Skocz do zawartości

PlayStation 5/5 PRO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 godzin temu, voltq napisał(a):

@DżonyBi co do RT masz rację jestem tego samego zdania że pchanie na siłę RT na konsoli jedt idiotyczne 

Ale to twoje stwierdzenie że PSSR działa świetnie i jest porównywalne do DLSS znajdzie się na liście najgłupszych tekstów jakie widziałem na forum

W takich chwilach przypominają mi się słowa Adama Kicińskiego który stwierdził cytuje "że cyberpunk działa zaskakująco dobrze na konsoli PS4 i Xbox one" tzn w 15 fps przy 720p poniżej detali ultra low z doczytywaniem tekstur po kilkunastu sekundach , dodatkowo co chwilę były blue screeny i gra się wyłączała 

Wcześniej porównywaliśmy PS5 Pro do XSS, teraz porównujemy dwutygodniową technologię do 5 letniej, pod którą najdroższa firma IT na świecie wypuściła 3 generacje sprzętu :D Widzę, że odjazd coniektórych tutaj jest lepszy niż po miesiącu z tv republika only :E normalnie inny świat. 

 

Na konsolach jest BSOD? O czymś nie wiem :E 

  • Haha 1
Opublikowano
20 godzin temu, maxmaster027 napisał(a):

Fajnie, a wiesz jak ludzie maja po 3 -4 konta, np w GT7 dla roznego mmr, albo do jazdy w USA i UE, albo np jest rodzinka i kazdy ma swoje, to w pyrzpadku versji digital kazde konto musi miec kupioną gre, a jak masz plyte blueray to kazde z kont nie musi miec gry, bo gre wsadzasz do napedu. Wiec nie wiem czy digital jest taki dobry, powiedzialby ze raczej bardzo zły, bo widac ze sony zweszylo kase na digitalu... a koniec koncow i tak cene bedziesz mial digitala podniesiana co chocby widac na ps5pro...takze serio digital w swiecie PS5 to najgorsza opcja.

Zwróć uwagę że pisałem o sobie, nie interesuję mnie co mają i robią inni 😉. Ja nie nie mam po 3-4 konta żeby pograć np. w Gran Turismo 7 i nie jest mi to do niczego potrzebne a cyfrowa jest wygodna, zdecydowałem się na rezygnację z pudełek bo miałem świadomość tego że na konsolach powoli będzie się od tego odchodzić a kupować 2 raz tego samego nie mam zamiaru żeby zbudować bibliotekę na PlayStation.

  • Confused 1
Opublikowano

Jak mogłem napisać, że PSSR Quality wygląda dobrze i nie ma sie czego wsytydzic przy DLSS, biorac pod uwage, ze PSSR dopiero startuje, a DLSS laduje. Przeciez tutaj sa sami PCMR i fan club nvidia. PC lab się kłania przeciez. Ponad 60 stron hejtu na PS5 pro. Ja wysiadam z tego watku. Dziekuje za dyskusje.

  • Confused 1
  • Upvote 1
Opublikowano
6 minut temu, Kadajo napisał(a):

PSSR to chyba bliżej do FSR z którego zresztą się wywodzi niż DLSS.
Pytanie zasadnicze, po co oni wypuszczają patche do gier które z tym PSSR maja problemy, jak zresztą słusznie zauważyło nawet DF.

Po co w ogóle to PSSR skoro mogli dać FSR3.1 przynajmniej byłaby rekonstrukcja obrazu razem z Frame Generation i tym ich całym Anti-Lag 2 robiącym za bieda odpowiednik Reflexa 🤭? To całe PlayStation Spectral Super Resolution oczywiście raczkuje i potrafi przy dobrej implementacji dawać niezłe efekty ale przecież tak jest z wszystkim, to samo można napisać o FSR3.1 lub XeSS Intela 😉.

  • Like 1
Opublikowano

Bo z FSR miał większe? :E 

Bo PSSR jest szybsze niż FSR?

Bo FSR leci na wersji 1.0 z jakimiś tam poprawkami, czyli przedpotop? 

A może tak porównanie na żywo a nie w oparciu o gadanie szukających kliknięć YTberów?

W tytułach które porównywałem do bazowej PS5, Pro nie wypada wcale źle pod kątem jakości obrazu. Artefakty przy rekonstrukcji były są i będą, bo to nie natywny obraz. Są zdecydowanie mniejsze niż były na FSR, gry działają czasem wyraźnie lepiej czasem po prostu lepiej (o ile dev nie wciśnie na siłę RT) - tylko się cieszyć, że jest kolejna alternatywa.

No ale nie, najlepiej tylko wszystko postawić na dlss i będzie cudaśnie. Z jednej strony jedziecie po SONY że monopolizuje rynek cyfr, z drugiej wspieracie innego monopolistę, jak tak dalej pójdzie.

