Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, Roman_PCMR napisał(a):

@GordonLameman Klasztory zdobywales gdzie glownym bossem byl zawsze jakis ksiadz/mnich z wielkim krzyzem

Meh. Nie mogłeś zabijać tych biegających braciszków, a Wikingowie to robili. DEI/WOKE confirmed.

 

A to wszystko żeby ocalić kruche uczucia religijne :) 

 

 

Ale sam fakt, że kompletnie nie pamiętam tych mechanik z mojego przejścia Valhalli świadczy o tym jak słaba to była gra :) 

Edytowane przez GordonLameman
Opublikowano (edytowane)

Wczoraj był news na ppe, że jakiś japoński mnich oburzał się, że w AC:S można zniszczyć święty garnek w świątyni. Co za dzban:D

Edytowane przez tgolik
  • Haha 2
Opublikowano
13 minut temu, GordonLameman napisał(a):

a Wikingowie to robili. DEI/WOKE confirmed.

Chodziło o pierwszy przykład z brzegu, jeśli chodzi o zmiękczanie gry konsultacjami ;) Kto chce może szukać głębiej, ale generyczność tekstów Ubi jest słaba nawet bez tego.

Ubi bojkotuję od lat z innych powodów, więc "woke" to tylko kolejny powód do nabijania się. Jeśli modderzy ogarną mechaniki w AC:Unity to kiedyś ją kupię, o ile pozbędą się Ubisoft connect, po sprzedaży firmy.

Opublikowano
Teraz, musichunter1x napisał(a):

Chodziło o pierwszy przykład z brzegu, jeśli chodzi o zmiękczanie gry konsultacjami ;) Kto chce może szukać głębiej, ale generyczność tekstów Ubi jest słaba nawet bez tego.

Ubi bojkotuję od lat z innych powodów, więc "woke" to tylko kolejny powód do nabijania się. Jeśli modderzy ogarną mechaniki w AC:Unity to kiedyś ją kupię, o ile pozbędą się Ubisoft connect, po sprzedaży firmy.

No, ale możliwe, że SweetBaby Inc. Poprawiło im te dialogi.

 

 

Nie mówię, że to prawdopdobone :E 

Ale dialogi w grach UBI od lat są tak kiepskie, że gorsze chyba nie mogą być. :E 

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Jeśli miałbym mieć pretensje do kogoś biorącego udział w tworzeniu gier UBI, to nie byłoby to SB tylko pisarze i quest designerzy. Cały dział narracji, twórcy questów do wywalenia na bruk. I to lata temu.

Edytowane przez tgolik
  • Upvote 1
Opublikowano
3 minuty temu, tgolik napisał(a):

Jeśli miałbym mieć pretensje do kogoś biorącego udział w tworzeniu gier UBI, to nie byłoby to SB tylko pisarze i quest designerzy. Cały dział narracji, twórcy questów do wywalenia na bruk. I to lata temu.

Mam takie wrażenie (może mylne), że przy Origins jeszcze się trochę starali i jakieś tam historyjki były - bo przecież wzorowali się na Wiedźminie 3. 

Ale później to już sobie pofolgowali :) 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Mam takie wrażenie (może mylne), że przy Origins jeszcze się trochę starali i jakieś tam historyjki były - bo przecież wzorowali się na Wiedźminie 3. 

Ale później to już sobie pofolgowali :) 

Później to było tylko wincyj i wincyj.

 

Oni po prostu nie potrafią projektować ciekawych gier.

 

Jadą schematem od X lat i się przejadło.

Edytowane przez Szambo
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Szambo napisał(a):

Oni pro prostu nie potrafią projektować ciekawych gier.

 

Jadą schematem od X lat i się przejadło.

Potrafic to potrafia, a raczej potrafili. Tylko wywalili wszystkich zdolnych scenarzystow i game devow zastrudniajac DEI, LPG, AGD i inne RTV

 

 

Wyciekly pierwsze recki gry. Mozna brac w ciemno ;)  

 

 

911c1dddb5d20f44e774.jpg

Edytowane przez Roman_PCMR
Opublikowano
2 minuty temu, Roman_PCMR napisał(a):

Potrafic to potrafia, a raczej potrafili. Tylko wywalili wszystkich zdolnych scenarzystow i game devow zastrudniajac DEI, LPG, AGD i inne RTV

Mnie też denerwuje przesadne pakowanie DEI, ale Ubisoft głównie poległ w innych aspektach.

