Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
26 minut temu, raul_ole napisał(a):

Jeszcze nie grałem, syn gra. Doszedł do Watykanu i spadło na 7fps stałe :D. Zmieniłem z medium na low i chyba bedzie ok.................  przeciez 3070 nie jest jeszcze taki słaby :D czekam na 8600  8800.....

Ustawienia graficzne na low?

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
1 godzinę temu, raul_ole napisał(a):

Zmieniłem z medium na low i chyba bedzie ok.................  przeciez 3070 nie jest jeszcze taki słaby :D czekam na 8600  8800.....

Nie musisz wszystkich opcji dawać na low. Jedynie bufor textur na med lub low przy 8GB vram.

2 godziny temu, PaVLo napisał(a):

Co mnie dziwi, że gra miała premierę niemal tydzień temu, a jeszcze żadnej poprawki nie ma, a muszę przyznać, ze trafiam na błędy i jeden prawie uniemożliwił mi dalsze granie, gdy strażnik zablokował się w drzwiach :woot:

Ogólnie jak na premierę to gierka lata wyjątkowo dobrze :E, ale ja też miałem jednego buga jak Gina mi się zablokowała i nie chciała ruszyć do drzwi. Nic się nie dało zrobić i musiałem wczytać poprzedniego save.

  • Upvote 1
Opublikowano
11 minut temu, lukadd napisał(a):

Nie musisz wszystkich opcji dawać na low. Jedynie bufor textur na med lub low przy 8GB vram.

 

Med jest dla kart z 12GB VRAM, Low dla 8GB VRAM a High dla 16GB+ a wszystko powyżej to już sztuka dla sztuki bo tak 

 

Reszta ustawień nie ma większego znaczenia dopóki nie rusza się PT

Opublikowano
52 minuty temu, raul_ole napisał(a):

na low chyba bedzie ok

Spokojnie możesz ustawić na wszystko na średnie razem z buforem. Potem ewentualnie korygować. W pomieszczeniach Watykanu bez DLSS mam ok 50 fps w 1440p, z dlss Q jest 80-100 fps. 

1 minutę temu, azgan napisał(a):

Med jest dla kart z 12GB VRAM, Low dla 8GB VRAM a High dla 16GB+ a wszystko powyżej to już sztuka dla sztuki bo tak 

 

Reszta ustawień nie ma większego znaczenia dopóki nie rusza się PT

Nie mam żadnych problemów z buforem na med przy 8GB VRAM. 

Opublikowano
1 minutę temu, xtn napisał(a):

 

Nie mam żadnych problemów z buforem na med przy 8GB VRAM. 

Drugi raz przechodzę już Indiego wcześniej grałem w natywnym 1440p z DLAA i bufor miałem na High teraz gram w oszukanym 4K* z DLSS-B i bufor na Medium i stwierdzam że nie ma większych różnic, trzeba byłoby się nieźle przyglądać i robić jakieś screeny żeby to porównywać więc spokojnie można sobie ten bufor ustawić na Medium i jechać z detalami oraz rozdzielczością w górę 

High to sobie można ustawić jak już "nie ma co robić z VRAM i się nudzi" 😉 

  • Upvote 1
Opublikowano
31 minut temu, lukadd napisał(a):

Ogólnie jak na premierę to gierka lata wyjątkowo dobrze :E, ale ja też miałem jednego buga jak Gina mi się zablokowała i nie chciała ruszyć do drzwi. Nic się nie dało zrobić i musiałem wczytać poprzedniego save.

Bardzo dobrze lata i świetnie wygląda (jak na możliwości tego silnika). Tylko w jednym miejscu miałem spadek FPS z 70, na 49, ale zmieniłem cienie z Ultra na Wysokie i już poszło do góry.

 

Odnośnie Giny, ona ma bardzo nienaturalne zachowanie jak się z nami przemieszcza. :E Śmiesznie to wygląda i nieco wybija z immersji. 

Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, JeRRyF3D napisał(a):

Co to za miejsce?

 

Przed ostatnia lokacja, pewna świątynia. Mogę podać dokładną lokalizację, ale byłby to spoiler. 

20 minut temu, lukadd napisał(a):

Są pewne elementy do doszlifowania. Ogólnie liczę, że wyjdzie kolejna gra od nich z Indim. Ogólnie taka forma przygody bardziej mi się podoba od Uncharted :E

Przy tak tragicznie małej popularności, niewielkie szanse na sequel.

Edytowane przez Jaycob
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Jaycob napisał(a):

Przy tak tragicznie małej popularności, niewielkie szanse na sequel.

Fajny materiał na rozkminy.
Ja jestem w szoku, że TAK FAJNA / dobra / spoko gra, jest tak mało doceniona / popularna, a jakieś inne - "takie se" (czyt. STALKER 2) ochy i achy zbierają.
Szkoda, bo IMO ja "potrzebuję / oczekuję" więcej takich gier, jak Indy, a się... nie zapowiada niestety. Podobnie, jak Days Gone. Świetny tytuł, a zaorany. :(

Edytowane przez JeRRyF3D
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, lukadd napisał(a):

Są pewne elementy do doszlifowania. Ogólnie liczę, że wyjdzie kolejna gra od nich z Indim. Ogólnie taka forma przygody bardziej mi się podoba od Uncharted :E

Dla mnie to jest Indiana Jones w mechanice Wolfensteina i to jest fajne. Przeszedłem z przyjemnością obydwie duże części od MechineGames.  Do tego moim zdaniem najlepszy na rynku pod względem optymalizacji silnik do gier, IdTech. Trochę przegieli z koniecznym RT ale nie ma tragesdii. Jak ogłosili, że oni zrobią Indiego to na taka formę gry liczyłem. Tu nawet czuję lekki klimat nieodżałowanego NOLFa, No One Life Forever :) Jakby MachineGames zrobili nowego NOLFa... marzenia. 

