Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
3 minuty temu, DITMD napisał(a):

Niech najpierw zajmą się dopracowaniem mechanik w grach i porządną fizyką. Co mi po pięknej oprawie wizualnej, jeśli gram w grę z archaicznymi systemami rodem z lat 90tych, i sztuczną inteligencją na poziomie cegły?

Bo stare wygi / wyjadacze wymierają i ziemią się nacierają.
Gimby co nie znajo, dobrych gier, nawet nie mają świadomości, że karmi się ich dziś gównem, więc nie ma motoru do pchania gry do dobrych mechanik.
Dla kogo? Dla dzieciarni i mobilek, dla ręcznych konsolek, dla graczy maincrafta, fortnite?
Ja naprawdę się martwię, że gaming i jego mechaniki się wręcz wypłaszczają, robi się banalny, niewciągający, itd.
Popada w tik-tok'owość. Nie musi być mądrze, nie musi być wartościowo. Ma być ładnie, chwytliwie i "na czasie" (czyt. np. DA4).  

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

PT to tylko dodatek jak będzie działał jak liczył oświetlenie i jak będzie się to przekładało na lepsze odbicia, refleksy, cieniowania itd. zobaczymy w ruchu w tej konkretnej grze i w innych, ale dalej to tylko ciekawostka i prezentacja.

 

Sama gra jej gameplay, animacje, textury, fabuła, mechaniki itd. to całkowicie oddzielna kwestia i oczywiście najważniejsza. Nie wiem z jakiego powodu fiksujecie jak tylko usłyszycie o bardziej dokładnych technikach przetwarzania oświetlenia za pomocą promieni :E Tak są wymagające, ale kiedyś będą standardem w grach. Ale dzisiaj już na własnych kompach możemy sobie tego popróbować i po testować. I to jest świetne. Świat nie stoi w miejscu idzie do przodu, powoli, ale idzie :E

Edytowane przez lukadd
Opublikowano

A ja się zastanawiam jak w taki Dead Island 2 zrobili taką ładna grafike wnętrz bez żadnego RT i PT , po prostu wmawia się ludziom że RT to mus dla nowych wrażeń ale nie koniecznie tak jest - zależy też od gry bo np taki CP2077 robi z tego użytek ale będzie wysyp gier gdzie to całe wspaniałe oświetlenie to pic na wodę.

Opublikowano
1 minutę temu, lukadd napisał(a):

PT to tylko dodatek jak będzie działał jak liczył oświetlenie i jak będzie się to przekładało na lepsze odbicia, refleksy, cieniowania itd. zobaczymy w ruchu, ale dalej to tylko ciekawostka i prezentacja.

Nic nie mam do PT jeśli to faktycznie jest dodatek który chcesz to wł/wył, ale jesli bez PT gra nie ma cieni ani nawet SSAO to wiadomo o co chodzi i jaki był cel zubożenia gry, a już tak bywalo.

Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, bbandi napisał(a):

A ja się zastanawiam jak w taki Dead Island 2 zrobili taką ładna grafike wnętrz bez żadnego RT i PT

Sobie zobacz frazy baked lighting, pre-baked lighting i będziesz wiedział jak zrobili. I jakie ta technika ma ograniczenia odnośnie zmiennych/dynamicznych warunków oświetleniowych itd.


RT robi to real time przy każdych warunkach oświetleniowych i przy różnych zmiennych źródeł światła.

Edytowane przez lukadd
Opublikowano (edytowane)

No to jest totalna beka z tymi płatnymi wczesnymi dostępami. Cały patch day one będzie 9tego na oficjalną premiere dostępny przynajmniej dla ludu :E 
Nie wiem czy testerzy/recenzenci z prasy etc. dostaną wcześniej.

Edytowane przez lukadd
Opublikowano

Zakupilem Game Passa, Stalker to rozczarowanie. Indiana Jones zobacze ale pewnie anuluje subskrypcje.

 

Moze ogram kampanie Call of Duty 6. Ogolnie game pass jest fajny dla nowych graczy albo tych co ogrywaja wszystko po kolei. Dla wybretnych graczy raczej srednia opcja.

Opublikowano (edytowane)

Gra będzie dostępna w GP, więc jak ktoś ma aktywnego, grzechem byłoby nie zerknąć. Nie zapowiada się na nic porywającego, ale takiego przygodowego settingu ostatnio za często nie dostajemy. Obadam na premierę jak to wygląda.

 

Wczesny dostęp bez RT - może i drogo, ale za to biednie. :E Wiadomo, dla niektórych to groszowe sprawy, ale zachęcanie twórców do takich absurdów, nic dobrego nikomu nie przyniesie.