 

Szczerze to wolałbym wydać 250 zł na ciekawego Assassyna na 10 godzin rozgrywki niż na tą kaszane na 50-100h

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
46 minut temu, tgolik napisał(a):

Wczoraj był news na ppe, że jakiś japoński mnich oburzał się, że w AC:S można zniszczyć święty garnek w świątyni. Co za dzban:D

Pewnie ten garnek i tak wyglądał na chiński, tak jak na zbroi jasuke, jest napisane "smok" i "smok" szkoda że nie dali "ryż" "ryż". :E 

Zbroja która nie istniała, jest misz maszem japońsko chińskim. :rotfl2:

  • Haha 1
Opublikowano

Na szczęście odpadłem już przy AC1 i jestem tutaj tylko dla beki :E

Nie wiem która to już była część jak kumpel grał ale jak go spytałem, o fajnie, że grasz powiedzmy w "3", a on do mnie, to przecież "4". Ok, wygląda jak poprzednia i pewnie poprzednia tylko mapa większa.

Te gry to już jest kopia kopii + nowe asety i generowane teksty AI i nie dziwię się, że nawet fanom się to przejadło. Czy jakoś mnie dziwi, że dopiero w tej części? Chyba tak, bo to już dawno powinno walnąć. Tylko dodają na mapie więcej znaczników i sztucznie przeciągają grę.

  • Like 2
  • Sad 1
Opublikowano (edytowane)

 

:boink:

 

47 minut temu, GordonLameman napisał(a):

No, ale możliwe, że SweetBaby Inc. Poprawiło im te dialogi.

No pewnie, że tak.

Równie prawdopodobne jak facet zachodzący w ciążę. Albo murzyński samuraj. 🤗

Edytowane przez crush
  • Like 1
  • Haha 1
Opublikowano

Jak by zrobili tą grę jako action RPG osadzony w klimatach fantasy w szeroko pojętej Azji, jakieś fikcyjne państwo itd, to murzyn mógłby być tam nawet Daimyo oraz być przyjacielem Toro Toro, mogliby tam umieścić nawet Samuraja Jacka i Czarodziejki z Księżyca nie było by takich kontrowersji i wpadek.

Opublikowano

To są normalne stawki w AAA teraz. Super tani Wukong kosztował 70 baniek a to powstawało po Chińskich stawkach za roboczo godzinę.


Plus te 400 to tak naprawdę 250 developerka reszta to marketing.

 

Ale i tak przy sprzedaży na poziomie 7-8 milionów sztuk na premierę wyjdą na swoje co jest realne.

Opublikowano (edytowane)

Ciekawe ile zapłacili temu autorowi książki o czarnulku samuraju, który zniknął, gdy prześledzono jego kłamstwa, gdzie w książce cytował swoje prace, czy coś takiego. :E

Ile zapłacili za ten raperski utwór pod marketing, bo przecież gra jest tak czarna, że musi rapować.

A zabrakło kasy na paru Japończyków do konsultacji.

 

Jeśli odjąć piękno świata i parkour, który od Unity stacza się, to dużo tej grze nie zostanie. To w sumie taki hack and slash, ze zbieraniem ekwipunku oraz umiejętności, gdzie moim zdaniem w swoim potencjale powinno być takim lepszym Mirror Edge + Arkham City + Thief, skupionym na daniu powodu do ucieczki lub kombinowania.

Edytowane przez musichunter1x
  • Like 1
Opublikowano
2 minuty temu, michaelius33 napisał(a):

To są normalne stawki w AAA teraz. Super tani Wukong kosztował 70 baniek a to powstawało po Chińskich stawkach za roboczo godzinę.


Plus te 400 to tak naprawdę 250 developerka reszta to marketing.

 

Ale i tak przy sprzedaży na poziomie 7-8 milionów sztuk na premierę wyjdą na swoje co jest realne.

Musieli by 8 mln sprzedać w miesiąc, co jest niemożliwe. :E 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...