie wiem więc w czym przeszkadzają niektórym takie dyskusje. Przynajmniej jest ruch. Tak, tylko argumenty padły, powtórzone 10x ale niektórzy mają parcie na 20x i tak się kółko kręci. 1
Vulc 647 Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada No tak się kręci, przecież wiesz równie dobrze jak ja, jak to działa. Ludzie wyjdą z Laba, ale Lab... 😉 1 1
DżonyBi 426 Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada (edytowane) PSSR na ten moment działa świetnie z wysokiej rozdzielczości bazowej 1440p i z tej pozycji (PSSR Quality) nie ma sie czego wstydzic przy DLSS. Poniżej bazy na ten moment bywa z tym różnie. Trzeba czekac na poprawki. Podstawowym problemem jest to, ze w Jedi na siłę wcisnęli RT w trybie wydajnosci co obciaza mocno gpu i bazowa rozdzielczosc skalowana przez PSSR jest niska, zeby uzyskac duzo klatek. To powoduje male artefakty, ale jest RT. Czy w tej sytuacji implementacja RT+PSSR performance to byla dobra decyzja? Zadna porazka ps pro, bo mozna bylo wykorzystac moc nowej konsoli lepiej. Btw: obraz w Jedi na zwyklym ps5 potrafi skakac lepiej od wycwiczonej zaby. Edytowane 18 Listopada przez DżonyBi 2
voltq 347 Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada (edytowane) @DżonyBi co do RT masz rację jestem tego samego zdania że pchanie na siłę RT na konsoli jedt idiotyczne Ale to twoje stwierdzenie że PSSR działa świetnie i jest porównywalne do DLSS znajdzie się na liście najgłupszych tekstów jakie widziałem na forum W takich chwilach przypominają mi się słowa Adama Kicińskiego który stwierdził cytuje "że cyberpunk działa zaskakująco dobrze na konsoli PS4 i Xbox one" tzn w 15 fps przy 720p poniżej detali ultra low z doczytywaniem tekstur po kilkunastu sekundach , dodatkowo co chwilę były blue screeny i gra się wyłączała Edytowane 17 Listopada przez voltq 3 1
DżonyBi 426 Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada (edytowane) 7 godzin temu, voltq napisał(a): Ale to twoje stwierdzenie że PSSR działa świetnie i jest porównywalne do DLSS znajdzie się na liście najgłupszych tekstów jakie widziałem na forum Czytaj chlopie ze zrozumieniem. Pisalem o PSSR quality. Napisalem, ze nie ma sie czego wstydzic i to jest prawda. DLSS jest rozwijany latami, a PSSR dopiero wszedl do gry. DF w Jedi porownuje PSSR P vs DLSS P i tu DLSS wygrywa, bo PSSR ma radzi sobie tak dobrze (jeszcze) ze skalowaniem z nizszych rozdzielczosci (ponizej 1440p). W TLoU, ktore teraz ogrywam w trybie Pro działa z PSSR Quality. Obraz 4k skalowany jest z 1440p i wyglada to bardzo dobrze. Sa pewne niedoskonalosci na niektorych krawedziach w ruchu, ale jest to malo widoczne. Wiem tez co potrafi 4090 z DLSS Q na ekranie 4k, ktory skaluje tez z 1440p. Pochwal sie wreszcie wlasnymi doswiadczeniami. Edytowane 18 Listopada przez DżonyBi 1
ODIN85 671 Opublikowano 18 Listopada Opublikowano 18 Listopada 9 godzin temu, Vulc napisał(a): Ale przecież nie tylko o to tutaj chodzi, po co tak uogólniać? Dyskusja poruszała różne kwestie - od sensowności takiej ceny konsoli i tego powodów, po zmniejszającą się różnicę cenową pc/konsola. To są naturalne wątki w takich miejscach i praktycznie każdy temat tego typu wygląda w sieci tak samo. Sony swoją polityką cenową chcąc nie chcąc go wywołało. To kogo stać a kogo nie stać na Pro, nie ma tutaj nic do rzeczy. Stać wszystkich swoją drogą, nie czarujmy się. I tak, bezsensem jest podważanie decyzji co do zakupu tego sprzętu, bo jak już wielokrotnie było powtarzane - kto ma kupić i tak kupi. Nie wiem więc w czym przeszkadzają niektórym takie dyskusje. Przynajmniej jest ruch. Konsola jest reklamowana starociami które już ograłem. Na premierę zero gier których by nie było na pc. Po co mam teraz kupować Pro? 4 1
