Skocz do zawartości

Nintendo Switch 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, VRman napisał(a):

 

Nie spodziewałem się niczego innego niż naprawdę tani i zacofany sprzęt.

Natomiast takiego przegięia pały jak danie tego Samsungowi w procesie który ma wiele wspólnego z samsungowym 8nm, który to z kolei jest o chyba ze 2 generacje do tyłu za TSMC 7nm, i chamskiego tuszowania tego większą wydajnością w trybie docked - się nie spodziewałem.

 

A właśnie, apropo. 

Różnica w zegarach GPU jest znacznie wyższa. Na szybko sprawdziłem i z ok +30% jest +75% czy coś koło tego. 30% to trochę szybciej. ok 80% to już jak zupełnie inny sprzęt. Pamięć też różni się zamiast  23% to 47%.

 

DLSS nie wypadnie tak cudownie. Raz, że potrzebuje więcej pikseli docelowych aby się rozkręcić, a dwa że tutaj będzie bieda-wersja tego DLSSu. No i jeszcze raz - jak się ten DLSS będzie liczył np. 8ms to przy 30fps i budżecie 33ms to jest OK. Ale jak 8ms odejmiesz z 16ms w 60fps to jest to w zasadzie o kant dupy potłuc. Oczywiście to są wartości przykładowe i trzeba poczekać na test, ale do 1ms na pewno nie zejdą, Do 2ms też mocno wątpię. Raczej 3,4,5 a może i 6ms. Ciężko powiedzieć, bo jeszcze w tak mało biorącym GPU nikt DLSSa nie odpalał i nie mierzył. 

Ja. I każdy fan platformówek. Nie dość, że 95% z nich mi odpada, bo nienawidzę infantylności w tym gatunku, to jeszcze obecnie, nawet w roku 2025 to co wychodzi jest robione tak, aby konsola Nintendo to pociągnęła. To oznacza za 4 miesiące PEŁNE DWIE DEKADY zacofania, bo Switch 1 to okolice x360 (+więcej pamięci i parę pierdół i tak niezbyt przydatnych w grach 60fps).

Nawet poza platformówkami będą znowu gry robione tak, aby je S2 uciągnął. I procesor 1GHz, który ma spore szanse przegrać w rywalizacji z tabletowym gównem montowanym w konsolach 12 lat wcześniej...

No lipa. Poza tym koszty robienia gry - jeszcze jakby to było coś ala CPU PS4 +0 do +25% to grę na współczesne konsole w 60fps możnaby łatwo robić na S2 w 30fps. Ale no nie z CPU 1GHz. Tu będzie masa kasy topiona w to, żeby na S2 nie spadało poniżej 10fps. Zobacz na cyberpunka. To, czym się chwalili a już tutaj, w stareńkiej grze, nie daje rady i są spadki mocno poniżej 30fps.

Oczywiście. Nie spodziewałem się wydajności ponad Decka bo N zależy na czasie pracy na baterii. 

Mimo wszystko że nie dali czegoś na choćby TSMC 6nm to jest jak dostać gołą dupą w twarz. Przecież to będzie ograniczało "hardware target" wielu gier nawet w roku 2030. Przecież N zarabia grube miliony. To nie tak, że ich nie było stać na procesor tylko zacofany. Ale oni musieli tam wpakować totalny złom i to mimo podbicia ceny. 

 

Chyba nie tylko architektura w S2 jest od Nvidii. Podejście do klienta zdaje się też Nvidia licencjonuje Nintendo :/

 

 

PS. W razie jakby ktoś mówił, że w sumie to ma w dupie wydajność w portable, bo więcej gra z konsolą podpiętą pod TV i to była dla niego największa wada S1 - OK, spoko. Każdy ma prawo używać konsoli jak mu się podoba i być zadowolonym lub nawet bardzo zadowolonym z tego co sprzęt potrafi.

Tylko...

jakby faktycznie Nintendo zależało to czy mielibyśmy zonka z brakiem VRR w trybie docked? 

