Roman_PCMR 866 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 (edytowane) @Kadajo Ps5Pro to poprostu beta testy PSSR. Moze ogarna do PS6 Edytowane 9 Grudnia 2024 przez Roman_PCMR
Kadajo 7 412 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Zwal jak zwal Gdzie to "kupujesz konsole i zapominasz o problemach"
Roman_PCMR 866 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 1 minutę temu, Kadajo napisał(a): Gdzie to "kupujesz konsole i zapominasz o problemach" Przeciez dziala! Co z tego ze 640p upscalled do 4k i ghosting...ale dziala 1
Kadajo 7 412 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Czy Indiana Jones w ogóle potrzebował PT ? No z tego co tutaj czytam od kilku dni to zdecydowanie odpowiedz brzmi NIE. Ciekawy jestem, dlaczego PT nie był gotowy na ten wczesny dostęp. 1 minutę temu, PiPoLiNiO napisał(a): No i stało się, pierwsza gra która zarżneła mi 4090, nawet dlss i generator nie pomagaja, 44-60 fps , ale głownie 50 ;/ Gierka niegrywalna. Nawet tryb balans dlss niewiele daje... I to przed premiera RTX 5090
azgan 1 127 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 2 minuty temu, Roman_PCMR napisał(a): @Kadajo Ps5Pro to poprostu beta testy PSSR. Moze ogarna do PS6 PSSR jest częścią pakietu wymaganego do RT podobnie jak DLSS lub FSR na PC 😉. Widać jak RTX4090 radzi sobie z RT/PT bez upscalingu gdzie często to granie w 4K* to renderowanie z 1080p lub 1440p 😁.
RTX4090 358 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 1 minutę temu, Kadajo napisał(a): Czy Indiana Jones w ogóle potrzebował PT ? Odpalałem wcześniej "testową" wersje przedpremiery (5 minut dosłownie) - PT poprawił/naprawił cienie roślin (nie migają, nie dogrywają się) a to już dużo. Co do reszty ciężko powiedzieć bo dalej wtedy nie grałem.
Kadajo 7 412 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Dobrze, że użyłeś słowa naprawił, bo te cienie nie potrzebowały absolutnie PT gdyby zostały wykonane jak należy Tylko to sytuacja typu, zepsuj coś, aby potem można użyć złotego młotka, aby to naprawić 1
ODIN85 3 502 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 11 godzin temu, lukadd napisał(a): Ta, ale do dla PT na low. Do wyższych ustawień już trzeba 16GB minimum Zerkałem trochę teraz na streamy i ogólnie gierka klimatem i gameplayowo zapowiada się całkiem spoko tak do pogrania Ps. Kto z was bierze nowego 5080 z 16GB vram? @ODIN85 Ta
cichy45 607 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 @PiPoLiNiO grasz w 4K i się dziwisz że na koniec życia generacji gry są zbyt wymagające. Nie ma na co liczyć że po 2 latach topowe GPU będzie na luzie śmigać w 4K.
Kadajo 7 412 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Nvdia już zaciera rączki i czeka na kasę od swoich wioślarzy 2
Gret 557 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 @cichy45 przecież 4090 nawet na początku życia miało/ma problemy w 4k z pełnym RT w natywnej rozdzielczości.
lukadd 2 913 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 7 minut temu, Kadajo napisał(a): Dobrze, że użyłeś słowa naprawił, bo te cienie nie potrzebowały absolutnie PT gdyby zostały wykonane jak należy Cienie z pt wyglądają bardziej naturalnie. Lepsze są i przy tym mają lepsze zasięgi.
ODIN85 3 502 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 3 minuty temu, PiPoLiNiO napisał(a): Stary, jak by Wukong na premierę działał tak jak teraz Indiana, to bym się nawet nie odzywał. Ale Indiana wygląda słabo, a nie działa Wukong działa dużo lepiej. Miałem jakiś bug że dopiero jak zmieniłem obraz na Okno to dodało 30fps
Kadajo 7 412 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 5 minut temu, lukadd napisał(a): Cienie z pt wyglądają bardziej naturalnie. Lepsze są i przy tym mają lepsze zasięgi. To nie ma żadnego znaczenia w tym przypadku. Ja się pytam czemu cienie bez PT są tak skopane ? Przecież to ewidentna fuszera. I sugeruje ze oni się kompletnie do tego nie przyłożyli wiedząc ze zaraz wprowadza PT z lepszymi cieniami. Tylko co mają powiedzieć właściciele konsol. I wogle od kiedy to porządne, naturalne cienie wymagają PT 2
cichy45 607 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Dobra, sprawdziłem u mnie, natywne 1440p + DLAA daje 50-60 FPS, + FG daje ~80 FPS w dżungli. Jest bug - DLSS FG wyłącza się w cutscenkach, aktywne jest tylko kiedy sterujemy postacią taki sam case jak w Horizon Forbidden West był na premierę.