  • Confused 1
Opublikowano
4 minuty temu, azgan napisał(a):

Po co w ogóle to PSSR skoro mogli dać FSR3.1 przynajmniej byłaby rekonstrukcja obrazu razem z Frame Generation i tym ich całym Anti-Lag 2 robiącym za bieda odpowiednik Reflexa 🤭? To całe PlayStation Spectral Super Resolution oczywiście raczkuje i potrafi przy dobrej implementacji dawać niezłe efekty ale przecież tak jest z wszystkim, to samo można napisać o FSR3.1 lub XeSS Intela 😉.

Tez mnie to zastanawia ale mam teorie taka ze PS5 Pro nie dostało FG bo zbyt często ma tylko 30 FPS w grach. A jak wiadomo FG zaczyna porządnie działać dopiero od 60.


@Qrdello nikt nikogo nie wspiera tylko stwierdza fakty ;)

  • Like 1
Opublikowano

Na słuchawki Elite też promocja w MM ME i Euro

44 minuty temu, DżonyBi napisał(a):

Jak mogłem napisać, że PSSR Quality wygląda dobrze i nie ma sie czego wsytydzic przy DLSS, biorac pod uwage, ze PSSR dopiero startuje, a DLSS laduje. Przeciez tutaj sa sami PCMR i fan club nvidia. PC lab się kłania przeciez. Ponad 60 stron hejtu na PS5 pro. Ja wysiadam z tego watku. Dziekuje za dyskusje.

Zmuszasz mnie do zakupu PS5 Pro i robienia porównań samemu :D ?

Nie jestem ekspertem ale kilka różnych kanałów przeglądam na YouTube z porównaniami i tak jak zauważył @Kadajo PSSR bliżej do FSR , do DLSS nie ma podjazdu 

  • Confused 1
Opublikowano
33 minuty temu, voltq napisał(a):

Na słuchawki Elite też promocja w MM ME i Euro

Zmuszasz mnie do zakupu PS5 Pro i robienia porównań samemu :D ?

Nie jestem ekspertem ale kilka różnych kanałów przeglądam na YouTube z porównaniami i tak jak zauważył @Kadajo PSSR bliżej do FSR , do DLSS nie ma podjazdu 

Może dlatego że, nie wiem, ma dwa tygodnie ? :)  a dlss 5 lat i z 30 kart graficznych z czego niektóre kilka x mocniejsze niż gpu w ps5? ;] 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

@Qrdello masz rację że to dopiero raczkująca technika ale nadal nie ma podjazdu do DLSS i jest bliżej FSR 

 

https://www.carrefour.pl/zakupy-niecodzienne/elektronika/komputery-gry-i-konsole-q6/konsole-i-gry-video-43/playstation-9n/kons-ps5-slim-bluray-1tb-sony

Jest ta slimka za 2200zł z napędem już dostepna

Edytowane przez voltq
Opublikowano
13 godzin temu, azgan napisał(a):

 

Pytanie zasadnicze co za debil zatwierdził patcha, po którym gra wygląda gorzej na Ps5 pro od PS5. Wciskanie na siłę RT kosztem przyzwoitej rozdzielczości bazowej jest irracjonalne. Patch do Star Wars Jedi Survivor to skok na kasę powstał tylko po to, by nabrać nieświadomych niedzielnych graczy, że grają na najmocniejszej konsoli w ulepszoną wersję świetnej gry. Zakładka w Pstore Pro Enhanced to scam. Każdy tytuł trafiający do tej kategorii powinien być weryfikowany przez Sony czy jakość ulepszeń, jest wystarczająca, nie może być sytuacji, w których na bazowym Ps5 gra wygląda i działa zauważalnie lepiej.

  • Like 2
Opublikowano
35 minut temu, voltq napisał(a):

@Qrdello masz rację że to dopiero raczkująca technika ale nadal nie ma podjazdu do DLSS i jest bliżej FSR 

 

https://www.carrefour.pl/zakupy-niecodzienne/elektronika/komputery-gry-i-konsole-q6/konsole-i-gry-video-43/playstation-9n/kons-ps5-slim-bluray-1tb-sony

Jest ta slimka za 2200zł z napędem już dostepna

Strona już leży:lol2:

Opublikowano
3 godziny temu, azgan napisał(a):

Zwróć uwagę że pisałem o sobie, nie interesuję mnie co mają i robią inni 😉. Ja nie nie mam po 3-4 konta żeby pograć np. w Gran Turismo 7 i nie jest mi to do niczego potrzebne a cyfrowa jest wygodna, zdecydowałem się na rezygnację z pudełek bo miałem świadomość tego że na konsolach powoli będzie się od tego odchodzić a kupować 2 raz tego samego nie mam zamiaru żeby zbudować bibliotekę na PlayStation.