Dlatego mnie tak to wkur(z)a. Bo w każdym porównaniu, na każdym promocyjnym screenshocie i trailerze, będzie obraz z trybu docked właśnie. I to marketingowcom N chciało tutaj zrobić dobrze przede wszystkim. A graczy miało tradycyjnie w :dupa:

W ogóle N się strasznie stoczyło w sensie mentalności zarządu. Nie że wydanie Wii o mocy PS2 nie było plaskaczem. Nie że Wii:U nie było kiepskim żartem. Ale przynajmniej był ten "nintendo touch". 
Teraz ich exy nawet jak wyłączę w głowie subiektywność (bo 99% exów N jest nie dla mnie) to jest coraz gorzej. Do tego wraz z parciem na nowoczesne silniki, gry na N nie będą już się odróżniać. Coś mi się wydaje, że ta konsola nie zyska takiej renomy wsród nawet fanów N jak jedynka. 

No ale może oni już tak muszą.

hit - Wii

crap: Wii:U

hit: Switch

crap: Switch 2

 

Moim zdaniem za 5 lat:

- będzie powszechne niezadowolenie z tego jak kupiasta jes wydajność w trybie portable

- będzie narzekanie, że jakość i ilość exów N spadła na łeb

- będzie zalew portów gier  na UE5, w 30fps i rozdziałce renderingu (bez DLSS) na poziomie 300-500p

- będzie już jasne, że o powtórzeniu sukcesu S1 Nintendo może tylko pomarzyć

- pomiędzy 2027 a 2029 wyjdą chipy robione w procesach nowej generacji. Dostępne będą lekkie sprzęty na poziomie Steam Decka pracujące w grach nawet 5 godzin na jednej baterii i sprzęty trochę cięższe, trochę gorętsze i trochę krótko pracujące na baterii, ale zamiatające Switchem. Steam OS istnieje. Steam Deck istnieje w świadomości graczy w chwili premiery Switcha 2. Jak wychodził S1 był niejako jedynym tego typu sprzętem. 

- a potem w tym 2030 pewnie zacznie się już era konsolek przenośnych bez ekranu. W końcu po co się wgapiać w malutki ekran jak można to spiąć z okularkami AR/XR i grać na wirtualnym ekranie 50-100". 

 

Czemu nie dali TSMC 6 nm? Przecież to mobilna konsola z DLSS-em, nie PS5. Musieli iść na kompromis między poborem mocy, ceną a czasem pracy na baterii. TSMC 6 nm to fajna opcja, ale droższa i trudniejsza do zdobycia. A ten sprzęt to głównie handheld - ma działać przynajmniej 4 - 5h, a nie padać po 1,5h jak niektóre potwory z Windowsem.

 

DLSS "bieda”? Nawet jeśli to nie jest pełnoprawny DLSS jak na PC, to przy ekranie 7.9” i tak spokojnie zamaskuje niższą rozdzielczość. Na pewno lepiej niż to dynamiczne 380p na pierwszym Switchu.

 

A co do wizji porażki to już trochę wróżenie z fusów... Switch 1 miał "złomowe” podzespoły już w dniu premiery, a i tak rozjechał rynek sprzedając ponad 100 mln. Dlaczego? Bo Nintendo umie robić gry pod swój sprzęt. Jak nowa Zelda, Donkey czy Mario będą chodzić płynnie i wyglądać dobrze, to serio - nikogo nie będzie obchodzić, czy CPU ma 1 czy 2 GHz. Ludzie grają w gry, nie benchmarkują.

Czy to będzie hit, czy kit. Czas pokaże. 

Edytowane przez Jaycob
  • Upvote 2
Opublikowano
2 godziny temu, Jaycob napisał(a):

Czemu nie dali TSMC 6 nm? Przecież to mobilna konsola z DLSS-em, nie PS5. Musieli iść na kompromis między poborem mocy, ceną a czasem pracy na baterii. TSMC 6 nm to fajna opcja, ale droższa i trudniejsza do zdobycia. A ten sprzęt to głównie handheld - ma działać przynajmniej 4 - 5h, a nie padać po 1,5h jak niektóre potwory z Windowsem.

Nie no, jasne. Tylko, że mówimy o wielkiej marce sprzętu sprzedanego w chyba podad 100mln egzemplarzy. To nie tak, że sobie przychodzi bidny Pimax do TSMC i gada o 6nm. Poza tym napisałem 6nm jako przykład już dość starego procesu. Ale nawet 7nm (o ile TSMC jeszcze coś na tym trzaska, pewnie nie) byłby znacznie lepszy od tego badziewnego procesu Samsunga. Nawet jednak gdyby była różnica tylko między starym gównem u Samsunga a rozchwytywanym współczesnym procesem u TSMC, to mając plany na dziesiątki milionów chipów przez następne 5-8 lat, nie sądzę, żeby Nintendo miało problem. Te gadanie o niedoborach to też po części pic na wodę. NV co jakiś czas anuluje zamówienia na wafle. No to jak? Takie niedobory, kolejki na 5 lat w przód a tu anulują? 