Qrdello 211 Opublikowano 18 Listopada Autor Opublikowano 18 Listopada 7 godzin temu, voltq napisał(a): @DżonyBi co do RT masz rację jestem tego samego zdania że pchanie na siłę RT na konsoli jedt idiotyczne Ale to twoje stwierdzenie że PSSR działa świetnie i jest porównywalne do DLSS znajdzie się na liście najgłupszych tekstów jakie widziałem na forum W takich chwilach przypominają mi się słowa Adama Kicińskiego który stwierdził cytuje "że cyberpunk działa zaskakująco dobrze na konsoli PS4 i Xbox one" tzn w 15 fps przy 720p poniżej detali ultra low z doczytywaniem tekstur po kilkunastu sekundach , dodatkowo co chwilę były blue screeny i gra się wyłączała Wcześniej porównywaliśmy PS5 Pro do XSS, teraz porównujemy dwutygodniową technologię do 5 letniej, pod którą najdroższa firma IT na świecie wypuściła 3 generacje sprzętu Widzę, że odjazd coniektórych tutaj jest lepszy niż po miesiącu z tv republika only normalnie inny świat. Na konsolach jest BSOD? O czymś nie wiem 1
azgan 838 Opublikowano 18 Listopada Opublikowano 18 Listopada 20 godzin temu, maxmaster027 napisał(a): Fajnie, a wiesz jak ludzie maja po 3 -4 konta, np w GT7 dla roznego mmr, albo do jazdy w USA i UE, albo np jest rodzinka i kazdy ma swoje, to w pyrzpadku versji digital kazde konto musi miec kupioną gre, a jak masz plyte blueray to kazde z kont nie musi miec gry, bo gre wsadzasz do napedu. Wiec nie wiem czy digital jest taki dobry, powiedzialby ze raczej bardzo zły, bo widac ze sony zweszylo kase na digitalu... a koniec koncow i tak cene bedziesz mial digitala podniesiana co chocby widac na ps5pro...takze serio digital w swiecie PS5 to najgorsza opcja. Zwróć uwagę że pisałem o sobie, nie interesuję mnie co mają i robią inni 😉. Ja nie nie mam po 3-4 konta żeby pograć np. w Gran Turismo 7 i nie jest mi to do niczego potrzebne a cyfrowa jest wygodna, zdecydowałem się na rezygnację z pudełek bo miałem świadomość tego że na konsolach powoli będzie się od tego odchodzić a kupować 2 raz tego samego nie mam zamiaru żeby zbudować bibliotekę na PlayStation. 1
DżonyBi 426 Opublikowano 18 Listopada Opublikowano 18 Listopada Jak mogłem napisać, że PSSR Quality wygląda dobrze i nie ma sie czego wsytydzic przy DLSS, biorac pod uwage, ze PSSR dopiero startuje, a DLSS laduje. Przeciez tutaj sa sami PCMR i fan club nvidia. PC lab się kłania przeciez. Ponad 60 stron hejtu na PS5 pro. Ja wysiadam z tego watku. Dziekuje za dyskusje. 1 1
Kadajo 986 Opublikowano 18 Listopada Opublikowano 18 Listopada PSSR to chyba bliżej do FSR z którego zresztą się wywodzi niż DLSS. Pytanie zasadnicze, po co oni wypuszczają patche do gier które z tym PSSR maja problemy, jak zresztą słusznie zauważyło nawet DF. 1 2