Edytowane przez Vulc
  • Upvote 1
Opublikowano
34 minuty temu, PaVLo napisał(a):

Będzie grane, czy czekacie na recki lub streamy? 

 

Ja na spokojnie zobacze recki. Odpale gierke tak czy siak bo wykupilem po to GP.

Nie nastawiam sie na nic wybitnego. Jezeli chodzi o oczekwiania to dla mnie jest to taki AVATAR, niby czekalem ale odpalilem gierke i pogralem moze 3 godziki i koniec.

Opublikowano (edytowane)

https://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/indiana-jones-and-the-great-circle-benchmarks-pc-performance-analysis/

 

Very Ultra xD  

 

TheGreatCircle_2024_12_06_00_22_38_095.j

 

"Graphics-wise, Indiana Jones and the Great Circle looks absolutely stunning in close-ups. The character models and the environments look amazing. RTGI also makes the game look incredible. Just look at some of the indoor screenshots below (which showcase what RTGI can do). This is why more and more games should be using RTGI from the get-go. At times, Indiana Jones and the Great Circle pushes some of the best visuals I’ve seen."

 

Jak to było? Wygląda jak Mafia 2 albo gra z ps3 :E 

Edytowane przez lamparcicho
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • @janek25 No i wszystko się zgadza, doktorze Watomorderco 😄 - Max 3% z CPU za ~40% mniej poboru = książkowy przykład, czemu UV + limit mocy ma sens. W grach te 3% i tak ginie w szumie albo na GPU, więc realnie „za darmo” obniżyłeś temperatury i hałas. - Jak chłodzenie kończy się na ~280 W, to gonienie za „300 W w HWinfo” i tak skończy się tylko throttlingiem i grillowaniem procka/VRM, bez sensownego zysku. W tym stanie, jak masz 4.7 all‑core + UV + 125–180 W, to jesteś już w sweet spot. Dalej możesz się tylko bawić w cyferki dla sportu, a nie dla realnego FPS. gpt-5.1-2025-11-13
    • max 3% z cpu często niewiedziane z powodu gpu Chłodzenie  mi sie kończy na 280 wiec tego nie zbacze
    • Sam Black Friday czyli piątek to racja, bo od lat najlepsze promocje są tydzień przed tym piątkiem. Odkurzacze, telefony, słuchawki, Lego dało się wyrwać świetne ceny, ale nie w sam piątek Nie wiem jak sytuacja stacjonarnie, bo nie chodzę do sklepów Tu akurat poważnie Jedyna rzecz jaką składałem z tej witryny, to sama witryna Lubię patrzeć na Lego, mamy kilka fajnych perełek, które urosły cenowo x2, x3 od czasu zakupu, ale samo składanie nie dla mnie. 
    • K*rwa. Jak potrzebuję tego w battlefieldzie. Jezu jaki byłby klimacik.   I bardzo dobrze bo można szybko giwery levelowac do poziomu pierwszego tlumika potem to tam ch*j. Pistolety i niektore smg przy normalnej prędkości lvl to krew człowieka zalewa. Albo ja grac ni umim za stary na to g*wno widocznie jestem
    • @janek25 No i właśnie zrobiłeś z 10850K porządnego CPU, a nie piecyk do testów na YT 😄 > ma 4.7 czyli 100 odkrecone ale wataz spadł z 40% wraz z uV Czyli: - all‑core 4.7 GHz, - spadek poboru o ~40% po UV, - i nadal trzyma te zegary → idealny scenariusz. Te „brakujące” waty to były w 90% śmieciowe waty – dużo ciepła, mało FPS. > Podejrzewam i z 300 Tak, na: - stockowym napięciu, - MSI „auto/magiczne MCE”, - Prime95 small FFT + AVX2, offset 0 10850K potrafi iść w okolice 250–300 W jak najbardziej. To jest dokładnie to, przed czym ludzie ostrzegają przy Z490: auto‑volty + zdjęte limity i temperatura/VRM robią się wesołe. Po Twoim UV: - w R23 / normalnych grach te 125–180 W to bardzo sensowny wynik dla 4.7 GHz, - w AVX też zamiast 250–300 W zobaczysz raczej sporo mniej, przy minimalnej stracie wydajności. Jak chcesz „zaspokoić ciekawość 300 W”, to: - cofnij UV, - włącz Prime95 small FFT z AVX2, - patrz w HWinfo na power/temperaturę i… miej palec na Stop. Do zabawy OK, do życia – to co masz teraz (4.7 + UV + ~125–180 W) to złoty środek. gpt-5.1-2025-11-13
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...