cichy45 607 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 (edytowane) 10 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a): Stary, jak by Wukong na premierę działał tak jak teraz Indiana, to bym się nawet nie odzywał. Ale Indiana wygląda słabo, a nie działa Mi się Indiana bardziej podoba niż wukong graficznie. Tam był unreal, i gra wyglądała jak każda inna gra na unrealu tylko z innymi assetami. Teraz, Kadajo napisał(a): To nie jest bug Apple tak się tłumaczy, ale powinniśmy mieć większe standardy No i w Horizon to naprawili, to tutaj też to pewnie zrobią. Edytowane 9 Grudnia 2024 przez cichy45
Phoenix. 4 727 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Ja tylko przypomne dla tych co narzekaja na wydajnosc, PT to opcja, a nie przymus 1 minutę temu, cichy45 napisał(a): Jest bug - DLSS FG wyłącza się w cutscenkach, aktywne jest tylko kiedy sterujemy postacią W wielu grach tak bylo na poczatku, napewno to poprawia pozniej.
lukadd 2 913 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 6 minut temu, Kadajo napisał(a): To nie ma żadnego znaczenia w tym przypadku. Ale ja się pytam czemu cienie bez PT były tak skopane ? Przecież to była ewidentna fuszera. I sugeruje ze oni się kompletnie do tego nie przyłożyli wiedząc ze zaraz wprowadza PT z lepszymi cienami. Tylko co mają powiedzieć właściciele konsol. To są pewnie właśnie pozostałości konsolowej optymalizacji Może z czasem poprawią, bo po za niskim zasięgiem cieni i pop in ogólnie całkiem nieźle to w całokształcie wygląda nawet w podstawowej wersji bez PT. 1
ODIN85 3 502 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 (edytowane) Dobra to ta dzungla jakaś niezoptymalizowana. Potem dużo lepiej jest. Edytowane 9 Grudnia 2024 przez ODIN85
lukadd 2 913 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Zamknięte lokacje czy te wąskie uliczki już zdecydowanie więcej fps.
JeRRyF3D 1 726 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 (edytowane) 48 minut temu, azgan napisał(a): Ma znaczenie co widać nawet po PS5 PRO gdzie na Radeonie poprawili wydajność właśnie w RT Przytoczysz jakieś wartości? O ile poprawili? Pewnie jakiś promil (?), żeby nie było dymu, że ktoś kupuje PRO i dostaje to samo. 40 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a): No i stało się, pierwsza gra która zarżneła mi 4090, nawet dlss i generator nie pomagaja, 44-60 fps , ale głownie 50 ;/ Gierka niegrywalna. Nawet tryb balans dlss niewiele daje... Tam powinny być takie suwaczki / przesuwaczki. Przesuń sobie każdy TURBO ULTRA WARIAT o jedno oczko w lewo. Powinno pomóc. Edytowane 9 Grudnia 2024 przez JeRRyF3D
Phoenix. 4 727 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 2 minuty temu, JeRRyF3D napisał(a): Przytoczysz jakieś wartości? O ile poprawili? PROsiak ma bardzo usprawnione RT ale nie ma jeszcze white paper bo zapewne bedzie jak wyjdzie RDNA4 ale na przykladzie spidermana 2 przy tej samej ilosci klatek gra ma o niebo lepsze odicia, dodana okluzje oraz cienie RT. Przyklad Fortnite tez pokazuje jak bardzo wzrosla moc co mozna zoabczyc na filmie DF bo w tej grze poprawili glownie RT bez uzycia PSSR.
JeRRyF3D 1 726 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 4 minuty temu, PiPoLiNiO napisał(a): Mam zablokowane przesuwanie w lewo... Zwracaj grę! Masz zepsutą!
Phoenix. 4 727 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 (edytowane) 2 minuty temu, PiPoLiNiO napisał(a): Spiderman 2 na ps5 pro ma stutter przy przejściach, czego nie ma na zwykłym ps5. Także postęp znaczny Nie ma zadnego stuteru, moze mial na premierowa latke ale juz dawno poprawili wiele rzeczy w tym migotanie i nie o tym byla mowa Zreszta to watek o indianie. Edytowane 9 Grudnia 2024 przez Phoenix.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się