Zawsze jest to kwestia kasy. Nintendo może dać badziewny sprzęt i na nim zarabiać + zarabiać jeszcze więcej na grach i akcesoriach. To co chcę powiedzieć to, że nie musieli dawać aż takiego paździerza.

 

2 godziny temu, Jaycob napisał(a):

DLSS "bieda”? Nawet jeśli to nie jest pełnoprawny DLSS jak na PC, to przy ekranie 7.9” i tak spokojnie zamaskuje niższą rozdzielczość. Na pewno lepiej niż to dynamiczne 380p na pierwszym Switchu.

Jasne, że lepiej niż brak scallera na S1. Co do biedy to chodzi mi o to, że liczenie DLSSu pobiera znaczną ilość prądu na kartach w PC, a S2 nie ma takiego budżetu na te obliczenia, więc będzie to na pewno gorszy DLSS niż ten znany z komputerów czy laptopów. 

2 godziny temu, Jaycob napisał(a):

A co do wizji porażki to już trochę wróżenie z fusów...

Ależ oczywiście. Rzuciłem czego ja osobiście się spodziewam. Nie nazywam się ekspertem od prognoz i analiz. Choć... od dekady wszelkie moje czarnowidztwo w branży gier i sprzętu do nich się niestety sprawdza lub okazuje zbytnim optymizem, ale to nie musi mieć żadnego przełożenia na to co mi się uda zgadnąć w przyszłośći. 

Gadam sobie jako forumowicz po prostu, bo od tego jest forum :) 

2 godziny temu, Jaycob napisał(a):

Switch 1 miał "złomowe” podzespoły już w dniu premiery, a i tak rozjechał rynek sprzedając ponad 100 mln.

Disco polo też w Polsce biło sprzedażą inne gatunki. Niestety zacofanie np. platformówek na 15 lat to fakt. Tak się stało i jest to wynikiem właśnie tego jak słabe bebechy miał Switch. Teraz 20 lat, ale mówię o tym co było, więc powiedzmy 15. I tak jak na sprzęt mobilny nie było tak źle. Było tragicznie jak na konsolę liczącą się wśród developerów. Ale technologicznie nie było aż takiej tragedii jaką obawiam się, że będzie S2. 

2 godziny temu, Jaycob napisał(a):

 

Dlaczego? Bo Nintendo umie robić gry pod swój sprzęt. Jak nowa Zelda, Donkey czy Mario będą chodzić płynnie i wyglądać dobrze, to serio - nikogo nie będzie obchodzić, czy CPU ma 1 czy 2 GHz. Ludzie grają w gry, nie benchmarkują.

Czy to będzie hit, czy kit. Czas pokaże. 

Pełna zgoda, ale czy Nintendo będzie oferować takie exy jakie mieli na S1 i do tego wspierane starszymi grami z Wii:U? Moim zdaniem prawie na pewno nie. Już po tym Donkey Kongu widać obniżenie lotów. Jestem fanem platformówek a DKC:Returns na Wii to jedna z najfajniejszych jakie powstały w ostatnich 20 latach. Ale ta gra wygląda jak jakiś średniach na 5-6/10 (w staroszkolnej skali ocen, z ery SS i Top Secretów)

Mario Kart - zobaczymy, ale zalatuje kotletem z jednej strony a nowoczesnymi modelami "monetyzacji" i "player engagement". 

 

I jeszcze jedno - nawet jak będzie dobrze, ludzie będący targetem Nintendo będą zadowoleni - kwestia złego wpływu na branżę przez zbyt kupiasty sprzęt pozostanie. 

 

4 godziny temu, bourne2008 napisał(a):

Jakoś SONY upgrade-uje co chwile swoje konsole i nikomu to nie przeszkadza i nie ma żadnego rozbicia targetów. A to że wyjdzie "ulepszona" NSW2 jest wręcz pewne w 100%. Póki co to nie jest żaden problem w obliczu braku gier.

Właśnie nie. Coprawda PS4pro miało znacznie szybszego proca i to bardzo się przydawało w grach do osiągnięcia stabilnych 60 tam gdzie PS4 miało mocno szarpane "up to 60", ale już PS5pro niestety wyraźnie szybszego proca nie dostało.