azgan 838 Opublikowano 18 Listopada Opublikowano 18 Listopada 6 minut temu, Kadajo napisał(a): PSSR to chyba bliżej do FSR z którego zresztą się wywodzi niż DLSS. Pytanie zasadnicze, po co oni wypuszczają patche do gier które z tym PSSR maja problemy, jak zresztą słusznie zauważyło nawet DF. Po co w ogóle to PSSR skoro mogli dać FSR3.1 przynajmniej byłaby rekonstrukcja obrazu razem z Frame Generation i tym ich całym Anti-Lag 2 robiącym za bieda odpowiednik Reflexa 🤭? To całe PlayStation Spectral Super Resolution oczywiście raczkuje i potrafi przy dobrej implementacji dawać niezłe efekty ale przecież tak jest z wszystkim, to samo można napisać o FSR3.1 lub XeSS Intela 😉. 1
Qrdello 211 Opublikowano 18 Listopada Autor Opublikowano 18 Listopada Bo z FSR miał większe? Bo PSSR jest szybsze niż FSR? Bo FSR leci na wersji 1.0 z jakimiś tam poprawkami, czyli przedpotop? A może tak porównanie na żywo a nie w oparciu o gadanie szukających kliknięć YTberów? W tytułach które porównywałem do bazowej PS5, Pro nie wypada wcale źle pod kątem jakości obrazu. Artefakty przy rekonstrukcji były są i będą, bo to nie natywny obraz. Są zdecydowanie mniejsze niż były na FSR, gry działają czasem wyraźnie lepiej czasem po prostu lepiej (o ile dev nie wciśnie na siłę RT) - tylko się cieszyć, że jest kolejna alternatywa. No ale nie, najlepiej tylko wszystko postawić na dlss i będzie cudaśnie. Z jednej strony jedziecie po SONY że monopolizuje rynek cyfr, z drugiej wspieracie innego monopolistę, jak tak dalej pójdzie. 1
Kadajo 986 Opublikowano 18 Listopada Opublikowano 18 Listopada 4 minuty temu, azgan napisał(a): Po co w ogóle to PSSR skoro mogli dać FSR3.1 przynajmniej byłaby rekonstrukcja obrazu razem z Frame Generation i tym ich całym Anti-Lag 2 robiącym za bieda odpowiednik Reflexa 🤭? To całe PlayStation Spectral Super Resolution oczywiście raczkuje i potrafi przy dobrej implementacji dawać niezłe efekty ale przecież tak jest z wszystkim, to samo można napisać o FSR3.1 lub XeSS Intela 😉. Tez mnie to zastanawia ale mam teorie taka ze PS5 Pro nie dostało FG bo zbyt często ma tylko 30 FPS w grach. A jak wiadomo FG zaczyna porządnie działać dopiero od 60. @Qrdello nikt nikogo nie wspiera tylko stwierdza fakty 1
ODIN85 671 Opublikowano 18 Listopada Opublikowano 18 Listopada Promka na pady https://www.euro.com.pl/kontrolery-do-gier/sony-pad-ps5-dualsense-chrome-pearl.bhtml 1
Qrdello 211 Opublikowano 18 Listopada Autor Opublikowano 18 Listopada (edytowane) Na podstawie filmików z YT po kompresji ? To jak przejść całą grę na YT, ten sam lvl. @voltq rób ten test na IQ, najbardziej confused koleś w całym internecie Edytowane 18 Listopada przez Qrdello 1
voltq 347 Opublikowano 18 Listopada Opublikowano 18 Listopada Na słuchawki Elite też promocja w MM ME i Euro 44 minuty temu, DżonyBi napisał(a): Jak mogłem napisać, że PSSR Quality wygląda dobrze i nie ma sie czego wsytydzic przy DLSS, biorac pod uwage, ze PSSR dopiero startuje, a DLSS laduje. Przeciez tutaj sa sami PCMR i fan club nvidia. PC lab się kłania przeciez. Ponad 60 stron hejtu na PS5 pro. Ja wysiadam z tego watku. Dziekuje za dyskusje. Zmuszasz mnie do zakupu PS5 Pro i robienia porównań samemu ? Nie jestem ekspertem ale kilka różnych kanałów przeglądam na YouTube z porównaniami i tak jak zauważył @Kadajo PSSR bliżej do FSR , do DLSS nie ma podjazdu 1
Kadajo 986 Opublikowano 18 Listopada Opublikowano 18 Listopada PSSR ma zapewne ogólnie ten sam problem co każdy tego typu scaler, im niższa rozdzielczość bazowa tym gorszy efekt końcowy z masą błędów. 2 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się