A ja uważam, że to jest cwaniactwo firm softwarowych. Powinien byc wlasnie nosnik do kazdej gry, czy to w formie USBflash czy plyty. Tak samo na pc zawsze musisz polaczyc gre z kontem, to jest absurd. Te gry powinny byc w 1/5 ceny. Czyli np masz gre na blueray albo USBf 300zl mozesz instalowac na kazdym komputerze i koncie i grac jak jest flash podlaczony albo plyta w napedzie, a jak chcesz miec gre przypisana tylko do 1 konta to powinna byc 300/5 czyli 60zl kosztowac, i to by mialo sens. A tak to po prostu ludzie zostali oszukani. Bo poczatkowo gry byly rzeczywiscie tansze w wersji cyfrowej a teraz kazdy widzi jak jest.

  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano
4 godziny temu, ODIN85 napisał(a):

Konsola jest reklamowana starociami które już ograłem. Na premierę zero gier których by nie było na pc. Po co mam teraz kupować Pro?

Też jestem tego zdania i właśnie dlatego nie odebrałem swojego PRO Station a PS5 fat sprzedałem. Sony zrobiło to co Microsoft z XBOX SERIES, dla mnie ta konsola bez EX'ów i z grami wydawanymi na PC jest zbędna. Minimalna różnica jest tylko taka że Microsoft daje wszystkie swoje gry w dniu premiery a Sony celowo opóźnienia wydanie na PC ale i tak coraz szybsze są terminy wydawania kolejnych produkcji. 

  • Like 1
Opublikowano
2 godziny temu, Qrdello napisał(a):

Bo z FSR miał większe? :E 

Bo PSSR jest szybsze niż FSR?

Bo FSR leci na wersji 1.0 z jakimiś tam poprawkami, czyli przedpotop? 

A może tak porównanie na żywo a nie w oparciu o gadanie szukających kliknięć YTberów?

W tytułach które porównywałem do bazowej PS5, Pro nie wypada wcale źle pod kątem jakości obrazu. Artefakty przy rekonstrukcji były są i będą, bo to nie natywny obraz. Są zdecydowanie mniejsze niż były na FSR, gry działają czasem wyraźnie lepiej czasem po prostu lepiej (o ile dev nie wciśnie na siłę RT) - tylko się cieszyć, że jest kolejna alternatywa.

No ale nie, najlepiej tylko wszystko postawić na dlss i będzie cudaśnie. Z jednej strony jedziecie po SONY że monopolizuje rynek cyfr, z drugiej wspieracie innego monopolistę, jak tak dalej pójdzie.

Takie rzeczy tylko na PlayStation bo FSR 3.1 lub nawet wersji 2 działa praktycznie na wszystkim wliczając w to GTX z serii 10x0. Od wersji 3.1 zapewnia przyzwoitą jakość i bez problemu działałoby to na PS5 no ale oczywiście wtedy PS5 PRO nie sprzedawałoby się już tak dobrze z PSSR 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, voltq napisał(a):

jedi survivor na ps5 pro tragedia obraz jest totalnie rozmazany , test DF

Ten sam materiał oglądaliśmy ? :D 

Bo ja tam widzę artefakty związane z cieniami w miejscach gdzie jest roślinność a nie totalnie rozmazany . Tekstury są w porządku, odbicia RT i cienie z grubsza też. Tylko te rośliny dostają po głowie. 

To co DF sobie tam plecie niech sobie nawijają, taka ich praca. Marudzą, że tekstury słabe  a na porównaniu z 1800p dlssp różnic wielkich nie ma :E 

O tu:

image.thumb.png.7062576367f7771ad37491d61741c898.png

Pokaż mi gdzie to mydło.

image.thumb.png.2891141e10b7b2ba9a9485401ce0c944.png

Gdzie tutaj masz coś o czymś totalnie rozmytym? Z tego szybkiego opisu RT off w perf rozwiązałoby problem.

Edytowane przez Qrdello
Opublikowano (edytowane)


Gra bez patcha do PRO ale ma 1512p i to wystarczy żeby wyglądać ładnie , ciekawe czy są jakieś różnice oprocz stabilnosci klatek pewnie na pro nie spada poniżej 60 i 30 w trybie RT , takie dwa tryby wg mnie powinny robic wszystkie gry , CDPR dobrze to robi

Edytowane przez voltq
Opublikowano
59 minut temu, Qrdello napisał(a):

Ten sam materiał oglądaliśmy ? :D 

Bo ja tam widzę artefakty związane z cieniami w miejscach gdzie jest roślinność a nie totalnie rozmazany . Tekstury są w porządku, odbicia RT i cienie z grubsza też. Tylko te rośliny dostają po głowie. 

To co DF sobie tam plecie niech sobie nawijają, taka ich praca. Marudzą, że tekstury słabe  a na porównaniu z 1800p dlssp różnic wielkich nie ma :E 

O tu:

image.thumb.png.7062576367f7771ad37491d61741c898.png

Pokaż mi gdzie to mydło.

image.thumb.png.2891141e10b7b2ba9a9485401ce0c944.png

Gdzie tutaj masz coś o czymś totalnie rozmytym? Z tego szybkiego opisu RT off w perf rozwiązałoby problem.

W czasie ruchu jest mydło i DF o tym coś tam wspominało.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...