Z 1GHZ do "OK" jest tak daleko, że musilby dać np. +70% a wtedy to już nie będzie ten sam "hardware target" bo nie wykorzystasz tej mocy S2pro albo zwykły S1 nie uciągnie. Nie wszędzie wystarczy dać inny LoD automatem. 

Opublikowano (edytowane)
20 minut temu, Barosz napisał(a):

Już ktoś pytał, ale nie znalazłem odpowiedzi.

 

Czy każda gra z NS 1 po zagraniu na 2jce ma więcej fps czy trzeba czekać na płatne update? 

Ciężko powiedzieć czy każda. Jednak po opublikowanych testach, jeśli gra miała zablokowany licznik na 30 klatkach i spadało to teraz jest stałe 30 klatek. Jeśli gra miała odblokowany licznik i było np. 30-40 to potrafi iść w stałych 60. Teoretycznie każda ma lepszy klatkarz jeśli na S1 coś chrupało. Update'y by musiały być do podniesienia rozdziałki bo tego sam S2 już nie załatwi i niekoniecznie płatne. Pojawiło się już trochę darmowych.

Edytowane przez Tankietka
Opublikowano
9 godzin temu, Tankietka napisał(a):

Update'y by musiały być do podniesienia rozdziałki bo tego sam S2 już nie załatwi i niekoniecznie płatne. Pojawiło się już trochę darmowych

Nie muszą, jeśli gra ma dynamiczną rozdzialke i spada poniżej swojego maxa to na SW2 będzie mieć ją wyższa. Już to zmaslo pokazał na swoim filmie przy rozpakowywaniu. 

33 minuty temu, DżonyBi napisał(a):

Moze wyjdzie szybciej wersja V2 z poprawionym IPS jak to mialo miejsce w przypadku jedynki.

A co poprawili w V2 wtedy ? 

Opublikowano

Ale biednie te gry na tym 2 switchu wyglądają :E

JA myślałem ze jak ona ciągnie CP2077 lepiej niż steamdeck to jakiś fest będzie.

 

Największą wpadkę przy pierwszej konsoli to chyba Nintendo zaliczyło z Joyconami, ciekawe co przy tej wersji będzie.

  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)

Dryfowanie? 

W oryginalnym padzie od XBOX X też był dramat. Rok i drifting w obu analogach.

Nintendo nie będzie montować gałek z efektem halla (groszowe koszta) skoro może ci wcisnąć nowy komplet joyconów za 380 zeta !!! :hahaha:

Interes ma się kręcić ! 

Edytowane przez bourne2008
  • Haha 1
Opublikowano
10 godzin temu, VRman napisał(a):

Nie no, jasne. Tylko, że mówimy o wielkiej marce sprzętu sprzedanego w chyba podad 100mln egzemplarzy. To nie tak, że sobie przychodzi bidny Pimax do TSMC i gada o 6nm. Poza tym napisałem 6nm jako przykład już dość starego procesu. Ale nawet 7nm (o ile TSMC jeszcze coś na tym trzaska, pewnie nie) byłby znacznie lepszy od tego badziewnego procesu Samsunga. Nawet jednak gdyby była różnica tylko między starym gównem u Samsunga a rozchwytywanym współczesnym procesem u TSMC, to mając plany na dziesiątki milionów chipów przez następne 5-8 lat, nie sądzę, żeby Nintendo miało problem. Te gadanie o niedoborach to też po części pic na wodę. NV co jakiś czas anuluje zamówienia na wafle. No to jak? Takie niedobory, kolejki na 5 lat w przód a tu anulują? 

Zawsze jest to kwestia kasy. Nintendo może dać badziewny sprzęt i na nim zarabiać + zarabiać jeszcze więcej na grach i akcesoriach. To co chcę powiedzieć to, że nie musieli dawać aż takiego paździerza.

 

Jasne, że lepiej niż brak scallera na S1. Co do biedy to chodzi mi o to, że liczenie DLSSu pobiera znaczną ilość prądu na kartach w PC, a S2 nie ma takiego budżetu na te obliczenia, więc będzie to na pewno gorszy DLSS niż ten znany z komputerów czy laptopów. 

Ależ oczywiście. Rzuciłem czego ja osobiście się spodziewam. Nie nazywam się ekspertem od prognoz i analiz. Choć... od dekady wszelkie moje czarnowidztwo w branży gier i sprzętu do nich się niestety sprawdza lub okazuje zbytnim optymizem, ale to nie musi mieć żadnego przełożenia na to co mi się uda zgadnąć w przyszłośći. 