38 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Fajny materiał na rozkminy.
Ja jestem w szoku, że TAK FAJNA / dobra / spoko gra, jest tak mało doceniona / popularna, a jakieś inne - "takie se" (czyt. STALKER 2) ochy i achy zbierają.
Szkoda, bo IMO ja "potrzebuję / oczekuję" więcej takich gier, jak Indy, a się... nie zapowiada niestety. Podobnie, jak Days Gone. Świetny tytuł, a zaorany. :(

Jest szansa, że będzie jak ze Spidermanem. Pierwsza część wyszła bardzo dobrze i od razu hype i sprzedaż urosła, a gra trzyma cenę po dziś dzień.  Indiana ma obecnie 90% na steam, więc jest bardzo doceniana. 11 tyś graczy jednocześnie przy darmówce w Game Passie, gdzie pewnie jest drugie tyle graczy albo i więcej. 25-30 tyś graczy to całkiem dobry byłby rezultat na grę bez hypu. Obecnie na steam sprzedaje się najlepiej jako gra bez przeceny i nawet lepiej od COD BO6.

Edytowane przez xtn
Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, MrKetiw napisał(a):

Czy da się zrobić żeby więcej klatek było w cutscenkach bo mam tylko 60? (...)

Nie znalazłem na to leku ani moda. :(
Mocno mnie to irytuje, bo pomimo 60 fps, sceny ewidentnie tną.
Gdyby to było idealne 60 fps, nie byłoby widoczne - a jest. :(

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano
52 minuty temu, Jaycob napisał(a):

Przy tak tragicznie małej popularności, niewielkie szanse na sequel.

Ogólnie gra była słabo reklamowana i zero hype, ja się o niej dowiedziałem ledwie z miesiąc temu. Wcześniej mi coś migało po necie oczywiście, ale się nie interesowałem bo myślałem, że to jakaś popierdółka będzie :E

 

Ogólnie zobaczymy jak będzie, ale myślę, że gra po dobrych opiniach ma szansę na dobrą sprzedaż, ale bardziej w dłuższym zakresie czasu. Wyjdzie też przecież na PS5.

A na PC premiera trafiła w okres gdzie masa potencjalnych graczy jest przyklejona 24h na dobę do farmienia PoE2.

  • Like 1
Opublikowano

16GB Vram obecnie w karcie graficznej jakos specjalnie nie wyglada kolorowo. Niedlugo 16GB bedzie nowym 8GB. Tak przy karcie za 1500-3000zl jeszcze te 16GB jest ok, ale jak juz ktos wydaje grube kokosy na sprzet typu 4-5k zl i wiecej to sorry ale 24GB + powinno byc. Jakoś wyglada nawet poważniej np GeForce 5080 24GB bo GeForce 5080 16GB to wyglada no coś jak 4060Ti 16GB, po prostu słabo.

Opublikowano
2 godziny temu, MrKetiw napisał(a):

No i jednak widok zza pleców bohatera bardziej by mi odpowiadał 😭

Także tak uważałem przed premierą, ale jak zagrałem, to powiem szczerze, że był to strzał w 10. Immersyjne dużo więcej zyskuje ta gra z trybu z oczu bohatera.  Są na rynku już 2 gry TPP w podobnych klimatach,  trzecia jest imo niepotrzebna.:) 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Coś się kończy
 

Spoiler

GUbA09T.jpg

 

Coś się zaczyna ... po 26 godzinach.

 

JOlx4Fm.jpg

 

Nieźle jak na taką grę, a z tego co widzę, to odkrycie tajemnic tej kolacji, pochłonie mi kolejne +20h :yuppie:

Edytowane przez PaVLo
  • Like 5
  • Upvote 2
Opublikowano
48 minut temu, Jaycob napisał(a):

Także tak uważałem przed premierą, ale jak zagrałem, to powiem szczerze, że był to strzał w 10. Immersyjne dużo więcej zyskuje ta gra z trybu z oczu bohatera.  Są na rynku już 2 gry TPP w podobnych klimatach,  trzecia jest imo niepotrzebna.:) 

Najlepsze akcje i tak są w widoku tpp. No ale nie drażnią te zmiany jak już się wkręci.

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, PaVLo napisał(a):

Nieźle jak na taką grę, a z tego co widzę, to odkrycie tajemnic tej kolacji, pochłonie mi kolejne +20h :yuppie:

Miałem delikatne obawy przed premierą czy to nie będzie trochę taki udawany open world z bardziej liniowymi lokacjami, który dość szybko godzinowo pęknie. Po chyba 14h w Watykanie, obawy tak jakby się rozwiały. :E

 

Gra ma bardzo solidne dialogi. Proste, ale nie prostackie. Między panem archeologiem a siostrą (:E) jest naprawdę fajne flow.

Edytowane przez Vulc
  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...