Sobie zobacz frazy baked lighting, pre-baked lighting i będziesz wiedział jak zrobili. I jakie ta technika ma ograniczenia odnośnie zmiennych/dynamicznych warunków oświetleniowych itd.
RT robi to real time przy każdych warunkach oświetleniowych i przy różnych zmiennych źródeł światła.
Heh, coś w tym jest. Spróbowałem ponownie ustawić 3866 MHz, tylko z napięciem SA 1.35V i VDDQ 1.3V i po graniu jak włączę zaraz test nie pokazuje błędów. Muszę chyba się lepiej tymi napięciami pobawić trochę. Jest jakaś zasada co do różnicy w napięciach między SA a VDDQ? Do tej pory wydawało mi się że najlepiej jak VDDQ jest zawsze wyżej z napięciem.
Z takiego ze procki się testuje po prostu w 1080p:
https://www.techspot.com/article/2618-cpu-benchmarks-explained/
No i masz już z 4090 co będzie z 5090? ~3.5% vs 14900k i ~4.5% vs 13900k w 4k. Czyli gdzieś tam bedą jakieś róznice większe.
https://www.purepc.pl/amd-ryzen-7-9800x3d-test-recenzja-opinia-wydajnosc-gry?page=0,55
To już stara i nudna śpiewka o tym testowaniu w 1080p
@Fenrir_14Spoko z ciekawości zobaczę porównanie w "realnym świecie"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się