Gadam sobie jako forumowicz po prostu, bo od tego jest forum :) 

Disco polo też w Polsce biło sprzedażą inne gatunki. Niestety zacofanie np. platformówek na 15 lat to fakt. Tak się stało i jest to wynikiem właśnie tego jak słabe bebechy miał Switch. Teraz 20 lat, ale mówię o tym co było, więc powiedzmy 15. I tak jak na sprzęt mobilny nie było tak źle. Było tragicznie jak na konsolę liczącą się wśród developerów. Ale technologicznie nie było aż takiej tragedii jaką obawiam się, że będzie S2. 

Pełna zgoda, ale czy Nintendo będzie oferować takie exy jakie mieli na S1 i do tego wspierane starszymi grami z Wii:U? Moim zdaniem prawie na pewno nie. Już po tym Donkey Kongu widać obniżenie lotów. Jestem fanem platformówek a DKC:Returns na Wii to jedna z najfajniejszych jakie powstały w ostatnich 20 latach. Ale ta gra wygląda jak jakiś średniach na 5-6/10 (w staroszkolnej skali ocen, z ery SS i Top Secretów)

Mario Kart - zobaczymy, ale zalatuje kotletem z jednej strony a nowoczesnymi modelami "monetyzacji" i "player engagement". 

 

I jeszcze jedno - nawet jak będzie dobrze, ludzie będący targetem Nintendo będą zadowoleni - kwestia złego wpływu na branżę przez zbyt kupiasty sprzęt pozostanie. 

 

Właśnie nie. Coprawda PS4pro miało znacznie szybszego proca i to bardzo się przydawało w grach do osiągnięcia stabilnych 60 tam gdzie PS4 miało mocno szarpane "up to 60", ale już PS5pro niestety wyraźnie szybszego proca nie dostało.

Z 1GHZ do "OK" jest tak daleko, że musilby dać np. +70% a wtedy to już nie będzie ten sam "hardware target" bo nie wykorzystasz tej mocy S2pro albo zwykły S1 nie uciągnie. Nie wszędzie wystarczy dać inny LoD automatem. 

No jasne, Nintendo mogło wrzucić 6nm od TSMC, 32 GB RAM-u i jeszcze jakiegoś małego RTX-a - tylko wtedy konsola kosztowałaby 699 baksów, grzała jak PS4 na premierze i działała 40 minut na baterii. Ale byłoby "godnie", nie? :E

A tak serio. Nintendo to nie jest firma, która robi konsole, żeby było "mocno”. Dla nich priorytetem nie są 15 TFLOPs w handheldzie, tylko to, żeby zarobić na każdej sztuce i żeby Mario śmigał w 60 fps - nawet jeśli w 720p. I jak na razie? Działa. Switch 1 był wyśmiewany przed premierą, a potem… no cóż, 150 milionów sprzedanych. Przebili nawet legendarne PS2. :cool:

Z DLSS-em też nie ma co dramatyzować. Jasne, to nie będzie wersja z RTX 5090, ale umówmy się - nie potrzeba tyle mocy, żeby podbić obraz z 540p do 1080p na 7.8" ekranie. To nie "bieda DLSS”, tylko DLSS na miarę potrzeb. Tyle i aż tyle.

Co do gier - to, że ktoś nie czuje nowego Donkey Konga, spoko, każdy ma swój gust. Ale nie róbmy z tego końca świata. Switch 1 też startował z odgrzewanymi kotletami, a Mario Kart 8 to najgorętszy kotlet w historii - prawie 80 milionów sprzedanych. I jakoś nikt nie płakał.

A że teraz będzie więcej gier na UE5 w 30 fps i 540p? Pewnie tak. Ale znowu - to konsola mobilna, a nie PC master race. Nikt jej nie kupuje do ogrywania 3rd party hitów w 4K i ultra.

No i ta "porażka S2” - może tak, może nie. Ja bym nie wieszczył końca, zanim chociaż zagramy w pierwsze 2 - 3 tytuły. A że sprzęt nie będzie targetem dla całej branży? Switch 1 też nie był. A mimo to branża wciągnęła go nosem.

Spokojnie - może NS2 faktycznie zaliczy flopa. Ale równie dobrze może się okazać, że Nintendo znowu wypuściło sprzęt dwie generacje do tyłu... i znowu się będziemy dziwić, że coś z Tegrą, plastikiem i 30 fps zjada połowę rynku.

  • Upvote 1
Opublikowano

Nintendo niepotrzebnie zaczyna się bawić w "modern games", nie maja ani do tego mocy ani tak naprawdę warunków.

Chyba zapominają dlaczego tak dobrze się do tej pory trzymają na rynku.

Reklamowanie Switcha 2 jako konsoli na której pograsz w CP2077 albo inne "ciężkie graficznie" tytuły to jakiś żart :D

Ta konsola ma ciągnąć ładnie Mario i Zelde a nie Crysisa. Sami sobie w szprychy badyla wsadzają :D

  • Upvote 3
Opublikowano

Do grania w UE5 to jest PieCyk. Na Switchu oczekuję jednak gier "exclusive" od Nintendo (Zeldy, Maria, Metroidy itd) czy inne niezależne indyki.

10 godzin temu, Reddzik napisał(a):

:clap: Komuś brakuje OLEDa? To jest alternatywa :smiech:

 

obraz.thumb.png.187017cbf3d2f9899efc8f8e8027a567.png

 

Na tym forum ktoś zachwalał jakiś monitorek OLED 13-15". 

  • Upvote 1
Opublikowano

Jeszcze teraz obejrzałem te video od JerryRigEverything.

Ekran to się będzie niszczył od samego patrzenia na niego. :E

Trochę lipa jak na PRZENOŚNĄ KONSOLE.

Ale sama konsola wygląda na wytrzymałą, plus ze Joycony połączone nie jest łatwo rozwalić.

 

 

Opublikowano (edytowane)

Nie przesadzajmy już z tym. Gdybym nie ograł Cybera wcześniej, to może faktycznie skusiłbym się na niego na Switcha 2 - lubię czasem popykać mobilnie, rozłożyć się gdzie chcę i kiedy chcę. Wiedźmin 3 wyszedł na Swicha 1 i też jakoś nie było dramatu z tego co wiem. Ba! Przyjął się bardzo dobrze - na Meta ma 8.8. No, ale ofc 3-party nie są dla mnie priorytetem. 

20 minut temu, bourne2008 napisał(a):

Dryfowanie? 

W oryginalnym padzie od XBOX X też był dramat. Rok i drifting w obu analogach.

Nintendo nie będzie montować gałek z efektem halla (groszowe koszta) skoro może ci wcisnąć nowy komplet joyconów za 380 zeta !!! :hahaha:

Interes ma się kręcić ! 

To ja chyba mam po prostu szczęście - ani razu nie miałem driftów na Switchu, a mój pad od Xbox One S, mimo że ma już 10 lat, nadal działa bez zarzutu.:) 

Edytowane przez Jaycob
Opublikowano
5 minut temu, Kadajo napisał(a):

Jeszcze teraz obejrzałem te video od JerryRigEverything.

Ekran to się będzie niszczył od samego patrzenia na niego. :E

Trochę lipa jak na PRZENOŚNĄ KONSOLE.

Ale sama konsola wygląda na wytrzymałą, plus ze Joycony połączone nie jest łatwo rozwalić.

On tam wspomina, że na ekranie jest folia, tyle że b. dobrze spasowana i mocno się trzyma. Szkoda, że jej nie zerwał. Może da się to wymienić na coś pancernego.:hmm: 

Opublikowano
7 minut temu, Jaycob napisał(a):

Nie przesadzajmy już z tym. Gdybym nie ograł Cybera wcześniej, to może faktycznie skusiłbym się na niego na Switcha 2 - lubię czasem popykać mobilnie, rozłożyć się gdzie chcę i kiedy chcę. Wiedźmin 3 wyszedł na Swicha 1 i też jakoś nie było dramatu z tego co wiem. Ba! Przyjął się bardzo dobrze - na Meta ma 8.8. No, ale ofc 3-party nie są dla mnie priorytetem. 

To ja chyba mam po prostu szczęście - ani razu nie miałem driftów na Switchu, a mój pad od Xbox One S, mimo że ma już 10 lat, nadal działa bez zarzutu.:) 

Albo masz farta albo nie masz dzieci xD

Opublikowano
2 minuty temu, Kadajo napisał(a):

One jest założona na stale, jej zerwanie pewnie będzie równoznaczne z utrata gwaranci.

Juz lepiej zalozyc te szklo co pokazuje. BTW. jaki spsob nalzoenia fajny.

I cyk kolejny wydatek 30$ na szkiełko %-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...